Skoči na vsebino

Lestvica

Priljubljene vsebine

Prikazane so vsebine z najvišjim ugledom 20. 07. 2024 v vseh področjih

1. Pozdrav s severa. Tokrat ruta 16dni cca 3800km Ptuj-Češke Budejovice-Dresden-Postdam-Rostock-Lubeck-Kiel-Hamburg-Braunscweig-Bayreuth-Passau-Ptuj. Do sedaj prijetnih 22°C, yaris poraba trenutno v Lubecku (1650km od starta) 3,4. Pa se malo fotk.
    7 točk
  2. Po 14k km dodatno prevoženih spet opravljen redni servis v BTC-ju. Prejšnji teden pa brez težav čez 2. tehnični pregled.
  3. Evo še moji dopustniški utrinki: Pelješački most: Parkiranje pri Dubrovniku, če imaš dnar (mi smo šli z avtobusom): Dubrovnik: Kopališče v Dubrovniku: Vkrcanje na trajekt Dubrovnik - Bari: Pilot se poslavlja: In še vožnja do glavnega dopusta v Lido Conchiglie, blizu Gallipoli-ja: Trdnjava v Gallipoli-u. Dejansko je star del mesta zaprt za ostali promet. Mesto je podobno po ulicah Piranu, s tem da živi na polno, gostilne, domačini, restavracije, mestna plaža.... Pice iz lokalne restavracije. Napoletane iz krušne peči: Napoli, Capriciosa, Margerita 22.5€ (škatle gratis): Lecce: Safari park Fasano: Malo vode in zaščitene rastline: Ancona: Pot: Dom - Dubrovnik Dubrovnik - Lido Conchiglie Alto Lido Conchliglie Alto - Ancona Ancona - Dom 2784km, 6.4 l/100km. - 315€ trajekt Dubrovnik Bari - 40.40€ hrvaške cestnine do Dubrovnika - ca. 70€ cestnine po Italiji navzgor. Bari - Gorica.
    6 točk
  4. Včeraj noro, danes je pa tko mal za hec spet zmagal. Da Jonasu v 200m narediš razlike za 50m in se odpelješ mimo, da je ubogi Danec skor s kolesa dol stopil, ker je mislil, da stoji.
    4 točke
  5. Odkar je i20n pri hiši, primarno vozi ona Focusa. Na dopustu sem vse kilometre prevozil jaz. Počutim se veliko bolje za volanom, čeprav žena vozi dobro, raje vozim jaz. Sem pa ji že dal za vozit, na kakem dopustu, ko sem bil utrujen/se slabo počutil, bolzen, ...., če ne drugo, je fajn da vem, da ji lahko prepustim, če imam slab dan. Seveda. Z veseljem svetujem. 2 leti nazaj je bila ruta 1 dan krajša: 2 dni Bologna, 7 dni Elba, 3 dni Firenze. Se mi zdi, da lažje otroci prenesejo trajekt, za to ga vključujemo. Naslednjo leto pa se bo šlo poti Grčiji iz Ancone/Benetk ali pa proti Menorci iz Francije.
  6. Tudi na parkirišču pod Pohorsko vzpenjačo sem isto fasal na Alfi. To je davek nesposobnih voznikov in ne samo Italijanov.
  7. Najnižja poraba, ki sem jo dosedaj imel na celoten tank. Slikano direktno po tankanju. Noter je še bilo za ca. 110km bencina. Za 182 konjev in 1.5 kafe mlinček je super. Sploh ker je bil vožen večino časa na Sport, z robe do stropa v prtljažniku in na 33-42°C.
    4 točke
  8. Kavica pri Dubrovniku: Kavica v Apuliji:
  9. Danes poizkusil preprosto pristno grško jed Giouvetsi Giouvetsi recipe (Greek Beef stew with Orzo pasta) - My Greek Dish WWW.MYGREEKDISH.COM A traditional Greek Giouvetsi (youvetsi) recipe made with orzo pasta and a delicious tomato sauce. This is the... Hčerka morsko pizzo,žena giros ološčo...giouvetsi (10€😃) , je bil presenečenje dnevaa...za ljubitelje testenin,govejega mesa,paradižnika in feta sira,zelo priporočam-izjemno preprosta in zelo okusna jed😋👍 Vse skupaj z vodo in pivom 42€
    3 točke
  10. Top ruta, imama ze kar nekaj casa zeljo podobne rute in mislim da jo bova naslednje leto realizirala, ce bom imel kaksno vprasanje se obrnem nate.
  11. avto imel 2 dneva pri Močniku, da so probali mrzli zagon. Poizkusili so z novimi nastavitvami in preverili v kolikšnem času pri mirovanju izgine ta zvok in vibriranje. Ko se motor ogreje to izzveni in dela normalno. Zamenjali mi bodo, ko se vrnem z dopusta nosilca za motor, ker je prišlo do nekaj sprememb. Imam, pa malo smole, ker je moj med prvimi Skyactiv X motorji, pri novih 186 KM je kar nekaj sprememb. Toliko, sporočim kako bo po menjavi nosilcev.
  12. Za to smo delili. Skok do Ancone, tam 2 nočitvi in potem skok do doma. Tako je tudi Dubrovnik bil približno isto oddaljen, kot polovica poti domov. Tudi tam smo bili 2 dni. Nazaj bi bilo direkt ca. 1350km.
  13. Ma sej bolj kot sami italijani, je bolj curse, da si v Italiji
  14. Mislim, da vsakič, ko se bliža polna luna je isto. Razen v primeru @godlike je pač...Italija 🤪
  15. predvsem mi ni jasno kako folk vozi, več kot očitno ko gredo "rikverc" ogledal sploh ne uporablja in vozi na pamet, ker če gledaš "špegle" se to enostavno ne more narediti, pa greš lahko na cm mimo avta....če je šel pa naprej pa itak nima folk filinga in kar rine in rine....
    3 točke
  16. E jebiga. To je davek, ki ga plačaš ko hodiš po Italiji. Lahko bi bok fasal.
  17. 3x po dve kepice sladoleda in sladki kornet v centru Kos-a😯. Res je bil odličen in veliike kepice,a vseeno🫤
  18. Spletne strani ne poznam, predlagam pa da gledaš bodisi mitsubishi ali pa daikin....s tem ne moreš zgrešiti v kvaliteti👍
    2 točki
  19. To lahko jaz samo sanjam,k žena še zmeraj Mazde ni probala peljati...pa sam furati tako pot😟. Zelo lep prispevek-vsa čast...še prilimaj kdaj kaj takšnega...radi pogledamo😃👍
  20. Mene bi en kmal ruknil pred supernovo. Možakar rine z passatom nazaj in ne vem kam je gledal ampak nazaj že ne. Sem potrobil drugače bi se naslonil name
  21. Piva iz dopusta! So v vrstnem redu, kot so bila "uničena". In še box za domov 😎
    2 točki
  22. Pa se dajmo še malce nasmejati o poskusu atentata...
  23. Ampak večkrat.
  24. Smo doma imeli isti problem. Na servisu so rekli da je vedno problem v čeljusti. Na netu sem veliko prebral o tem. Veliko CX-5 ima ta problem. Ponaredka nisem našel, original čeljust je cca 370€. Zamenjal sem sam. Seveda tudi diske in ploščice. Zaenkrat druga stran še deluje. Brake Noise from REAR BRAKE_Trace of Rear Brake Dragging (1).pdf
    2 točki
  25. Pohvala mladim košarkarjem, so se prebili do FINALA!!!
  26. 1 točka
  27. zelo lepo, nazaj je pa kar nekaj km, 1250+......
  28. Glede na to, da je bil hotel, kjer marsikdo prespi, predn gre na trajekt, je bil lahko tudi nemec, španec, grk, avstrijc, zraven italijanov. 😉 kolko sem tabljice spremljal.
    1 točka
  29. Fuck...jaz sem pa mislil,kako drago...mah...kolk pa mi sladoleda pojemo🙄...sam,to je pa že res "prbijanje"🤨
  30. Danes, tik pred jutrišnjim dopustom, zadnjič pred odhodom prižgali oglje za žar. V kampu v Straškem ne smeš kurit. Je..š takšno kampiranje!
  31. Degustacija načeloma pomeni manjše količine, ne pomeni da moraš vsakega celega sam požret, a ne? P.S. sem zdajle že naredil 46km s kolesom, tako da je tudi rekreacija uspela, ne zgolj degustacija, hihi
    1 točka
  32. Ravnokar pojedli😋 BBQ rebrca na žaru (zelooo počasi pečena na žaru) z omako in pečen krompir...noro mehko meso,okusno za popi...,lahko kar trgaš narazen-pripiročam👍 Pohani kalamari (je hčera včeraj prišla na okus in se enkrat naročila😆) in sv.souvlaki (ražnjič) +grška solata,pivo,voda-50€ Na prvi sliki že malo manjka...sploh pa na drugi😁...vse požrli😋
  33. Boš lahko dons opisal kak je kter al bo to jutri.... 😵‍💫😁😉
  34. Degustacija; frend prinesel iz CZ! Testiranje ob čevapih, žal na plinu, hehe
    1 točka
  35. Nisem se še uspel pohvalit, da sem nabavil nov avto - Mazda 6 karavan (2018). Avto kot iz škatlice, moj mehanik ni imel nobenih pripomb, jaz, ki ga vozim zadnjih 14 dni oz. okoli 2000 km, pa tudi ne.😊
  36. CX-5 (2016), 2,0 bencin, 2WD. Ljubljana - Grčija - Ljubljana, 4500km, 90% AC (140-150kmh), 4 ljudje, klima do konca vedno (35-40 C). Poraba 7,5 lit. Zelo zadovoljen...
  37. Kava kar doma v senčki in dimu od požara, ki je v Celju.... 🥴
  38. Najprej kofe potem pa vse ostalo... 😊😉
  39. Hmm zakonski rok za odpravo napake je 45 dni. Če ni avto na leasing ali firmo, bi jaz napisal prijazen dopis prodajalcu in uvozniku.
  40. 3€ kepica, fajn, si poceni sladoled jedu ni slabo...še vseeno ceneje kot v Zadru, k je 4€ 👍
    0 točk
  41. Prasci🤨...pa kaj napiši,kako se imate...prijeten dopust in veliko uživancije vam zelim😉
  42. Po vseh letih dopustov v Italiji, je že bil čas, da kaj fašem. Parkiral sem vse povsod, a na najbolj mirnem, hotelskem parkingu, je se en biser naslonil na avto. Hotel kamer nima, tako da je šlo na parking.
    -3 točk
Ta lestvica je nastavljena na Ljubljana/GMT+02:00
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.