Skoči na vsebino

Mazde noben no?e

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazde ni na seznamu, jo noben no?e: :D:)

 

http://www.siol.net/novice/crna_kronika/20...rno_vozilo.aspx

 

 

Hvala k...., to mi je v?e? tudi ko gremo po Yugi, da nisem potem v strahu celo no?. :hudicek:<_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

hja, problem je v tem k je pri prodaji isto. Je tud noben no?e...... sramezljiv:blush:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

hja, problem je v tem k je pri prodaji isto. Je tud noben no?e...... sramezljiv:blush:

 

ne bi reku :aaaaa:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

hja, problem je v tem k je pri prodaji isto. Je tud noben no?e...... sramezljiv:blush:

 

uf to pa sploh ne dr?i

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

hja, problem je v tem k je pri prodaji isto. Je tud noben no?e...... sramezljiv:blush:

 

V teh casih, se vsi avti slabo prodajajo...

www.gistel.si

Napisano

Mazda je v bistvu avto, ki jo kupujejo ljudje na dolgi rok, se pravi da jo kupijo za veliko ve? kot 5-7 let...potem pa po novo.

 

NE tako kot VAG, ki se ga naveli?a? po treh letih :cheers:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mazda je v bistvu avto, ki jo kupujejo ljudje na dolgi rok, se pravi da jo kupijo za veliko ve? kot 5-7 let...potem pa po novo.

 

NE tako kot VAG, ki se ga naveli?a? po treh letih :cheers:

 

Se strinjam s tabo, sem imel passata in a4 in sem se obeh navelical po dobrem letu....mazdo imam ze tri leta in ceprav je ze stara, mi je vedno vecji uzitek v njej, ker je avto z duso :D

www.gistel.si

Napisano

Mazda je v bistvu avto, ki jo kupujejo ljudje na dolgi rok, se pravi da jo kupijo za veliko ve? kot 5-7 let...potem pa po novo.

 

NE tako kot VAG, ki se ga naveli?a? po treh letih :cheers:

 

 

Katero Mazdo pa si imel vec kot 5 let? :hohoho::cheers: Ali bolje... kateri avto nasplosno si imel najdlje :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz ne kesiram avte zase, leasing na sp je drugo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz ne kesiram avte zase, leasing na sp je drugo

 

Sej VAG se tudi veliko kupuje na lizing :) V bistvu si ti redka izjema, da ti dovolijo kupit japonca kot sluzbeni avto :cheers:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hja no bom pa jaz povedal svoje izku?nje. Ko sem kupoval so bli vsi brihtni, ja kupi mazdo, to je ko "mercedez", ceno dr?i k klop, proda? kadarkol in podobna jajca.

 

Ko sem res potem kupil sem ugotovil, da mi je vzdr?evanje predrago in poraba previsoka zaradi DPF in EGR. Stari foruma?i se ?e kaj spomnijo. Dal sem jo na avtonet po realni ceni, ni bila najdra?ja niti najcenej?a na avtonetu. Klicala sta 2 ali trije, do ogleda ni pri?lo. To je bilo leta 2009.

 

Lani ponovno oglas ker sem se hotel ogniti velikega servisa. Spet isto, avto je bil nastavljan na zlato sredino, kljub temu, da je imel v danem izboru najve? opreme in najmanj km. Bil je en klic.

 

Seveda, ko avtu pade cena pod 5 k, je s prodajo la?je. Ko se pa govori o 10 k ali ve? je pa druga zgodba. Zato je tudi Labi svojo z lahkoto prodal. Seveda bi jo tudi jaz lahko, ?e bi ?el za jur?ka ali 2 pod realno tr?no vrednost, ki bi bila primerljiva za naborom na avtonetu. ?eprav ima spet najmanj prevo?enga glede na letnik.

 

Se pravi da je treba po?akat da je dovolj stara, potem pa se jo da prodat. O?itno. Res pa je model ravno najbolj nehvale?en, star model tik pred menjavo.

 

Najve?ja ?alost pa je to, da je ena grdoba od octavie, primerjalno po letniku ve? vredna od mazdice.

 

Sem vse povedal?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Mislim da je trenutno podobno za vse znamke avtomobilov...Gledam po a.netu da se avtomobili prodajajo kar zelo dolgo... <_<

 

Najve?ja ?alost pa je to, da je ena grdoba od octavie, primerjalno po letniku ve? vredna od mazdice.

 

To je pa res ?alost, tuki se strinjam...

mazdaklub-forum-podpis.png

Napisano

Hja no bom pa jaz povedal svoje izku?nje. Ko sem kupoval so bli vsi brihtni, ja kupi mazdo, to je ko "mercedez", ceno dr?i k klop, proda? kadarkol in podobna jajca.

 

Ko sem res potem kupil sem ugotovil, da mi je vzdr?evanje predrago in poraba previsoka zaradi DPF in EGR. Stari foruma?i se ?e kaj spomnijo. Dal sem jo na avtonet po realni ceni, ni bila najdra?ja niti najcenej?a na avtonetu. Klicala sta 2 ali trije, do ogleda ni pri?lo. To je bilo leta 2009.

 

Lani ponovno oglas ker sem se hotel ogniti velikega servisa. Spet isto, avto je bil nastavljan na zlato sredino, kljub temu, da je imel v danem izboru najve? opreme in najmanj km. Bil je en klic.

 

Seveda, ko avtu pade cena pod 5 k, je s prodajo la?je. Ko se pa govori o 10 k ali ve? je pa druga zgodba. Zato je tudi Labi svojo z lahkoto prodal. Seveda bi jo tudi jaz lahko, ?e bi ?el za jur?ka ali 2 pod realno tr?no vrednost, ki bi bila primerljiva za naborom na avtonetu. ?eprav ima spet najmanj prevo?enga glede na letnik.

 

Se pravi da je treba po?akat da je dovolj stara, potem pa se jo da prodat. O?itno. Res pa je model ravno najbolj nehvale?en, star model tik pred menjavo.

 

Najve?ja ?alost pa je to, da je ena grdoba od octavie, primerjalno po letniku ve? vredna od mazdice.

 

Sem vse povedal?

 

Ja povedal si vse...najbolj mi je bil vsec zadnjivodlomek z octavio :jupiii:

Tudi nemski avto nad 10k euro tezko prodas, ljudje nimajo denarja, lizinga pa ne dobis tak lahko kot pred leti...mislim da je v t razlog

www.gistel.si

Napisano

Mislim da je trenutno podobno za vse znamke avtomobilov...Gledam po a.netu da se avtomobili prodajajo kar zelo dolgo... <_<

To je pa res ?alost, tuki se strinjam...

 

To je ?ista resnica.Kolega prodaja BMW 1-ko, pa ni in ni kupcev.Ko jo je kupoval, pa kao- jo bo? takoj prodal, tej avti se z lahkoto prodajo in podobna modrovanja.Yes, malo morgen.

 

 

Napisano

Ampak ko gre? pa kaj kupovat, je pa vse zlato :P

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.