Ne vem a sem jaz cepljen na Italijane oziroma na italijanske romune. Ni? kaj se ne dogaja na cestah, ko pa pridejo teli je pa veselica. Prvi ?aka in ?aka, da sem dovolj blizu pol pa bumf na prehitevalnega, brez da bi sploh pogledal.
Ta drug pa rabi nekaj razlage. Model se mi je obesil na rit, tako da sem prakti?no videl samo njegovo havbo. Ko se pribli?amo spredaj voze?inm pa seveda po stari bemveja?ki navadi na prehitevalnega, da bo ja uletu nekomu drugemu na odbija?. Sred tega se spomni, da pa bi rad ?el desno, ker tam gredo vsi itaromi desno in poka bremza na prehitevalnem, da se mu je skoraj kombi zakantal v rit in smo bremzali iz 120 na 80km/h. Pol se pa spra?ujejo od kod fantomski zastoji - a je treba sploh kaj ?e dodat?
Hmmm, povej to audiju pa bmw-ju. Druga? pa ga itak ne bi vozil na pisto, za vklju?itev v promet na AC ali pa koga prehitet oziroma kak gorski ovinek odpeljat je pa to vrh glave dovolj.
Pol je pa ?e 100x bolj nenavadno, da jih tla?ijo na karavana. Zakaj ?e, ?e jih kdo rabi naj si jih kupi oziroma saj jih itak ne rabi?, ker se da na vsak avto lepo nosrilce gor, ?e rabi? kaj peljat.
Na?eloma je dovolj tudi na vsake dva meseca, ?e recimo ne polni? ravno po navodilih na nalepki ampak nekoliko ve?. Recimo zimske preverim samo takrat, ko gredo gor in 1x vmes pred spomladansko menjavo. So pa na?eloma napolnjenje nekje od 0,3 do 0,5 bara ve? kot na nalepki.
Jp, problem pri prvemu na?inu merjenja je ta, da ne pomaga pri ignorantih , ki nikoli ne preverjajo tlaka. In takoh ni malo
?al je ve?ina voznikov takih, tetice pa sploh prevladujejo. Zato ima? tudi pri rednem servisu kontrolo tlaka v pnevmatikah in ne bi bilo neumno, da bi to naredili tudi na tehni?nem.
Ne vem pa zakaj je bolj?e da so TPMS kot pa preko ABS-a,sploh ?e ne ka?e koliko ima posamezna guma tlaka. Jaz sicer imam preko ABS-a in mi dela super.
TPMS na ABS-u ima te?avo saj zna meriti le razliko v hitrosi vrtenja koles na osi. Torej to pomeni, da ?e obe gumi enako hitro spu??ata (kar je na?eloma normalno saj gume po?asi tako ali tako vse zgubljajo tlak) ta sistem sploh ne prepozna prenizkega tlaka. Tudi pri hitrem padcu tlaka rabi dlje, da prepozna, da je nekaj narobe oziroma mora? prevoziti kar nekaj 100metrov, ?e ?tarta? s prazno gumo, da sistem to zazna.
Merjenje tlaka na ventil?kih pa teh omejitev nima, saj je nastavljeno nekje med 1.8 in 2.0 bara, da spro?i alarm, ?e pade tlak pod to vrednost. In sploh ni va?no a je problem v eni ali v vseh gumah. Sam sem imel izku?njo, da sem ?tartal s prazno gumo pa je sistem prakti?no v parih metrih zaznal prenizek tlak in spro?il alarm.
Ker smo z vsemi avtomatiziranimi sistemi iz ljudi naredili popolne bebce je pa? te?ava prvega sistema, da ni primeren za vse situacije sploh pa ne za ljudi, ki ne preverjajo redno tlaka v gumah. Sej ni treba enkrat tedensko ampak lahko ob vsakem tankanju pre?ekira? gume, ?e je katera bolj mehka oziroma topla (premalo tlaka pomeni segrevanje gume med vo?njo). Na par mesecev pa vseeno priklju?i? cev za pumpanje gum, da uskladi? in dopolni? manjkajo?i tlak.
Brava je bolj taka neobi?ajna TItanium. Taka kot recimo tale v tem videu samo, da bo kravan.
150KM je popolnoma dovolj. Sem bil sicer zagret za tamo?no 186KM, ampak bi jo lahko dobil le kot automatika in ko sem vrgel na papir ?e stro?ke registracije je razlika kar 300 EUR kar se mi ?koda zdi dat vsak let zraven. ?e pa bi imel kdaj potrebo po ve?, sta pa tako 150KM in 186KM popolnoma enaka samo softwaresko sta si razli?na in obadva se da zgolj remapat in to kar na 210KM in na skoraj 500Nm. Pa ?e to ni niti navijanje ampak samo sprostitev tovarni?kiih omejitev.
Bo kr ro?ni... tko lepo se ?alta, da bi bilo greh se z avtomatiko pentljat.
No super, pa se je le na?el avto zate. Meni karavan opti?no ni k od karavana brez stre?nih letev, se jih bo? ?e navadil. ?estitke sledijo, ko ga dobi?.
Ja sem ?estko prehitro odpisal iz ena?be, ker sem vseeno upal, da dobim nekaj dobrega petvratnega. Ampak sej verjetno se bom tud na tiste letve navadil, brez je pa ?e skoraj tako lepa kot sedanka. ZAnimivo, da recimo ameri pa imajo "?iste strehe" in si naknadno name??ajo tele letve. To se pravi za CX-5 al pa za ?estko prve generacije, ko se je ?e prodajala v USA tudi kot karavanka.
Pa ne da je tudi karavan prisel sedaj ze v izbor? Se malo, pa bos pogledoval za SUVi
Ja ?al je tako... karavan je tisti kompromis, ki sem ga ?e pripravljen sprejet. Sej bi vzel limo, ampak ?e ga ?elim letos, da se izognem ekoteroristi?nim obdav?itvam, ki bodo ?estko podra?ile nekje med 1500 in 3000 EUR, ?al ne morem ?akat na limo. Upam samo, da se tiste grde stre?ne sanke dajo nekako odstranit.
Aja pa zdilano imam kar lepo ceno, kar pomeni popolnoma nov avto z revolution opremo in 150 KM dizlom za manj kot 30kEUR. Pa ?e nekaj bombon?kov bo zraven, tako da "they made me an offer, i couldn't refuse" - ?e malo parafriziram Marlona Branda iz filma Boter.
Pri Mo?niku so pa res perle. Tale avto so pred dvema mesecema prodajali za 30.900, nato so mu pred malo vel? kot mesecem zni?ali ceno na 29.900. Takrat sem bil pri njih in sem jim ponudil 28.000 pa se lahko takoj zmenimo. Pa so se malo zgra?ali, da to pa ne in da je to prenizko in tako naprej in tako dalje. Sem jim rekel, da naj razmislijo, moj telefon in mail imajo in naj mi po?ljejo za kak?no ceno bi ga vseeno dali pa da vidimo ali pridemo skupaj. So razlagali, da mogo?e za 29.500 bi ga pa vseeno prodali. No pa sem nekaj tednov ?akal njihov klic ali mail pa ni? od tega. OK, pa? nimajo interesa prodat po taki ceni, ni panike.
Danes pa spet pregledam oglase in cena je ?e na 28.800. ?e bi mi takrat, mesec nazaj ponudili 28.500 bi jim rekel ja, tko pa je vlak odpeljal.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pol mam jaz SUV-a, ker do zdaj nisem ?e na nobenem le?e?em policaju podrsal. Pa tolk mam ?ez SUV-e za povedat - hja zare?enega kruha se najve? poje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani