Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kolegice in kolegi!

 

 

Med brskanjem po netu sem "na?al" merilec temperature izpu?nih plinov. Kaj menite, bi tole pomagalo spremljati cikel regeneracije DPF-ja?

 

http://www.aliexpress.com/item/hot-sell-7-.../673634883.html

 

Glede na algoritem, ki ga ima Mazda za ?i??enje saj (v izpu?nem taktu vbrizga dodatno gorivo da narastejo temperature v izpu?ni cevi in za?ge trde delce) bi po poje moralo pomagati spremljati stanje cikla!

 

Lep pozdrav, Active

Napisano

pomojem bi pomagalo, glede na to da ko se dela regeneracija temperatura naraste na cca 800 stopinj.. je za probat.. ce se najde junak ki ga montira lahko sm js testni zajcek..:)

www.trziskisladoled.si

Napisano

pomojem bi pomagalo, glede na to da ko se dela regeneracija temperatura naraste na cca 800 stopinj.. je za probat.. ce se najde junak ki ga montira lahko sm js testni zajcek..:)

 

ampak va?no kje meriti.....po moje takoj za filtrom, ali celo na samem filtru

 

http://www.ebay.de/sch/i.html?_sacat=0&amp...p;LH_AvailTo=77

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...atchlink:top:de

 

temu sem pisal za po?tnino + kak je v bistvu senzor, samo 'na dotik' na auspuhu kovina na kovino ali kak drill in...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kaj je to dpf in regeneracija?

 

:hohoho:

 

Ponavadi so tile EGT ?tevci za spremljanje temperature plinov pri navitih bencinarjev ker so nek pokazatelj izgorevanja. Za kaj tak?nega pa nimam pojma, ?e bi imelo kak smisel. Verjetno ko bo? na?tudiral pri kaki temperaturi se kaj dogaja zna priti prav.

Napisano

kaj je to dpf in regeneracija?

 

Diesel portable fahrad

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

MPS ma tipalo za temperaturo izpu?nih plinov serijsko. :hudicek:

 

DPF jarji imate pa clo 3 serijsko, samo pogledat jih je treba znat. :jezicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

DPF jarji imate pa clo 3 serijsko, samo pogledat jih je treba znat. :jezicek:

 

Ne nas pu??at v neznanju - kako jih pogledamo?

33112_1.png

Napisano

Ne nas pu??at v neznanju - kako jih pogledamo?

 

s supa dupa mega uber alles instrumentom, ki ga imajo samo obi?ni ?alabajzarji de luxe

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

s supa dupa mega uber alles instrumentom, ki ga imajo samo obi?ni ?alabajzarji de luxe

 

A mor? vse povedat. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vpra?ljiva je strokovnost monta?e in to?nega prikazovanja podatkov.

Meni se zdi druga?e to prakti?na zadeva

 

Povej bolj natan?no kaj misli? s tema dvema stavkoma.
Napisano

vzamem nazaj kar sem rekel haha :)

vceri se mi je, lih ko sem zapustil LJ, prizgala (utripajajoca) DPF lucka...kar pomeni, da je cas za servis

no potem po 900km voznje se je ugasnila, vseeno pa bo cas za servis ko pridem nazaj..prevozenih pa bo ca. 63.000km (kar je 22.000km od zadnjega servisa 14.05.2012)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

vzamem nazaj kar sem rekel haha :)

vceri se mi je, lih ko sem zapustil LJ, prizgala (utripajajoca) DPF lucka...kar pomeni, da je cas za servis

no potem po 900km voznje se je ugasnila, vseeno pa bo cas za servis ko pridem nazaj..prevozenih pa bo ca. 63.000km (kar je 22.000km od zadnjega servisa 14.05.2012)

 

Glede na tvoj na?in uporabe avtomobila, je malo ?udno(ali pa rudi ne), da ti se je na?gala lu?ka. Obstaja mo?nost, da se ti bo v bodo?e pogosteje na?igala. DPF pa tudi FAP motijo negorljive vsebine v gorivu, ki se ob regeneraciji ne morejo o?istiti. V nekvalitetnem gorivu jih je seveda ve?. Za to se postopoma v DPF nabira vse ve? teh vsedlin, ki jih je potrebno mehano?no o?isti. Na internetu se omenja izpiranje v neki teko?ini, ki pa naj bi stalo 400?. Moje izku?nje s FAP so, da se da pri za?etnih te?avah filter enostavno sprati. Sedaj pa ko se mi je ?tevec obrnil preko 230.000 km bo pa treba ?e kako ?istilno sredstvo uporabiti. Posku?al bom z acetonom in mogo?e ?e z kako razbla?eno kislino. O?itno samo izpiranje ni dovolj, ker gre za prcej dolge kanale majhnega premera pa vapo ne more o?istiti vseh kanalov.

Glede merjena temperatur FAP pa bi le ta dala zgolj podatek kdaj poteka regeneracija, kar se da opazovati tudi po merjenju porabe goriva. ?e bi imeli ?e temperaturo FAP bi to bil zgolj ?e en podatek o poteku regeneracije, ki bi samo delno vplival na te?ave z DPF, saj bi nam sugeriral, da ne ugasnemo motorja med regeneracijo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Glede na tvoj na?in uporabe avtomobila, je malo ?udno(ali pa rudi ne), da ti se je na?gala lu?ka. Obstaja mo?nost, da se ti bo v bodo?e pogosteje na?igala. DPF pa tudi FAP motijo negorljive vsebine v gorivu, ki se ob regeneraciji ne morejo o?istiti. V nekvalitetnem gorivu jih je seveda ve?. Za to se postopoma v DPF nabira vse ve? teh vsedlin, ki jih je potrebno mehano?no o?isti. Na internetu se omenja izpiranje v neki teko?ini, ki pa naj bi stalo 400?. Moje izku?nje s FAP so, da se da pri za?etnih te?avah filter enostavno sprati. Sedaj pa ko se mi je ?tevec obrnil preko 230.000 km bo pa treba ?e kako ?istilno sredstvo uporabiti. Posku?al bom z acetonom in mogo?e ?e z kako razbla?eno kislino. O?itno samo izpiranje ni dovolj, ker gre za prcej dolge kanale majhnega premera pa vapo ne more o?istiti vseh kanalov.

Glede merjena temperatur FAP pa bi le ta dala zgolj podatek kdaj poteka regeneracija, kar se da opazovati tudi po merjenju porabe goriva. ?e bi imeli ?e temperaturo FAP bi to bil zgolj ?e en podatek o poteku regeneracije, ki bi samo delno vplival na te?ave z DPF, saj bi nam sugeriral, da ne ugasnemo motorja med regeneracijo.

 

?e enkrat preberi, njegova lu?ka nima nobene veze z DPFjem.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

no danes na poti v skopje spet utripa...

sirius: ce ti utripa pomeni, da je cas za servis (redni 20.000km)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

no danes na poti v skopje spet utripa...

sirius: ce ti utripa pomeni, da je cas za servis (redni 20.000km)

 

ni receno..lahko da se ti je filter tok zabasal da ne more sam naredit regeneracije in mores na servis peljat..

 

 

seveda utripa tudi ce je cas za servis..

www.trziskisladoled.si

Napisano

ni receno..lahko da se ti je filter tok zabasal da ne more sam naredit regeneracije in mores na servis peljat..

seveda utripa tudi ce je cas za servis..

 

zase sem govoril :)

povprecna hitrost teh zadnjih 20000km je po BC 73km/h, poraba pa pise 6.0

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ni receno..lahko da se ti je filter tok zabasal da ne more sam naredit regeneracije in mores na servis peljat..

seveda utripa tudi ce je cas za servis..

 

utripa = servis

gori = DPF panika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zase sem govoril :)

povprecna hitrost teh zadnjih 20000km je po BC 73km/h, poraba pa pise 6.0

 

aha ta je druga...

 

da ne bo kdo mislu, da je zmerej tako in bo vozu naprej.. :)

www.trziskisladoled.si

Napisano

Povej bolj natan?no kaj misli? s tema dvema stavkoma.

 

To je tako,kot so pred leti dajali noter ampermetre, voltmetre in ostale ?tevce.

Ne pa?ejo k vsakemu avtu.

Te podatki so bolj pomembni za ?portno vo?njo ; pri ostalih ne pridejo v po?tev

 

Ta merilnik je odli?na zadeva, kar mi je nekdo mi je lepo povedal :

Temperaturo izpu?nih plinov ho?em vedet, ker nikol nisem ziher da avto dobiva dost bencina.

Kljub nastavitvam ECU-ja bi rad prej vedel da nekaj ni uredu z zmesjo zraka in bencina, kot pa da mi stopi bat(e)...Je ceneje tako, kot pa da neve? napake in na koncu da? za servis ?

 

Na?el sem ?e zanimive povezave o tem :

-vgradnja dispaya

http://www.scirocco.org/tech/misc/afgauge/af.html

 

-univerzal APEX

http://www.apexperformance.co.uk/catalo ... 0a8f8dc844

 

Mopar

http://hhscott.com/93tmv/index.htm

 

Avstrija:

http://www.der-tuner.com/

>Motortuning>Manometer>...

 

Nem?ija:

http://www.ak-motorsport.de/ak_onlineshop/index.html

>Subaru>Anzeige>...

 

Primer

Objavljena slika

Napisano

Po temperaturi izpusnih bos pa ti res vedel kaka je mesanica ja....svaka cast

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po temperaturi izpusnih bos pa ti res vedel kaka je mesanica ja....svaka cast

 

Ne se smejat, tule ima prav. Seveda je prava stvar wideband lambda (zdaj bo uletel YaVarye in omenil, da on to ima serijsko :D ), ampak vsaj delno je tudi temperatura izpu?nih plinov pokazatelj.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.