Skoči na vsebino

MAZDA MPV nakup

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker bomo kmalu rabili malo ve?ji dru?inski avto sem se odlo?il da bi svojega vw passat karavan, l.2003, 1.9TDI zamenjal za drugega ve?jega in ker bi samo menjal brez dopla?ila sem si nagledal v tem cenovnem rangu avto Mazda MPV 2.0 D - 7 SEDE?EV, letnik 2002, ali letnik 2004.

 

 

Pozna kdo kak?ni so ti enoprostorci, kak?ne skrite napake, stro?ki vzdr?evanja?

Napisano

Ker bomo kmalu rabili malo ve?ji dru?inski avto sem se odlo?il da bi svojega vw passat karavan, l.2003, 1.9TDI zamenjal za drugega ve?jega in ker bi samo menjal brez dopla?ila sem si nagledal v tem cenovnem rangu avto Mazda MPV 2.0 D - 7 SEDE?EV, letnik 2002, ali letnik 2004.

Pozna kdo kak?ni so ti enoprostorci, kak?ne skrite napake, stro?ki vzdr?evanja?

 

Poglej ?e kaj rjavi in kako je z motorjem, Zamenjane podlo?ke o?i??eno sito, ostalo so malenkosti.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Vse kar tukaj pise o cd136 motorju....:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Na vsak način nas hočejo prisiliti v EV, samo ne vem, kje bodo dobili toliko elektrike. Če vsi sedaj preklopimo na EV, bi najprej morali zgraditi še par jedrskih elektrarn in drugih (poleg tisoče polnilnic in transformatorjev..), v vsakem primeru na sedanje stanje kolaps elektro sistema. Odločajo na žalost politiki 😡 (ki jih nismo mi izvolili, npr. evropske komisije mi ne volimo, oni se sami določijo in sploh ne rabijo biti evroposlanci in potem odločajo v našem imenu... ). Večina teh verjetno sploh ne ve kaj je elektrika, od kod pride in kako to funkcionira. Vse skupaj bi moralo temeljiti na razvoju in postopnemu uvajanju novih tehnologij (brez groženj z dead-line roki, ker v bistvu s tem sami sebi uničujejo evropsko industrijo; pa v čigavem interesu je to, nas sigurno ne ?) 
    • To v bistvu ni "luknja", samo na sliki optično tako zgleda G140 v primerjavi s krivuljo X. Do ca. 3000 navor pri G140 dejansko vedno rahlo narašča in zatem do nekje 3300 malenkost bolj strmo naraste še do max. Zatem pa počasi pada do nekje 5000, kjer se izenači z G150 in imaš še vedno nekje 190Nm, kar je za nas navadne smrtnike več kot dovolj. Pa pri 5000 si še vedno precej nad G122, pa se verjetno z G122 noben ne pritožuje. Seveda pa to ni motor za dirkanje...
    • Bomo vidli kako bo po par dirkah. Mclaren pa suvereno da p1 in p2
    • Krivulja skozi enakomerno raste. Na sredini tvojega območja pa je verjetno premik variabilnih ventilov in zato postane bolj strma.
    • Na tvoji sliki sem videl le različne telefone (IMEI), ne pa SIM kartic ... 😃
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.