Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Spo?tovani,

 

kot novinec na tej strani se zatekam po vsakr?no informacijo, ki bi mi pomagala pri odpravitvi nadle?nosti. :)

 

Imam Mazdo 323F, 1.6i, letnik 2003, 95KM, tip motorja: ZM, 200000km, redno servisirana. Ko sem pred mescem opravil malo ve?ji servis (olja, filtri, diski, plo??ice, sve?ke, "pumpa" itd...) je avto nenadoma za?el "zafrkavat". ?e prej sem imel izklju?no japonce (nissan, toyota), pa so delali kot "urica" do 350k km brez problema. S tole Mazdo pa po?asi izgubljam ?ivce.

 

Avto sploh ne more? vozit pr nizkih obratih (recimo v prvi ali drugi prestavi), saj cuka...na kri?i??u uga?a, pol pa crkne ?e servo in tolk da se ne zakantam nekam hehe. :) Ko je recimo na "?tant gasu" obratomer ne miruje, ampak poskakuje (sicer minimalno) in avto trosi kot da je diesel. Gas pedal ima latenco - ko dam gas ne reagira kot bi moral - zamuja pri dodajanju in odvzemanju. ?e gas v leru malo "navijem" obratomer pade skoraj na ni?lo, toliko da ne ugasne, pol pa se ustavi pr normalnem "?tant gasu" (ta je 877 obr/min), a vseeno vibrira.

Zanimivo pa avto pri vi?jih obratih in ve?ji hitrosti deluje ?ist ok. Dal sem ga na tester, pa je pokazal da je motor ok, izmeril sem kompresijo, pa je ok, celo na test izpu?nih plinov sem ?el, pa je ok.... Res ne vem ve? kaj naj...niti mehaniki ne vedo, kaj bi to lahko bilo.

 

Zatorej se Vam vsem v naprej zahvaljujem za kakr?nokoli informacijo v zvezi z tem problemom.

Napisano

Spo?tovani,

 

kot novinec na tej strani se zatekam po vsakr?no informacijo, ki bi mi pomagala pri odpravitvi nadle?nosti. :)

 

Imam Mazdo 323F, 1.6i, letnik 2003, 95KM, tip motorja: ZM, 200000km, redno servisirana. Ko sem pred mescem opravil malo ve?ji servis (olja, filtri, diski, plo??ice, sve?ke, "pumpa" itd...) je avto nenadoma za?el "zafrkavat". ?e prej sem imel izklju?no japonce (nissan, toyota), pa so delali kot "urica" do 350k km brez problema. S tole Mazdo pa po?asi izgubljam ?ivce.

 

Avto sploh ne more? vozit pr nizkih obratih (recimo v prvi ali drugi prestavi), saj cuka...na kri?i??u uga?a, pol pa crkne ?e servo in tolk da se ne zakantam nekam hehe. :) Ko je recimo na "?tant gasu" obratomer ne miruje, ampak poskakuje (sicer minimalno) in avto trosi kot da je diesel. Gas pedal ima latenco - ko dam gas ne reagira kot bi moral - zamuja pri dodajanju in odvzemanju. ?e gas v leru malo "navijem" obratomer pade skoraj na ni?lo, toliko da ne ugasne, pol pa se ustavi pr normalnem "?tant gasu" (ta je 877 obr/min), a vseeno vibrira.

Zanimivo pa avto pri vi?jih obratih in ve?ji hitrosti deluje ?ist ok. Dal sem ga na tester, pa je pokazal da je motor ok, izmeril sem kompresijo, pa je ok, celo na test izpu?nih plinov sem ?el, pa je ok.... Res ne vem ve? kaj naj...niti mehaniki ne vedo, kaj bi to lahko bilo.

 

Zatorej se Vam vsem v naprej zahvaljujem za kakr?nokoli informacijo v zvezi z tem problemom.

 

Kdo ti je pa to delal? Ker o?itno je nekaj zaj*** ali timing ali pa celo narobe priklopil kable sve?k, senzor zraka....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kdo ti je pa to delal? Ker o?itno je nekaj zaj*** ali timing ali pa celo narobe priklopil kable sve?k, senzor zraka....

 

Avto je bil na uradnem servisu pr ?erbineku v MB...mo?no da so kaj zajeb..li...Sem peljal potem k znancu k je mahanik, pa ni vedu kje ti?i "zajec", tako da sem kot "popoln laik" ?e skoraj obupal nad mazdami hehe :)

Konec tedna ga peljem ?e na en "pregled" pol pa bom vidu kako in kaj...

 

Hvala zaenkrat.

Napisano

Kdo ti je pa to delal? Ker o?itno je nekaj zaj*** ali timing ali pa celo narobe priklopil kable sve?k, senzor zraka....

 

Mogo?e bo zvenelo ?udno ampak jaz sem imel podoben primer na prej?nji F-ki enkrat ko sem dal not sve?ke BOSCH me je avto zajebaval pa nih?e ni ugotovil zakaj cuka, pa nima mo?i!Potem pa slu?ajno grem v Avstriji na servisu po nek nadomesten del pa sem ga vprasal ?efa tam,kaj bi lahk blo, pa povedal kaj vse sem menjal pa je prvo vprasal za sve?ke in rekel ven z njimi!in res!sem dal not potem NGK in 100% razlika!Pa ne delam reklame za kogarkoli!!!1.6 motor mora imet NGK sve?ke, z oznako BCPR6E-katalo?ka za sve?ke je pa ?t.11!

Lahko pa tudi, da ti je pri menjavi filtra za gorivo kontra cevi priklopil na filter!tudi to so menda ?e bili primeri!

jepa o?itno nekaj pri servisu ti zamu?kal!(?eti po tem to dela)

ps pa ce ti je diske menjal, preglej ?e se kolesa neovirano vrtijo!!!!!(da ne gredo trdo!

pa uspe?no

Napisano

Mihael,

 

hvala za tvoje informacije. Res so mi na servisu menjali sve?ke...?e prej so ble not Boschove..tudi nove so Boschove...sem pla?al 80?...za popizd..bom probal ?e NGK... Druga? pa sem PREBRAL forum :), zbral vse mo?ne "napake", ki bi bile morda vzrok za "cukanje" .. (tudi tvoja opcija je na seznamu) in grem jutr z njimi k mehaniku. Pol pa javim kako in kaj.

 

Spet hvala Vsem skupaj :)

 

LP

 

:)

Napisano

Cev med filtrom in louto za gas prekontroliraj, simptomi so podobni tej napaki.

Al pa ti niso nataknili kake cevke, tja in tako kot je treba.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Cev med filtrom in louto za gas prekontroliraj, simptomi so podobni tej napaki.

Al pa ti niso nataknili kake cevke, tja in tako kot je treba.

 

Ja ma? prav!preveri prvo vse cevi pol pa naprej!
Napisano

Spo?tovani.

 

Takole, Mazda 323f 1.6i je bila "temeljito" pregledana in sicer:

-odklopil lambda sondo in probal ?e ?e cuka...avto ?e cuka :)

-menjane sve?ke...sedaj nove NGK

-preverjene vse cevke in cevi....vse ok in pravilno priklopljene (so mi iz Mazda Celovec poslali na?rt za priklop vseh cevk)...tudi ve?er pogledal ?e slu?ajno kje prebija, pa je ok

-EGR ventil spucan

-v?igalni tuljavi ok

-menjana tesnila na ?obah (nabavil orginalne "dihtunge"...8 komadov= jebenih 31?...za znoret)...

 

?e sre?a, da je mehanik, ki je to pregledal, nardil vse skupaj za borih 10?... je rekel, da mi iz "principa" ne bo ni? kasiral, dokler zadevi ne pride do konca :) Sedaj grem pogledat ?e k enemu znancu, ki je specializiran za "ventile" - bojda lahko on nekaj zmeri in pregleda.

 

Skratka, Mazda dela kot urica samo ko je hladna...prvih 10 min po v?igu, potem pa se problem nadaljuje...avto cuka pr nizkih obratih in skoraj vedno "crkne" ko se moram ustavit (stisnem "kuplongo" in obrati padejo na ni?lo - avto crkne). Aja, pa ?e to...postal je izredno po?re?en, skoraj 10 litrov/100km...to pa je "to much" za tak?no malo ?katlico...prej je bilo povpre?je 7,6-8,3 litra.

 

Ali morda obstaja ?e kak?na ideja ali mo?nost, ki bi jo bilo potrebno in vredno poizkusiti??

 

Za vse informacije se vam vnaprej zahvaljujem.

 

P.S. Upam, da pridem zadevi do dna, preden se mi utrga hehe :))

 

Lep pozdrav.

Napisano

Kaj pa senzor temperature zraka - oz loputa zraka?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a drugo lambdo ste tud probal dat?

 

Probal drugo sondo pa isto...avto cuka :)

Hm..senzor temperature zraka pa ?e nismo "pregledal" -to bo verjetno naslednja poteza.

 

Hvala za informacije :)

 

Lp.

Napisano

Senzor pretoka zraka :ne vem: , problem je pa o?itno v tem, da je me?anica prebogata in zato prevelika poraba in crkovanje, ko je motor ogret.

33112_1.png

Napisano

Pa ?e kaj po bencinu prismrdi,?e odpre? havbo? Simptomi za prevelek odmerek bencina v zg. prostor, posledi?no ve?ja poraba,kot si ?e ugotovil :bravo:

Napisano

Pa ?e kaj po bencinu prismrdi,?e odpre? havbo? Simptomi za prevelek odmerek bencina v zg. prostor, posledi?no ve?ja poraba,kot si ?e ugotovil :bravo:

 

 

Hmm... po bencinu zaenkrat ?e ne smrdi :) je pa potro?nja res zelo narasla :)

Z zadevo nadaljujem po praznikih, tako da javim kako in kaj sem re?il.

 

Spet hvala za vse informacije :)

 

Lp

Napisano

Senzor pretoka zraka :ne vem: , problem je pa o?itno v tem, da je me?anica prebogata in zato prevelika poraba in crkovanje, ko je motor ogret.

 

no to ja.....mal sem narobe napisu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Obto?na loputa-ventil za prosti tek ti ne dela prav, se ne zapre ko je topel in motor dobi preve? zraka in je sra...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Obto?na loputa-ventil za prosti tek ti ne dela prav, se ne zapre ko je topel in motor dobi preve? zraka in je sra...

 

Uh...hvala YavarYe X6V6. Tale pa se me zdi najbolj verjetna :) Sicer sem laik na tem podor?ju, vendar so simptomi najbolj podobni temu. Grem jutri do mehanika, mam spisek vseh mo?nih "napak", pol pa upam, da ?e enkrat zaklju?im s temi problemi. :) Upam samo, da tole ni predrago ...

 

V prihodnjih dneh javim kako je ?lo. :)

 

Lp.

Napisano

Skratka, Mazda dela kot urica samo ko je hladna...prvih 10 min po v?igu, potem pa se problem nadaljuje...avto cuka pr nizkih obratih in skoraj vedno "crkne" ko se moram ustavit (stisnem "kuplongo" in obrati padejo na ni?lo - avto crkne). Aja, pa ?e to...postal je izredno po?re?en, skoraj 10 litrov/100km...to pa je "to much" za tak?no malo ?katlico...prej je bilo povpre?je 7,6-8,3 litra.

 

Ne vem, ?e ste ?e pogledali, jazst sem imel identi?ne probleme, kriva pa je bla po?ena rebrasta cev. Sre?no s popravilom.

Napisano

Spo?tovani "Mazda?i",

 

problem je re?en. Saj ne vem, ?e naj koga zadavim al ne hehe...

Pri menjavi zobatega jermena slednjega niso pravilno namestili na zob?enik al odmi?ne gredi ???(hmm...ker sm laik ne vem bolj podrobno razlo?it...nekaj takega mi je razlagal mehanik), zato imam "baje" sre?o da ni motor skupaj zru?il. :) Mehanik je najprej probal nov senzor pretoka zrava, pa je avto ?e vedno "cukal". ?e sre?a, da ga je lahk pol vrnil, saj nov pride 204 ? (cena z DDV). Pol pa je reku, da mora motor "odpret" in da rabi mal ve? ?asa. Ko mi je po dveh dneh javil napako ?e sam ni mogel verjeti, da se lahko zgodi kaj tak?nega.

Verjetno se je na servisu kak?en novinec spravu nad moj avto, ker to pa res mora? bit konkretno nor da kej tak?nega zaj... :)

 

Skratka, sedaj dela Mazda tko kot bi morala ?e v za?etku...upam, da bo tole sedaj trajalo naslednjih 100k km. :)

 

Vsem VAM pa se iskreno zahvaljujem za vse koristne informacije.

 

Lep pozdrav.

Napisano

jp, res si mel sre?o, lohk bi ti ventile fajn nabil...., ?e kiksenjo en zob ?e ni panike, ?e bi pa 2 bi pa ?e bla kriza :whatever:

Napisano

jp, res si mel sre?o, lohk bi ti ventile fajn nabil...., ?e kiksenjo en zob ?e ni panike, ?e bi pa 2 bi pa ?e bla kriza :whatever:

 

Ni dovoljsmo 2 zoba, bo treba malo ve?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jap,tut taki ?alabajzarji obstajajo :P Pol ne bi bli pa n? krivi k bi ti ma?ina zaribala :hudicek: (poznam primer,k so ?efu delal ta velik servis na audiju,pa so mu preve? jerman za?ponal; posledica: nakup novga motorja :S)

 

Fajn,da ti avto?ek tko dela kt more! Velik varnih km ti ?elim ?e naprej ;)

Napisano

Ni dovoljsmo 2 zoba, bo treba malo ve?.

 

kokr kje, o?e je pred leti kiksnu na svojmu Daihatsuju 1.0 diesel za 2 zoba, pa sta ?la 2 ventila ;)

Napisano

kokr kje, o?e je pred leti kiksnu na svojmu Daihatsuju 1.0 diesel za 2 zoba, pa sta ?la 2 ventila ;)

 

?e se ne motim je blo govora o bencinrju. :closedeyes:

Pri mazdi sploh ne more? preve? in niti premal na?ponat zobatega jermena, ker ima "hidravli?ni" ?ponar :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • ...pol je pa rekel..."neće oni nama...." In neumna raja mu je ploskala in sledila v morijo. In vse samo zaradi denarja. Kdor še ni videl....zanimivo👍...sem že enkrat nekje prilimal,pa nič ne škodi,če še enkrat.  
    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.