Tisti ki imate prej?nji model mazde 6 diesel, me zanima, ali vam pri nizkih vrtljajih ob pospe?evanju kaj potrese ma?ina? Pri moji je to najbolj izrazito v tretji prestavi, ko je tam blizu 1000 vrtljajev, ko dodam plin se ?uti neko tresenje tja do 1500 vrtljajev, potem je ok?
Me zanima, ?e je to normalno?
Avto je letnik 2006, december. Ni zadnji model ja..
Tisti ki imate prej?nji model mazde 6 diesel, me zanima, ali vam pri nizkih vrtljajih ob pospe?evanju kaj potrese ma?ina? Pri moji je to najbolj izrazito v tretji prestavi, ko je tam blizu 1000 vrtljajev, ko dodam plin se ?uti neko tresenje tja do 1500 vrtljajev, potem je ok?
Ho?te re?t, da diesel nima lambde sonde?? Ok, jaz ne vem.
Tip na servisu mi je kazal neko sondo, ki je priklju?ena na izpuh. Nekje pribli?no na sredi avtomobila, na sredi te cevi se nahaja. Lahko pa da je kaka druga sonda..
Sj druga?e ne gori nobena lu?ka na armaturi. Tudi motor lepo dela. Samo tester je pa? pokazal te napake, ki pa so se verjetno pojavile prej?njemu lastniku. Pri meni ?e nobena lu?ka ni gorela..
Bi ti mojster raje do mene pridirkal pa ti ga js priklopim na tester, pa potem podebatirava kaj motorju ne pa?e.
Ho?te re?t, da diesel nima lambde sonde?? Ok, jaz ne vem.
Tip na servisu mi je kazal neko sondo, ki je priklju?ena na izpuh. Nekje pribli?no na sredi avtomobila, na sredi te cevi se nahaja. Lahko pa da je kaka druga sonda..
Kilometri niso vpra?ljivi. Lastnik je bil starej?i gospod, zdej ?e so pa njega ?opali na servisih pa nima? kaj. Tega enostavno ne more? vedet. No v glavnem, da je sedaj poservisirana, vsaj te osnovne stvari.
Ok, bom ?el jutri do servisa. Upam, da se ni treba 2 tedna prej naro?it
Evo, na servisu so nastavili dize. Se mi zdi da je sedaj ob?utek na stopalki za plin bolj?i, cukanja nazaj domov ni bilo ve?.
Bolj me je presenetilo, ker so mi na servisu dejali, da moja mazdica sploh servisa ?e vidla ni. Pa ?eprav sem ob primopredaji dobil izpiske (elektronske) od servica ,kjer naj bi bila servisirana. Sedaj moram po?akat, da odobrijo garancijo (upam da jo) potem moram ?e urediti zaklepanje vrat, pa menjava lambde sonde, neka napaka je baje tudi na webastu in pa na ksenonu. ?eprav zaenkrat ksenon deluje.
Sej pri tempomatu (?e posebej,?e se pelje? po kak?nem klancu navzdol) se tudi meni to dogaja.
Ne ve ali bi bremzala ali potegnila.In takrat ga lepo elegantno ugasnem in gasa.Pol ?e ve,da mora pospe?it.
Ja ok, to je jasno ja. Problem je , ker se to na ravnini pojavlja. Sej pravim, ?udno se mi zdi da bi bil to kar tak splo?en problem teh motorjev 143KM. Zato me pa zanima, ?e se ?e komu kaj podobnega dogaja.
Dvojno zaklenapnje deluje tocno tako, kot si napisal... Ko enkrat pritisnes gumb na daljincu, se vsa vrata zaklenejo normalno... ko pritisnes dvakrat, pa se dvojno zaklenejo, kar pomeni, da se jih z notranje strani ne da s kljuko odpreti... niti s tisto tipko za odklepanje... gre edino z daljincem ali s kljucem... To pa zato, da ce recimo "lopov" razbije steklo, da ne more od znotraj odpreti vrat... in ce ze hoce kaj ven pobrat, mora zlesti v avto skozi razbito okno ... in na enak nacin tudi ven :ne vem:
Ok, se pravi je pri meni nekaj drugega narobe. Upam, da ugotovimo kaj
Aja ?e to. A ima kdo z mazdo 6 dizel podobna opa?anja glede cukanja tam nekje okoli 80-100km/h. Tole moram mal raziskat. Meni se ?udno zdi, da bi bilo to normalno?
Bom pogledal kaj pi?e v mojih navodilih, vem da nekaj tudi o tem kako to izklopi?, pa ti napi?em
Ok, hvala. ?eprav, pomoje zna biti kaj drugega narobe. Na?eloma bi se morala vsa vrata zakleniti ob prvem kliku. Ob drugem pa vklopi? dvojno zaklepanje. Saj pomoje..
Ej en dobronameren nasvet IZOGIBAJ se mo?nika, vsaki? ko bo? pustil avto tam ti potem ve? stavari ne bo delovalo, ali pa bi? imel sve?e praske po avtu, tako da ...
Sem ?i sli?al ja, da so bolj kot ne amaterji. Avto bo naslednji teden ?el na servis, v preverjene roke
Glede zaklepanja pa ne vem. V navodilih pi?e, da se vklpi tako, da da? klju? v klu?avnico zaklene?, nato ?e enkrat zaklene?, zadr?i? 3 sekunde (na armaturi se pri?ge una lu?ka za klu?) in je to aktivirano. Deaktivira pa se ko odpre? avto..ampak pri meni je to kar fiksno potem ?e naprj
Evo, banjica za prtlja?nik pri Mo?niku v Kranju stane 68?. Kar precej
Glede zaklepanja vrat sem pri mehaniku izvedel, da je vklju?eno neko dvojno zaklepanje. Pi?e nekaj tudi v navodilih, ne pi?e pa kako tega hudi?a izklopit. Ko v razmaku 3s 2x kliknem na gumb za zaklepanje, se zaprejo tudi sovoznikova vrata.
Glede cukanja mi je pa povedal, da je to pri teh mazdah pa? tako. Prehod je o?itno bolj grob. Ta cukanja se pojavijo tam med 80 in 100 km/h
Isto ni, v kvaliteto pa se ne bi preve? spu??al, ker ne vem kak?en je ta z ebaya. Jaz imam original Mazdinega in moram re?i, da je zelo v redu saj je korito dovolj "gumjasto", da se stvari ne vozijo preve?. Cena pa... hmmm kaj naj re?em... od kdaj pa so deli pri Mazdi poceni
a petka pa nima problemov z EGR?? al ga nima... TX110...
za DPF vem da so blemi in so tut bli...
Glede vrat sem vpra?al mehanika. Baje se to lahko pojavi tudi potem, ko se avto odklopi iz akumulatorja. Moj je namre? bil v ?asu transporta odklopljen. Baje potem obstaja neka kombinacija tipk, da ga spravi? nazaj.
Druga?e sem pa ?e v torek dopoldan dogovorjen na uradnem servisu. Bojo pogledali, zakaj se gre . Konec koncev je avto v garanciji..
?ez dobro urco grem pa po avto v ?istilnico. Sem dal temeljito spucat notranjost, usnje namazat, da bo ko iz salona
Hurej! Druga?e je pa u?itek vozit, podobno alfi kar se ti?e ?pornosti, podvozje tudi super, motor pa tudi da nekaj od sebe
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Avto je letnik 2006, december. Ni zadnji model ja..
Povezava za deljenje
Deli na druge strani