Skoči na vsebino

MX-5 predelana v Z3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo primerjave nekaj rund

 

Kaj si hoto pokazat, da je bmw 2,8 hitrej?i od Miate 1,8?

 

Pa saj to je jasno ?e ni miata frizirana ga nebo nesla, razlika je v ob?utku v vo?nji kejr pri miati ?e pri manj?ih hitrostih dobi? ob?utek da se pelje? hitro.

 

Medtem ko pri Z jih pa potrebuje? konkreten motor, ki ga mora? tudi obvladat in se potem da peljet da ima? ob?utek hitrosti, ki pa so takrat ?e zelo velike.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kaj si hoto pokazat, da je bmw 2,8 hitrej?i od Miate 1,8?

 

Pa saj to je jasno ?e ni miata frizirana ga nebo nesla, razlika je v ob?utku v vo?nji kejr pri miati ?e pri manj?ih hitrostih dobi? ob?utek da se pelje? hitro.

 

Medtem ko pri Z jih pa potrebuje? konkreten motor, ki ga mora? tudi obvladat in se potem da peljet da ima? ob?utek hitrosti, ki pa so takrat ?e zelo velike.

 

Miata ima ogromno navora ?e pri osnovnem 1,6 motorju, pa ?e prakti?na je za marsikaj

Z pa je le ?minka in ni? drugega

Napisano

Miata ima ogromno navora ?e pri osnovnem 1,6 motorju, pa ?e prakti?na je za marsikaj

Z pa je le ?minka in ni? drugega

 

:rispekt:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Miata ima ogromno navora ?e pri osnovnem 1,6 motorju, pa ?e prakti?na je za marsikaj

Z pa je le ?minka in ni? drugega

 

ti pa ?e malo bu?ke lu?i?... Miata 1.6 (110HP) ma 134Nm navora, Z3 1.8 (115HP) ma pa ?e kr 168Nm navora ;)

Napisano

Na?e so o?itno pol delal v kaki ?e?ki tovarni in jim pozabl navor namonterat :unsure:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

:rispekt:

 

Bravo.

MX-5 je v primerjavi s konkurenco precej bolj prostorna, omogo?a pa tako komfortno kot dirka?ko vo?njo.

Kot vidite v drugih prispevkih ji tudi vleka prikolice ni tuja.

Kar nekaj sem jih videl, ki so vlekle prikolice na morje in opravljale ostala dela,Kje je pa konkurenca tu?Je ni,ker je Bmw le za frajer?ke in ni? drugega.

 

ti pa ?e malo bu?ke lu?i?... Miata 1.6 (110HP) ma 134Nm navora, Z3 1.8 (115HP) ma pa ?e kr 168Nm navora ;)

 

Tipi?no slovensko.

Raje vozim ?vaba, kot da sedem v kaj drugega.

Itak da je le ?minka.

Pa precej bolj trd je.

 

Na?e so o?itno pol delal v kaki ?e?ki tovarni in jim pozabl navor namonterat :unsure:

 

Odvisno na kaj in katerega si naletel.

Kateri letnik in motor ima??

Napisano

Kar se prostornosti Miate ti?e in njene konkurence (recimo da ji je 1. gen. SLK-ja konkurenca, ?eprav je bil avto MNOGO dra?ji), no ima ta avto prjatu Neyko, pa lahko re?em, da je v MB-ju ogromno prostora tudi za nas bolj visokorasle in okrogle, medtem ko v MX5 (NB) je zadeva zelo na tesno. NA ima malenkost ve? prostora kot NB, to je res. Ampak SLK je pravi enoprostorec proti obema. :aaaaa:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tipi?no slovensko.

Raje vozim ?vaba, kot da sedem v kaj drugega.

Itak da je le ?minka.

 

mene pa ti nebo? vidu se s ?vabatom furat ;) pa jebe? ?minko!

Napisano

Bravo.

MX-5 je v primerjavi s konkurenco precej bolj prostorna, omogo?a pa tako komfortno kot dirka?ko vo?njo.

 

Raje vozim ?vaba, kot da sedem v kaj drugega.

Itak da je le ?minka.

Pa precej bolj trd je.

 

Odvisno na kaj in katerega si naletel.

Kateri letnik in motor ima??

 

NB serija je dale? od prostornosti, ampak meni ?isto ustreza. Tud s tem da je bmw bolj trd se ne strinjam, oba moja avto dokazujeta nasprotno ;)

 

Sta pa to '91 ferrari rde?a in '02 strato modra, obe z 1.6 motorizacijo in neverjetno ogromnim navorom.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

ti pa ?e malo bu?ke lu?i?... Miata 1.6 (110HP) ma 134Nm navora, Z3 1.8 (115HP) ma pa ?e kr 168Nm navora ;)

 

Ni vse v ?tevilkah.

Podpis.png

 

Napisano

Pa dobro, a vi sploh veste, da je to Nemc, pa ne samo Nemc, celo Bavarec (beri ultimativna oz. ultrapi?kohvatna makina). Kako lahko z njim (njegovim veli?anstvom) primerja? nek kr? od Kamikaze! :hudicek:<_<:jezicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Jaz sem se lani odlo?al med Z4 in MX-5 NC. Dovolj je bila ena vo?nja z Z4 (2.5 motor), da je takoj izpadel iz konkurence, saj me je pustil popolnoma hladnega. Res da je veliko bolj prostoren in udoben kot MX-5, pa motor ima kul zvok (zmogljivosti za?uda niso bile kaj bolj?e kot MX-5 2.0, te?a o?itno naredi svoje). Ampak volanski mehanizem, menjalnik in sam feeling pri vo?nji so me pa ful razo?arali (pred tem sem namre? ?e peljal MX-5). Glede na to, da sem kupoval ?portni avto, je bila izbira jasna. ?e bi kupoval kruzerja ali pa bi se mi ?lo za poziranje, bi vzel BMW-ja. Ampak verjetno trojko cabrio, saj je tudi Z4 kljub vsemu ?e vedno majhen avtomobil.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Prodam dobro ohranjena platišča Tomason TN7 19", ET40, 8.5J, razmak med vijaki 5x114,3.    Prodajam, ker so preširoka na Mazdi 3 ☹️    
    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi malih udrtin. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
    • Odvisno kje je poškodba. Če je v vidnem polju direkt pred tabo pol menjat če pa je kje bolj nemoteče pa bo tu popravilo OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.