Skoči na vsebino
Afera Volkswagen
Napisano

 

To je od oka 16l/100km? Mogo?e dopu??a? mo?nost, da je poraba tudi odvisna od na?ina uporabe in/ali vo?nje? Recimo na Spirit monitorju je situacija BT-jk tak?na. Na sicer dost majhnem vzorcu je povpre?je dobrih 9l...

 

 

Kombinirana poraba je mi?ljena za vo?no po cesti - torej nakup pick-upa zaradi ?minke (in/ali odbitka DDV-ja), ne za traktorska dela v gozdu. V tem primeru bi lahko dajali porabo na uro, tako kot pri delovnih strojih.

 

Na pol "mimo teme": BTjka je registrirana kot tovorno vozilo. In za tovorna vozila je znano, da se vozijo polna, ker "prazni kilometri" ne prina?ajo dobi?ka. Zato se pri tovornih vozilih tudi ra?una ton/km. Torej je povsem brez vezni podatek, kolik?na je poraba pri praznem kesonu s drobnim ?oferjem za volanom, ki si je za povrhu vsega tik pred tem izpraznil mehur in debelo ?revo...

 

Ja, sem razumel o ?em govorita. Da ne zaidemo preve? s teme...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Afera Volkswagen
Napisano

Glede porabe smo ?e navajeni, da so tiste ?tevilke bolj informativne narave. Sam pogledam ?tevilko za me?an cikel in dodam en liter.

 

Najbolj zanimivo mi je, ko za pick-up vozilo, ki je registrirano kot tovorno vozilo, kot je na primer Mazda BT-50 4x4 DC, napi?ejo kombinirano porabo 7,8 litra na 100 km. Zdaj imam pred seboj papirje in ka?e takole: za 81418 km sem porabil 13310,73 litra nafte. Ra?unajte, kakor ho?ete, to ne rata 7,8 litra niti na miljo, kaj ?ele na kilometer - pa tudi ?e re?emo, da bo liter ve?ja poraba in bo 8,8, se ra?un ne izide. Pa ?e zima je pred vrati, ko se navadno poraba malo pove?a...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

A kdo pozna tole Mazdo3 ali trgovca?
Napisano

Sem si jo pogledal in ti povem, da se je nekdo ?e v soboto menil , da bo danes vpla?al aro 500? za to Mazdo. ?e to nisi ti, hitro denar v roke in leti tja vpla?at aro, druga?e bo ?la.

 

Avto je presenetljivo dobro ohranjen in ni videti, da bi bil karamboliran.

 

In ko sem ga gledal, sem pomislil na mojo sestro, ki ima Forda, pa ni preve? zadovoljna. Zato tuhtam, da bi jo poklical in ?e jo zanima, jutri vpla?am aro namesto sestre... Torej ti je to lahko ?e en znak ve?, da nikar ne oklevaj, da ne bo kasneje jok in ?kripanje z zobmi... 

 

Pa ?e se ne motim, je tudi Primo?78 premi?ljeval o takem vozilu, pa ?e blizu njegove slu?be je. ?e zavoha tole Mazdico...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

A kdo pozna tole Mazdo3 ali trgovca?
Napisano

Stvar je taka, stoji pa takole:

 

Avto je bil prodan 29.10.2010.

Vpla?ana je bila podalj?ana garancija, ki velja do 29.10.2015.

Avto je imel takrat 6 km.

"Servis" so opravili na

MMI, OSSO AUTO 2 S.R.L.

Via Caratti, 14

33100 Udine

 

Naslednji servis je bil narejen 21.10.2011 pri 18865 km v servisu:

MMI, OSSO AUTO 2 S.R.L. 

Via Caratti, 14

33100 Udine

 

Naslednji servis je bil narejen 12.10.2012 pri 36104 km v servisu:

MMI, OSSO AUTO 2 S.R.L. 

Via Caratti, 14

33100 Udine

 

Naslednji servis je bil narejen 4.10.2013 pri 54220 km v servisu:

MMI, OSSO AUTO 2 S.R.L. 

Via Caratti, 14

33100 Udine

 

Zadnji evidentirani servis je bil narejen 26.9.2014 pri 67629 km v servisu:

MMI, OSSO AUTO 2 S.R.L. 

Via Caratti, 14

33100 Udine

 

Toliko za javnost, lahko pa ti na zasebno sporo?ilo po?ljem ?e ve? podrobnosti (kaj so na posameznem servisu opravili). Na pogled ni videti ni? pretresljivega... Jo grem pa ?e v ?ivo pogledati danes okoli 13:30. ?e bo? kje v bli?ini, se lahko dobiva pa pogledava skupaj. Jaz bom najverjetneje z ?enino Mazdo 5 modre barve.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

A kdo pozna tole Mazdo3 ali trgovca?
Napisano

Na?eloma ta prodajalec nima nekega slabega slovesa, seveda pa ne dam roke v ogenj za nikogar.

 

Kot sem ?e omenil, avto ni konj. pri konju vidi?, da je obesil glavo in ve?, da je z njim nekaj narobe. Avto se lahko sveti kot nov, pa je mehanika vsa uni?ena...

 

Kar se servisne zgodovine ti?e, ti lahko uredim v ponedeljek. In, ?e misli?, da bo kaj pomagalo, si lahko avto v ponedeljek pred slu?bo tudi ogledam. Vseeno pa to ni merodajno, da ni kje notri v drobovini kak?na rana, ki bo s ?asom delala zgago...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Posebej ure nimam, jo pa imam na mobitelu in v avtu...

