Evo... na moji sestici je vpoklic narejen ... in imam sedaj nove amortizerje prtljaznih vrat ... Vse skupaj je bilo urejeno hitreje, kot sem uspel spiti kavico, ki so mi jo ponudili na A-Cosmosu ...
Pred mano je bil se en z belo sestico GH ... pa se en bel CX-5 ... ... izgleda trenutno delajo vecinoma samo to
Tisti ki ste vzeli revolution opremo, me zanima kako vklopite oz. preverite delovanje sprednjih LED lu?i (avtomatika zasen?enja itd..).
?eprav pustima lu?i na AUTO in potisnem v pozicijo dolgih , ne zaznam spremebe ?
Pri moji sestici s ksenonskimi zarometi je tako, da ce je vkljopljena funkcija avtomatskih dolgih luci, se te prizgejo samo, ko je dovolj temno, ko je hitrost visja (tam nekje okoli okoli 30 km/h) in ko ni drugih vozil nasproti oz. pred avtom ... Tudi obcestna razvestljava recimo vpliva na to... in ce je dovolj svetlo, se dolge luci ne prizgejo... Edino v primeru, da se recimo vozim zvecer po kaksni ovinkasti makadamski gozdni poti iz hribov v dolino je problem ponavadi ta, da je hitrost premajhna in dolgih luci ne vklopi samodejno... ceprav bi mogoce rad imel prizgane dolge ravno zaradi morebitnih srn ali drugih zivali... V takem primeru ponavadi preklopim na rocni nacin...
Pomojem je sploh pri teh redkej?ih variantah dosti probavanja kje so s ceno (ne glede na to al sploh avto mislijo prodat).. Je pa res tole prvi bencinski avtomatik, kar sem jih do zdaj opazil..
Redki so predvsem zaradi tega, ker je tudi kupcev za tak avto bolj malo ... Samo dvomim, da bo kdo dal toliko za 4 leta star avto, ki je nov stal slabih 32K? ...
Facelif zadnje sestice je bil v zacetku 2015. Takrat so dodali AWD model pri dizelski karavanski razlicici... vecina sprememb pa je bilo v notranjosti... Infotainment je bil posodobljen in poenoten z ostalimi modeli ... zaslon je bil potem tisti strleci ... rocico rocne zavore je zamenjal gumb (elektricna rocna)
V letu 2017 pa je bila sestica spet delezna prenove... boljsa izoliranost kabine, nov volan, ki je lahko tudi ogrevan, G-vectoring Control... Dobila je tudi novo interno oznako tipa GL (prej je bila GJ)
Nov model pa bo verjetno, ce bo tako kot dosedaj (nov model na vsakih 5 let) drugo leto ... ...
Zanimiv prispevek glede tega, kaj je dovoljeno in kaj ne... in kako razlicni organi (policija, sodisce, varstvo osebnih podatkov,...) komentirajo prepovedi oz. situacije ... Prispevek je iz nemske TV, zato je v nemscini ...
Lahko se pa preveri tudi pri MmS, sigurno morajo kaj vedeti o tem, pa ?e za prevod se jih lahko prosi
LP
Sem dobil odgovor, ki pravi:
O?itno je, da so hrva?kemu trgu pomotoma pripisali ?tevilko ?asije avtomobila s slovenskim poreklom.
Tudi mi smo tik pred tem, da aktiviramo zadevni vpoklic. Vendar zaradi morebitnih tak?nih neljubih napak, kot se je pripetila v tem primeru na?im ju?nim sosedom, vedno po?akamo na bazo strank, ki nam jih na na?o pro?njo po?lje ministrstvo za notranje zadeve. Tako smo sigurni, da kontaktiramo izklju?no lastnike vozil, ki so v promet prijavljena v republiki Sloveniji.
S tem odgovorom je tudi odgovorjeno na tisto glede vpoklica starejsih mazd (323, 323f, 626, mx6, mx3, 121, demio,...) zaradi kljucavnice >> http://www.mazda-si.net/topic/14373-zajebancija-ali-vpoklic-mazda-klju?avnic/ ... Predvsem pri vprasanju, od kod podatki lastnikov teh vozil ...
Itak ne vlja za elektriko... motor je ugasnjen, ko avto miruje...
Za cakanje v koloni zna biti celo bolje, ce imas elektricni avto... le doseg se zmanjsuje, ce dlje stojis in imas vkljucene dokaj potratne porabnike... med katere klima prav gotovo sodi...
smo imeli debato ?e tukaj o nexenkah, po 25.000km in enem punktiranju so ?e odli?ne, cena pametna, mogo?e ?e jest napi?e kaj, jih ima sedaj tudi na mazdi
Za tak denar so Nexenke OK ... Se mi zdi sicer, da imam par deci visjo porabo po BC, odkar imam gor te Nexenke ... obnasajo se pa odlicno... tako na suhi, kot tudi na mokri cesti ...
Jaz tudi mislim, da Mazda6 ni taka eksotika in da po drugi strani spet ni tako mnozicen avto, da bi generalno lahko rekel, da je nakup v tujini boljsa izbira ... Tako kot je treba cakati v Nemciji na avto, ki ustreza ?eljam... tako je treba to narediti tudi pri nas... Glede na ?elje iz prvega sporocila pa se mi zdi, da bo tak avto dokaj tezko najti... da bo imel po recimo dveh ali treh letih samo do 60.000 prevoezenih kilometrov ...
Sam bom svojo prodajal predvidoma drugo leto ... Je rdeca... letnik je sicer malo starejsi od ?eljenega (2013) in prevozenih km bo vec (sedaj jih ima okoli 110.000... torej bo drugo leto imela verjetno nekje okoli 130.000 km), so pa realni, redno servisirana na pooblascenem servisu ... ima vso opremo razen stresnega okna (Revolution), avtomatik, 175 KS ... ni pa limuzina... ampak karavan ... ...
Da se recimo priti tudi z avionom iz Zagreba do Hanovra za okoli 150? na osebo v eno smer ... Edino potem je treba se racunat stroske lokalnih prevozov do dealerja ... To pride v postev, ce je zelo velika verjetnost, da bo avto ustrezal ?eljam ...
Pa to je bilo na brzino... ce bi si vzel cas, bi mogoce nasel se kaj cenejsega ... ... Pa do Zagreba j treba tudi priti ... Iz Ljubljane so leti drazji ali pa trajajo celo vecnost (cel dan ) ...
Gre pa tudi ceneje, ce si vzames malo casa in ce si fleksibilen glede dneva potovanja ...
A to ma? un ?arobni ra?unalnik s CSI ki zna s 4ih pikslov na?arati ?tevilke?
(Ker jaz na teh low-res slikah ne uspem nobene tablice prebrat. Pa sem se zdrl 4x "computer, enhance!")
Anyway, meni se zdi omejevanje snemanja z dashcami precej neumno. Se mi pa zdi popolnoma smiselno da se kaznuje javna objava brez privolitve tistega, ki je eksplicitno sneman (tako kot je po na?i zakonodaji - lahko snema? "mno?ico", ne sme? pa snemati in slediti to?no dolo?eni osebi in potem video objaviti). Za to da na sodi??u/zavarovalnici dokazuje? kako ti je nek kreten izsilil prednost ne rabi? pravice do javne objave.
Ne rabis nic takega... edino ce gledas na mobilcu, je res mogoce premajhno... Ce pa gledas na racunalniku ali celo na TV, pa se cisto lepo da razbrati nekatere tablice ... pac nekako podobno kot ce jih posnamesz Dashcam-om
Kdaj si nazadnje na poro?ilih videl registrske tablice in obraze ljudi, ki niso privolili v objavo?
(Del s privolitvijo je pomemben - zato ker eni ljudje privolijo v javno objavo svojih videov v dolo?enih primerih to pa? ne pomeni da lahko kar kogarkoli lepi? po internetu.)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Evo... na moji sestici je vpoklic narejen ... in imam sedaj nove amortizerje prtljaznih vrat ... Vse skupaj je bilo urejeno hitreje, kot sem uspel spiti kavico, ki so mi jo ponudili na A-Cosmosu ...
Pred mano je bil se en z belo sestico GH ... pa se en bel CX-5 ... ... izgleda trenutno delajo vecinoma samo to
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani