Skoči na vsebino

Nakup 323 C

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

je kdo iz okolice Slovenj Gradca in mogo?e pozna tole Avto net

?e kdo pozna naj mi prosim sporo?i...lahko tudi na ZS.

Baje ga Fe2O3·xH2O ?e ni na?ela. Je pri tem modelu potrebno biti ?e na kaj posebno pozoren? Barva je pa... <_< Hvala za odgovore.

LP

Napisano

Preveril prodajalca in malenkost tudi zgodovino avta. Ne hvala.

Tako, da i??em naprej drugega. ?e bi kdo zvedel za ohranjeno (brezhibno) in vzdr?evano 323 C pod 200k km pa prosim naj mi javi.

Napisano

Uf predvsem glede brezhibnosti ne vem kako je. Na?a je kar lepo rjava pa ima pod 200.000 km. Nasploh pa pri teh motorjih ni problem ?e ima tistih magi?nih 200.000 km kar poglej 323F, imajo dosti ve? kilometrov pa laufajo. Sploh pa se mora? zavedati, da kupuje? cca 15 let star avto in, da v povpre?ju baje Slovenci delamo 15-20.000 km.

Napisano

Saj mi je jasno, da leta delajo svoje. Kot brezhibno imam v mislih, da ne bom drug dan ?e menjaval amortizerjev, diskov ipd. - da gre kamot ?ez tehni?nega to pa. Da pa je kje ?e kak?na rja je pa normalno.. no vsaj pri mazdah je :hudicek:

Napisano

pa ne pr vseh :prstgor:

 

p.s. tale avto za takle denar...ja nevem...

 

Avto skoraj cel prekitan - po doma?e, zato poka in posledi?no tudi barva. Original je bil metalik zdaj je navadna - pre?prican cel kot da bi ga moj tamal. Na ve? koncih se je barva pocejala in tako so kar pustili. Obup.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, njegovo osebno mnenje proti tvojemu osebnemu mnenju ...   In pri tebi smo že itak navajeni, da je najboljše točno tisto, kar imaš ti. Pri 6-ki so to manjša 17" platišča (namesto 19"), pri CX-30 pa večja 18" (namesto 16"). Naključje?   Pri nas je odločil šofer - mu je čisto vseeno, zato je izbral cenejšo varianto. Mi je všeč, ker se odloča racionalno. 🙂   Je pa še nekaj, ko sam 2x na leto menjam kolesa, je menjava manjših opazno lažja. Ko prestavljam 19" me potem še 1 teden boli križ.
    • Tale tvoj prodajalec je malce smešen.  " Najbolje je kupiti". To je le njegovo osebno mnenje. Kupiš tisto, kar si lahko privoščiš oziroma, kaj ti paše.  Recimo za 6-ko je, vsaj zame,  bolje imeti 17"zimske,ker je avto sam po sebi trd (vzmetenje) in nizek, in ni dobro prileteti v kako udarno jamo z nizkopresečnimi gumami. Na cx30 niso tako extremno nizkopresečne gume  in je vse skupaj bolj mehko. Tako, da je po moje ta kombinacija z 18"  v redu. Preizkušena kombinacija v globokem snegu in v vseh zimskih pogoji.   
    • To je pa čisto tvoja odločitev. Obe varianti sta po homologaciji za CX-30 OK, tudi po mojem mnenju OK (pozimi mehkejša, drugačna vožnja ... malo spremembe).   Mi smo se odločili za nakup dodatnih 16" Mazdinih platišč (cca 600 €) in gum (cca 600 € Dunlop, z vključenimi TPMS ventili). Sam že dolgo kupujem samo še platišča, ki so iste znamke kot avto, in ni mi žal.   Tole je dejal prodajalec: "Platišča za zimske pnevmatike je najbolje kupiti 2" manjše, se pravi R16 (original na vozilu so R18). Posledično so na voljo tudi precej cenejše zimske pnevmatike."    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.