 

 

Ja, vem, kaj misli?. A jaz na to gledam malo druga?e. Namesto nabiranja ma??ob pred televizijo in treniranja v fitnesu potelovadim v gozdu. Poleg gre ?e ?ena in med po?itki ?e kaj predebatirava in narediva kak?ne na?rte. Pri polenih (ko jih je treba iz prikolice in kasona zlo?iti v drvarnico) pa pomagajo tudi otroci in ?e z njimi predebatiramo marsikaj, energijo namesto za neumnosti porabijo za nekaj koristnega, zraven se nau?ijo, da ne pade kar z neba ampak je treba kaj narediti, ?e ho?e? kaj imeti in smo vsi zadovoljni. Jaz osebno si te?ko predstavljam ?ivljenja brez tega. Je pa res, da mi kme?ko ?ivljenje ni tuje, zato sva si pa z ?eno doma naredila manj?o kmetijico, na kateri imamo nekaj drobnice in nekaj vrta. Praviloma za "lastno rabo"... Zato pa tudi teh ur ne ?tejem, po koliko so... Nam pa ravno zaradi tega ob eni pla?i in ?tirih otrocih ?e vedno ostaja denar za kak?ne potepu?ke po?itnice. Pa tam tudi ne ?tejem, koliko je moja ura vo?nje in ura bivanja v prikolici...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Uf, ko berem te cifre je mogo?e res pirolizni kotel na polena in lasten gozd najcenej?a re?itev. Pri nas se kurilna sezona za?ne sredi septembra, kon?a pa konec maja. Zime pa spodobno hladne, za dodatek pa poskrbi burja, ki pri nas jemlje zalet za Vipavsko dolino. Pa imam na leto za mogo?e 250? stro?ka za nafto, me?anico in servisiranje motorke. Ostalo pa opravim z BTjko, ki jo imam za to, da se pozimi vozim v slu?bo, pa da kak?en gnoj kam prepeljem, pa ?ivino na pa?o, pa seno domov, pa ?e kak?en gradbeni material, pa kak?na krmila in pa, ja, tudi kurjavo...

 

Se mi je pa, enkrat za spremembo, iz?lo, da sem ravno danes imel povsem prazen rezervoar, pa sem nato?il ?e po stari ceni. :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Suzuki in Wankel motor
Napisano

Stare ?tilarce in Skuzkvarne, pa tudi moja ?onseredka so pri hi?ah precej let. Moja ?onseredka je letnik 1987, pa imam ob?utek, da se je ?ele dobro ulaufala. Ampak jaz sem amater, ki letno naredi 30 - 50 prostorninskih metrov kurjave... In pre?ivim tistih nekaj dni dr?at v rokah 7 kg te?ko motorko. Poklicni gozdarji pa gledajo tudi na te?o. In pri enaki mo?i bi bila Wanklova vsaj nekaj kg la?ja. ?e jo mora? cel dan prena?ati na rokah po gozdu, je to zelo pomembno. In v enem letu jo en poklicni gozdar toliko zdela, da je itak za zamenjat...

 

In ne mi zdaj da motorka tehta 4 kg, ker to so sodobne "vrtnarske", mogo?e celo enoro?ne, motorke. Jaz pa govorim o ru?ilnih motorkah, ki imajo me? vsaj 45 cm ali ve?... In tiste stare iz prej?njega tiso?letja so bile kar tolste...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CX-5 sne?ne verige
Napisano

Velikokrat sem ?e rekel, zdaj ?e napi?em: in?enirjem, konstruktorjem in arhitektom bi dal za kazen, da morajo tri leta uporabljati to, kar so narisali in skonstruirali. Naslednji proizvod bi bil zagotovo druga?en...

 

No, tudi ?e je manj prostora, se da. Vzame? 7 milimeterske verige, pa vozi? malo po?asneje, pa bo. Te?ava je namre?, ker verige ne more? tako napet, da ne bodo vsaj malo opletale. In ?e ve?, da je malo prostora, pri popolnoma zavitem volanu vozi? res po?asi. Te?ava je samo, ?e kje obstane? in se re?uje? iz kak?nega kupa snega, pa ti gumo zavrti v prazno. Dobi velike obrate, centrifugalna sila napne verigo in... ... A moram biti bolj natan?en?

 

Nerodno je le to, ker so motorji vedno mo?nej?i, verige pa istih premerov kot pred 40timi leti, ko so bili mo?nej?i avtomobili s 65 KM, povpre?ni pa so jih imeli kve?jemu 50... In ?e ti sre?a ni mila, lahko verigo tudi pretrga? in.. ... A moram tudi tu biti bolj natan?en? Zato se jaz vedno odlo?am za ?im ve?ji premer verige. Ne samo, da bolje prime, tudi strga se ne tako hitro.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CX-5 sne?ne verige
Napisano

Odvisno od verige, vendar obi?ajno vsaj 25 mm (verige imajo obi?ajno premer od 7 do 12 mm, v izjemnih primerih 16 mm). Pri sprednjih pnevmatikah se meri, ko je volan obrnjen do konca. Zato je najve?krat bolj problem, ali sploh dobi? roko med blatnik in pnevmatiko, da verige sploh montira?...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Kar se Nexenk ti?e, smo jih montirali na ?enino petko. Po mojih ovinkastih hribovskih izku?njah se dobro dr?i, tudi na mokri cesti, tudi ?e je (jeseni) listje na mokri cesti, so pa mogo?e malo premehke in jim pobere robove zaradi hitrej?ih vo?enj skozi ovinke. A sem tudi to re?il z ve?jim tlakom v pnevmatikah... Je pa res, da smo do sedaj imeli samo letne Nexenke, pozimi smo imeli Kleber...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.