Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

najdi nekoga ki ima lon?ke in jih priklopi na povratke od ?ob, pa bo? glede na koli?ino goriva ugotovil katera ?oba ne deluje pravilno...vsaj pri meni je pomagalo...

 

aha no hvala...kje bi pa lahko dobil ?obe?

Napisano

meni je tudi tolklo, obupno, in mi je za?elo da dopustu sem imel strah da bo kaj huj?ega. Peljal k Pelkotu, pregledal ?obe, mi dejal da so vredu, jih na novo nastavil, zdaj mi te?e 15k km brez sledu o klenkanju, poraba malenkost manj?a. Avto im 163k km in mi je reku da so ?obe 80%.

Napisano

meni je tudi tolklo, obupno, in mi je za?elo da dopustu sem imel strah da bo kaj huj?ega. Peljal k Pelkotu, pregledal ?obe, mi dejal da so vredu, jih na novo nastavil, zdaj mi te?e 15k km brez sledu o klenkanju, poraba malenkost manj?a. Avto im 163k km in mi je reku da so ?obe 80%.

 

mene mau skrbi v kak?nem stanju so ker sm naredu ?e kr nekaj km tle okol 10-20k...bomo vidl kaj bo Pelko povedou :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

da mau poro?am 1 ?oba je bila popolnoma zani? 2 pa slabi samo sedaj ko smo menjali ?obe so se za?eli drugi problemi...svetijo mi lu?ki za zdrsavanje ter lu?ka od motorja na testerju je pokazalo napako na 3jem cilindru. Avto mi naprimer ko ?akam na semaforju za?ne grdo ropotat in sko?i v nek rezervni program kater samemu motorju ne dovoli ve? kot 1500 obratov to se u?asih zgodi tudi med vo?njo motor je tudi dosti bolj glasen a ma gdo podobne izku?nje oz ve kaj je narobe??

Napisano

Tudi na moji mazdici opazam podobne simptome:

-cukanje

-klenkanje pri malih obratih

Pa sem se odlocil,da naredim kalibracijo ?ob. Po kalibraciji so vsi ti simptomi izginili. Avto se je peljal kot nov. Vendar pa se je po nekaj 100 kilometrih zadeva ponovila. Tako, da sem zdaj ze veckrat kalibrilal sobe, pa se stvar obnese za nekaj 100km. Ni mi jasno, zakaj se ?obe po nekaj 100km "raz?telajo" ???

Kalibracijo sem naredil sam po tehle navodilih http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

Enostavna zadeva, vsak si lahko sam naredi kalibracijo . Mislim, da je boljse narediti kalibracijo pri zagretem motorju.

?e ma kdo voljo naj poiskusi, pa poro?a.

Napisano

Tudi na moji mazdici opazam podobne simptome:

-cukanje

-klenkanje pri malih obratih

Pa sem se odlocil,da naredim kalibracijo ?ob. Po kalibraciji so vsi ti simptomi izginili. Avto se je peljal kot nov. Vendar pa se je po nekaj 100 kilometrih zadeva ponovila. Tako, da sem zdaj ze veckrat kalibrilal sobe, pa se stvar obnese za nekaj 100km. Ni mi jasno, zakaj se ?obe po nekaj 100km "raz?telajo" ???

Kalibracijo sem naredil sam po tehle navodilih http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

Enostavna zadeva, vsak si lahko sam naredi kalibracijo . Mislim, da je boljse narediti kalibracijo pri zagretem motorju.

?e ma kdo voljo naj poiskusi, pa poro?a.

 

Zanimivo ,to bom pa probal za ?obe. Se pravi rabi? sam en kos ?ice. Aja a te varovalke so v kabini al pod havbo?

Napisano

How to start DPF cleaning process

 

:aaaaa:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zanimivo ,to bom pa probal za ?obe. Se pravi rabi? sam en kos ?ice. Aja a te varovalke so v kabini al pod havbo?

 

To je pod havbo, na desni strani pod plasticnim pokrovom. Tist pin, ki je narisan moras 5x v casu 4sec "briknat" proti masi. Kalibracija traja par minut. Med kalibracijo se obrati zvisujejo pa zni?ujejo. Vcasih je potrebno postopek ponoviti.
Napisano

To je pod havbo, na desni strani pod plasticnim pokrovom. Tist pin, ki je narisan moras 5x v casu 4sec "briknat" proti masi. Kalibracija traja par minut. Med kalibracijo se obrati zvisujejo pa zni?ujejo. Vcasih je potrebno postopek ponoviti.

 

Thx :-)

 

Aja, je pa zanimiv zakaj se to raz?tela. Je blo ?e govora o tem pa nobene pametne ugotovitve. Mogo?e slabe ?obe al pa bug od mazde :-)

Napisano

evo sm probal, pa mi ni uspelo. Mogo?e bo v drugo. Ali pa sem premehko ?ico notr tla?il.

 

A je va?no kam na ?asijo potem 5x tapkne?? Jaz sem zraven tega boxa na en pleh.

 

Me pa zanima, ?e je to isto kot nastavljanje ?ob na testerju? Najbr? ne.

 

Pa koliko ?asa jih kalibrira da vem v kolkem ?asu it nazaj pogledat na armaturo, ?e lu?ka utripne al ne..

 

P.s.

?akam na zobarja pa mam ?as. A je va?no na kerem koncu kabla dr?i? kontakt, kje ga pa prekinja?? Se pravi al konektor al masa?

Napisano

-motor mora biti pri?gan

-tam v bli?ini tega pina je en vijak za maso na katerega lahko pritiska? ?i?ko. js sn vijak prej ?e mal pobruso, da je ja ziher masa. ?e si pritiskal na pobarvan pleh, tam sigurno ni dobrega stika!

-mogo?e je bolj?e, da si zbere? malo tr?o ampak tanko bakreno ?ićko (za bolj?i stik)

-nima veza, na kateri strani pritiska?

 

-pozoren mora? biti, da res brikne? 5x manj kot v 4sec!!!

 

-po moje je stvar cist ista, ko na testerju (sta pa? dva na?ina kako spro?i? kalibracijo, al preko pina, al pa preko testerja)

-ko se za?ne kalibracija se pri?ge lu?ka za spiralo, v?asih zraven gori tudi lu?ka DPF (to traja par min, tak da bos sigurno videl lu?ke)

-ko lu?ke ugasnejo je kalibracija uspe?no narejena

 

-?e se lu?ke po parih minutah ne ugasnejo je potrebno kalibracijo ponoviti!!

Napisano

Ma sm probaval ene 5 minut pa ne gre. Kdaj si pa ti to delal? Ker motor more bit ogret, pa va?na je tudi zunanja temperatura. Se spomnim ko mi je Jure iz Cosmosa ?telal ?obe pozimi, pa ni ?lo ker je bla gara?a premrzla....

 

 

Sem ?el ?e enkrat probar, desni zgornji pin ane, pa ni ?lo. Motor ni bil ogret...itak

Napisano

jaz sem to nazadnje naredil pred kakim mesecom. bom jutri ?e enkrat, itak mi spet cuka. Zgornji pin ja. Kater letnik pa je? Moja je CD140 l.2008

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.