Par, 6 mesecev sta pa stara. K***a ?e ne znata re?t. Mazda tut ?e ne.
Mare, sem v Big Bangu kupu unga za big Bucks. Ni mi ?al. Samo na za?etku sem ?e slab?e vozu zdaj se ?e privajam. Oprijem ma tolk hud, da bi ga kar v avto dal.
Skratka, ?e bom malo manj na forumu veste kje sem. Al u?im papige govorit al pa vozim GT4 in GT3.
No ja ampak privzeto bi dodal tak?no iskanje kot avto.net torej najprej znamka, potem model potem vse ostalo. In seveda po?tno ?tevilko.
Aja pa upam, da so podatki, kot so kilometrina, letnik, kraj, prostornina motorja in konji obvezni za vpisat ko oddaja? oglas. Ker mi resni?no najeda avto.net ko folk ne napi?e kilometrine potem si pa misli kar će?.
Aja pa tut po konjih bi bilo prakti?no iskat. Pa obvezen vppis goriva (bencin, dizel).
A ni z ve?anjem oktanov izbolj?an izkoristek bencina in manj?a mo?nost za klenkanje?
Da. Ve?j odpornost proti klenkanju. Samo v ve?ini primerov to pride bolj prav za navite turbo avte.
Saj v bistvu bi na?i avti ziher bolje laufali na 100 oktanih, ?e bi nastavil v?ig/ventile za ta benz. In ga potem vedno tankali, ker ?e bi pre?altu na 95ko bi pa lahko pri?lo do klenkanja. Ker kolikor mi je znano imajo Japonci vsi ve? oktanski benz (mislim, da 98+) na pumpah in imajo motor optimiran za tak?en bencin. In posledi?no kak?nega konja serijsko ve?. Ne spomnim se to?no ampak za en avto vem, da ima japonska verzija zato 5 konjev ve?!! Vsaj tako sem enkrat bral. Za druge trge pa so potem avtomobili iz ljube varnosti (dalj?e dobe) nastavljeni za na? voden bencin.
Jah mre?ica je v bistvu del panela (pomoje po principu: manj sestavnih delov- cenej?a izdelava). Za pogledat lahko stakne? le spodnje zati?e in ?raufe (pravzaprav jih spodaj ni, ?e se ne motim) in samo potegn, da bo? imel dovolj veliko ?pranjo, da bo? pogledal in pomeril (predlagam pomo?nika, ki bo ?ponal panel medtem, ko bo? ti lastoro?no in lastoo?no pomeril zvo?nike). Saj je plastika dovolj gibljiva, da je ne bo? kar tako zlomil.
Mare: Saj Lancer je Mitsubishi ne Subaru. Zato nima Boxerja.
Lancer, Subaru, who cares? Samo, da je turbo pa 4x4 ostalo je ?e skoraj stvar okusa. Avta sta pa? ?e 13 let ve?na tekmeca. Te?ka odlo?itev bi vila, ?e bi mi dali ta dva avta na izbiro. Mogo?e Lancerja, ker jih je manj. Ne Imprezo, ker ima Boxerja. Ne... :ne vem:
Torej so original 13, bom potem kar take iste kupil. Hvala
Nikar! Sem rekel 135mm torej 13 cm pa pol. Vsaj pri meni je tako ampak vseeno bo bolj ziher, ?e prej pomeri?. Imam tut Mazdo 323 letnik 97 samo C model.
Sprednji zvo?niki v 323 C so 135mm zvo?niki, pri?raufani s tremi ?raufi. ?e je tako kot pri meni bo treba narediti lesen distan?nik, da bo globji zvo?nik ?el not saj je za magnetom vodilo stekel. Potem je treba ?e razrezat notranjo plastiko na panelu (bo? videl, ko bo? razdrl) ?ele nato lahko zvo?nik pri?raufa? ter natakne? panele gor.
Originalni zvo?niki res niso ne vem kaj pa ?e te?ko jih je menjat. ?e kabli zanje so kot zobna nitka, sem napeljal debelej?e....
Ni nujno menjati vzmeti. Odvisno kako ostre so odmi?ne.
Primer: Za SR20DE lahko da? naprimer odmi?ne, ki ti dajo ene 6 konjev v vi?jem obmo?ju, 2 v ni?jem (S3 cams- street) ali pa ene, ki ti dajo 14 konjev v vi?jem obmo?ju in 5 manj v ni?jem (C3 cams)... Govorim za povpre?no vrednost saj z C3 dobi? namesto maksimalno 136 kar 164 konjev!!! Pri C programu je pa potrebno menjat vzmeti, ker pride do raznih problemov, ko originalne vzmeti niso sposobne dovolj hitro zapreti ventile, ker so odmi?ne tako ostre. Lahko pride celo do kontakta med ventili in bati.
?e ena dobra lastnost drugih odmi?nih je v?asih, da so varnej?e pri maksimalnih obratih oziroma so stabilne tudi namesto pri blokadi 7800 (serijsko) kar pri 8200 (?e ga ptem ?e ?ipa?).
Se pa jasno spla?a prej u?timat celoten izpu?ni sistem (kolektor, ?porten kat- ali pa kar brez, celotna cev iz enega konca, ?porten lonec...) in pa kak?en CAI (cold air intake), da avto res optimalno zadiha.
Potem ima? veliko bolj odziven in hiter avto...
?e jih dela en majster je vpora?anje koliko bo? dobil in ?e bodo varne. Ne bi rad, da pride do kak?nega takega efekta kot sem napisal. :ne vem: Za ti dve firmi pa prvi? sli?im...
