G. Sokol, mene pa zanima vsa zadeva v ?tevilkah; za za?etek na katerem vozilu in motorni izvedbi si zadevo testiral, kak?no vzorec si vzel, potro?nja goriva prej in po tem preparatu. Nikoli ne maram govorit ali poslu?at da je nekaj "na u?" 15% zmanj?anje.
V nadaljevanju, ?e bo? predlo?il neke napredne rezultate, pa bo seveda na vsakem posamezniku ali ti zaupa ali ne. Dejansko je nategancije ?edalje ve?, tako da jaz osebno v?asih ?e sebi ne zaupam popolnoma.
Sam spadam med "nejeverne" Toma?e in ?e bom kdaj tudi sam to testiral (ter opazil napredek), bom verjel, prej seveda ne, pa ?e greva stokrat na skupaj in mi razlaga? kako super je ta zadeva.
@Strela - nekaterim se nam ni te?ko vsest v avto in odpeljat ene 100km do vas.
?e se karkoli organizira, se bom max potrudu. V primeru da se prej ne vidimo, pa 6.7. na Scorpion auto-show (ra?unam, da bomo skupaj sestavli udarno Mazda ekipo).
Priporo?am, da najprej pokli?ete na kak servis Mazda. Vam bodo povedali koliko Mazd je ?e zaradi plina zaribalo, popravilo je 3000 EUR. Mazde so ob?utljive na plin! V nekaterih seznamih se Mazda 3 pojavlja kot avtomobil, kjer se pojavi obraba ventilov po 60.000 kljub mazanju.
Ne trdim, da ni mo?no (ne vem kaj me lahko doleti v prihodnosti), vem pa da imam v tej 2.3i 6-ki ?e izpred 251.000 km homologirano LPG napravo in se to doslej ?e ni zgodilo.
Popravilo 3.000 ?? Odvisno koliko je lastnik iznajdljiv, osebno trdim da je tole nekaj-kratnik dejanskega stro?ka popravila.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Z navdu?enjem opazoval edino najdi??e rje na svoji Zmaydi.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani