Ja naša dva soseda (en levo od nas, drug desno ) sta bila oba obrtnika, en kamnosek, drugi pa livar in sta v sedemdesetih in osemdesetih dobesedno tekmovala kdo bo mel boljši avto. Tako smo lahko gledali Ford Caprija, Opel Manto, BMW E28 (seria 5), pol je en uvozu Corrvetto C3 stingray iz ZDA itd itd. Vmes so bili Miniji, razne mečke, Audiji, celo Porsche. Nakar je v začetku devedesetih kamnosek umrl in se je tekma nehala. Livar je 1991 in 1992 kupil še Golfa II dizel in Mercedesa 190. Nato ni kupil noben avto več, do leta 2017, ko je umrl star 95 let.
Tko, da glej, kdor je imel denar se je sprdaval kolikor se je hotel tud v jugi pa noben od njiju ni bil v KPJ. Tako kot je danes, tist, k ma dnar lahko tudi kupuje avte za 100kEUR ostali pa jih pač ne moremo. Ni neke bistvene razlike. Razlika je le v toliko, da danes so dobri tudi najcenejši avti in da razlika v kvaliteti med cenejšimi in strašno dragimi ni tako velika kot je bila 30-40 let nazaj
Res je. Dan danes skoraj ni več slabega avta kot so bili takrat. Že avti za deset jurjev so danes dobri. Ne, ta model z minijem ni bil privatnik, pač pa je imel dobro plačano, politično državno sužbo. Njegov stari je bil stari, prekaljeni udbovec in je seveda jasno, da se je že kot mulc prepucaval z razno raznimi dragimi avti.Imel je pa končano poklicno triletni šolo. In še to je moral ukrepati njegov stari, da jo je sploh "naredil". Ja, tako se je prišlo do dobro lih avtov in bajt takrat. Lepi časi.... za izbrance. 🤗
Mater kera skrivnost no. Kot da bo karkoli drugace a se ve ali ne. Ce noce povedat pac ne bo povedal. Moj je bil 33,360 EUR.
Mi je pa iz dneva v dan bolj vsec. Sedez se pocasi privajam (se vedno pa nisem nasel tiste 100% idealne pozicije). Pelje se res po mojem okusu. Ravno prav mehko za obicno voznjo in ravno prav trdo, da ko mi pase se vseeno lahko grem hitreje. Radarski tempomat in traffic jam assist sta awesome in to je neki kar bi sedaj nujno hotel imet v avtu.
Motor ... ja ni dizel in nima turbine, tako da pac gre na 3500 obratov in potem lepo vlece. Glede na moj stil voznje je to kar ok ker v 95% primerih bolj v easy cruzam na siht
Poraba ... dobrih 6l / 100km. V katalogu po WLTP je 6,1. Jaz bom pomoje imel tam ... 6,5 kar se mi zdi ok.
Pa pripelji lepotico na baše srečanje, če imaš čas.
Če bi bil avto moj se ne bi lotil tega. So mi všeč krom dodatki in mi je avto bolj "živahen" na pogled.
Saj to je point tega dipanja. Sedaj sem v trendu, ker je črno moderno, čez par let pa bo znova moderen krom in samo potegnem barvo dol kot s kače, ki se levi. Pa še srake mi ne skačejo več po avtu, ker imajo rade bleščeče stvari in sedaj so izgubljene, ker se ne šajna več nič na avtu. 🤗
pred 26 minutami je mazdaman napisal:
Sanke bi res črne bolj pasale, če jih že ne zna dol dati.
Saj bi jih znal nekako demontirati. A sem se odločil, da ostanejo gor samo bodo pa črne. Jih rabim za smučanje pa se mi ne bi dalo skozi gor pa dol montirat.
Hmm, ne vem sicer kje si ti živel, ampak moskvičev in trabantov je bilo pri nas strašno malo oziroma celo ni bilo omembne vredno. Ne vem zakaj nisi omenil Katrce, Renault 12, 16 in 18, Spačka/Dijana, Golfa (TAS), Opla Kadetta (IDA), Austin... al pa Lada, Bolhca.
Za tiste čase Zastava ni bila tako slabša od ekvivalentnih Fiatov je pa seveda za danes to res polom in normalno, če pošlješ v ZDA model, ki je temeljil na vsaj 10 let stari tehnologiji, da to se pač na izzide in sploh, da je tam moral tekmovati s Hyundai Ponyem, tud ni glih bilo v prid. Reševala ga je le nizka cena.
Je pa razlika v tem, da svoje čase je bil recimo Jugo, deklica za vse. S 45KM (903ccm) motorjem so ljudje vozili na morje 4 ljudi, poln avto pa še zadi prikolica in gor manjša jadrnica. Ja in pol so se čudili, da je šla sklopka. Probaj danes na Getza al pa Yarisa, Polota, nabasat polno pa zadi priklopit še 500-600kg prikloico in parkrat spelat v klanec pa da vidimo ali bo sklopka zdržala.
Težko je današnje čase primerjat, ker večina svoje avte danes niti pod razno ne uporablja tako ekstremno kot takrat, da pa o kvaliteti takratnih cest napram današnim sploh ne začnem debate.
Saj smo dali vsi te katrce, amije in zastave takrat skozi.
Je pa imel moj sosed, ki je bil zaposlen na vojaškem odseku preko političnih vez novega, rumenega minija z črno streho. Kako smo mu bili fouš.
Sem pa opazil, da je dobro držati pisno na soncu, da se barva fajn segreje. In pa, zelo je važno, da je barva ornk premešana s kroglico. Priporočam, da na začetku špricaš pa šusov na kak karton, papir, da gre ven redka barva.
Aja?
Ampak marsikdo ne-ve da je bila Florida jugoslovanska verzija Citroena ZX z minimalno opremo
Florida je bil takrat pom od posla. Prodajali so Američanom te avte po 3-4 jurje $, izgubo pa pokrivali na domačih kupcih. Se spomnim, da, so takrat naši vrli komunisti to oznanjali kot posel stoletja. 🤣
Ma smo bili bogi. Drugi po Evropi so se vozili takrat v Toyotah, Mazdah in bmw-jih, mi pa v zastavah, moskvičih, škodah in trabantih. In še prepričevali so nas, da je to najboljše. Ameri pa so se delali norce iz naših yugotov celo v filmih.😄
Je pa bila zastava zanimiv avto. Si imel vsak vikend za šraufat kaj na njej. Če nič drugega, si moral vsako leto zamenjati manšete polosovin, ki so se razpadle. Nikoli ni bilo dolgčass temi avtki. Če si naredil 120Kkm z njo, si bil že car. 🤪
Odlično, za sanke bi rekel da bi dobro izladlo če bi bile črne, ampak ko boš natikal prečne nosilce boš verjetno odrgnil barvo in boš potem vsakič popravljal, razen če nosilcev sploh ne uporabljaš....
Sanke bi snel dol in bi jih pobarval za prav z dvokomponentna akrilno mat črno barvo. Vem, da drugače ne bi bilo v redu.
Kombinacija VW diesel motorja 150 KM/sklopke ročnega menjalnika deluje po mojih izkušnjah veliko bolj uglajeno, mehko. In tudi ne poznam človeka, ki bi imel s tem motorjem težave (odtrgana veriga, zapackane saje, ..), tako v VW, Audijih ali Škodah, tudi če vozijo na kratke razdalje. Ni sicer tako bistvenega pomena, ampak tudi poraba je pri VW nižja. To je moje mnenje o dieslih, pri bencinarjih so moje izkušnje obratne - Mazda ima veliko prednost pred VW. To se odraža tudi v tržnih cenah rabljenih vozil.
Prej sem vozil Hondo 2.2 CDTi, ki je imela pri 230.000 km in pri km boljši občutek vožnje (speljevanje, prestavljanje) kot pri pol mlajši M6 CD175 in še ne 100.000 prevoženih km. Povprečna poraba med 5,2 in 5,5 l/100 km in v vsem obdobju nobenih resnih težav na motorju (prva sklopka, veriga, turbina, svečke, ...) .. vsake 20.000 km samo menjava olja in filtrov. Da ne rečem kakšne o zavorah.
Mogoče bi pa probal voziti kako novo hondo, pa bi potem primerjal. Ne vem zate, a odkar sem dal noter v menjalnik moje 6- ke drugo olje, je menjalnik mehak kot putrček. Niti ne veš, kdaj si menjal. V bistvu nisem še vozil avta z tako dobrim ročnim menjalnikom pa sem jih imel veliko. Veš kaj mene najbolj impresionira pri passatu? Nič.
Pa dejte ga lomit no. Katera dva avta primerjate. Passat je grd kot so lahko le nemški avti. Če bi ga primerjali s kako alfo bi se strinjal, tako pa... 🤪
pred 50 minutami je Janez007 napisal:
Ja Alex, žal res samo zaradi lepote (primerjam uglajenost delovanja najinih motorjev ... diesel: diesel).
Tudi na moji mazdi srake ne bodo več imele kaj ukrasti, ker sem "odstranil" krom. Se ne šajna več, tako, da ne rabiš imeti obvezno sončnih očal. 🤗Moram povedati, da je potrebno z full dipom malo drugače delati kot z plasti dipom. Pa pri tem full dipu je obvezna maska na nosu pri delu, seveda. Pa ne zaradi Kovida ampak zaradi strupene barve. 😉
Je potrebno tudi veliko bolj zaščititi avto, ker se prime na barvo, kjer je na tanko nanešen, kot hudič. Je pa tudi malenkost manj mat kot plasti dip, bolj svilnato črn. Tako, da nisem dajal čez mat laka kot sem nameraval. Meni sedaj lepše izpade, še posebej zadnji del s tisto letvico mi je šel na živce. Sprednjega dela nisem še slikal,ker je bilo sonce premočno. Slikal sem malo še sam postopek za tiste mogoče, ki ne veste točno, kako se dela s temi stvarmi.
Najprej moramo dobro oprati avto.
Nato Izoliramo avto. Z alkoholom ali pa še bolje z razmaščevalcem dobro prebrišemo površino, kjer bomo barvali. Nato na tanko prebarvamo prvo roko. Počakamo 10 min. damo drugo roko, zopet počakamo in tako vsaj 5-6 rok.
Počakamo 20 min in odvečno barvo(gumo) lepo odtrgamo stran.
VAG avtomomobili so vedno bili prostorni, če primerjam Mazdo 6 in Passata, je Passat prostornejši v kabini in v prtljažniku, pa je po dolžini nekaj cm krajši od 6-ke. Če je prostor eden izmed odločilnih dejavnikov pri nakupu, je dobro pogledati še kaj drugega kot Mazdo.
To smo že zdavnaj ugotovili. Če si malar, mesar ali keramičar obvezno nabaviš passata (najbolje nekje do letnika 2005) in da dobro dimi, ko daš gas. Če pa hočeš lep najlepši karavan pa seveda, izbereš mazdo 6. Vsi ostali karavani so nekje vmes.
Bolj je blo misljeno na zascitno lajsno na odbijacu... Napis pa ni lih za hvalit... Sm sou kr z alkoholcem skoz 😁
Sej gre lepo dol. 😉
Samo z zobotrebcem narediš malo luknjico v barvi vmes črk I znaka mazda in potem lepo z prsti potegneš višek stran. Gre točno do črke. Sem pa takoj na začetku malo zafrknil, ko mi je steklo na enem koncu. Tale full dip se obnaša malo drugače kot plati dip.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne, blues black. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani