moje vpra?anje je za zadaj. 150 se navaja za zadaj, medtem, ko je vo?nja spredaj dodatno zakomplicirana spredaj. Ni? ni jasnega, niti policistu ni ko ga vpra?am.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
JureS, kako bi bilo potem v primeru HR zakona, pa da ima? avto, ki je dvosed. Se pravi v tem primeru se otrok mlaj?i od 12 sploh ne sme peljati v avtu, ker vozit ga nikakor ?e ne sme, lahko sedi le zadaj, kjer ni prostora, medtem ko v prtlja?niku ga pa tudi ne sme? transportirat.
To?no zato se je odprla debata s policaji (MX5), ta avto nima zadnjih sede?ev in je druga zgodba. Se bi pa lahko kdo najdel in prepovedal vo?njo po moje. Ne nazadnje gre tu izkju?no za ?portne roadsterje, kjer otroc nimajo kaj delat, ?e smo dosledni..
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ne vem to?no, kako je zapisano, je pa nekako v tem smislu: varnostni pas mu ne sme iti ?ez vrat ampak ?ez ramo.
to je sigurno jasno (pa spet odvisno od avta do avta) - sam ve? da ima mazda 5 (in drugi avti) srednji zadnji pas nad glavo, in te?ko te?ko da bo ?el mimo vratu tako kot je treba. ?ele sedaj ko sem dal kovinsko pasjo mre?o, v kateri je luknja za ta pas, ga toliko ni?je dr?i da pravilno na rame pade.
in v tem smislu je moje vpra?anje - moj 140cm je ?e ok, mu ne zategne vratu, a vseeno ali ga rabi ali ne?
to debato sem imel ?e s tem pravilom s policajem:
V osebnem avtomobilu, v katerem zaradi konstrukcijskih lastnosti avtomobila otroka ni mogo?e zavarovati na tak na?in, sme sedeti tak otrok le na zadnjem sede?u.
torej - ali lahko sedi spredaj ali ne, jaz to berem da ja, vkolikor ga lahko pravilno pripnem.
Policist je rekel, da tudi sam ne ve, ampak da ne kaznujejo tiste, ki imajo spredaj otroke v pravilnih sede?ih ne glede na starost. Bolj so pere?i tisti, ki jih imajo v naro?ju, stojijo med zadnjima sede?a, mahao ?ez zadnjo ?ajbo itd
Pravila so pisana tako, da jih nih?e ne razume.....
hrva?ki zakon na primer pravi: Otroci, mlaj?i od 12 let, smejo sedeti samo zadaj. Pika.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Po novem imamo zakon, da mora biti otrok ali 12 let ali min 150cm, da se vozi v avtu brez sebi ustreznega otro?kega sede?a a ne?
14) Med vo?njo v dvoslednem motornem vozilu z vgrajenim zadr?evalnim sistemom mora biti otrok, mlaj?i od 12 let ali manj?i od 150 cm, zavarovan z zadr?evalnim sistemom, ki je primeren otrokovi telesni rasti in telesni masi. V osebnem avtomobilu, v katerem zaradi konstrukcijskih lastnosti avtomobila otroka ni mogo?e zavarovati na tak na?in, sme sedeti tak otrok le na zadnjem sede?u.
No naj mi nekdo razlo?i, ker zakon je zopet pisan veledvoumno s strani u?enih magistrov
ali manj?i od 150 cm, zavarovan z zadr?evalnim sistemom, ki je primeren otrokovi telesni rasti in telesni masi.
Ali to pomeni, da je sede? OBVEZEN do 150 cm? Ker pi?e zadr?evalni sistem primeren otrokovi telesni rasti in MASI? Namre? zadr?evalni sistem je pas ali kombinacija s stol?kom???
Zakaj me mede? Ker o?itno nih?e ni mislil na to, da je otrok pri 150 cm ?e konkretna oseba z kar nekaj kilami, tole je na? primer pri 140 cm (9 let, skoraj 30kg) rasti:
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
zanimivo kako globoko i??ejo, ker sam ?e nisem bil na Nissan servisu, to so mogli iti preko zakona in i??ejo lastnike preko registracij. (Pismo je od uradnega zastopnika za Nissan / renault)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e je tako - potem toliko bolje, popizdil bo?, ?e bo na tisto navojno pali?ico, in bo? krivil navoj strehe....(na cx7 sem ga imel in na Swiftu), ko v navoj da? navojno palico, pa na njo pritrdi? prtlja?nik, navojna palica vle?e ven in krivi nosilec na strehi.
