Eno vpra?anje. Prejle mi je za?ela utripat DPF lu?ka. O?itno sonda sporo?a napa?ne informacije o zmesi al zraku, kaj jaz vem...Pa se temu filtru me?a, al pa se paca. Skratka za?elo je utripat, avto gre normalno. Ni padel v noben zasilni re?im al kej podobnega.
V ponedeljek sem tako ali tako zmenjen na servisu, da ga pripeljem. Samo sem v dvomih, a se lahko peljem zdej jutri z avtom al ne...
Moje mnenje je tako, da se FIATA pa? dr?i tak sloves kot se ga. Verjetno v preteklosti res niso bili bohve kaj avtomobili, ampak zadnjih nekaj modelov je po mojem mnenju kar zadovoljivih. Je pa tudi res, da si takega slovesa (negativnega) ne more? znebiti kar ?ez no?. Tak sloves mislim, da se ga bo dr?al vedno.
Na drugi strani pa mazda, ki naj bi pred leti izdelovala avtomobile z nizko stopnjo pokvarljivosti, posledi?no je dobila dober sloves, dobro ime, v zadnjem ?asu so se pa verjetno malo po?lampali. Ampak sloves ostane.
Je pa res, da si bo Mazda verjetno (pri ljudeh) prej pokvarila dobro ime, kot pa ga bo FIAT popravil. Predsodki pa?.
Klima dela tudi pod ledi?ćem in ?e je lufal ventilator pol je bila klima in brez panike, mater so logi?ne stvari tako te?ko razumljive.
Klima dela vedno ?e je na avto ali pa pasmo na a/c ali pa a/c(eco), ko vklopi kompresor se ponavadi vklopi tudi ventilator-ja na hladilniku ni pa nujno, recimo ved vo?njo, ker ?e se ventilator ne bi vklopil klima nebi delala tako kot mora in bi kompresor laufal 2X - 3X dlje ko ?e laufa ventilator, pa ?e poraba bi bila ve?ja.
Pa ?e to, zakaj se kompresor vklaplja neglede na to da je zunaj"hladno" , zato ker klima tudi prepre?uje da bi se zarosila stekla oziroma jih odrosi in to tudi pri minus 20.
Pa dejte si navodila vsaj prelistat, vse pi?e.
Ok to mi je nekak jasno. Take poglobljene razlage v navodilih nisem na?el. Jaz si razlagam tako, da se kompresor vklopi takrat, ko je dejansko potreba po hlajenju zraka. ?e je pa zunaj 8 stopinj, v notranjosti imam pa nastavljeno na 23, mi je pa malo ?udno. Ampak ok, ?e mora tko bit. Kako mate pa ostali nastavljeno, tudi na AUTO?
Ja, v?eraj sem potem vozil tako pa se je ugasnila. Sem bil pa 1 teden nazaj na servisu, kjer smo menjali olje, notri je sedaj tudi nova 'palca' za olje..Ne verjamem, da bi v 1 tednu nivo olja zrasel skoraj do X ... Bom preveril.
Ok, ne dam roke v ogenj, ampak sli?ati je bilo ?isto spredaj pri hladilniku, ventilator. Tudi smrdelo ni ni? po kakem webastu. Bom naslednji? magari jutri zjutraj preveril. Bom jutri pokukal pod pokrov..
Pa sej webasto ne ropota ko ventilator. Tisto sem zadnji? sli?al bolj kot tako rahlo piskanje zraka, nekak tko. Ampak tist je delalo konstantno nekaj ?asa.
Evo spet se jaz malo ogla?am. Jah nima? kej, spoznavam svojo mazdico )
Ventilator mislim da hladilnika. Zakaj hudi?a se je danes zjutraj vklapljal. Pri?gem avto, se odpeljem 20 metrov, ustavim (da peljem kanto za smeti do ceste ) in vmes sli?im ko se vklopi ventilator za ene 2-3 sekunde in nato ugasne.
Se peljem 1km do pekarne (motor pustim pri?gan), pridem nazaj ven, spet sli?im ventilator kako se vklopi za par sekund.
Zdej me pa zanima, a je to res potrebno glede na to, da se motor ?e ni ogrel na delovno temperaturo?
Poglej v navodila kaj pi?e o tem. Mislim, da je tako, ?e gori, se mora? voziti malo naokoli nad 2.000 obrati pa se zadeva spuca. ?e pa utripa pol pa takoj na servis, ker je baje panika, da zajebe? filter, ki stane... ma bol? da ne ve?
To mi je znano ja. Me pa zanima, pri mojem na?inu vo?nje kolikokrat se bo lu?ka pri?gala. ?e prav razumem, se preden se pri?ge lu?ka, filter ho?e o?istit.
Eno pitanje v zvezi z Dpf. Danes mi je za?ela goret lu?ka dpf. Bil sem ravno na AC,zato sm se vozil v 4 in 5. Po ene slabih 10 minutah je lu?ka ugasnla. To pomen da se je filtr s?istil ane. A ?e se enkrat za?ne takole pri?igat to pomen da bo kmal trebj na servis al kako?
Lahko bi tankal navadno olje in ne tega ki je brez ?vepla in 2X dra?ji, DPF lu?ka se ne bi pri?igala, poraba bi bila ni?ja, nivo olja se nebi dvigoval,....
Aha, zanimivo. Samo glede olja. Mehanik mi je zadnji? razlagal, da ko ?e se avto velikrat uga?a, pa? prek batov ste?ejo tudi saje nazaj v olje. Na to pa ne vem koliko ima vpliv DPF filter??
Sicer pa ?e nekaj ?asa ?tudiram o tem samo nimam nobenega "testnika"
?e mi podvig uspe pol sem ....
?e bi eventuelno odstranili DPF filter, ?esa bi se re?ili? Vo?enja avta nazaj na servis, ko ti za?ne lu?ka DPF utripat? Menjava olja zaradi saj v tem primeru ?e vedno ostane?
Mo?ne ?ivce in veliko volje ?elim..... ?e ne ti naj da pa garancijo prodajalec.
To ni za smejat. To je za jokat, da pri dana?nji tehnologiji avti ne delajo kot bi mogli zaradi ene kur*eve ekologije ki jo povrh vsega dr?ava ne subvencionira, je*emoma*er. Mimo se pa vozijo stari tami ki kadijo kot tankerji, pa nikome ni?ta. Mah ?koda besed....
Zakaj se kak pameten ne spravi eliminirat ta DPF? Izziv za YavarYe X6V6 in podobne bi ?e bil tole.... Dam mu tud 500?, ?e mi garantira da bo avto ?pilal kot je treba.
Hvala mikimiska Sva dogovorjena tako ja, ?e ne bo ?la garancija skozi mora on porihtati avtomobil, da bo tehni?no brezhiben. Se je pa daanes spet pojavilo cukanje tam okoli 2000 vrtljajev v peti prestavi pri konstantnem gasu. Prej?njo sredo so avto priklopili na ra?unalnik (neko ?telanje diz) in je blo do danes ok. Sedaj pa spet isto. Zgleda je res kaka sonda na izpu?ni cevi fu?..
No poro?am razplet
Cimbalca, kako pa ve? da se ti vklopi izgorevanje saj? Bel dim za seboj al kako?
Ja, sej to mi je ?e nekako jasno. Zadnji? sem kontaktiral to?no prodajalca te mazde, ta mi je tudi zatrdil, da ta avto pri njih ni bil nikoli servisiran. ?eprav, je na izpisku od servisa napisana njihova avtohi?a. Izpisek je identi?en izpisku, ki ga dobi? tukaj, samo da spodaj desno ni napisana oseba katera je izpis naredila (logi?no) in datum izpisa. Pa desno zgoraj je prostor za kupca oz. stranko tudi prazen.
Nekaj smrdi. Avto je bil o?itno kupljen na lizing (tako mi je rekel ta ?lovek), ker lastnik ni mogel ve? pla?evati so ga najverjetneje prodali na licitaciji. Zdej kdo je tukaj kaj ponarejal, pa samo bog ve. Ampak po?asi bom pri?el zadevi do dna...
Mater ste se razpisal v tej temi... Vsekakor upam, da mozaka niso kaj nategnili s servisi. ?e ?e ima? vse ok, bi te najraj? sunili nekam, ker si ga sam uvozil in niso na tebi zaslu?ili tista 2 al 3 k? kolkor koasirajo na novi ko?iji....
Mja, ?akam na razplet. Te dni enkrat bom izvedel, al bo garancija tukaj priznana ali ne. Je pa dejstvo ja, da avto o?itno ni bil servisiran, vsaj na uradnem servisu ne.
Dr?i da v tretji prestavi tam nekje med 1.300 in 1.400 obrati pri pospe?evanju tako hecno motor potrese ampak pri novi ?estki avto vsaj pospe?i, kar pri stari prefacelift tega ni bilo ne tresenje ne pospe?evanja
Aha, se pravi bo nekaj na tem. Sem takoj pomislil na kak vztrajnik..
want to try ? obstajajo 6ke, ki se dajo pelat lepo ?e od 1300 RPM in to v 3. prestavi pa v 4. pa v 5. tudi
aja... jaz se nikakor nisem mogel navadit na moji 6ki, da pri speljevanju ima? tak ?uden ob?utek, kot ?e bi avto trokiral... ampak ne vedno, samo pri eni dolo?eni kombinaciji gasa in kuplunge, tak da avto kar potresuje, ?e spelje? z ?ez 1500 RPM se tega ne opazi, ampak jaz sem to opazil samo pri speljevanju, tak da verjetno ne govorim o isti zadevi kot SpEkTr
Ja nekaj podobnega je no .Sploh se opazi, ?e gre? v klanec, pa ga preve? spusti? pod obrate
Pri moji je to najbolj izrazito v tretji prestavi, ko je tam blizu 1000 vrtljajev, ko dodam plin se ?uti neko tresenje tja do 1500 vrtljajev, potem je ok?
1000 obratov v tretji ???
pa ?e pospe?il bi rad..?
jaz tega res ne razumem , kako lahko pri?akjute da boste vozili v tako nizkih obratih...
in potem motor ?trajka ,trese ,ne vle?e,kadi... res ?udno...
motor se mora vrtet da lahko dela ,pod 2000 nima? kaj matrat ma?ine ...
ne bencinarja niti dizla, ?e mu ?eli? dobrega zdravja..
priporo?am da si omisli? ?ezocenasko ladjo, tanker ,kruzer..
?e ga ?ene dizelska katedrala, potem pa reeees lahko mirno fura? z 120 obrati na minuto
pri polni mo?i..
to bo tapravo, ja...
Hehe, sem se nasmejal. No to ne pomeni,da vedno tako vozim, sploh ne. Samo v?asih pa? ko bremzam pustim v tretji in za?nem po?asi pospe?evat, ?e ni kake panike. Druga?e se strinjam s tem ja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Eno vpra?anje. Prejle mi je za?ela utripat DPF lu?ka. O?itno sonda sporo?a napa?ne informacije o zmesi al zraku, kaj jaz vem...Pa se temu filtru me?a, al pa se paca. Skratka za?elo je utripat, avto gre normalno. Ni padel v noben zasilni re?im al kej podobnega.
V ponedeljek sem tako ali tako zmenjen na servisu, da ga pripeljem. Samo sem v dvomih, a se lahko peljem zdej jutri z avtom al ne...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani