Skoči na vsebino

Te?ave z egr ventilom

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

o?itno imam probleme z egr ventilom na mazdi 6. pri nizkih obratih mi cuka in gori lu?ka na armaturki. avto je bil na racunalniku kjer ka?e neke temperature z izpuhom. sem z primorske. nekaj sem ?e prebral o ?i??enju tega ventila zato prosim za pomo? ?e se kdo spozna na to.

Napisano

Pozdravljeni,

 

o?itno imam probleme z egr ventilom na mazdi 6. pri nizkih obratih mi cuka in gori lu?ka na armaturki. avto je bil na racunalniku kjer ka?e neke temperature z izpuhom. sem z primorske. nekaj sem ?e prebral o ?i??enju tega ventila zato prosim za pomo? ?e se kdo spozna na to.

 

Ciao,

Jaz sem iz kopra, bos prisu en dan do mene pa bomo resili problem. Je lahko kriv tudi merilec pretoka zraka...

www.gistel.si

Napisano

Se opravi?ujem za pozni odziv sem bil v tujini. Vglavnem merilec pretoka zraka sem zamenjal je nov in to ker se je to ?e dogajalo in je ra?unalnik kazal temperaturo vhodnega zraka, zd ko sem menjal merilec pa je kazalo tudi neko temperaturo izpu?nih plinov.

Jaz sem iz se?ovelj, ma mi ni problem se kam zapeljat samo da re?im problem ker me lu?ka na armaturki po?teno nervira..

 

Drugi teden dobim tester nazaj. Te bom kontaktiral, da provmo re?iti problem...

www.gistel.si

Napisano

Drugi teden dobim tester nazaj. Te bom kontaktiral, da provmo re?iti problem...

 

Da nima tudi on takega "elektronskega" gor? :whatever:

 

 

Napisano

To pa jaz nebi vedel.....

 

Po moje ni kriv egr v tem primeru, ker ce ti egr ne dela avto ne vlece, tebi pa cuka pri nizkih obratih...

www.gistel.si

Napisano

Po moje ni kriv egr v tem primeru, ker ce ti egr ne dela avto ne vlece, tebi pa cuka pri nizkih obratih...

 

 

bi ga blo treba priklopit in potem tipat razne stvari.

vglavnem neke temperature mu ne ?timajo

Napisano

bi ga blo treba priklopit in potem tipat razne stvari.

vglavnem neke temperature mu ne ?timajo

 

egr ventil nima senzorja temperature. Ima 12V napajanje in senzor polo?aja ventila(spreminja se upornost). To velja za facelift izvedbo.

Napisano

egr ventil nima senzorja temperature. Ima 12V napajanje in senzor polo?aja ventila(spreminja se upornost). To velja za facelift izvedbo.

 

Tudi prva izvedba je imela senzor na egr-ju, samo cisto na koncu letnika 2004 in 2005...

www.gistel.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.