Koliko jaz vem obstajajo, stanejo kar dosti pridobi? nekaj na mo?i vendar mora? vozit v visokih obratih.... pa mislim da je blo glede tega enkrat ?e dosti napisano
Sem iskal pa mislim, da ni bilo ni? napisano ali pa ste uporabljale druga?ne izraze, ne odmi?ne, cam... Sem ?e dal pod iskanje pred ?asom razne take besede pa nisem ni? na?el.
KLIKNI TUKAJ, nato klikni products. Izberi Performance camshafts and accessories, nato izberi Performance camshafst in na koncu Mazda. Kolikor jaz to razumem pomeni regrind, da tvojo predelajo (ali eno, ki jo prinese?). Ker Price New ni? ne pi?e torej obstaja le ta varianta. Sem jim poslal email pa o?itno niso resni...
Pomoje bi dobil nekaj konjev mogo?e bi se pribli?al 100ki, ?e bi imel tak?no pro?njo (imajo razli?ne programe: street, racing, drag).
Vsaka znamka ima svoje najbolj vzdr?ljive motorje (in primerne za tunat) in pri Mazdi to ni Z5 ampak sta naprimer B6 in BP. Pri Nissanu SR20DE (2.0, 200 SX, GTi-r...), pri Hondi B16 (killer bee-VTi), pri Mitsubishiju 4G63 (Lancer)... Potem imamo ?e ?vohnej?e verzije: Nissanov GA16DE (1.6), Hondin D16 (ESi)... ?e ?e? tunat avto so to motorji ki se jih spla?a imeti pod haubo. Kar vtipkaj te kode in imena firm v Google pa bo? videl koliko zadetkov bo. Ko vpi?e? Z5 bo? lahko sre?en, da bo? na?el kaj zanimivega....
Za tunat pa ne najde? nić sploh.>moj sklep (vsaj jaz sem ugotovil to): Ne spla?a se motorja kaj dost rihtat v tej smeri...
PS: po?lji jim ?e ti kak?en email, ?e bodo vsaj kaj pametnega odgovorili...
Od 1.8 milijona naprej za letnik 97 iz Nem?ije. ?e si norc je morda bolj logi?en nakup kot nov avto za 3-4 mio. Pa tist denar raj?i pri?para? za registracijo/vzdr?avanje/tuning.
8100konjev hehe - fastest and strongest Baleno worldwide
pol gre? pa nazaj na pumpo pa jih vpra?a? kolk oktanska je voda pa ?e kaj pomaga pri performancah avtomobila
Pa ?e malo resnosti, kar se pa ti?e 100 oktanca se prednost le tega pojavi pri bolj zmogljivih motorjih - kak?nih 200 konjev in ?ez. Pri ?ibkej?ih motorjih je pa bolj bla?ev ?egen.
Tiskarski ?krat. In to velik (za 8000 konjev prevelik) 100 konjev sem hotu napisat.
Hja gre predvsem za turbo avte, po mo?nosti tunane, da ne pride do klekljanja. Vem, da je bla?ev ?egen ampak za par tolarjev (?eprav konec leta bi se ful poznalo), ?e lahko privo??im avtu nekaj bolj?ega zanj, zakaj pa ne.
Mah saj ni problema tut Opel je dober, ?eprav starim je potrebno namenit velikoo pozornosti.
Priam ampak o teli Colibri (ups Calibri) nam bo? pa v nedeljo povedal. A je vsaj 4x4 pa turbo? Pa jo renovira?, pre?triha? pa s Fazerjevo pomo?no urihta? pa ima? ful lep avto.
Z eno besedo: MOJSTROVINA Zame je eden najlepih avtomobilov v Sloveniji. Pa ?e bratranec je delal generalko na motorju, Priam ?e rabi? kak?ne veze: dela pri Oplu pa se malo spozna.
Mene pa naprimer mika tut Almera GTi, ki jih v Sloveniji ni (rad imam redke-unikatne avte) in bi jo mogu iz Nem?ije pripeljat. 2.0 SR20DE motor (eden najmo?nej?ih za tunat- lahko da? gor turbino do 1.0 bara b.p ali pa magar do ene 300-400 konjev pa ti ni treba bloka ni? rihtat). Sicer ima pa "samo" 140 konjev serijsko (Jup Priam to je naslednik Sunnya GTi, ki ste ga testiral).
To ne vem ampak, ?e ti ocenijo (ekonomsko) totalko ti pa? dajo neki ke?a pol pa naredi kar ?e?. Proda? pa si z malo sre?e celo v plusu ali pa u?tima? pa ti ?e kaj ostane. ?e pa ni totalka mora? pa pomoje na njihove poobla??ene (oziroma povezane z njimi) servise it popravit pa se zmenijo koliko je ko?talo. Sam bi probal kakega mehanika podkupit naj napi?e ve? dela pa naj ?e kaj urihta, saj bo zavarovalnica pla?ala.
Ti si jo ?e najbolje odnesel. Mimogrede kaj je z uno h?erko z razbito glavo?
Kolikor vidim ima? razbit le bok in, ?e ti dajo 500.000 SIT ga za ene 200 u?tima?, proda? za polno ceno ter si v plusu. Okvirno.
206ka je pa res totalka, a Golf je pa zadaj fasal (je lovil zadnji konec a? Sneg je qrba, sploh ?e ima? slab?e gume, da si pa ?e nabasan pa ni izgovora. :mi pijemoo: >>>
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ni ga bolj?ega kot pri 200 namotat pa zaslajdat mimo policaja.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani