Mazda323 Napisano 8. januar, 2004 Prijavi Napisano 8. januar, 2004 Imam Mazdo 323, 1324ccm letnik 90. Pa me zanima ?e lahko dam na 8 ventilca ?portni filter?? Bodo kak?ne posledice? Hvala za odgovore!! LP Citiraj
mazda-mx3 Napisano 8. januar, 2004 Prijavi Napisano 8. januar, 2004 nobenih posledic. lepsi zvok, navor se ti bo premaknil na malo visje obrate, pil ti bo malo vec ker ga bos raje tiscal kot pa zdej jaz imam en komplet od mx3 nastavek za na debimeter + filter, ki ga prodajam. Citiraj Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje
YavarYe X6V6 Napisano 9. januar, 2004 Prijavi Napisano 9. januar, 2004 Ti pa si ksiht, drugim svetujes, sam mas pa vse na originalno. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Sash Napisano 9. januar, 2004 Prijavi Napisano 9. januar, 2004 Kot so ?e pred mano povedali - posledic na?eloma ne more biti (lahko so stranski u?inki npr. pozimi, ampak to je mo?no tudi pri drugih ma?inah). Je pa za premislit o smotrnosti tak?nega nakupa; namre? pri manj mo?nih ma?inah tudi zvok ni tako izrazit, na mo?i pa dvomim da se bo ob?utno poznalo. Seveda ?e te veseli kak?na predelava svojega avta, potem "go for it". Ne pri?akuj pa kak?nih ogromnih prirastkov mo?i . Citiraj
mazda-mx3 Napisano 9. januar, 2004 Prijavi Napisano 9. januar, 2004 Ti pa si ksiht, drugim svetujes, sam mas pa vse na originalno.ma ja! zdej ker sem ga dal na original ne smem svetovat al kaj?? ce ne bi delal veckrat na leto po 1k km na dva dni po vsej verjetnosti ne bi niti pomislil na to, da bi mel originalen avto. Drugace pa mazda323: jaz sem mel sportni filter na micri 1.3l pa YavarYe X6V6 tudi, na enakem avtu in ti lahko oba poveva da je zvok dober, ne se bat.Glede moci pa je tko kot ti je sash napisal, dejansko prirastka moci ni, tak obcutek dobis ker se ti ponavadi navor premakne na malenkost visje obrate in masina boljse diha. Poskusi si sposodit od kakega kolega filter (zdej jih je vecina dala dol cez zimo) pa bos videl, ce ti ugaja YavarYe X6V6: midva pa se bova se pomenila, ob kaksnem pivu al dveh hehe ja ja bos zacel pit alkohol Citiraj Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje
Mazda323 Napisano 9. januar, 2004 Avtor Prijavi Napisano 9. januar, 2004 Kak?ne posledice pa so pozimi?? zakaj jih dajo dol?? Citiraj
PuGazda Napisano 9. januar, 2004 Prijavi Napisano 9. januar, 2004 Filter ti omogo?a, da motor v vi?ji vrtljajih, ko rabi ve? zraka, la?je zadiha, ker ima ?p.f. manj upora ko zrak vstopa... Zaradi tega nastane tudi globlji zvok, ker se spremeni pa? oblika filtra, material in na?in vstopa zraka. Pozimi ga damo dol (lansko leto in predlani ga nism dal dol...) zaradi svinjarije (sol, sneg...), ki je meni konkretno letel v filter in to ni preve? dobro. Original filter je zaprt in do njega ne pride toliko svinjarije... Druga?e pa ravno takole nekje pri 0-5 st. celzija avto s ?p. f res vle?e, mojmu se je ?ist trgal nad 3500rpm, pa vse do 7000. Aja, pa motor se zaradi bolj?ega "prezra?evanja" pozimi kasneje segreje, kar tudi ni dobro za motor, ampak ne v tej meri, da bi ga bilo treba dol dat. Sklep. ?F ma? ?ez zimo lah gor, ?e ti not ne nese svinjarije, ?e avto zmerej lepo ogreva? itd... Druga? pa raj dej navadnga, sej zdj itak ne sme? gont... Citiraj Bedak ne more bit vsak. To je ?e prvi korak!
YavarYe X6V6 Napisano 16. januar, 2004 Prijavi Napisano 16. januar, 2004 Za poleti pa ti svetujem, da si speljes kake cevi do filtra, ker je vroc zrak pod motornim pokrovom ni njboljsi za delovanje motorja-slabsi izkoristek... Vroc zrak manjsa gostota = slabsa kompresija in moc. Hladen zrak visja gostota = visja kompresija in moc. Js sem to prizkusil na vec avtomobilih in drzi 100% Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Bosti Napisano 16. januar, 2004 Prijavi Napisano 16. januar, 2004 Jaz sem lani mel filter na Mazdi 323, pa je bil problem, ker ima original filter neko tipalo vgrajeno v pokrov ?katle originalnega filtra. Ko sem zamenjal je ?la ?katla seveda pre?, oziroma v mojem primeru le pokrov ... tipala pa nisem mogel nikamor 'vtaknit', zato sem ga pritrdil kar na cev, ki gre iz filtra. Je pri ostalih modelih isto? Kako ste vi to re?ili? Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 16. januar, 2004 Prijavi Napisano 16. januar, 2004 Brat je, ko je imel 323C, kr z plasticno objemko pritrdil tipalo v blizini kjer vlece zrak v filter-motor. Bistvo je da je v blizini filtra-zraka ki vstopa v filter. To je tipalo temperature. Ostali ga imamo vgrajenega drugje, v ohisju merilca pretoka zraka. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
torstorm Napisano 13. februar, 2004 Prijavi Napisano 13. februar, 2004 jaz mam tudi mazdo 323c, pa sem dal filter takoj za MAF senzorom (tam kjer je prej bila ?katla) pa gre avto slab?e kot z navadnim filtrom.Edino zvok je pravi. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
torstorm Napisano 13. februar, 2004 Prijavi Napisano 13. februar, 2004 zasledil sem ,da je nekje neka loputa ki pri ?portnem filtru senzor izmeri naenkrat veliko koli?ino zraka ,se zapre Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
YavarYe X6V6 Napisano 14. februar, 2004 Prijavi Napisano 14. februar, 2004 Vsi senzorji ki so pritrjeni in vgrajeni na sesalno cev morajo biti VEDNO za foltrom, kakrsne koli druge kombinacije so ?kodljive in avto ne gra kot bi moral. Moj brat je mel 323C, avto ma tako hud zvok kot Honda VTi, ?e ma? vse prav narejeno. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
torstorm Napisano 14. februar, 2004 Prijavi Napisano 14. februar, 2004 Lahko malo bol opi?e? to?no kam si montiral ?portni filter na 323c?Jaz sem probal tako : gumijasta cev ki gre iz sesalnega kolektorja na senzor za pretok zraka.Na drugi strani pa gre ta senzor na ?katlo za filter.Jaz sem vzel ?katlo dol pa dal gor na tej strani ?portni filter.Senzor za temperaturo pa sem tudi dal v bli?ino filtra. A je imel tvoj brat narejeno enako? Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
YavarYe X6V6 Napisano 14. februar, 2004 Prijavi Napisano 14. februar, 2004 ?e se prav razumeva, potem je imel tako narejeno. Potem sva dodatno okrog filtra dala ?e meko plasti?no cev, bolj zaradi zvoka. Takrat pa se je filter za?el prav ne?love?ko(beri "zelo dober race zvok") ogla?at. Je pa verjetno odvisni kak glas ma motor od firme filtra, on je mel gor K&N filter. Takega mam tudi js na svojem Xsedos-u, samo tukaj ni nobenega glasu od filtra. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
torstorm Napisano 14. februar, 2004 Prijavi Napisano 14. februar, 2004 jaz mam tudi k&n, zvok pa se za?ne tam nad 3000obratov.Rad bi imel APEXi, samo jih v sloveniji ni za dobiti, pa ?e dragi so. Tvoj brat je imel 323c z 1.9 ali 1.5 ma?ino? Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
YavarYe X6V6 Napisano 15. februar, 2004 Prijavi Napisano 15. februar, 2004 1.3 motor, z 280 kkm prevo?enih. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
torstorm Napisano 15. februar, 2004 Prijavi Napisano 15. februar, 2004 je sprobal kdaj kon?no hitrost z filtrom ?Jaz mam 1.5 16V pa mi gre okrog 200km/h. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Bosti Napisano 15. februar, 2004 Prijavi Napisano 15. februar, 2004 je sprobal kdaj kon?no hitrost z filtrom ?Jaz mam 1.5 16V pa mi gre okrog 200km/h. Meni tudi (po ?tevcu seveda), le da nas je bilo v avtu 5, povpre?na te?a 80 kil. ) Je pa blo to na avtocesti od Ljubljane proti Kranju (Vodice). Citiraj
torstorm Napisano 17. februar, 2004 Prijavi Napisano 17. februar, 2004 sem ?e montiral gor ?portni filter na 323c pa gre zaj kak treba.Krive so bile sve?ke.Zdaj ?e samo speljem dovod hladnega zraka.Ve kateri kam je najbolj?e speljati ,tam kjer bi naj bile meglenke ? Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
torstorm Napisano 27. april, 2004 Prijavi Napisano 27. april, 2004 Na tem naslovu sem zasledil ,da pri ?portnem filtru mora? premostiti ?ice na diagnose priklju?ku TEN in GND :http://www.mazda-community.de/forum/thread...8127dd41f828c95 ?e ma kdo kake izku?nje s tem in ali je bolj zastopil to stvar zakaj je to sploh potrebno naj se razpi?e. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
KAALman Napisano 27. april, 2004 Prijavi Napisano 27. april, 2004 tale premostitev velja samo che nastavljash prosti tek, po nastavitvi premostitev odstranish. premostitev se dela samo takrat ko nimash testerja, ki bi ga priklopil na DIAGNOSE konektor. Citiraj LP KAALman
torstorm Napisano 27. april, 2004 Prijavi Napisano 27. april, 2004 aha, ?e razumem.tnx. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Marko_mx-3 Napisano 29. april, 2004 Prijavi Napisano 29. april, 2004 tale premostitev velja samo che nastavljash prosti tek, po nastavitvi premostitev odstranish. premostitev se dela samo takrat ko nimash testerja, ki bi ga priklopil na DIAGNOSE konektor. a mi lahko to mal bolj nata?no opi?e?ker bom moral mal povi?at obrate v prostem tekuzdej so ok. 500 obr/min Hvala! LP Citiraj
Deeyan Napisano 22. april, 2009 Prijavi Napisano 22. april, 2009 js sm nabavu ?portni filter, pa se na zvoku n? ne pozna, in sicer mam navadn fargazar, pa me zanima, ?e se da kej nardit, da bo dal kak zvok vn? Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.