To me zdej zanima ja. Ker ?e ni nobene napake, kako bi recimo ugotovil, da je nek senzur fu?, oz. da ne deluje optimalno. ?e bi bil kak senzor fu?, bi se verjetno kaka lu?ka pri?gala? Za motor, DSC,...predvidevam.
V sredo grem na Korziko...z avtom ja . In, ko razmi?ljam o primeru, da mi na otoku za?ne DPF utripat...no raj?i ne razmi?ljam naprej
Jah, meni se tut vse bolj ?udno zdi ja. ?e kak senzor ne deluje optimalno, a se to zabele?i kot napaka? V zadnje sva z Bo?tjanom preverila, notri ni bilo zapisanih napak..
Mazda ima samo t.i. aktivno regeneracijo s se?igom saj
Boss, nekaj mi ?e povej. Dorekla sva da mazda nima pasivne regeneracije. Ampak meni je vseeno ?udno. Nekaj ?asa nazaj, sem avto maj?keno bolj pritiskal. Recimo po AC sem ?el lepo v peti 140 nekaj ?asa (1x na teden recimo) pa je bilo recimo da ok.
Zadnji tank sem pa rekel, da bom probal na kolko lahko spravim porabo . No in po dobrih 350km, AC pravi 6,4. Vse lepo in prav, dokler se mi na poti domov ne pri?ge DPF lu?ka..In potem naredim 2 kroga cirka 20km in stvar ugasne.
Zdej pa ?tudiram, v ?em je fora. Za moje pojme sem vozil normalno. Prestavljanje ponavadi nekje okol 2000 vrtljajev, vo?nja vsak dan po AC (Kranj-Ljubljana) lepo v ?esti 130, to je nekje 2200 obratov. Zgleda mu taka vo?nja ne di?i. Kaj pravi??
Kaj bi se pa zgodilo, ?e bi avto ugasnil. ..Nisem upal, da ne bi za?ela jutri utripat. Sem si najprej rekel, ma klinc, grem jutr v lj, pa se bo ?e spucu, no potem sem se premislu
Je pa po tem, ko je lu?ka ugasnila, ?e bla mal pove?ana poraba kokr sm opazu.
Evo ravnokar sem moral narest en dodaten krog zarad DPF lu?ke, ki si mi je pri?gala ravno ko sem bil dol iz AC..je***
?li smo na morje mal, pa je bla res gu?va, ?akanje v vrsti itd...nazadnje smo se v koloni vozili tam okoli vrhnike. Potem pa pi?i skoraj do Kranja, samo zgleda se mu ni uspel s?istit al kva ..
Hvala Boss..Sem si zgleda mal napa?no predstavlju vso zadevo. Mislim bral sem o aktivni in pasivni regeneraciji. ?e?, da je pasivna takrat ko je pa? vi?ja temperatura in saje same od sebe zgorijo. Aktivna je pa po potrebi, ?e pasivna ne zadostuje..
Ravno ?as mam, pa sem se spravil brat o DPFju na netu. Zanima me nekaj. Filter se na?eloma, "Na?eloma" s?isti sam, ?e je dovolj velika temperatura, kajne! To pomeni, ?e se vozi? kaj vem...s 3000 obrati, se na?eloma s?isti ali pa? tudi ne?
Spra?ujem zato, ker sem se v?eraj namenoma vozil iz Lj do Lesc samo v peti tam okoli 3000. Prejle pri vo?nji domov, se pa vklju?i aktivna regeneracija (povi?ana poraba). Zdej pa ne vem. Al ga bo treba bl ti?at
Oh tg DPF. Dans greva s punco na morje, vozim lepo v 6-ti prestavi z 2500 obrati. Ustaviva se na ravbarkomandi, ko greva dalje se pri?ge lu?ka dpf. Mislim si, not again. Vozim se naprej, ?ez ene 10 minut ugasne. Ko je lu?ka gorela sm vozil v 5 prestavi,cirka 3000 obratov. Ni mi jasn zakaj se to pri?iga. ?e se pri?ge je to baje ?e kriza. Naj omenim da se vsak dan vozim po AC, tam okol 2500 obratov. Zdj naj mi pa nekdo re?e da ne znam vozt, oz da mam sam mestne voznje. Obcutek mam da ta sistem ciscenja nekak ne dela. Pred 14 dnevi so na servisu pucal ta filtr, zdj se bo zgodba ocitno s5 ponovila...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja na?alost res ja
Povezava za deljenje
Deli na druge strani