Zdaj pa to?i za od?kodnino za stres in du?evne bole?ine, ker so te obto?ili za kaznivo dejanje, katerega nisi storil in so te zato prizadeli... Za?ne? pa tam nekje pri 22500?, samo toliko, za novo ?estico...
Sicer pa, bodi vesel in hitro pla?aj. Takih sodnih postopkov smo pri nas ?e kar navajeni. Mo?i?ka so za dve leti zaprli, ker je na neznanem kraju ob neznanem ?asu na neznan na?in od neznanih ljudi dobil obljubo...
Raje neham, da se ne bo spremenilo v politi?no temo. Bolje, da napi?em (vsaj za mene najbolj?i) vic:
- Kak?na je razlika med Slovenskim in Hrva?kim policistom?
Po?lji jim odgovor in zagovarjaj stali??e, da ni pri?lo do obravnave v razumnem roku. Parkirni listek vsakdo hrani nekaj ?asa, ve? kot eno leto pa gotovo ne nih?e. Torej lahko zagovarja? stali??e, da so vedeli, da ima? parkirni listek, zato so pa toliko ?asa odla?ali in ra?unali, da si ga po tolik?nem ?asu pa le vrgel stran. ?e bi bili bolj prepri?ani v svoj prav, bi kazen terjali ?e prej.
?e dobi? po?tenega sodnika, bo ?lo. ?e pa trofne? sodnika, ki ne mara Slovencev...
mazdaman je 06 Avg 2014 - 12:08 napisal:mazdaman je 06 Avg 2014 - 12:08 napisal:
Kak?ni so simptomi oz kako natan?no vedeti, da vztrajnik izgublja svojo bitko? A je kako pravilo oz postopek kako ugotovi??
Z M A J je 06 Avg 2014 - 14:49 napisal:Z M A J je 06 Avg 2014 - 14:49 napisal:
Nekateri omenjajo tresenje (potresavanje) ob speljevanju.
Mislim, da bi to vpra?anje bolj sodilo v kak?no drugo temo, pa vseeno.
Vztrajnik praviloma ne izgubi bitke. Razen ?e so resni?no hude in ?e jih je resni?no zelo veliko... ?e najbolj ga uni?i napaka na zaganja?u, ki nato uni?i zobni?ki venec na vztrajniku. To se opazi tako, da ti zaganja? tudi po popravilu velikokrat zaro?lja po zobniku, motorja pa ne obrne. In to se bo dogajalo vedno ve?krat. Za uni?enje nale?ne povr?ine sklopke bi pa te?ko bilo kak?no pravilo, mo?ne so raznorazne ?udne vibracije, ki pa jih je te?ko prepoznat in ?e te?je definirat, da gre res za vztrajnik.
Potresavanje ob speljevanju je ponavadi znak, da so uni?ene vzmeti na lameli sklopke, lahko tudi obloga na lameli sklopke.
Kakr?no koli ?udno ?vi?kanje ali hrustanje, ki se pojavi, ko pritisne? na pedal sklopke, pa napoveduje menjavo potisnega le?aja.
In ko se ?e odpre, se ponavadi pregleda ?e vztrajnik... In ker sklopke ne menja? na vsakih nekaj tiso? km, se ponavadi takrat zamenja vse, kar je vsaj malo sumljivo...
?e je kdo zainteresiran, danes ob 13ih se v Lokovcu ustavi karavana starodobnikov. Ostanejo tu do 14ih. Postanek bodo imeli na istem prostoru, kot se odvija Mazdin piknik v Lokovcu. Jasno, mi bomo tam. Pride ?e kdo?
Odpadli ko??ek, kolikor vidim, je sestavljen iz vzmetnega jekla debeline mogo?e 2 mm. Dobro, dejstvo je, da bi se moral dr?ati tiste kro?nikaste vzmeti in ne bi smel odpasti, pa ne glede na na?in vo?nje, ker ni obremenjen z navorom motorja ampak zgolj s pritiskom pedala.
Je pa zanimiva trdnost ohi?ja menjalnika, da ga tak ko??ek plo?evine tako prebije. Da se ni le plo?evina, sploh vzmetna, upognila, ampak je bila dovolj toga, da je ?la skozi ohi?je menjalnika.
Je pa zanimivo tudi to, da je ohi?je menjalnika kar lepo "obutano". Se mi samo zdi ali je to nekaj ?asa ?venketalo, preden je nastala luknja. Nepazljivost voznika?
Saj sem napisal: vse je v redu, dokler se ne zgodi kak?en te?ji incident. ?e pa vozilo podrobneje pregledajo in odkrijejo kaj takega, si pa kriv, pa tudi ?e nisi.
Dve prikolici: BTjka lahko vle?e 3 tone skupne te?e (prikolica skupaj s tovorom). A je ena ali sta pa dve, pa nikjer ni? ne pi?e. In moji obe prikolici skupaj z vsem tovorom ne presega 3 tone... Sicer je velikokrat za videti, kot da po?nem neverjetne re?i, a vedno pazim na tovarni?ko predpisane omejitve, predvsem obremenitve.
O?itno nisi razumel. ?e vzamem ven varovalko, je to nepoobla??eno vme?avanje v zavorni sistem vozila. ?e dam stikalo vmes, je nepoobla??ena predelava zavornega sistema.
Kakr?no koli vme?avanje in kakr?no koli predelavo zavornega sistema vozila je potrebno homologirati.
Homologira? lahko samo originalne predelave, ki jih dovoljuje proizvajalec.
Ampak ta velik del sem pa naredil na kapelci, ker je moji dragi en cepec odlomil cel ?pegu, k se je drenjal med dvema parkiranima avtoma. Predno sem razstavil zadevo sem mislil, da bom doktoriral, ker francozi so pa? eni navadni cepci, ker zadevo tako zakomplicirajo, da te vse mine. V glavnem sem iz plastike naredil vse polomljene nosilce in restavriral cel notranji mehanizem. ?e najbolj me je zajebavala vzmet, ki dr?i oziroma omogo?a, da se ogledalo ob udarcu zlo?i. Vzmet je tako mo?na, da sem jo nazaj spravil ?ele z nekaj triki. Vzmet sem stisnil in jo na treh koncih zvezal s tanko ?ico, da je ostala stisnjena ter jo vstavil v le?i??e in zapel z zaponko - ko je blo vse na mestu sem samo odvil ?ice, jih potegnil ven in zadeva zdaj deluje tako kot mora.
Sicer novo ogledalo ni zelo drago, ampak tudi, ?e pr?para? teh 55? je dober ob?utek.
Ja, s tem denarjem natanka? v kapelico goriva do naslednjega servisa. Pa ne mislim povedat, da ima tako majhno porabo...
Kakr?no koli vme?avanje v zavorni sistem vozila je potrebno homologirati.
Homologira? lahko samo originalne predelave, ki jih dovoljuje proizvajalec.
Mazda ne dovoljuje izklopa ABS zavor.
Te ?e kaj zanima?
Ja, ko si na suhem asfaltu ali pa na poligonu, se ABS odli?no obnese. Tudi, ?e je kak?en dedek z refleksi crknjenega konja, ABS re?i veliko situacij. Terenska vozila, ki se velikokrat vozijo po robu (tako po robu prepadov kot po robu zmogljivosti), pa nimajo izletnih con, tako kot na poligonu. In tudi vozniki, ki se odpravijo na tako vo?njo, vedo, da so za volanom zato, da vozijo - ne da avtomatika vozi namesto njih. Zato je ve?ina te navlake v terenskih vozilih samo nepotrebno breme... Ker pa terenska vozila ve?inoma kupujejo pedri, da se pederi?ejo po mestu, zdaj ne dobi? ve? enega spodobnega terenskega vozila razen kak?ne Nive ali Liaza...
Dokler je vse v redu, je itak vse v redu. Tudi vozi? lahko pod vplivom alkohola (?e te policaj ne dobi) dokler nikamor ne tre??i?. Problem rata, ko kaj rata. Takrat se pa preverjajo okoli??ine in tudi ?e nisi kriv, si kriv, ker si predelal vozilo, pa nisi homologiral (ali pa ker si pod vplivom alkohola, ?eprav nisi povzro?il nesre?e).
A sem to sedaj dobro zakompliciral? Ali pa mogo?e kdo vseeno razume, kaj me mu?i?
Na podlagi prvega odstavka 6. ?lena Zakona o tehni?nih zahtevah za proizvode in o ugotavljanju skladnosti (Uradni list RS, ?t. 59/99, 31/00 in 54/00) je minister za promet izdal naslednjo tehni?no specifikacijo z oznako TSV ? 109 o zaviranju motornih in priklopnih vozil. V njej je v to?ki 5.2.2. zapisano, da homologacijski organ ne sme zavrniti podelitve ES-homologacije ali nacionalne homologacije ali prepovedati uvoza, dajanja v promet, prve registracije ali uporabe vozila zaradi njegovega zavornega sistema.
To je 14.marca 2003 v Ljubljani podpisal takratni minister za promet Jakob Prese?nik.
?e torej prav razumem, lahko prodajajo vozilo s kakr?nimi koli zavorami in nih?e jih ne sme zavrniti? Je to kak?en hec? Torej lahko montirajo luknjo v tleh pa bremzaj s podplati? No, v marsikaterem primeru bi mogo?e celo bolje prijelo... A to torej pomeni tudi, da lahko predelam zavorni sistem in ga ni v Sloveniji, ki bi mi smel prepovedati uporabo takega vozila?
Pri podjetju Mamut 4x4 sem dobil tole informacijo:
"ABS je sicer hvalevredna naprava, ki pa se na terenu izka?e za povsem neuporabno. Posebej nevarni so blatni ali s travo porasli kolovozi. ?e na manj zahtevnih strminah se na drse?ih podlagah vozilo nikakor ne bo hotelo zaustaviti. Ena od re?itev (ne pride vedno v po?tev, a je lahko edina, ki kaj pomaga) je sklopka, zavora na vso mo? in ?e ro?na zavora. Tako bo vsaj en par koles blokiral in na manj?ih strminah morda zaustavil vozilo."
Zdaj pa rabim pomo?. Vzemimo hipoteti?en primer, da na vozilo vgradim stikalo za izklop ABSa. To bi bil pravzaprav poseg v zavorni sistem vozila. Ki pa ga proizvajalec ni predvidel.
Ali bi moral tovrstno predelavo homologirati? (Mislim, glede na to, da je potrebno homologirati celo druga?na plati??a od originalnih...)
Kako bi lahko tako re? homologiral, ?e pa proizvajalec ne proizvaja komponent za tako predelavo, torej niso vgrajeni tovarni?ki rezervni deli?
Z izdatno teoreti?no pomo?jo s strani "ta pravih" oseb ("stricev iz ozadja" ), ki so mi priskrbeli literaturo, ki ni za vsake o?i, sem na BTjki opravil predelavo, ki bo prepre?ila podobne situacije.
Sicer v?eraj, pa vseeno: redni servis, ki ji "pripada" vsako leto. A-Cosmos v BTCju in mehanik Jure = nekaj najbolj?ega za Mazde B-klase! Potem pa ?e Majes poskrbi za vse ostalo in pridem z podobnim denarjem, kot ?e bi peljal k tem na?im ?alabajzerjem tu v Kromberku, ki so slabi kariolmajstri...
Zaklju?ek: glede na kvaliteto opravljenega dela in odnos bom ?e naprej vozil v Ljubljano. ?e jih naredim 11.000 km v enem letu po teh hribih in gozdovih, jih pa lahko ?e tistih 250 v Ljubljano in nazaj...
Ne. A sem imel preve? dela z vrtenjem volana, da sem avto med drevjem spustil dol, da nisem utegnil potegniti ro?ne zavore in preizku?ati, kaj se bo zgodilo, ?e na eni osovini kolesa zavirajo, na drugi pa ne.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Bravo na?i.
Zdaj pa to?i za od?kodnino za stres in du?evne bole?ine, ker so te obto?ili za kaznivo dejanje, katerega nisi storil in so te zato prizadeli... Za?ne? pa tam nekje pri 22500?, samo toliko, za novo ?estico...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani