Skoči na vsebino

Se spla?a?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 65
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Pa ?e bo? kaj po LJ hodil gledat, lahko komot pokli?e?.. konc koncev sm tut js vozu dizelsko 6ko malo manj kot 2 leti in z njo dal marsikej ?ez, tko da z veseljem preverim kak?ne airbage ma katera :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Hahaha svoji airbagiv se lep cas ne bom vozil s sabo pomojr ;) razen ce se sreca nasmehne...

 

Ejga ene 3 do 4 bom nasel pa za vse prisel pa eno popoldne vzel in precekiram vse...

If in doubt, flat out... 

Napisano
Napisano

tatretja bi bla za pogledat, 99% znana zgodovina :)

 

Jebe me sam da je 136 serija... Ker je ranga dva visje od 120 serije...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Jebe me sam da je 136 serija... Ker je ranga dva visje od 120 serije...

 

CD120 so najbl crkavale......(da obrazlo?im Ajvarjev post...)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jebe me sam da je 136 serija... Ker je ranga dva visje od 120 serije...

 

?e misli? s tem zavarovalne razrede, to ne dr?i. Spada ?e tja do 100kw :prstgor:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

CD120 so najbl crkavale......(da obrazlo?im Ajvarjev post...)

 

od kje pa teb ta podatek? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

od kje pa teb ta podatek? :ne vem:

 

S polanske :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

S polanske :)

 

to pa prvi? sli?im... sploh ker pri 120 ni blo te?av s podlo?kami, Labi pa glih ni tipi?na referenca, ker je svojo ?estko ve?ino orng teral :ne vem:

33112_1.png

Napisano

to pa prvi? sli?im... sploh ker pri 120 ni blo te?av s podlo?kami, Labi pa glih ni tipi?na referenca, ker je svojo ?estko ve?ino orng teral :ne vem:

 

Se spomnim zgodbe o tempomatu in 200kmh pa gremo via "Bratstvo i jedinstvo" :cheers::jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Se spomnim zgodbe o tempomatu in 200kmh pa gremo via "Bratstvo i jedinstvo" :cheers::jupiii:

 

To ni res on je imel golo 6 brez pomagal torej ni tempomata je pa imel vrzijo cigl pa gremo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Aha, mo?no da sem z njeno novej?o sestrico kej pome?al. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Po moje bo nekaj vmesnega. Imam pa občutek, da se bi vedno več držav direktno mešalo v to vojno. 
    • Se pravi, da imaš ti tu gor največ pre oženih kilometrov... In to brez težav z motorjem. A imaš tudi ti X 186 motor? 
    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.