Vsekakor, je res na meji estetike zame, so se vseeno gume dober 1cm sirje od platisc, ampak rob je pa rob... kot sem napisal, da je vsaj guma z boli izrazitim robom, bi bilo varnejse za platisca.
...sem pa tudi eden tistih ki zelo pazi na avto in mi robniki niso vsec 😜
Zaenkrat se jim uspesno izogibam.
😉👍🏻
Tako situacijo imam jaz na stari 6-ki. Sem zelo pazil na robove a sem se moral enkrat enemu modelu umakniti in sem zaružil fajn v robnik. Se zgodi mimogrede, tako, da ti guma z robom zelo pomaga.
Se strinjam, vprašanje je samo koliko se komu da in koliko ne.....če se malo potrdiš, se velikokrat lahko najde/dobi dobra roba, ki je malo rabljena (jaz recimo, sicer ni primerjava, ampak za otroka do sedaj še nisem kupil novega kolesa, ker ga preraste v 1-2.letih, in se ne splača dati 500€ za novega, če dobim super ohranjenega rabljenega za 100€ :)).....seveda je pa najlažje iti v shoping in potegniti z bančno kartico :), če imaš seveda vedno to na voljo.....
Enako razmišljam tudi sam. Recimo smuči za otroke. Vedno sem jim kupoval na sejmu rabljene. Drugo je sedaj, ko sta odrasla in sem jim kupil nove-najboljše. Pa kitare. V življenju sem kupil samo eno novo kitaro in sicer v Londonu, ker jih takrat v 80-ih ni bilo nikjer v bližini za dobit in sem bil primoran to storiti. Enako je z mojimi avti. V življenju še nisem kupil novega avta. Se mi zdi proč vržen denar za razliko od eno- dve leti starega, ki ga dobiš za tretjino cenejšega od novega.
Kar pa se tiče gum so pa pri meni vedno nove in to vedno le top gume. Tu pa ni za eksperimentirati.
Imam vap a ne na vročo vodo,rezultat daje roka z dobrim šamponom.
Jaz tudi vedno perem avto s hladno vodo. In gre vsa umazanija dol samo pravi avtošampon moraš uporabiti, kot praviš. Če imaš pa še avto vedno povoskan, pa se umazanija sploh ne prime toliko gor. Tejle scratch removerji so v redu, samo jih moraš uporabljati res občasno. Ker nam lahko že samo ime pove, so za odstranjevanje drobnih prask v laku in nečistoč, zračne rje ter raznih majhnih nepravilnosti v samem laku. Deluje tako, da vsakokrat pobere ta pasta z abrazivnimi delci par mikronov prozornega laka in tako izravna vse neravnine.
Je načeloma varna za sam lak a ni za pretiravati z njo.
Kot si opisal si prišel do spoznanja, da prodajalec ni neka lenoba ampak je bil zaposlen tudi z drugimi strankami, to pa nam je bilo vsem skrito preden si to videl na lastne oči. Ker tega dejstva nismo vedeli, ga je najlažje označiti kot pasivnega, lenuha... V kolikor bi ga obsojal v naprej, kar ponavadi počnemo, in tako tudi pristopil k reševanju problema, bi svojo agresijo neupravičeno prenesel na njega in konflikt je neizbežen. Izpit si naredil z odliko, sedaj pa samo čakaj in se raduj dneva ko pride mazdica domov.
Ignacij. Lepo razloženo. Mislim, da bi bilo lepo, če bi tudi v ostalih temah včasih podali svoje nevtralno mnenje in analizo, ter prikazali eventuelno rešitev za občasno iskrenje med na#imi odgovori. Bilo bi zanimivo. 😉
Pol dam pa raje Hello Kitty nalepko na vrata. Sicer pa pač tko je enim so všeč marjetice po havbi, nekaterim trepalnice na lučkah, drugi bi nalepke "Jan in Tea v avtu" limali okrog in okrog, tretji si limajo nalepke z brazgotino čez luč , četrti pravijo da so češke zavesce nekaj najboljšga takoj za turkizno zelenimi feltnami, tko da če dam roza sanke na streho ne bo nič kaj bolj čudno izpadlo.. 😁
Samo res so eni čudaki. Zadnjič peljem mimo enega ogledala in v ogledu zagledam isto rdečo Mazdo kot moja. Samo, da tista je imela črno brazgotino čez luč. Svašta folk lepi na avto. 😎
To sranje z barvami se pojavlja, odkar barvajo avte roboti. Včasih, ko se to še ročno barvali z dvo komponentnimi avto laki, so dali najprej dve roki osnovne barve in dve do tri roke prozornega laka. Tedaj je bilo odvisna debelina laka od "roke" posameznega avtoličarja, tako, da je na nekaterih starih avtih debelina laka tudi do 200 mikronov.Pri novih lakih je pri poliranju treba paziti, da ne uporabljamo preveč grobih abrazivnih past. Vsakokrat, ko poliramo, namreč odstranimo tanko plast prozornega laka.
Ne. Mazda barva vse nove avte na debelino barve 75-80 mikronov. Mazda prve generacije je imela nanos debeline do 150 mikronov.
Takoj nam je lahko jasno, zakaj se pozna toliko pikic od kamnov gor. Pa to ni samo pri mazdi. Vse znamke šparajo na barvi.Pri enem avtu ni veliko a pri milijon avtih je kar prihranek. 😉
Pri. meni je bilo podobno, ko sem kupil 8, 5" široka platišča in sem montiral original gume 225. Sicer gre gor a jo ful raztegne. Feltnin rob je tako izpostavljen, da jo sigurno kaj kmalu podrsaš po robu.
Na 8" gredo gume 225 ali 235. Računaj, da imamo mi na 6-kah original širino felten 7,5" pa so gume 225.
Moj sistem je tak. Napišem mail. Počakam dan, največ dva. Če ni odgovora-telefonira Če se da, rešim to po telefonu z sladkimi besedami.Če nekaj mutijo, se jim najavim, ampak tokrat brez sladkih besed.
Če vidiš, da prek mailov in telefonsko dosežeš bolj malo ali nič je edini recept, da se odpelješ tja in malo povišaš ton. Še vedno vljudno, a se ne daš odpraviti na hitro. Vedeti jim moraš dati, da ne boš šel stran, dokler se ti ne posvetijo 100%. V živo, osebno se vedno da več zmenit, kot pa prek mailov.
Hmm. @Bossek .. tukaj pa bova verjetno morala oba priznat in kar rect, da 16ke malce smesno zgledajo na takem avtu. No, vsaj jaz bom... zelo so premajhne... ceprav je ta avto crn, kljub temu izstopa tale plasticni odbijac, ki je bistveno vecji kot 16'' kolesa.
@Bini bo verjetno kar prav imel tukaj, in bom raje premislil glede 16 vs 18... moram malo pogledat tudi varnostne napotke, zna se zgoditi da bi pozimi kdaj sel smucat v gore, pa da ne bo problem z 18'', glede na to da nimam AWD.
In zakaj bi bil problem z 18" zimskimi? Na 6-kah imajo nekateri tudi 19" pa greš po snegu. Važna je širina gume in ne obseg. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tako situacijo imam jaz na stari 6-ki. Sem zelo pazil na robove a sem se moral enkrat enemu modelu umakniti in sem zaružil fajn v robnik. Se zgodi mimogrede, tako, da ti guma z robom zelo pomaga.
Nič, pazi na lepe feltne in samo gasa.🙂
Povezava za deljenje
Deli na druge strani