Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danse ko sem razstavil ?tevec na moji ?estki me je ?akalo presene?enje

post-6180-1348939702_thumb.jpg

Lu?ka od ESP je bila prekrita z vato. Ko sem sestavil ?tevec sem vedel kaj me ?aka...lu?ka od ESP se ne ugasne :hudicek:

Avto sem priklopil na tester in ko se pove?em na elektroniko od abs-a mi poka?e naslednjo napako:

C1953 Master Cylinder Pressure Sensor Circuit Open

 

Kaj je kdo imel ?e podoben problem, je ta napaka povezana z ESP-jem???

www.gistel.si

Napisano

Danse ko sem razstavil ?tevec na moji ?estki me je ?akalo presene?enje

post-6180-1348939702_thumb.jpg

Lu?ka od ESP je bila prekrita z vato. Ko sem sestavil ?tevec sem vedel kaj me ?aka...lu?ka od ESP se ne ugasne :hudicek:

Avto sem priklopil na tester in ko se pove?em na elektroniko od abs-a mi poka?e naslednjo napako:

C1953 Master Cylinder Pressure Sensor Circuit Open

 

Kaj je kdo imel ?e podoben problem, je ta napaka povezana z ESP-jem???

 

You gotta love those car dealers.... :ninja:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

uuu fakkkk misli? da kupi? OK avto potem pa vidi? kaj vse se skriva v njem :(

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Danse ko sem razstavil ?tevec na moji ?estki me je ?akalo presene?enje

post-6180-1348939702_thumb.jpg

Lu?ka od ESP je bila prekrita z vato. Ko sem sestavil ?tevec sem vedel kaj me ?aka...lu?ka od ESP se ne ugasne :hudicek:

Avto sem priklopil na tester in ko se pove?em na elektroniko od abs-a mi poka?e naslednjo napako:

C1953 Master Cylinder Pressure Sensor Circuit Open

 

Kaj je kdo imel ?e podoben problem, je ta napaka povezana z ESP-jem???

 

U fak, kaj to je naredil prej?nji lastnik, da prikrije napako?

Kaj pa, ?e bi tudi mi, ki nam svetijo famozne lu?ke isto uporabili vato? :hudicek:

 

 

Napisano

ooo ja..delerji vsew naredijo..na kolegovem BMW so kr izklopli sesalni kolektor in je ene 70000 km vozu ne da bi vedu..svasta..

 

sori za OT..

www.trziskisladoled.si

Napisano

U fak, kaj to je naredil prej?nji lastnik, da prikrije napako?

Kaj pa, ?e bi tudi mi, ki nam svetijo famozne lu?ke isto uporabili vato? :hudicek:

 

ja to je prej?nji lastnik naredil, do danes sem mislil da avto nima ESP-ja <_<

Kaj ?em, zdaj je treba re?iti problem, vem kje je master cilinder, nevem pa ?e je z njim kaj narobe ali je kak?en senzor kriv...

www.gistel.si

Napisano

Kaj je kdo imel ?e podoben problem, je ta napaka povezana z ESP-jem???

 

 

 

Kolegi!

 

 

V izogib nategom ob nakupu rabljene mazde 3 ali 6, (tu je sprobano) obstaja mo?nost testa armature (?tevci, kazalci, lu?ke...)

 

 

Kako?

 

na tipki za preklop med ?tevcem kilometrov A in B na armaturki stisne? in isto?asno da? kontakt (ne ?tart motorja, samo kontakt!!!)

 

Na displeju se napi?e test in potem s pritiski nadaljuje? fazo po fazo.......!

 

Tudi do vklopa vseh lu?k v armaturi in potem vidi? kaj sveti in kaj je zatla?eno s tamponom!

 

Torej tiste s tamponom se ogni,.....na dale?!!

 

 

Upam, da bo moj nasvet re?il vsaj enega foruma?a in potunkal mnogo barab!

 

lp Active

Napisano

uu tega se pa ?e spomnil nisem!

V te funkciji se da ?e marsikej nastavit,rcimo ?e ?e je po BC poraba prevelka,mala se da koregirat nekaj ;)

 

Cool nasvet le spomnit se ga je treba in seveda poznat kje vse so lu?ke v ?tevcu ;)

 

 

:prstgor:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Je lahko zdaj govorit, ko je ura se bi redko kdo spomnil...pa se tester sem imel doma, ampak je raje lovil prah v predalu ko sem kupoval avto :vskalo:

www.gistel.si

Napisano

kaj pa se da vse nastimat s to metodo?

 

Na stari ?estki lahko bere? in bri?e? napake ter gleda? parametre, na novej?rih nisem imel ?e prilike testirati...

 

Po celem ve?eru brskanja po netu in po celem popoldnevu sprehajanja okrog motorja od avta, sem ugotovil da se senzor pritiska zavornega olja nahaja v pumpi od ABS-a in da jo je treba celo zamenjati. Eno sem na?el z ene rabljene mazde, ampak ima druga?no serijsko ?tevilko, mislim da je razlika v tem ali ima ASR.

Zanima me, ?e imate vsi na ?estkah DIESEL prve serije 02-05, ASR sistem proti zdrsovanju koles...prosim vsaj par odgovorov :aaaaa:

 

 

kaalman in alex vem da imajo sigurno ASR, ker se jim lu?ka pri?iga kot pri meni po nepotrebnem :ouje:

www.gistel.si

Napisano

U fak, kaj to je naredil prej?nji lastnik, da prikrije napako?

Kaj pa, ?e bi tudi mi, ki nam svetijo famozne lu?ke isto uporabili vato? :hudicek:

 

sicer pa, a nebi blo la?je lu?ke ven vzet kot vato not tla?it :blink:

Napisano

sicer pa, a nebi blo la?je lu?ke ven vzet kot vato not tla?it :blink:

 

ni lu?ka, je dioda in verjetno ni bilo spajkalnika pri roki za jo odlotati, pa so ?li kar v prtlja?nik po prvo pomo?... :hudicek:

www.gistel.si

Napisano

to je tisti servisni meni kjer tudi porabo ?tela? - +/- 15% za to?nost prikaza. en izmed korakov pa je test ne samo lu?k ampak tudi vseh 4h kazalcev in piska?a

 

Back to topic, kaj si ugotovil ?e potem, kaka napaka na avtu?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to je tisti servisni meni kjer tudi porabo ?tela? - +/- 15% za to?nost prikaza. en izmed korakov pa je test ne samo lu?k ampak tudi vseh 4h kazalcev in piska?a

 

Back to topic, kaj si ugotovil ?e potem, kaka napaka na avtu?

 

Napako imam na "master brake cylinder pressure senzor", ki se z razliko od ostalih avtov, pri ve?ini mazd nahaja v pumpi od ABS-a in jo mora? v tem primeru celo menjati... :blush:

www.gistel.si

Napisano

Napako imam na "master brake cylinder pressure senzor", ki se z razliko od ostalih avtov, pri ve?ini mazd nahaja v pumpi od ABS-a in jo mora? v tem primeru celo menjati... :blush:

 

dej vato nazaj..... :angry2:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zanima me, ?e imate vsi na ?estkah DIESEL prve serije 02-05, ASR sistem proti zdrsovanju koles...prosim vsaj par odgovorov :aaaaa:

kaalman in alex vem da imajo sigurno ASR, ker se jim lu?ka pri?iga kot pri meni po nepotrebnem :ouje:

 

Na 136KM dieslu je ASR + DSC serijsko. Na 121KM pa le pri opremi Evolution. Pri bencinarcah pa ?e se ne motim je bil 2.0 in 2.3 serijsko pri vseh, 1.8 pa pri nobeni opremi.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.