Je edini SUV ki mi je v?e?,verjetno tui zato ker je bolj kupejevske oblike z malo dvignjenim podvozjem. Do pred nekaj leti sem bil mnenja da najlep?e avte ri?ejo Italjani,sedaj pa mislim da jih Japonci prehitevajo po desni! Ve?ina drugih pa tako nimajo nobenga oblikovalskega ob?utka za lepoto.
A te lahko popravim - nekateri Japonci. Honda se zgublja v nekem kvazi anime oblikovanju s ?ist preve? nepotrebnimi detalji, Mitsubishi ne ve a bi mogo?e samo z oblikovalci Sangjonga tekmoval. Suzuki ima nihanja gor in dol. Nissan je tudi obseden z dodanimi detalji in zadnje ?ase spreminja avtomobile v spa?ke. Edino Toyota kot ka?e se po?asi zaveda tega, da tak na?in oblikovanja v preteklosti meji na "kr neki" in po?asi umiraj ?ogico in je za?ela delat res lepe in ne ki?aste avtomobile, to kar Mazda po?ne ?e desetletja. Mazda je edina japonska znamka, ki ima zadnjih 20 let neprekinjeno res dobro oblikovane avtomobile.
Hja, jaz sem prvo ?estko, ki je bila nekje v rangu 24kEUR po ?tirih letih in 138.000 km prodal tud za 11kEUR. Problem je namre? v tem, da ti pri prodaji oprema pomaga samo v toliko, da se la?je proda - dra?je pa? ne.
Tako kot sem obljubil, se dobimo, recimo v BTC-ju, pa ?astim rundo vsem prisotnim. Matr upam, da tole ne berejo kaki tur?ki scenaristi, ker bo hitro nova ?ajfnica z naslovom
"Boss - araba sat?n almak" z vsaj 120 nadaljevanji.
Ja vsakemu svoje, od avta pri?akujem, da mi brez ve?jih problemov zdr?i do 300k. Nisem glih strokovnjak, samo sem pa videl ?e en kup tem kjer imajo probleme s turbinami. Ne bom pametoval ker ne vam kako je s turbinami pri mazdi ampak imam vseeno zadr?ke.
Marsikdaj je krivda v uporabniku. ?e dela? z avtom, kot svinja z mehom bo? uni?il vse. Ljudje pritiskajo mrzle avte, uga?ajo pregrete in podobno. Pri turbotih je res treba malo bolj pazit in upo?tevat priporo?ila, medtem, ko pri NA je to res bolj trotlziher. Tukaj se strinjam, ampak ?e se dr?i? vsaj tistih bolj osnovnih zadev bi tudi turbo moral zdr?at v ve?ini primerov. Ja seveda, lahko pa se zgodi tudi kaj nepredvidenega in ve? kot ima dolo?ena stvar komponent ve?ja je verjetnost, da bo kaj ?lo narobe.
Hehe ja AT debata je zanimiva. Js sm do nedavnega bil zagovornik ro?nega, zdej bom pa vrjetno AT vozu ... pa sm rabu samo dva AT avta probat. Pol avtomatika kot pravi @Spektr,
oz. sekven?ni, je meni ?isto dovolj, ?e zmeri ti izbira? prestave po pri?evanjih pa pri Mazdi menjalnik ne prestavi v vi?jo magari seka? blokado. Ko ti pa vse dosadi al pa se fura? po neznanem terenu in si ?e toliko bolj previden na cesti vr?e? pa v D pa se ne obremenjuje? ka avto dela.
Kera dva sta te navdu?la? Jaz sem mel zadnje ?ase na probi dva z DSG-jem in enih 5 elektri?arjev (sicer to niso glih avtomatiki), ter enga s CVT-jem pa me ni noben prepri?al. :ne vem:
Logi?no je, da ima ta motor ve?ji navor v ?ir?em obmo?ju, kar je dobrodo?lo, vendar ne zame. Raje imam 192km, 7,9 do 100 km/h brez turbine, dolgoro?no se mi bolj zanesljiv zdi klasi?ni atmosferc.
Ne vidim pa poitna ro?nega menjalnika, ?e je avtomatika tak?na kot mora. Dvomim, da nekdo neprestano divja in si ?eli tistega dirka?kega u?itja z ro?nim menjanikom.
?e ima nekdo ?eljo po samodejnem menjanju si vr?e? v menual pa menja? kdaj ti pa?e, ampak hitro ugotovi?, da je avtomatika pa? super udobje.
Kolk pa mora zdr?at, da si zadovoljen z zanesljivostjo? 400kkm? Ne vem od kod taka fama, da se turbine takoj pokvarijo. :ne vem:
Dober ro?ni menjalnik odtehta vsako avtomatiko - in Mazda ima dober ro?ni menjalnik. Zakaj bi dajal ?e 1500 EUR zraven za automatiko in poleg tega nekoliko ubil zmogljivosti avtomobila ter pove?al porabo (1liter je hitro razlike, kar za moje pojme ni malo)? Pa spet pridemo na zanesljivost s katero si za?el. A avtomatika zdr?i 400kkm, ro?ni sigurno vsak. Vzdr?evanje enega ali drugega tudi ni primerljivo. Zamenjat olje na ro?nem ali avtomatskem?
Manual na avtomatiku je le beseda in nima veze z ni?emer, ?e vedno je zadaj avtomatski menjalnik. Meni osebno je pa? v?e?, da si dam ?e nekaj posla z ro?nim pretikanjem, po drugi strani manj kot povpre?en bencinar saj dizel zaradi navora rabi manj potrebe po premikanju prestavne ro?ice.
Je pa nekaj res - da po?asi lezejo proizvajalci stran od DSG menjalnikov (BMW-ga mislim da ?ist opu??a, ostali pa ga ve? ali manj pu??ajo le v evropi zaradi ugodne porabe enake ro?nemu) in se vra?ajo na klasi?ni s pretvornikom navora, ki je vseeno veliko bolj vzdr?ljiv kot pa DSG. Torej je Mazda z avtomatiko ?e vedno na pravi poti.
?ist sam ?iv?an... naj bi bil avto kle. Me sicer ?e pokli?ejo, ampak pol pa pride ?e najbolj adrenalinski del - kako pla?ati, da bo res pri?el denar do uvoznika.
Tole bo po vsej verjetnosti zadnji nov avto, ki sem si ga omislil - ne grem se ve? takih for ve?, se ne spla?a.
V obeh primerih je bo?nica gume enako visoka, razlika je le v kotu napram podlagi in ?e je tlak notri enak bi jo moralo enako dobro dr?ati. Hmmm, a obstaja kje kak?en test, kako je to v praksi?
Hvala 323, da pride taka izhjava iz pod tipkovnice lastnika bencinarja. Jaz je zato raje nisem napisal, ker bi se nekateri spet tolkli po kolenih od smeha.
Bi pa tudi sam vzel G194, ?e bi bila opcija ro?nega menjalnika. Avtomatika je za moje pojme tko tko. Sej ne re?em je komot in lepo se vozi, ampak ve? ali manj je to to. Res bi bilo zanimivo to sprobat, ?e bi se kje slu?ajno zmotili in nardili takega z ro?nim menjalnikom. ?e pa bi zraven bil ?e en tak mali turbo, da dvigne navor in posledi?no konje ?e v ni?jih obratih je pa to lahko popoln motor za tak avto. Ne rabi? 300 konjev ampak turbinskih je tud kakih 220-230 dovolj. Bistvo je, da ima? te konje na voljo v ?ir?em obmo?ju obratov kot pa da ima? nekje samo ostro ?pico.
Alex, tukaj se pa malo moti? - ?koda ima kabino postavljeno bolj naprej tako, da tudi manj?a medosna kaj dosti ne vpliva na prostor v kabinu. Pojdi za foro v kak salon in bo? presene?en, kako radodarne so ?kode z notranjim prostorom. Mazda jim pri tem ne se?e niti do gle?njev kaj ?ele kolen. Pa please ne mi lepoto omenjat, ker zdajle se pogovarjamo samo o placu.
Sej to je dober trik... ogla?uje? najbolj oskubljeno ceno, da zainteresira? kupce. Pol k se pa zanima, pol pa dajmo ga zasut z opremo in ?okirat s ceno.
Nova Octavia, ?isto fri?na predstavitev... a se ?e komu zdi, da je tale fris milo re?eno ?uden. Zadaj in s strani je OK, celo karavanka izgleda lepo, ker niso pretiravali s stre?nimi sankami, ampak spredaj...?!?!? :blink:
Kje si pa naracunal to, da ga toliko preplacas? Saj ne kupujes avta za 100K ? ... Po mojih uizracunih je preplacila okoli 2K ? skupaj s stroski odobritve pri dobi odplacevanja 5 let... Vsaj tako je pri meni...
EDIT:
Sem nasel en online izracun... in ce recimo vzames za 12 mesecev, das 25000? pologa, je steoskov samo okoli 500?
Edino nevem, ce katera leasing hisa vzame tako visok polog..,
Sparkasse recimo je cca 6 jurjev, ?e se vzame lizing na 7 let brez pologa.
Summit sem okvirno prera?unal in bi me pri?el 7 jurjev na 7 let.
Ne bi pa dajal pologa, ker ?e vedno ne vem, kako bi zgledalo v primeru, da lizing pla?a dilerju, ta pa ne dobavi avta? Ok recimo odstopim od pogodbe lizinga, potem se pa moram z lizingodajalcem bockat za vra?ilo denarja. Ta se bo na vse na?ine trudil, da to ne naredi, ker ne ve ali bo dobil denar nazaj od dilerja. V vsakem primeru sem pa vsaj ob stro?ke postopka. Tako pri sklepanju lizinka in naknadno ?e za stro?ke pri odstopu od pogodbe. V vsakem primeru pu?ijona.
Pa ?e nasvet, ?e bi bognedaj ?li v ste?aj. Pla?ilo preko asignacije direktno na MMS ti, ?e se iz izku?enj dobro spomnim, ste?ajni lahko izpodbija in zahteva vrnitev denarja v ste?ajno maso.
Osebno sicer mislim, da ni tako hudo in da bo? avto dobil.
Mislim, da bi to lahko naredil le v primeru, da so ?e v ste?ajnem postopku. ?a pa ?e niso pa verjetno za nazaj ne morejo zahtevati razveljavite. Upam - ker ?e lahko potem so res to zakoni pisani kriminalcem na ko?o. Ker s tem te oropajo vsakr?ne pravne oziroma predvsem ekonomske varnosti.
Upam, da bom res dobil, samo mi res ni enostavno - tole kupovanje avta se po?asi spreminja v resni?no no?no moro. Ni? ne gre po maslu ?e od samega za?etka... tole kar je pa zdajle je pa samo ?e ?e?nja na torti.
Ne samo vozniki BMW...tud ljudje, ki so zaposleni tam, so o?itno nekaj posebnega...
BMW o?itno zastrupi vse, od voznikov pa do prodajalcev. :ne vem:
Tnx for moral support roCkY. Avto je iz evropske zaloge (ni po naro?ilu) in je bil 24.10 v pristani??u v Antwerpnu. Takrat je bil naro?en, da se ga pripelje v Slo in pri nas bi moral biti 5.11., se pravi cca 10 dni (torej, ?e bi ?el z biciklom ponjga bi ga imel zdaj ?e doma). No jutri smo 11.11. pa me resno zanima kje je. Mogo?e sem pa narobe razumel pa Antwerpen ni pristani??e v Belgiji, ampak kak?no skladi??e s tem imenom na Japonskem. Kdo bi vedel.
Verjamem, da jim ni v?e?, da bi videl koliko je dejanska cena avta, ampak svoje interese pa moram nekako zavarovati. Kot kupec imam manj varovalk, kot jih ima prodajalec pa ?e verjame? al pa ne. ?e samo to, da jaz avta nikakor ne morem dobiti niti registrirati dokler ne poravnam vseh obveznosti, po drugi strani pa kljub temu da vse poravnam, se lahko zgodi, da vseeno ne dobim avta. Kdo je kle za??iten in kdo ne je upam, da jasno.
Lizing bi bila sicer relativno varna zadeva ampak prepla?a? kolikor si dolg in ?irok. Mislim, da sem nekje nara?unal cca 7kEUR pri tem, da vseeno da? 20% lastnega dele?a na za?etku, ki bi bil tudi izgubljen, ?e bi ?lo kaj po zlu. Poleg tega pa ?e stro?ki odobritve pa ker se gleda samo pla?a bi lahko bil po novi zakonodaji celo prekratek za kredit za 5 let. ?e bi ?el pa na 7 se pa stro?ki ?e pove?ajo. V vsakem primeru NO GO.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A te lahko popravim - nekateri Japonci. Honda se zgublja v nekem kvazi anime oblikovanju s ?ist preve? nepotrebnimi detalji, Mitsubishi ne ve a bi mogo?e samo z oblikovalci Sangjonga tekmoval. Suzuki ima nihanja gor in dol. Nissan je tudi obseden z dodanimi detalji in zadnje ?ase spreminja avtomobile v spa?ke. Edino Toyota kot ka?e se po?asi zaveda tega, da tak na?in oblikovanja v preteklosti meji na "kr neki" in po?asi umiraj ?ogico in je za?ela delat res lepe in ne ki?aste avtomobile, to kar Mazda po?ne ?e desetletja. Mazda je edina japonska znamka, ki ima zadnjih 20 let neprekinjeno res dobro oblikovane avtomobile.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani