Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam M6 karavan 2,0 disel 2004 letik, prevo?enih 135.000, ki seveda niso ?isto realni, ker sem kupila 3 leta star avto, ampak vseeno. V?eraj me je pustila na cesti, danes so me razveselili ko so mi povedali da je ?la turbina, vzrok naj bi bil premalo olja. Baje ga je bilo samo 2 litra s tem da sem imela servis 15,000 km nazaj, kjer so mi olje menjali. Torej spra?ujem kako je to mo?no, na parkiri??u nisem nikoli opazila kakih oljnih made?ev....se je ?e komu naredilo kaj pdobnega? In ali se spla?a turbino obnovit al kaj?

Napisano

Imam M6 karavan 2,0 disel 2004 letik, prevo?enih 135.000, ki seveda niso ?isto realni, ker sem kupila 3 leta star avto, ampak vseeno. V?eraj me je pustila na cesti, danes so me razveselili ko so mi povedali da je ?la turbina, vzrok naj bi bil premalo olja. Baje ga je bilo samo 2 litra s tem da sem imela servis 15,000 km nazaj, kjer so mi olje menjali. Torej spra?ujem kako je to mo?no, na parkiri??u nisem nikoli opazila kakih oljnih made?ev....se je ?e komu naredilo kaj pdobnega? In ali se spla?a turbino obnovit al kaj?

 

2L / 15.000km = 0,13L na 1000km, to ni nic nerealnega....pri teh kilometrih, zal je, da nisi preverjala olja...to je treba od ?asa do ?asa, ker ?e je 2L manjkalo (4j a ni skupaj?) potem ga sploh na merilni ?ibki ni blo verjetno...

 

Sam mi ne gre nekaj skupaj - crknila turbina al zaribala masina?? Turbina lahko crkne cist zarad drugih stvari...

Obnova, tle bo pa kak drug kaj povedal....vso sreco!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Uh, so?alje :(

Olje je bi se naj pri taki kilometrini preverjalo na 2000km, ?e pa se bolj malo vozi?, potem pa je dobro pogledat tudi na vsakih 1000km..

Napisano

To je to, ko se eni zana?ajo na servise in jih kasneje krivijo, da bi pa pogledali v navodila za uporabo pa je ?e preve?. Potem pa so te?ave so pa vsi ostali krivi, od proizvajalca,serviserja, prodajalca.

Sedaj je kar je, upam da bodo ?immanj?i stro?ki popravila in da ?ola ni bila predraga. :(

Dvomom pa da zaradi premalo olja zariba SAMO turbina. :unsure:

 

 

 

 

PS. NI pravila kdaj in kolikokrat med servisnim intervalom naj bi se preverjalo olje, tako da mas najmanj stane, pa ?e spotoma je recimo ko tankamo pa ?e preverimo nivo olja, recimo na vsako 2-3 tankanje, ko pa dobimo ob?utek, kolk olja porabi pa lahko tudi poredkeje.

 

 

 

 

Ja, ja vem lahko je bit general po bitki, samo to rundo na ?alost je tako. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

 

PS. NI pravila kdaj in kolikokrat med servisnim intervalom naj bi se preverjalo olje, tako da mas najmanj stane, pa ?e spotoma je recimo ko tankamo pa ?e preverimo nivo olja, recimo na vsako 2-3 tankanje, ko pa dobimo ob?utek, kolk olja porabi pa lahko tudi poredkeje.

 

ja no, saj 2-3 tanke je ravno tu nekje ca. med 1000-2000km :D

:bravo:

Napisano

ja lahko smo zdej mo?ki pametni, ker imamo vsak dan opravka z "dipstick"-om pa radi tako al pa druga?e merimo globino in kvaliteto olja ter mazanja... :P

 

sorry za off

33112_1.png

Napisano

2L / 15.000km = 0,13L na 1000km, to ni nic nerealnega....pri teh kilometrih, zal je, da nisi preverjala olja...to je treba od ?asa do ?asa, ker ?e je 2L manjkalo (4j a ni skupaj?) potem ga sploh na merilni ?ibki ni blo verjetno...

 

Sam mi ne gre nekaj skupaj - crknila turbina al zaribala masina?? Turbina lahko crkne cist zarad drugih stvari...

Obnova, tle bo pa kak drug kaj povedal....vso sreco!

 

seveda lahko turbina crkne, ?e olje ni na nivoju. vsaka turbina ima dovod/odvod motornega olja v svoje ohi?je. notri je le?aj, ma?e se pa z motornim oljem pod pritiskom (tistim iz karterja, seveda). ?e se ta pokvari, za?ne os lopatic plesat in posledi?no zaradi vibracij lopatice razpadejo (ali ?teknejo v redkih primerih). v najslab?em primeru ima? potem pol turbine v cilindrih, karterju, kolektorju ... ?tala :)

 

ene turbine imajo tudi vodno hlajenje tega olja. brez olja turbine ni.

 

kolegu je prej?nji teden ?pricala turbina. na sre?o se je odtegnila samo lajtnga za olje. povsod kjer je parkiral za ve? kot 10 min je pustil ogabne ?rne fleke. cela leva stran avta + rit sta bila v ?rnih pikicah. ni prijetno, ko vidi?, kako ti avto po obrokih vle?e jurja evrov iz ?epa. :)

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

najslab?em primeru ima? potem pol turbine v cilindrih, karterju, kolektorju ... ?tala :)

 

 

Karterju ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Karterju ?zmeden?

 

eh prekleti ?iht. sem mislil napisat oba kolektorja, ne karterja, pa sem zabluzil.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

kdor ne ma?e, ta ne vozi! :jezicek::whatever:

 

Sexa tud bolj te?ko. :zvizga:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Bom pa ?e jaz povedal svoje mnenje o crkavanju turbine.

 

Turbina se ma?e z motornim oljem. Zaradi visokih vrtljajev okoli 120.000 o/min ima veliko inercijo in se zna vrteti ?e ve? kot minuto po zaustavljanju motorja. Vi?ji ko so bili obrati pred zaustavljanjem dlje se bo zaustavljala (zato potreba po delovanju motorja na ninimumu obratov najmanj 30s, da padejo obrati turbine v pogojih mazanja). Takoj po zaustavljanju preneha delovati oljna ?rpalka, torej se to zaustavljanje opravlja brez pritiska olja na le?aju, z vedno manj olja, ki se vra?a v karter. Z manj?o koli?ino olja od dovoljene je mazanje ?e bolj pomanjkljivo, enostavno ga ni zadosti za zapolnitev vseh mazalnih mest in za ustvarjanje normalnega pritiska mazanja, ker ?e bi to delovalo tudi na tak na?in, zakaj bi proizvajalci zahtevali najmanj minimalno koli?ino olja, ki ?e dopu??a normalno delovanje. Lahko bi vsi vozili z dvema litroma olja in u?ivali v poceni vzdr?evanju.

 

Ta slu?aj dokazuje mojo teorijo. Crknil je najprej najob?utljivej?i sklop na mazanje. ?e bi nadaljeval s to koli?ino, bi najprej za?elo modro kaditi, pozneje ropotati in na koncu, z manj?imi, ali ve?jimi posledicami, zagrabi ?e motor.

 

To je po mojem vsa modrost. Aditivi, ki jih zagovarjam, bi vsaj v za?etni fazi prepre?ili to kar se je zgodilo, vendar ta za??ita ne more iti v nedogled. V?asih je bilo pravilo: kontrola olja na vsakih 500km, v dana?njih ?asih pa je kontrola potrebna na 1000-1500 km. Odpreti pokrov in pogledati merilno ?ico je ma?ji ka?elj v primerjavi s stro?kom popravila. ;);)<_<

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

PS. NI pravila kdaj in kolikokrat med servisnim intervalom naj bi se preverjalo olje, tako da mas najmanj stane, pa ?e spotoma je recimo ko tankamo pa ?e preverimo nivo olja, recimo na vsako 2-3 tankanje, ko pa dobimo ob?utek, kolk olja porabi pa lahko tudi poredkeje.

 

Razen ?e ma? DPF, ko je olja oz nafte v karterju vse ve?. To bo ?e hec ko bodo mele te ma?ine po 200 000 km..

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Tista velika plahta plastike pod motrjem ima v?asih zaslugo za to, da ne opazi? pu??anja olja. Zatorej dipstick ?imve?krat ven pa not pa ven pa not pa...

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Tista velika plahta plastike pod motrjem ima v?asih zaslugo za to, da ne opazi? pu??anja olja. Zatorej dipstick ?imve?krat ven pa not pa ven pa not pa...

 

:bravo:

mo?ki mamo s tem ve? izku?enj... deklicam pa to pa? dela probleme, ker pozabijo ;)

33112_1.png

Napisano

Razen ?e ma? DPF, ko je olja oz nafte v karterju vse ve?. To bo ?e hec ko bodo mele te ma?ine po 200 000 km..

 

:hohoho:

?eprav ni sme?no... :D

Napisano

Glede na razne dogodiv??ine na mazdah 6 dizel lahko navedem, da je moj C5 pravo nasprotje. Danes bil na servisu na 180.000km. Na podvozju in in karoseriji ni nikjer niti znakov rje. Motor deluje brezhibno, kot da bi imel 50.000 km. Bilo je nekaj "poja?anih" elektronskih te?av pred nekaj ?asa, kar je skoraj botrovalo odlo?itvi, da ga odslovim, pa se je izkazalo, da je ?lo za akumulator. Seveda ne gre brez kake napake. Menjal sem pogon lopute klimatizacije, ki je bolezenska hiba starej?ih modelov. Potrebno je bilo popraviti radio, vendar ti je malenkost v primerjavi s kompaktnostjo vozila po takem ?tevilu km in ob?utkom, da mu km godijo in da je komaj v fazi "adolescence". Koliko je pri tem pomagala "kozmetika" za olje in gorivo ter "?ampon" za izpiranje notranjosti motorja, ne morem s to?nostjo navesti. O?itno pa je, da ni bil dele?en "bo?je" masti in mu je le pomagala k dobri kondiciji.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Samo tolk moj stari sucker ima 270 :notworth: kkm pa nikoli nobene te?ave z elektriko(vso elektriko v avtu) in mehaniko , porabe olja pa dejansko ni, ker ga nikoli ni zmankalo niti za 1/4 na 15 kkm kot sem delal servise(tovarni?ko na 10 kkm), pa ga nisem ?paral, ker je zelo rad imel rde?e polje :blush:

Vse kar sem naredil pri 120 kkm sem mu 1X dodal QMI in pri 210 kkm ?e 1X.

Rja se je pojavila po 14 letih, kar za moje pojme ni ni? prezgodaj, temu ?lovek lahko pomoje re?e kvaliteta, ?eprav sirius tudi tvoji podatki so ok, glede na to da ima? ti dizla(?e se ne motim), moj pa je bencinar.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Prav ima?, imam dizla.

 

Glede kvalitete izdelave mislim, da je mazda malo popustila.

 

Zakaj pa se pojavlja precej te?av z dizli?

 

Kolikor zasledim tu na forumu, je glede mazda dizel tehnike ?e ena te?ava. Mazda?i so neke vrste "verska" sekta. Verjamejo v svojega "boga" MAZDO. So pa v ve?ini slu?ajev tudi ljubitelji "boga" hitrosti, ki je povezana s ?portno vo?njo. Ta vrsta voznikov nima potrpe?ljivosti, da bi po zagonu skrbno ogrela motor, brez pirganjanja na vi?je obrate in z ne?no nogo na gasu. V mestni vo?nji pa tudi radi stopijo na gas od semaforja do semaforja, pri ?emer jim je vzdr?evanje hitrosti zelenega vala tuje, ker se morajo "?portno" zaganjati in bremzati. Tak stil vo?nje dizlu ne pa?e, ker se njegove "mi?ice" napenjajo v obmo?ju 1500-3500 o/min. ?portno priganjanje v visoke obrate mu ne pa?e in je o?itno tudi ?kodljivo.

 

A veste za tisto reklamo:

 

Kaj pa, ?e je vse to res??? :whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

te kar si opisal velja za hondase, ne mazdase :)

 

No jaz kot veste imam pa obratno varianto suckerja....iz dizla DPF na xedosko in ja res je kot da se ne bi vrnil nazaj ampak v sedanjost, vse dela, ni? ne zre.

 

5ka CD143 pa je mal olja papala, na zacetku ga pa celo malo prevec imela ker je nafto vbrizgaval notri za izgorevanje.

 

Upam da so to po?timal zdej....vprasanje kaj bo treba se postoriti na CD185 ma?inci... :whatever:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Prav ima?, imam dizla.

 

Glede kvalitete izdelave mislim, da je mazda malo popustila.

 

Zakaj pa se pojavlja precej te?av z dizli?

 

Kolikor zasledim tu na forumu, je glede mazda dizel tehnike ?e ena te?ava. Mazda?i so neke vrste "verska" sekta. Verjamejo v svojega "boga" MAZDO. So pa v ve?ini slu?ajev tudi ljubitelji "boga" hitrosti, ki je povezana s ?portno vo?njo. Ta vrsta voznikov nima potrpe?ljivosti, da bi po zagonu skrbno ogrela motor, brez pirganjanja na vi?je obrate in z ne?no nogo na gasu. V mestni vo?nji pa tudi radi stopijo na gas od semaforja do semaforja, pri ?emer jim je vzdr?evanje hitrosti zelenega vala tuje, ker se morajo "?portno" zaganjati in bremzati. Tak stil vo?nje dizlu ne pa?e, ker se njegove "mi?ice" napenjajo v obmo?ju 1500-3500 o/min. ?portno priganjanje v visoke obrate mu ne pa?e in je o?itno tudi ?kodljivo.

 

 

Malo popustila, raje preve? popustila. :angry:

Dizli sux. :D

 

Zadnji odstavek, zase in fotra vem 100% da ne dr?i, ko pa je konec semaforjev in je temperatura motorja na 70+ stopinj potem pa ni milosti, seveda po koncu "maltretiranja" obvezno nekaj normalne vo?nje in ohlajanje motorja(prevsem izpu?nega dela), potem pa parkiranje in ustavitev motorja, to koristi tudi zavoram da se bolj "normalno" ohladijo in ne grejejo kolesnih le?ajev in semeringov, ki seveda po takem mu?enju tudi prej izdahnejo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To pa pišeš, kot da te boli da ga nimajo Ameri? Sej ne vem, če je treba razlagat zakaj Afriške države iščejo povezave raje s Kitajsko, Rusijo, Turčijo, Iranom kot pa z bivšimi imperialističnimi državami, ki še vedno vedno razmišljajo o Afriki kot koloniji. Ameri tudi, verjetno jim k priljubljenosti ne pomagajo tudi delanje pučov v Libiji, Tuniziji, Egiptu....   Človekove pravice pa v Afriki kršijo domala vsi, ki se tam znajdejo, še največ pa Afričani sami. Ampak, da je to tam tako ima pa zadeva dolgo brado. Tako, da danes razlagat kdo je boljši in kdo slabši zunanji partner za Afričane je bolj tko tko...
    • Napačna primerjava.   Sosed se poroči s tvojo sestro. Potem en dan popiva s svojimi prijateljčki, se vrne domov in pijan nabunka tvojo sestro. TI popizdiš in mu zagroziš, da ga boš nalomil, če bo to spet naredil. Ker si karateist in izvedenec v borilnih veščinah se te sosed ustraši in podpiše ter overovi sporazum, da bo s tvojo sestro lepo ravnal... celo 2x, ker mu je prvič mal ušlo izpod nadzora. Nakar njegovi pivski bratci ga nagovarjajo, da ga bodo skupaj natrenirali v borilnih veščinah in da mu bodo pomagali, če mu boš naslednjič spet težil.   Pol ti tko malo ene 8 let psihično, včasih s kakšno focko maltretira tvojo sestro še naprej. Skos mu prigovarjaš naj neha in kličeš policijo za ukrepanje a en od njegovih pivskih kolegov je policaj in zavrača tvoje prijave. Pol pa ga enkrat spet pijejo in ko se vrne pijan domov zagrozi tvoji sestri, da jo bo prebunkal na polno. Sestra te pokliče in teb je dost sranje ter uletiš v njegovo bajto da zaščitiš sestro. Tam so pa že njegovi pivski bratci, ki držijo sosedu štango, da naj te kar na gobec in če ga boš nazaj, da ga bodo sprejeli v svojo borilno bratovščino in da te bodo s skupnimi močmi nalomili.   Tkole bolj avtentično zgleda prikaz tvoje zgodbe s sosedom. A si mel pravico priti v sosedovo bajto brez dovoljenja in povabila... NE. A si mel pravico in dolžnost zaščititi sestro, DA.    
    • Ti to resno? Stara babica, ki si kupi steklenico donata raje vzame plastenko, ki je lažja za nosit. Že tko ne more nosit težjih stvari zdaj pa misliš, da bo jemala steklenice. 🤪    Odkupovali bi embalažo samo v trgovinah, kaj pa v gostilnah, bencinskih, avtomatih za pijačo, itd itd? Resno, vzameš piksno iz avtomata v službi pol pa s prazno piksno letaš po firmi ,jo daš v žep, ko greš na bus in pizdiš na vsakega, ki se ti približa, da ti jo ja ne bo zmečkal, ker pol je ne moreš več vrniti. Nato dol z busa v trgovino, dat v avtomat, dobit listek, it notri v trgovino stat v vrsto, da ti da blagajničarka nazaj 20 centov. Oooo jeee res fucking krasno.
    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.