Sem odkril črička, skrival se je na konzoli za dvig in spust pasu. Imel sem na sredini sedaj sem dal najvišje in je bolje. Očitno na sredini najbolj vibrira in se sliši, čeprav ne glasno ampak, mi je bilo moteče😁.
Jaz ga imam na sredini in se nič ne oglaša, mogoče ga je pobralo na dolgi poti z ladjo z Japonske.... 😲
Evo dobil potrditev. Včeraj sva z @Z M A J odpeljala podmladek na sankanje pod Storžič. Del poti je bil po zasneženi cesti in sicer pri kar nekaj stopinjah pod ničlo. Tako, da sneg je bil lepo podhlajen in škripajoč.
Gume so delovale odlično, da ne rečem celo fenomenalno... avto kljub nekaj klancem sploh ni zakopal ampak je držalo res kot pri norcih in če bi tokrat ocenjeval gume GY UG 9+ bi dal najboljšo oceno. Torej to je to in ta testiranja pred sezono vedno opravljajo nekje v arktičnem krogu in pri zelo nizkih temperaturah. Ker pa takih pogojev pri nas skoraj ni in v večini je sneg bolj tam nekje med plundro in rahlo zaledenitvijo, kjer se prej naredijo drseče "deske" snega kot pa kaj drugega.
Zato sem zadnji dve zimi tako slab občutek glede teh gum napram Dunlop WS 5 pa čeprav na uradnih testih obe gumi ocenjujejo skoraj enakovredno. Toda Dunlop se obnaša dobro tudi v takih plundrastih pogojih, GoodYear pa žal ne, saj mu manjka vse od vlačne moči, zaviranja pri stabilnosti v ovinkih je pa sploh slab.
Tako, da izbira gum samo po testih (sploh, če nam je test na snegu zelo pomemben) ni ravno dobra odločitev in več ali manj ostanemo pri osebnih izkušnjah, ki so torej edino na kar se res lahko človek zanese.
Dal bi ti 5 lajkov,če bi lahko 5x👍. To je to....👌
Jaz to opažam vedno vsako zimo in tudi točno vem kako si to občutil ......😊
Kar imej vklopljeno Da te zalima na sipo je ko sam ne zaviras, ko je ovira pred tabo. Meni se je do sedaj naredilo to 2 krat. Enkrat ko sem pocasi prehiteval po desni tovornjak (ki je zavijal levo) je nekako zaznanlo da ne bo slo mim in je ustavilo (no v drugo je bilo zelo podobno). Je pa na forumu tudi zgodba, ko je ta sistem preprecil, da bi povozil otroka ki je skocil pred avto (ne vem tocno komu se je to pripetilo).
Aktivni tempomat je super. Je pa res, da naj bi prve verzije imele problem, da je bil preagresiven. Samo je prisel update, ki je to konkretno popravil. Zaviranje niti ni motece in deluje kar lepo umirjeno, mene osebno bolj moti obcasno ekstremno pospesevanje. Tako iz 6 da v 5 in potem v 4 nabije obrate in cez 2 sekunde v 5. Tko mal cudno izpade.
Mi ki imamo ročni menjalnik ne avt.normalno pospešuje,če je pa hitrost nižja pa rukneš v 5 prestavo in je kot je treba, tipi topi....😊
Je vse skupaj tako kot pravi @mito3000👍Dodal bi samo to,da imam jaz nastavljeno na minimum in mi lepo deluje radarski tempomat,sploh ne zavira grobo-agresivno je kot bi spustil plin 👍.Kar se pa tiče asistenčnega zaviranja imam pa nastavljeno na srednjo vrednost in se mi še do sedaj niti enkrat ni aktiviral,očitno nisem neki šalabajzer.....😂 Sploh ne vem kako to zgleda.🤔
Žal ne 😟Hotel sem jo dati staro za novo in se je naknadno odločila, da jo bi imela, jaz pa nisem imel dovolj keša. Sem ji ga pa tako servisiral par dni prej in letna vinjeta ji je še pol leta veljala pa zimske gume ima ki so imele 10kkm in par drobnarij na avtu. 😊
Staro 3ko do 4 leta je pa kupovala že prej pol leta in ni bilo nič pametnega, tako, da je dobila skoraj novo s 23kkm ravno utečeno😀Je pa zaenkrat zelo zadovoljna.....
Lahko bi rekli tudi obratno, za trg z rabljenimi avtomobili so spet zlati časi.🙃
Zato sem pa jaz menjal👍. Izgubil sem komaj 3.500€ za 3 leta staro M3 in nekaj dodal za sedanjo CX30...... Je bil ravno pravi čas,da je bilo še dosti Mazd na zalogi...😊
Mazda 3 je vsaj zame eden najbolj posrečenih-usklajenih Mazda vozil. Če ne bi rabili več prostora, bi imeli doma zagotovo 2 x Mazda 3. 🙂
Glede moči G120, G122, G145, G150, G165 konjev Mazda bencinskih motorjev, imajo na območju do 4.000 obratov vsi našteti atmosferski motorji praktično enako moč-navor. Ko se navadiš, je skoraj dovolj. 😁 Če se s temi motorji shaja s CX-5 ali Mazdo 6, se tudi z lažjo Mazdo 3. Glede novih X motorjev s 186 konjskimi močmi je menda podobno, rabiš ga priganjat čez 4.000 obratov, da se te konje opazi.
Mi imamo G120 v prejšnji Mazdi 3 (kratki) in G165 v Mazdi 6 karavan, oba imata ročni menjalnik. Bolj odzivna se zdi Mazda 3, seveda ker je lažja, pa čeprav ima deklariranih 45 manj konjskih moči. Prej smo imeli praktično enako Mazdo 6 dizel CD175, v primerjavi z njo se zdi moč G165 pol manjša. 😢
Tudi meni je limuzina bolj skladna kot klasična. Zelo me mika. Moram jo sprobat😊. Edino bela barva me malo moti, najraje bi bi imel mazdino rdečo. CX 30 je pa danes pravi bomboncek, tudi meni je všeč. Sam je kar nekaj tisočakov dražji od navadne trojke.
Skyactiv-X je prav poseben motor, ki ga je treba tako tudi voziti. Mazda3 v limuzinski podobi pa je verjetno ena najbolj elegantnih stvaritev znamke v...
Mogoče ti kaj pomaga tale članek glede odločitve za 3ko....😉
Meni na trojki dela odlično. Sam tole o CX-30 brat je kr grozno. Sem jo zadnič ene dve uri vozil, ker sem imel redni servis pa se mi je zdela ok. Ni udobna kot trojka v smislu same vožnje ampak je ok. Motil me je edino za moje pojme premalo odziven avt.menjalnik in pa črna barva ji ne sede.
Točno tako je bilo tudi pri meni,na 3ki je bil vredu na CX30 je pa ročni 'odličen',medtem,ko je avt.tako,tako in tudi sama Mazda mi ga je odsvetovala! Ta avtomatik je za res lepo ležerno ameriško vožnjo ne pa za našo dinamično vožnjo z nekaj popra....
Tudi meni je limuzina bolj skladna kot klasična. Zelo me mika. Moram jo sprobat😊. Edino bela barva me malo moti, najraje bi bi imel mazdino rdečo. CX 30 je pa danes pravi bomboncek, tudi meni je všeč. Sam je kar nekaj tisočakov dražji od navadne trojke.
Ni večje razlike cc2 jurčka pa malo cenkanja pa bo.... 😊
Saj ti grelniki šip, ogledal, volana, sedežev menda niso za okras?
Akumulator je zalogovnik elektrike. Nujno je potreben za električne naprave (ključavnice, alarm, računalnik, zagon motorja), kadar motor ne dela.
Kasneje se elektrika iz akumulatorja nadomesti z elektriko iz vrtečega alternatorja (generatorja elektrike), ki ga poganja motor - iz njega alternator dobiva mehansko energijo in jo pretvarja v električno. Alternator med delovanjem načeloma pokriva vse električne potrebe za delovanje avta in še več, zraven še polni delno izpraznjen akumulator (zaradi zagona).
Če bi bilo kaj narobe s tvojim načinom uporabe (prevelika obremenitev električnega sistema), bi kmalu zasvetila kakšna lučka zaradi nizke napetosti sistema (preveč prazen akumulator in hkrati preobremenjen alternator), crknila kakšna zaščitna varovalka ali pa zjutraj avto ne bi več vžgal. Po mojem je skrb čisto odveč - za to so poskrbeli Mazda inženirji, kot na primer tudi za čist izpuh pri dizlih, vzdržljiva zložljiva vzratna ogledala, itd.. 😁
Zanimam se za nakup Mazde 3 sedan in me zanima vaše mnenje, napake, itd. Trenutno vozim 14 let staro hondo civic, ki je sicer odlična, ampak zaželel sem si nekaj novejšega. V oči mi je padla Mazda3, sedan, in sicer z 150 konjskim motorjem, sound style oprema. Kolk sem si pogledal na youtube teste, je daleč najšibkejši člen novih mazd motor, da je podhranjen glede na športni izgled avta. Ostalo je vse na premium nivoju. Zanima me vaše mnenje o tem? Tale 150 konjski ima pospešek 9 sekund do sto, kar se mi ne zdi ravno slabo. Naj povem, da sem večinoma umirjen voznik. Trenutna honda ima samo 125 konjev, 1.6 motor in mi je povsem zadovoljivo. Ogledoval sem si pa naslednji avto:
Torej, zanimajo me slabosti in prednosti omenjenega modela iz povezave.
Pojdi na probno vožnjo in boš videl kako in kaj.
Imel sem prejšnjo 3ko in sem bil zelo zadovoljen,sem pa testiral novo g122in je premalo tako,da kupi to 150 😊 Meni je lim.dosti lepša od 5 vratne in bi jo imel,če nebi bilo cx30....😉😂
Uporabljaj zraven klimatsko napravo in se ti bo vse odrosilo! Grelci so namenjeni predvsem za odledenitev stekel in ogledal,tako jaz delam in se mi ne rosijo.😊
Danes je mene sin peljal v cx-30 in isto pri pasu v b stebričku nekaj rožlja,glih v višini glave.Zdaj da povzamem naše težave v 2 letih lastništva in 30000km:
-zadaj levo amortizer spustil olje
- desno ogledalo se vedno ne zapira-odpira
- občasno spredaj levo pri zavijanju nekaj poka
- občasno se zgodi,da desna stran pri sopotniku poleti ne hladi piha toplo,pozimi ne greje,piha mrzlo
-ultrasonic sensor malfunction drive safely
Zdaj je tako,dokler je garancija 5let bodo pooblaščenci rihtali, po 5letih gre od hiše.Novi avto smo kupili z namenom vozi in tankaj ne pa da sem več na servisu kot z prejšnjo staro gajbo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz ga imam na sredini in se nič ne oglaša, mogoče ga je pobralo na dolgi poti z ladjo z Japonske.... 😲
Povezava za deljenje
Deli na druge strani