Sigurno :-) V?eraj sem vozil novo octavio combi, poraba je bla 5.5l :-) Naredil sem ene 50mestnih in primestnih kilometrih, motor 1.6 TDI. Kar lu?tna zadev?na, ok motor mi je bil pre?voh. ?eprav, mazda je mazda
@Dejan, predlagam en wikend test z Mazdo6 III, bo? zelo pozitivno presene?en kaj dela Skyactiv in hitro pozabil ?kodo.
?koda ker ste izbrali ta termin, ?e bi bilo 2 tedna kasneje bi se vam verjetn pridru?il. Za 6.7. pa nas bo (verjetno) nekaj Mazda?ev v MB, no drugi wikend pa je ?e ?k. Loka.
Jaz ti lahko le napi?em kako sem se pred leti (amatersko) lotil zadeve in tega ne vzemi za ultimativni nasvet v tvojem primeru.
Kupil sem polirno pasto in ve?jo koli?ino vate. Potem pa se je za?elo pranje avte, kasneje (v fazi poliranja) ga je bilo potrebno parkirati v senci in potem s kro?nimi gibi "polira?" pleh (nekatere paste imajo tako, da nanese? pasto in malo po?aka?, potem grobo razma?e? in na koncu fino, s kro?nimi gibi spolira? zadevo). Ko je faza poliranja zaklju?ena, OBVEZNO ?e enkrat operi avto, da se ti slu?ajno na kak?nih robovih polirna pasta ne zape?e na pleh ali gumo (okrog stekel npr.), ker to je precej neprijetna prigoda.
No takle sem se jaz lotil, kako delajo profijo pa te?ko napi?em.
Qwerty pa mislim, da je pravi obvlada? tega podro?ja.
Potujem prete?no na relaciji Kamnik - Ljubljana - Kamnik, vozim se sicer v prometnih konicah, ni pa to zgolj mestna vo?nja. Mestna vo?nja bi bila na LPG verjetno (vsaj) kakih 11 litrov, kar je ?e vedno ugodno, glede na ceno 0,69? za liter.
Ve? o tej LPG zadevi, pa v tejle moji predstavitvi avtomobila;
@DejanOT, za Subaruje predlagam da se registrira? na Subaru forumu, tam bo? najve? zvedel o njih. Pa naj ti povejo iz prve roke o Legaciju, Imprezah, itd.
Kolega ima coupeja 2.0 navdnega s 136KM, V6 ima pa samo 30KM ve?... upo?tevat treba tut da je V6 tudi kak kg te?ji
Tako da tale hayundai je o?itno tako faljen kot 323f 2.0 V6. Eni pravijo da jo nese navdna 1.8. Tako da canyon, ke si da se pomeriva?! Zna bit kar zanimivo 323f 1.8 vs. 323f 1.8 V6
Zadi bo ostal in to kar konkretno (?e sta oba agregata v nekem normalnem stanju), ker je vseeno skoraj 30KM razlike.
Spodnja rumenka predvidevam da je "navadni" 2.3i benz motor (sklepam po dveh rorih), a krilca ima pa taka, kot da vozi Pikes Peak, ne ubogih 166 konji?kov.
Bencinski motorji pri 1. gen. ?estke so; 1.8 (120KM), 2.0 (145KM), 2.3 (166KM), 2.3 MPS (260KM)
Dizli 1.gen, pa so vsi 2.0 in sicer v izvedbah; 120KM, 136KM in kasneje (po FL) tudi 143KM.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Dejan, predlagam en wikend test z Mazdo6 III, bo? zelo pozitivno presene?en kaj dela Skyactiv in hitro pozabil ?kodo.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani