Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

 

?e enkrat jaz in MX5 1,8 l.2001, 105.000 km, ki se igra z menoj, predvsem pa poobla??enimi serviserji.

 

HVALA ekipi, ki mi je znala pomagati pri prej?nji temi, katere klju? je bil res klju?, ki je izgubil spomin v ?ipu...

 

Pa naj se vam poto?im s ?e enim problemom, ki spremlja mojo MX5 ?e od kar jo imam (8 let!), vendar mi doslej ni znal ?e nih?e pomagati, ?al ?e najmanj slovenski poobla??eni serviserji, v Avstrijo pa ?e nisem stopil - sem se "navadil" rahlo ignorirati zadevo, ampak me vsake toliko ven vr?e:

- avto normalno v?iga ko je hladen in topel,

- ko se pripeljem na kri?i??e ali ko res po?asi prestavljam, padejo obrati praznega teka na okoli 550 in to traja 2 do 3 sekunde, nato se vrne na prbl. 900 obratov - v tem ?asu se ma?ina trese in z njo celi avto,

- tudi sicer avto vedno pri nizki obratih po?asnega speljevanja ali po?asnega premikanja v koloni zelo nemirno deluje in neenakomerno pospe?uje, cuka... vse do prbl. 1800 obratov, ko se o?itno nekaj zgodi z regulacijo vbrizga ali zmesi zrak-gorivo ali.... - nimam pojma, ampak avto vsaj po mojem ob?utku za?ne delovati v redu,

- najbolj te?no je sesedanje obratov prostega teka, ko se po dveh ali treh kilometrih zjutraj ali v hladnih dneh pripeljem do prvega kri?i??a......

 

S problemom sem bil ?e pri vsaj 5 poobla??enih serviserjih, pa mi pravijo: za avto 2001 nimajo ve? testerja, pustite ga nekaj dni pri nas, da preverimo, dva sta mi celo samo dvignila obrate prostega teka, en je nekaj delal na regulatorju zraka za prosti tek..... ampak nikoli niti malo bolj?e.

 

Ker mnogi na forumu dokazano veste kaj govorite in svetujete, spet fehtam koga izmed vas, ki veste kaj narediti.

 

Pozdrav,

Bo?tjan

Napisano

pravis, da si zamenjal vzigalno tuljavo?

kaj pa kabli? lahko je kaksen slab kabel

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

pravis, da si zamenjal vzigalno tuljavo?

kaj pa kabli? lahko je kaksen slab kabel

 

Ja, na 90.000 km zamenjal vzigne tuljave, komplet kablov in sve?ke. Pa se tisto padanje obratov pri voznji s stisnjeno sklopko (pred prestavljanjem in pred zaustavitvijo) ni ni? spremenilo.

 

Eni so tudi nekaj govorili o pu??anju vakuuma na regulaciji pretoka zraka pri prostem teku ali nekaj takega. Malo sem sicer pogledal pod pokrov, vendar nisem na?el ni? o?itnega...

 

Bo?tjan

Napisano

Lahko da ti kje pu??a cev za dovod zraka do motorja. Si morda menjaval zra?ni filter z konusnim in kaj predeloval? Preveri gumijasto cev za dovod zraka v motor.

 

Problem je bil pri nekaterih v MAF senzorju in pu??anju zraka na tej dovodni cevi.

 

A ti dela tako?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Lahko da ti kje pu??a cev za dovod zraka do motorja. Si morda menjaval zra?ni filter z konusnim in kaj predeloval? Preveri gumijasto cev za dovod zraka v motor.

 

Problem je bil pri nekaterih v MAF senzorju in pu??anju zraka na tej dovodni cevi.

 

A ti dela tako?

 

 

Bom (?e enkrat) preveril celo cev od zra?nega filtra do motorja, predeloval pa nisem ni?.

Tudi MAF bom lociral, demontiral in poskusil spihati, o?istiti...

 

Ma?ina pa se ne obna?a tako kot v videu, mogo?e podobno kot v zadnji tretjini videa, le da obrati padejo v ?asu 1 sekunde, nato malo ostanejo nizki, potem po 2 ali 3 sekundah po?asi in neenakomerno narastejo na kakih 950, nato pa po 1 sekundi na kakih 850 in potem tam ostanejo, ko da bi bili vse ok. ?e speljem z nizkimi obrati, obrati spet padejo in se obna?ajo kot sem opisal. ?e speljem z nekaj ve?jimi obrati o?itno prestopim neko mejo oz. neki polo?aj ne?esa in potemupada obratov ni, se pa ?uti, da ne vle?e zvezno in gladko, pa? pa malo bi in malo ne bi. ASmpak to ni zelo mo?no opazno, iritira pa me vseeno. Prvi del posnetka se mi zdi bolj kot problem z lambda sondo.

 

Ti si iz Podlehnika, kajne? se mi zdi, da sva se enkrat na to temo ?e pogovarjala, vendar se potem nisva sre?ala. Namre?, avto vozim le poleti, pozimi pa je v gara?i in takrat bolj ali manj pozabim nanj. In pol me isti problem spet pozdravi spomladi, ki dam avto spet na cesto..

 

Lp, Bo?tjan

Napisano

Objavljena slika

 

MAF je zadeva takoj za zra?nim filtrom mas en konektor s parimi kabli gor, nemors falit na desni strani slike mal levo od oznacenega diagnosis modula, kjer brika? TEN in GND kar sem ti pa v drugi temi prilimal

 

 

Lp

Jero

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Bom (?e enkrat) preveril celo cev od zra?nega filtra do motorja, predeloval pa nisem ni?.

Tudi MAF bom lociral, demontiral in poskusil spihati, o?istiti...

 

Ma?ina pa se ne obna?a tako kot v videu, mogo?e podobno kot v zadnji tretjini videa, le da obrati padejo v ?asu 1 sekunde, nato malo ostanejo nizki, potem po 2 ali 3 sekundah po?asi in neenakomerno narastejo na kakih 950, nato pa po 1 sekundi na kakih 850 in potem tam ostanejo, ko da bi bili vse ok. ?e speljem z nizkimi obrati, obrati spet padejo in se obna?ajo kot sem opisal. ?e speljem z nekaj ve?jimi obrati o?itno prestopim neko mejo oz. neki polo?aj ne?esa in potemupada obratov ni, se pa ?uti, da ne vle?e zvezno in gladko, pa? pa malo bi in malo ne bi. ASmpak to ni zelo mo?no opazno, iritira pa me vseeno. Prvi del posnetka se mi zdi bolj kot problem z lambda sondo.

 

Ti si iz Podlehnika, kajne? se mi zdi, da sva se enkrat na to temo ?e pogovarjala, vendar se potem nisva sre?ala. Namre?, avto vozim le poleti, pozimi pa je v gara?i in takrat bolj ali manj pozabim nanj. In pol me isti problem spet pozdravi spomladi, ki dam avto spet na cesto..

 

Lp, Bo?tjan

 

Jaz sem vsaki, dan na relacij Podlehnik-MB-Podlehnik. Moramo se enkrat dobiti pa ?e BOBI pride saj je on tudi bil iz tega Ptujskega konca. Drugo soboto pa gremo na piknik lahko se nam pridru?i?.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jaz sem vsaki, dan na relacij Podlehnik-MB-Podlehnik. Moramo se enkrat dobiti pa ?e BOBI pride saj je on tudi bil iz tega Ptujskega konca. Drugo soboto pa gremo na piknik lahko se nam pridru?i?.

 

Bobiju sem napisal mail in gsm - upam, da se mi javi.

Sicer pa bi res rad kon?no spoznal tudi tebe, ?e smo ?e vsi trije iz istega konca.

Morda '?a se v soboto res pridru?im vam ostalim na pikniku v Savinjski dolini...

 

Bo?tjan

gsm 031 376 086

temno vijoli?na MX 5 1,8 z be? ledrom

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje bo nekaj vmesnega. Imam pa občutek, da se bi vedno več držav direktno mešalo v to vojno. 
    • Se pravi, da imaš ti tu gor največ pre oženih kilometrov... In to brez težav z motorjem. A imaš tudi ti X 186 motor? 
    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.