Skoči na vsebino

Kolk polnite pnevmatike

Ustvari kratki URL


Boss

Priporočeno sporočilo

Dajte mal napisat kolk polnite pnevmatike spredaj/zadaj, dimenzijo gum pa ?e je mo?no ?e pribli?no te?o avta

 

Firbec me matra zato, ker so strokovnjaki na servisu napumapal mojga slu?benga Golf na 1,8/1,8 gume so ble pa ?ist na tleh pa se jim je vseeno zdelo normalno :blink:

 

Druga? mam pa na ?estki 2,6/2,3 205/55 R16 pri te?i cca 1450kg

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Druga? mam pa na ?estki 2,6/2,3 205/55 R16 pri te?i cca 1450kg

 

1,8 a majo vro?ino al kaj ????

 

Jaz ima na svojem 205/55 R16 2.7 in 2.4, te?a pa je cca 1200 kil.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A nima? na stebri?ku levih vrat nalepko, na kateri je naveden pritisk v gumah pri normalni obremenitvi in pri polni obremenitvi????

 

Velja samo v primeru da ima? gor gume originalnih dimenzij, pa ?e tukaj je razlika od proizvajalca do proizvajalca.

Jaz sem na NISSAN Micri (K11) imel gor gome dimezije 195/40 R14 in tlak v njih pa 2.9 in 2.7 bara, glede na to da je te?a 1 tono, full ?udno, samo pri tem tlaku se je "gokart" peljal tako kot je treba. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A nima? na stebri?ku levih vrat nalepko, na kateri je naveden pritisk v gumah pri normalni obremenitvi in pri polni obremenitvi????

 

Ja, sem se pri Mazdi dr?al navodil in imel originalne gume napolnjene spredaj 2,2 in mi jih je pobralo po robovih pa nisem divjak in lo??ilec ovinkov. Potem sem pa drugo leto zamenjal spredaj zadaj in polnil s tlakom 2,6 pa je gumo pobiralo veliko bolj enakomerno.

 

Jaz imam ob?utek, da ali je tisto na vratih napisan minimalni tlak polnjenja ali pa je to tlak, ki je namenjen vulkanizerjem, ki polnijo kolesa na neobremenjenem avtomobilu.

 

Mi je pa neko? nekdaj nek vulkanizer rekel, da ni ni? narobe, ?e polni? s tlakom pol bara ve?jim od tistega napisanega na nalepkah :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, sem se pri Mazdi dr?al navodil in imel originalne gume napolnjene spredaj 2,2 in mi jih je pobralo po robovih pa nisem divjak in lo??ilec ovinkov. Potem sem pa drugo leto zamenjal spredaj zadaj in polnil s tlakom 2,6 pa je gumo pobiralo veliko bolj enakomerno.

 

 

Upam, da ne predstavlja? polno obremenitev avtomobila ko se sam vsede? za volam. HI ....HI :jupiii:

........

?alo na stran, po moji prosti presoji je potrebno uop?tevati tudi stil vo?nje. ?e ga rad po?teno potegne? v ovinek, je obremenitev zunanjih koles pove?ana in na kolesih se tak pritisk zazna kot pove?ana te?a vozila. Zato je potrebno pri takem na?inu vo?nje nekoliko pove?ati pritisk v gumah. Ocenjujem, da bi nekoliko temperamentne?i vozniki morali pove?ati pritisk v gumah za okoli 0,3at. Polega tega pa pritisk v gumah varira v odvisnosti od zunanje temperature, zato je potrebno pozimi, ko pritisne - , pogosteje kontrolirati pritisk, enako velja za vro?e poletje. O?itno je dolo?iti pravo razmerje preitska ?e "mala znanost". Proizvajalec dolo?i neko srednjo vrednost pritiska za idealne razmere (MSA)

Neka firma polni gome z nekim inertnim plinom, ki je precej manj dovzeten za nihanje pitiska v primerjavi z zunanjo temperaturo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmm,jaz mam za1x 2,2 na vseh gumah,pri dimenziji 225/45-18. <_< Bom pa malo dodal,ker se po?asi navajam avteka! :P:D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam, da ne predstavlja? polno obremenitev avtomobila ko se sam vsede? za volam. HI ....HI :jupiii:

 

hehe, lepa :bravo:

 

v bistvu sem mislil, ko imajo avto na dvigalu oziroma na ma?ini za (de)monta?o pnevmatik in ni nobenega dodatnega pritiska zaradi lastne te?e avtomobila

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aja ker je to "moja" tema se bom delal pametnega in povedal, da je pravilno "tlak" in ne pritisk :)

 

proizvajalci vedno, dajejo na vratih minimum (za udobno voznjo), ker ce pogledam mal navodila, pise, da ce vozis hitreje kot 150km/h se poveca tlak za 0.2 bar...

kr neki skratka

treba "pumpat" glede na gume in stil voznje (ko so mrzle gume)

 

p0V0/T0 = pV/T (priblizek: V je skoz konstanten) :)

 

ja, lacen sem

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men je vulkanizer "nafukal gumi?ku" na 2.2, nafukal pa jih je s plinom.

 

 

Se mi je zdel mal malo, pa je reku, da se daje za manj?e avte ?e manj?i tlak plina.

 

Gume 195/60/15 Intensa

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam, da ne predstavlja? polno obremenitev avtomobila ko se sam vsede? za volam. HI ....HI :jupiii:

........

?alo na stran, po moji prosti presoji je potrebno uop?tevati tudi stil vo?nje. ?e ga rad po?teno potegne? v ovinek, je obremenitev zunanjih koles pove?ana in na kolesih se tak pritisk zazna kot pove?ana te?a vozila. Zato je potrebno pri takem na?inu vo?nje nekoliko pove?ati pritisk v gumah. Ocenjujem, da bi nekoliko temperamentne?i vozniki morali pove?ati pritisk v gumah za okoli 0,3at. Polega tega pa pritisk v gumah varira v odvisnosti od zunanje temperature, zato je potrebno pozimi, ko pritisne - , pogosteje kontrolirati pritisk, enako velja za vro?e poletje. O?itno je dolo?iti pravo razmerje preitska ?e "mala znanost". Proizvajalec dolo?i neko srednjo vrednost pritiska za idealne razmere (MSA)

Neka firma polni gome z nekim inertnim plinom, ki je precej manj dovzeten za nihanje pitiska v primerjavi z zunanjo temperaturo.

 

Samo nekaj bom popravil, at (atmosfera) je stara enota. Sedaj se uporablja bar ni pa enak atmosferi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo nekaj bom popravil, at (atmosfera) je stara enota. Sedaj se uporablja bar ni pa enak atmosferi.

 

Jaz sem ?e iz cajtov ko smo hodili po BARIH in f..... v atmosferah. :jupiii::jupiii::bravo:

 

Glede novih mer me je ?as ?e malo pohodil :unsure:

 

1 at (standardna) = 1,0132501 bar .....Razlika v korist bar je 1,325%

1 at (tehni?na) = 0,980665 bar .....Razlika v pritisku je slaba 2% v korist bar

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem ?e iz cajtov ko smo hodili po BARIH in f..... v atmosferah. :jupiii::jupiii::bravo:

 

Glede novih mer me je ?as ?e malo pohodil :unsure:

 

1 at (standardna) = 1,0132501 bar .....Razlika v korist bar je 1,325%

1 at (tehni?na) = 0,980665 bar .....Razlika v pritisku je slaba 2% v korist bar

 

Napakica na napakico = NAPAKA.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dajte mal napisat kolk polnite pnevmatike spredaj/zadaj, dimenzijo gum pa ?e je mo?no ?e pribli?no te?o avta

 

Firbec me matra zato, ker so strokovnjaki na servisu napumapal mojga slu?benga Golf na 1,8/1,8 gume so ble pa ?ist na tleh pa se jim je vseeno zdelo normalno :blink:

 

Druga? mam pa na ?estki 2,6/2,3 205/55 R16 pri te?i cca 1450kg

 

Ker sem se od za?etka dr?al navodil, mi je originalne Bridgestonke pojedlo pri 8000 KM (robove), zdaj pumpam spredaj 2.7 in zadaj 2.4 -205/55/16 in je :bravo:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker sem se od za?etka dr?al navodil, mi je originalne Bridgestonke pojedlo pri 8000 KM (robove), zdaj pumpam spredaj 2.7 in zadaj 2.4 -205/55/16 in je :bravo:

 

In to je ....koliko + pritiska???

Domnevam da 0,5-0,6 ve? kot je predpisano... in ta podatek je bolj va?en za foruma?e od sukpne vrednosti, ker je ta odvisna tudi od vrste gum in ostalih pogojev...

Kolikor sem Bossa razumel je namen te teme dognati koliko je potrebno pribli?no pove?ati pritisk v gumah, da ne pride do neenakomerne obrabe. ;);):unsure:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

da unicim vajino veselje, tehnicno tudi "bar" je narobe, pravilno je Pa (pascal) :)

 

Nisem hotel cepidla?iti s tem "poscalom" (Pascalom), ki se sedaj uporablja in se ?e ni tako prijel, saj nam ?e na prvi prisluh deluje kot "?pansko selo", pa niti ni tako kompliciran, saj ko pogledam v koverzijo enot ugotovim da je:

 

1bar = 100.000 Pa, oziroma 1000 hPa , oziroma 0,1 MPa

Ve?je enote so bolj primerne za uporabo, saj bare pove?amo za 1000 in ?e imamo hPa (za okraj?ave nisem 100%, da so glih take). Kar pomeni, da imamo po tem sistemu pritiske od 1400 do 3000 hPa. Uporablja se tudi izraz MPa megapascal, v tem slu?aju je pritisk, gledano ?tevil?no 10x manj?i od bara, se pravi od 0,14-,30 MPa (okvirne vrednosti pri raznih avtomobilih). :huh::huh::huh:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom pa ?e jaz malo zapametoval

 

Hectopascali oz hPa se uporabljajo v glavnem oz. zgolj v meteorologiji, ker je en hPa enako en milibar in je veliko la?je uporabljati kot mero za zra?ni tlak, ki se sicer ?e na veliko uporablja izraz milibari.

 

Za vse ostale pritiske pa je bolje primerna uporaba v kiloPascalih kPa, kar pomeni, da je 1bar =100kPa oz. z drugimi besedami pomeni, d polnimo gume z 220 - 290 kPa. :D

 

 

 

 

1 pascal (Pa) ≡ 1 N/m^2 ≡ 1 J/m^3 ≡ 1 kg/(m^1·s^2)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.