SpEkTr Napisano 15. oktober, 2012 Prijavi Napisano 15. oktober, 2012 Ali pa izklopi konektor pa bos videl ce se tolcenje konca...:-) Citiraj
tomand Napisano 15. oktober, 2012 Prijavi Napisano 15. oktober, 2012 najdi nekoga ki ima lon?ke in jih priklopi na povratke od ?ob, pa bo? glede na koli?ino goriva ugotovil katera ?oba ne deluje pravilno...vsaj pri meni je pomagalo... aha no hvala...kje bi pa lahko dobil ?obe? Citiraj
dpicul Napisano 16. oktober, 2012 Prijavi Napisano 16. oktober, 2012 meni je tudi tolklo, obupno, in mi je za?elo da dopustu sem imel strah da bo kaj huj?ega. Peljal k Pelkotu, pregledal ?obe, mi dejal da so vredu, jih na novo nastavil, zdaj mi te?e 15k km brez sledu o klenkanju, poraba malenkost manj?a. Avto im 163k km in mi je reku da so ?obe 80%. Citiraj
tomand Napisano 16. oktober, 2012 Prijavi Napisano 16. oktober, 2012 meni je tudi tolklo, obupno, in mi je za?elo da dopustu sem imel strah da bo kaj huj?ega. Peljal k Pelkotu, pregledal ?obe, mi dejal da so vredu, jih na novo nastavil, zdaj mi te?e 15k km brez sledu o klenkanju, poraba malenkost manj?a. Avto im 163k km in mi je reku da so ?obe 80%. mene mau skrbi v kak?nem stanju so ker sm naredu ?e kr nekaj km tle okol 10-20k...bomo vidl kaj bo Pelko povedou Citiraj
tomand Napisano 4. november, 2012 Prijavi Napisano 4. november, 2012 da mau poro?am 1 ?oba je bila popolnoma zani? 2 pa slabi samo sedaj ko smo menjali ?obe so se za?eli drugi problemi...svetijo mi lu?ki za zdrsavanje ter lu?ka od motorja na testerju je pokazalo napako na 3jem cilindru. Avto mi naprimer ko ?akam na semaforju za?ne grdo ropotat in sko?i v nek rezervni program kater samemu motorju ne dovoli ve? kot 1500 obratov to se u?asih zgodi tudi med vo?njo motor je tudi dosti bolj glasen a ma gdo podobne izku?nje oz ve kaj je narobe?? Citiraj
Patric Napisano 4. november, 2012 Prijavi Napisano 4. november, 2012 Tudi na moji mazdici opazam podobne simptome:-cukanje-klenkanje pri malih obratihPa sem se odlocil,da naredim kalibracijo ?ob. Po kalibraciji so vsi ti simptomi izginili. Avto se je peljal kot nov. Vendar pa se je po nekaj 100 kilometrih zadeva ponovila. Tako, da sem zdaj ze veckrat kalibrilal sobe, pa se stvar obnese za nekaj 100km. Ni mi jasno, zakaj se ?obe po nekaj 100km "raz?telajo" ???Kalibracijo sem naredil sam po tehle navodilih http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htmEnostavna zadeva, vsak si lahko sam naredi kalibracijo . Mislim, da je boljse narediti kalibracijo pri zagretem motorju. ?e ma kdo voljo naj poiskusi, pa poro?a. Citiraj
SpEkTr Napisano 4. november, 2012 Prijavi Napisano 4. november, 2012 Tudi na moji mazdici opazam podobne simptome:-cukanje-klenkanje pri malih obratihPa sem se odlocil,da naredim kalibracijo ?ob. Po kalibraciji so vsi ti simptomi izginili. Avto se je peljal kot nov. Vendar pa se je po nekaj 100 kilometrih zadeva ponovila. Tako, da sem zdaj ze veckrat kalibrilal sobe, pa se stvar obnese za nekaj 100km. Ni mi jasno, zakaj se ?obe po nekaj 100km "raz?telajo" ???Kalibracijo sem naredil sam po tehle navodilih http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htmEnostavna zadeva, vsak si lahko sam naredi kalibracijo . Mislim, da je boljse narediti kalibracijo pri zagretem motorju. ?e ma kdo voljo naj poiskusi, pa poro?a. Zanimivo ,to bom pa probal za ?obe. Se pravi rabi? sam en kos ?ice. Aja a te varovalke so v kabini al pod havbo? Citiraj
jures Napisano 4. november, 2012 Prijavi Napisano 4. november, 2012 How to start DPF cleaning process Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Patric Napisano 4. november, 2012 Prijavi Napisano 4. november, 2012 Zanimivo ,to bom pa probal za ?obe. Se pravi rabi? sam en kos ?ice. Aja a te varovalke so v kabini al pod havbo? To je pod havbo, na desni strani pod plasticnim pokrovom. Tist pin, ki je narisan moras 5x v casu 4sec "briknat" proti masi. Kalibracija traja par minut. Med kalibracijo se obrati zvisujejo pa zni?ujejo. Vcasih je potrebno postopek ponoviti. Citiraj
SpEkTr Napisano 4. november, 2012 Prijavi Napisano 4. november, 2012 To je pod havbo, na desni strani pod plasticnim pokrovom. Tist pin, ki je narisan moras 5x v casu 4sec "briknat" proti masi. Kalibracija traja par minut. Med kalibracijo se obrati zvisujejo pa zni?ujejo. Vcasih je potrebno postopek ponoviti. Thx :-) Aja, je pa zanimiv zakaj se to raz?tela. Je blo ?e govora o tem pa nobene pametne ugotovitve. Mogo?e slabe ?obe al pa bug od mazde :-) Citiraj
SpEkTr Napisano 5. november, 2012 Prijavi Napisano 5. november, 2012 evo sm probal, pa mi ni uspelo. Mogo?e bo v drugo. Ali pa sem premehko ?ico notr tla?il. A je va?no kam na ?asijo potem 5x tapkne?? Jaz sem zraven tega boxa na en pleh. Me pa zanima, ?e je to isto kot nastavljanje ?ob na testerju? Najbr? ne. Pa koliko ?asa jih kalibrira da vem v kolkem ?asu it nazaj pogledat na armaturo, ?e lu?ka utripne al ne.. P.s. ?akam na zobarja pa mam ?as. A je va?no na kerem koncu kabla dr?i? kontakt, kje ga pa prekinja?? Se pravi al konektor al masa? Citiraj
Patric Napisano 5. november, 2012 Prijavi Napisano 5. november, 2012 -motor mora biti pri?gan -tam v bli?ini tega pina je en vijak za maso na katerega lahko pritiska? ?i?ko. js sn vijak prej ?e mal pobruso, da je ja ziher masa. ?e si pritiskal na pobarvan pleh, tam sigurno ni dobrega stika! -mogo?e je bolj?e, da si zbere? malo tr?o ampak tanko bakreno ?ićko (za bolj?i stik) -nima veza, na kateri strani pritiska? -pozoren mora? biti, da res brikne? 5x manj kot v 4sec!!! -po moje je stvar cist ista, ko na testerju (sta pa? dva na?ina kako spro?i? kalibracijo, al preko pina, al pa preko testerja) -ko se za?ne kalibracija se pri?ge lu?ka za spiralo, v?asih zraven gori tudi lu?ka DPF (to traja par min, tak da bos sigurno videl lu?ke) -ko lu?ke ugasnejo je kalibracija uspe?no narejena -?e se lu?ke po parih minutah ne ugasnejo je potrebno kalibracijo ponoviti!! Citiraj
SpEkTr Napisano 5. november, 2012 Prijavi Napisano 5. november, 2012 Ma sm probaval ene 5 minut pa ne gre. Kdaj si pa ti to delal? Ker motor more bit ogret, pa va?na je tudi zunanja temperatura. Se spomnim ko mi je Jure iz Cosmosa ?telal ?obe pozimi, pa ni ?lo ker je bla gara?a premrzla.... Sem ?el ?e enkrat probar, desni zgornji pin ane, pa ni ?lo. Motor ni bil ogret...itak Citiraj
Patric Napisano 5. november, 2012 Prijavi Napisano 5. november, 2012 jaz sem to nazadnje naredil pred kakim mesecom. bom jutri ?e enkrat, itak mi spet cuka. Zgornji pin ja. Kater letnik pa je? Moja je CD140 l.2008 Citiraj
SpEkTr Napisano 5. november, 2012 Prijavi Napisano 5. november, 2012 Aja moja je se prejsnji model. fejsliftana ?e letnik 2006 Citiraj
Patric Napisano 5. november, 2012 Prijavi Napisano 5. november, 2012 pol je pa tu finta ker to deluje od 2007 naprej Citiraj
SpEkTr Napisano 6. november, 2012 Prijavi Napisano 6. november, 2012 Zgleda ja, enkrat sm probal tisto foro za brisalce pa je ?lo. Sm upal da bo ?lo tole tut :-) Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.