Tako je bilo, upam da so zrihtal, a ne verjamem.....
Vpra?aj FUX - oni poznajo ta problem, ker so mi potem serijsko menjali navojne palice, ker so zaradi problema dali ven mo?nej?e a kraj?e navojne palice, pa je vseeno ven vleklo. S prvimi palicami, je celo prtlja?nik bil v luftu na pali?icah in ne strehi! (Mislim da je imel ajvar isti problem na MPS)
Tako da s takim prtlja?nikom ima? manj dele, hitrej?o vgradnjo in varnej?i je. ?e enkrat pokli?i, ?e ti potrdijo je to to - in PS: ?e si imel thule, mogo?e zamenja? samo nogice, ali si pa? prtlja?nik dal z avtom? Bi bilo ?koda, ker to je ravno prednost zadnjih thule modelov, da palice rabi? naprej.
A je tak?
Potem je to popolnoma isto kot na CX7, in je piece of shit
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sem "sve?" v svetu Mazde (6 sportCombi 2.0i, 2009) in imam bi-xenon lu?ke. Svetilnost je res boga, sploh s kratkimi me moti, ker vidi? samo do neke to?ke potem pa ?rna tema dalje. Do sedaj sem imel Volvo V70 halogenke pa nisem rabil dolgih lu?i na cestah, ki jih poznam. Pri Mazdi zaenkrat skoz preklapljam na dolge, ker ne vidim ovinka dokler nisem ?e v njem.
?arnice so najbr? ?e original (137.000km trenutno).
Xenonk ?e nisem imel mi pa vsi kolegi govorijo da se mora snop ob v?igu vozila nastavit torej lu?i naj bi zanihale gor/dol in se nastavile glede na obte?enost avta. Pri mojem so lu?i nepremi?ne ob vklopu kontakta (stikalo na AUTO). Je to normalno za ta letnik Mazde ali je kaj v okvari?
Imam ?e 2 tedna garancije ob nakupu in bi blo fajn da ?imprej odkrijem ter saniram tak?ne drage napake
Prvo kot prvo, ali si ti res prepri?an da ima? bi-xeon lu?i? Katera oprema je avta?. M6 ima lu?i in poleg dolge lu?i.
Drugo - kljub temu da ima? le?e ni nujno da so xenon, preglej na oko da niso halogenke - oz ali ima? ?obe za pranje na odbija?u?
Kot tretje - ?e res ima? se morajo ob kontaktu naravnati, ne bi bilo prvi? pa je ?el senzor nivoja, ki je na zadnji gredi
kot ?etrto le?e mazde se rade zameglijo, kar pomeni da ?arnica nima vpliva, jaz osebno sem ?el menjat lu?i, in je bila razlika ko hudi?
in ?e peto Najprej parkiraj avto pred steno nari?i do kje bi bile lu?i in preglej da niso zgolj prenizko nastavljene (ob stikalu za nivo lu?i na 0). ali pa pojdi na AMZS kjer ti to preverijo
Poro?aj, potem bomo pa lahko naprej gledali, pomaga tudi slika prednjega dela.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mogo?e za drugo leto, ko bom kupoval letne pogledam tudi za nexenke. Mogo?e zna bit spet kak nov model.
jaz ?e bom bom spet kar ta model. Sodelovec, ki se je peljal z menoj v Rovinj junija na en seminar ?ez ?marje ni verjel, da primejo - sva ?la na iber ?ez ovinke, in jih je tudi vzel za audija A6. Tudi zelo zadovoljen po dveh mesecih.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jaz sem nekaj casa nazaj napisal da so nexenke na mazdi ze 12000km. Pa so bile dejansko 22.000. Trenutno so na 23.500km in peav neverjetno se drzijo in izgledajo. Cel profil, brez bocnega drsenja, nic plavanja. Res sem zadovoljen, s takim trendom to pomeni 2-3 leta na avtu za ene 80.000km za vsega 240? (17 col)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Edino kar mogoce manjka v racuni je izguba dobicka, ker nenazadnje je nabavna cena vec ali manj fiksna, posledicno tudi davek od prodaje in davek na dobicek ki ga terja drzava
Si to uposteval in si samo premetal dajatve, da si dosegel nizjo prodajno? Iz pdfja se ne vidi vse.
Mislim da pumpe v najemu zivojo od prometa na gorivo ne zarad taks. In lahko imas povraten udarec.
