Skoči na vsebino

Mazda3 MPS

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Prenovljena (facelift) Mazda3 MPS

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

:wub: manjka samo RWD

 

Prej AWD

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

v dolo?enih segmentih AWD ni ql ;)

 

to ja ampak pri taki mo?i je pa obvezen na trojki (ni to ?irok pa nizek avto)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mislis obvezen napram prednjemu pogonu :)

 

to pa itak

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

v dolo?enih segmentih AWD ni ql ;)

 

A bej?? ;)

 

Saj ?e bi se mal zavzeli da bi se peljal avto kot Focus RS jim tudi ne bi ?kodilo pri prodaji. Tako pa upajo, da se bo zaradi cesarjevih novih obla?il avto prodajal bistveno bolje.

Napisano

A bej?? ;)

 

Saj ?e bi se mal zavzeli da bi se peljal avto kot Focus RS jim tudi ne bi ?kodilo pri prodaji. Tako pa upajo, da se bo zaradi cesarjevih novih obla?il avto prodajal bistveno bolje.

 

Eno mogo?e offtopic vpra?anje? Ali se F RS podaja v tem ''razredu'' kjer so MPS, GTI in RSi ali je ?e cilja kaj vi?je? To me je vedno begalo, vsaj ko sem primerjal z ostalimi v tem ''razredu''?

Podpis.png

 

Napisano

Vsi so FWD hot hatchi, torej ista klasa le da Focus z ve? konji kot vsa ta konkurenca. ?eprav ve?ina Focusov ka?e manj konjev kot naj bi jih imeli (300), Megane RS pa kakega ve? poka?e in sta tam tam na koncu.

pomoje so se zatipkali in mislili 6,3. Ampak bistvo je potem v testu ?eprav test v de?ju je malo tako-tako.

PS: Fak kako Vicki cvili. :hudicek:

Napisano

za orientacijo, sicer ne pomeni dosti kaj, ker niso istocasno testirani pa se razlicne gume itd itd, ampak tko okvirno

http://www.avto-magazin.si/dirkalisce/

 

Vpra?anje:

Imam eno kratko vpra?anje glede testov na Racelandu. http://www.avto-magazin.si/dirkalisce/

Ali testirate hitre kroge (torej se voznik pelje ?ez ?tart, vozi ve? krogov in velja najhitrej?i) ali je start iz ni?le, torej parkiran avto.

Najlep?a hvala za odgovor.

Odgovor:

Spo?tovani!

Dr?i prvo, torej trije krogi z lete?im startom, upo?teva se najhitrej?ega. O?itno smo za vas prepo?asni …

Lep pozdrav,

Aljo?a Mrak

Izvr?ni urednik / Executive Editor

:hohoho:
Napisano

Vpra?anje:

Odgovor:

 

:hohoho:

 

Ne me f....da sva jaz s nekim swiftom, in viper z neko 110KM podhranjeno mazdo hitrej?a od Seat Leon cupra 200, Alfa Brere, Lagune GT....da symona in mazde V6 ne omenjamo

 

mogo?e res zarad specifi?nosti dirkali??a, kjer se teko?ina v mo?ganih ne neha zibat sem in tja.... :hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hja men je to mal hecn ker s serijskimi gumami in avtom sem vozil 58,218 tokrat s slab?imi 58,520. Z RS-Rkami je pa? druga pesem in sem nizkih 57 dosegel brez te?av. :blush:

Je pa zelooo specifi?no dirkali??e in ?e bi nek Viper dosegel dober ?as na ovalu bi tukaj pogorel na celi ?rti. Je pa fajn vedeti, da merijo tako kot na Time Attacku, se la?je primerjamo. :D

Napisano

A bej?? ;)

 

Saj ?e bi se mal zavzeli da bi se peljal avto kot Focus RS jim tudi ne bi ?kodilo pri prodaji. Tako pa upajo, da se bo zaradi cesarjevih novih obla?il avto prodajal bistveno bolje.

 

 

a ti misli? da focus rs res dr?i tko kot se govori? -_- ti povem jst da ni nevem kaj

Napisano

:bravo:

 

Nem?ko tuning podjetje MR Car Design je s pomo?jo dviga tlaka, ve?jega intercoolerja, preto?nje?ega izpu?nega sistema in reprogramirane elektronike uspelo iz 2.3-litrske MZR DISI ma?ine z 260 iztisniti kar 310 "konji?ev".

 

Seveda so pokrbeli ?e za lego na cesti s KW-jevim nastavljivim podvozjem ter 19 colskimi Oxyginovimi plati??i...

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Napisano

Tok m en se zdi tud ajvar stisne ven z nekim novim supa dupa gadgetom :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Huda!

 

P.s, ni mi jasno, a je mazdaspeed 3 pa MPS Mazda 3 isto?

 

isto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo ?lanek iz novega autobilda, Mazda3 MPS vs Focus ST.. (Nimam skenerja tko, da sem poslikal, ni ?isto prfektno ampak se da prebrati.)

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.