Skoči na vsebino

Nakup 323 C

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

je kdo iz okolice Slovenj Gradca in mogo?e pozna tole Avto net

?e kdo pozna naj mi prosim sporo?i...lahko tudi na ZS.

Baje ga Fe2O3·xH2O ?e ni na?ela. Je pri tem modelu potrebno biti ?e na kaj posebno pozoren? Barva je pa... <_< Hvala za odgovore.

LP

Napisano

Preveril prodajalca in malenkost tudi zgodovino avta. Ne hvala.

Tako, da i??em naprej drugega. ?e bi kdo zvedel za ohranjeno (brezhibno) in vzdr?evano 323 C pod 200k km pa prosim naj mi javi.

Napisano

Uf predvsem glede brezhibnosti ne vem kako je. Na?a je kar lepo rjava pa ima pod 200.000 km. Nasploh pa pri teh motorjih ni problem ?e ima tistih magi?nih 200.000 km kar poglej 323F, imajo dosti ve? kilometrov pa laufajo. Sploh pa se mora? zavedati, da kupuje? cca 15 let star avto in, da v povpre?ju baje Slovenci delamo 15-20.000 km.

Napisano

Saj mi je jasno, da leta delajo svoje. Kot brezhibno imam v mislih, da ne bom drug dan ?e menjaval amortizerjev, diskov ipd. - da gre kamot ?ez tehni?nega to pa. Da pa je kje ?e kak?na rja je pa normalno.. no vsaj pri mazdah je :hudicek:

Napisano

pa ne pr vseh :prstgor:

 

p.s. tale avto za takle denar...ja nevem...

 

Avto skoraj cel prekitan - po doma?e, zato poka in posledi?no tudi barva. Original je bil metalik zdaj je navadna - pre?prican cel kot da bi ga moj tamal. Na ve? koncih se je barva pocejala in tako so kar pustili. Obup.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.