Je pa princip prerazporeditve zanimiv in nenazadnje veliko bolj posten
Eh, pa smo spet tam. In ?e kaj napi?em, bodo spet zamere in razmi?ljanja, da naj me administrator "prepuca" in tako naprej. Bom poskusil svoje razmi?ljanje mo?no opiliti in zaviti v celofan in napisati dovolj splo?no, da se nih?e ne bo ?util nagovorjen in u?aljen.
Dejstvo je, da je Slovenija tranzitna de?ela. Smo pa? povezava Evrope z Jadranom. In imamo turisti?ni tranzit. Ki ga ni malo. Smo tudi povezava severne Evrope s Trstom in Koprom. In imamo tudi tovorni tranzit. Ki ga tudi ni malo.
Dejstvo je, da imamo ?e nekaj desetletij (?e iz ?asa SFRJ) oblast, ki nima neke pametne ideje, kako ves ta tranzit urediti. ?e pa so ?e bili kak?ni posamezniki s kak?no idejo, so jih uti?ali in zamenjali...
Dejstvo je, da smo zato zgradili avtoceste, da smo ves ta promet umaknili iz mest, naselij in ovinkastih cest, ki tolik?nega prometa niso prenesle.
Dejstvo je, da je cesta javna povr?ina in preganjanje kogar koli s ceste je nedovoljeno. Sicer bi lahko uredili ?elezni?ki promet na ta na?in, da bi postali konkuren?ni tovornjakom in bi se tovorni promet prestavil na ?eleznice, a smo za to precej prepozni. Kakor koli, dejstvo je, da je ?eleznica tako po?asna, da imamo tovornjake na cestah. In kakr?ne koli ideje, da se nekoga spodi s ceste, je lahko osnova za idejo, da se njega spodi s ceste. Konec koncev, velika ve?ina motoristov je zelo agresivnih voznikov. zakaj jih ne bi prepovedali ali pa jim omejili ?as na nekaj ur dnevno, ko se lahko vozijo? Tako da, dejstvo je, da je cesta javna povr?ina namenjena vsem.
Dejstvo je, da je od Maribora do Kopra omejitev 130 km/h in se nih?e ne sme voziti konstantno 140-150 km/h...
In najbolj pomembno dejstvo: Sirius je za?el z idejo, kako zmanj?ati stro?ke za posameznika in kljub temu pove?ati priliv v dr?avni prora?un, poleg tega ?e mogo?e pove?at promet Slovenskim prodajalcem goriva in gostinjcem. ?e ?esta objava zavija s teme, od 12 naprej pa je govora samo ?e o podra?itvah in kaznih.
Zadnje dejstvo je, da me zato mine veselje sploh sodelovat na forumu.
Sesta je zgolj primer kam pes taco moli v tujini, v smislu polnjenja racuna na tuj racun.
Mogoce mora sirius spremeniti naslov teme, ker so ze izlivi tovornjakarjev tukaj. To je pa en izmed razlogov zakaj ne uspemo, en takle predlog, ki nam vsem lahko pomaga, ampak ne takoj blokirat ceste ker se spravljas nad kamiondjije, ki ne razumejo da SMO skupaj v dreku.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mislim, da smo malo skrenili s teme. Moja varianta ne obremenjuje tovornjakarje z nobenimi dodatnimi taksami. Denar bi prina?ali prostovoljno z nakupom ni?je cene dizla. Pa ?e nekje 100 ? pri rezervoarju bi prihranili. Z tankanje ne rabimo nobenih novi ?rpalk. Pa ?e ?rpalkarji bi lahko z neko ugodno ponudbo hrane (sendvi?ev) zaslu?ili.. Pri tankanju 1000 l dizla bi lahko dali bon za 1,5 ?. ?e ga uporabnik ?eli izkoristit pa mora dopla?ari ?e cca 2 e? . ?e je pri tem zaslu?ek sami 0,5 ? je naletni ravni preko 2 mil ?. ? na ? miljon?ek na miljon?ek pa je od tega ?e neka dodatna korist.
Bingo!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nope.
Omejitev je generalna - 100%. Za spredaj pa je ta zmeden dodatek.
Mogoce tukaj zgleda kot da gre vse za spredaj zaradi dveh copy pasteov. Ampak to za 150 velja za cel avto na zalost
Moje vprasanje je bolj to kaj je to visini in tezi primeren zategovalni sistem. Saj nenazadnje brez ne smes biti, tudi ce si nad 150
V glavnem jasno ni nic
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani