Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

imam mazdo 3 1.6 tx 110 letnik 2006 in 143.000 km in zdj me zanima ?e kdo hudi?a ve namre? te?ave z dpfjem namre? avto mi ob?asno zadu?i ga ugasnem pri?gem in spet dela 1000 km v acosmosu so mi dolil teko?ino za dpf naredil prisilno reg.filtra avto sicer dela sam regeneracijo mi ?e vedno kot prej rpi zadu?tvah dela prepogosto namre? nekje na 200 km do te te?ave mi je delal na 500km kar naj bi blo normalno eni pravjo dj ga ven sam da pol zna kadi obstaja nov komplet z katalizatorjem sam to je 1000 eur kopija se dobi za 500 eur seveda vpra?anje ?e bo ok za odtsrant dpf pa je spet 500 eur kr neki v acosmosu so mi sicer ponujal da ga dajo dol in z posebno tek. da ga spucajo za 100eur od enih slism nobene teko?ine tla?t nmare? da ga eni dajo v pe? in po?gejo saje sam to nebi vedno pomagal ker je odvisno s ?im je zabasan v glavnem poln rit mam acosmosa k ne vejo zakaj mi prepogost reg.pravjo zamenji pa bomo vidl ja pa ob 1000 eurov sm.vsak pravi druga? ne morm se odlo?t bi mi pomagalo ?e je kdo imel iste probleme pr takem avtu naj mi prosim sporo?i kaj je naredu na moj email mikra1979@gmail.com avta drga? res nebi prodal kr mi je drga? res v?e?

Napisano

:blink: tole sem 2x prebral pa ?e zdej ne vem ?ist to?no kaj je napisano :wacko:

 

Ne vem ?e je to DPF sploh po tem, ko ugasne? in pol dela lepo naprej - ?e bi bil filter bi problem ostal, dokler se ga ne spuca :ne vem:

33112_1.png

Napisano

a si ziher da tud FL ne :unsure: ... ker tale bi ?e lahko bila FL saj so ble od 2006-2009, ?e se ne motim :ne vem:

 

http://www.autoplenum.de/Auto/MAZDA/3/Test...009-id6644.html

 

jebemu zej pa nvem, a mam pol tut js DPF, je pa Januar 2006 :ne vem:

Napisano

sigurno ma dpf in tut ti ma? jst mam januar 2006 in sm mel na acosmosu ve?krat pripkloplenega na ra?unalnik in tut teko?ino za regeneracijo so mi dolil drga? ne bi blo posodke za dpf in ko sm mel prkloplenga na ra?unalnik je kao kazal zama?en dpf men na armaturi nikol nobena opozorilna lu?ka ni gorela al pa se pr?igala ne vem zdj se bojim k eni pravjo da zama?enost dpfja du?i in ovira turbino in gre lahk ?e turbina u tri ....jooooj kr neki res ne vem ve? kaj nardit

Napisano

Sem se kar fajn namatru z branjem tvojega prvega posta, ki je na meji berljivega, ampak nima veze. Jaz ti svetujem da ?imprej obi??e? Avto Pelko (na? forumski obvlada? za Mazdojke), pa bosta z majstrom Simonom garantirano na?la pametno in ugodno re?itev. Da ne bo ve? slabe volje in da bo? spet za?util "zoom-zoom" ob?utek. :jupiii::cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

thx ZMAJ za predlog se bom zapelu v medvode da vidm kaj bo reku upam da ne bo ka?na deseta varianta k sm ?e ?ist zme?an k vsak drga? prav sm vidu da ma tam delavnico sm pogledu na net

Napisano

sigurno ma dpf in tut ti ma? jst mam januar 2006 in sm mel na acosmosu ve?krat pripkloplenega na ra?unalnik in tut teko?ino za regeneracijo so mi dolil drga? ne bi blo posodke za dpf in ko sm mel prkloplenga na ra?unalnik je kao kazal zama?en dpf men na armaturi nikol nobena opozorilna lu?ka ni gorela al pa se pr?igala ne vem zdj se bojim k eni pravjo da zama?enost dpfja du?i in ovira turbino in gre lahk ?e turbina u tri ....jooooj kr neki res ne vem ve? kaj nardit

 

?e ga res mam bom enkrat reskiru za odstranitev tako mehansko kot ra?unalni?ko :angry2:

Napisano

ja ti danny pravi? katalizator stran ok sam to je ?e ne vem kera verzija kaj narest in jst se morm odlo?t med tolk variant sm mislu da dam in kat.ven in dpf pa preprogramerat avto sam pol pa eni pravjo da kadi 100 na uro na ne govorim kaj bi blo na tehni?nem :hohoho::hohoho:

Napisano

?e ga res mam bom enkrat reskiru za odstranitev tako mehansko kot ra?unalni?ko :angry2:

 

 

Ce imas DPF vgrajen, imas verjetno tucko z napisom DPF na armaturi... Ki zasveti, ko das kontakt...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

ja ti danny pravi? katalizator stran ok sam to je ?e ne vem kera verzija kaj narest in jst se morm odlo?t med tolk variant sm mislu da dam in kat.ven in dpf pa preprogramerat avto sam pol pa eni pravjo da kadi 100 na uro na ne govorim kaj bi blo na tehni?nem :hohoho::hohoho:

 

Katalizator pusti notri, dpf vrzi ven in ce ti v racunalniku izklopijo regeneracijo ti avto ne bo nic kadil...kae se tice tehnicnega pa bos sol skozi...preverjeno! :hohoho:

www.gistel.si

Napisano

Kaj pravi S.P.?

 

Pa ?e kak?no vejico in piko dodaj. Zelo te?ko je berljivo in razumljivo. S takim tekstom bo? odgnal ?e tistega, ki bi ti rad pomagal. :dudek:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Ce imas DPF vgrajen, imas verjetno tucko z napisom DPF na armaturi... Ki zasveti, ko das kontakt...

 

o?itno nimam DPF-a :bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.