Skoči na vsebino

Pomo?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljen!

lepo, da si se odlo?il za Mazdo. Na?eloma starej?e 6ke brez Dpf ne poznam, vem le, da laufa tudi na kurilca, tko kot moja faceliftana z dpf. Nekih te?av naj nebi bilo, turbina bi morala dr?ati ?ez 300jurjev km, tko da ta z menjano turbino mi je sumljiva. Moja ma 225tkm pa nima nobenih znakov za pohajanje turbine. Dpf, vsaj 143km majo napako, da na okol 190tkm kateri gre odmi?na gred pa neki ?ob?eniki. Kon?niki delajo 500tkm, rje ni, vsaj na moji 6let stari ne. ?e bo ?e kdo kaj napisal bo fino. Ponujam pa ti eno testno vo?njo z mojo, ?e ?eli?, jo tudi prodajam. Poglej pod male oglase. upam, da ti tole kaj pomaga.

 

Aja, pa faceliftane majo online servisno knjigo, vezano na Vin cifro.

Lp janez

 

aja, vzdr?evanje. Pri moji je bilo samo redni servisi na poobla??encu in vozi, nenadejano je bila menjana le odmi?na gred pa ena ?oba. To je pa to :)

Napisano

Tisto z turbino je res sumljivo, zna bit da ima avto zama?eno sito v karterju in da mu je ?la turbina zaradi mazanja. V tem primeru bo ?ol tudi motor, ?e niso re?ili problema. Stare ?estke imajo problem z podlo?kmi pod injektorji in sitom v karterju, ?e je bilo to re?eno ima? mir, vse ostalo so malenkosti...preden kupi? pozanimaj se ?e so menjali podlo?ke pod injektorji!

www.gistel.si

Napisano

Tisto z turbino je res sumljivo, zna bit da ima avto zama?eno sito v karterju in da mu je ?la turbina zaradi mazanja. V tem primeru bo ?ol tudi motor, ?e niso re?ili problema. Stare ?estke imajo problem z podlo?kmi pod injektorji in sitom v karterju, ?e je bilo to re?eno ima? mir, vse ostalo so malenkosti...preden kupi? pozanimaj se ?e so menjali podlo?ke pod injektorji!

 

Saj so tudi vbrizgalne ?obe menjali takrat, pol so menda podlo?ke tudi nove dali.

Pa 40kkm po menjavi turbine - motor rikne najpozneje 5kkm po menjavi turbine, ?e niso podlo?ke menjane in sito s?i??eno.

Napisano

tudi malo ?udno se mi zdi, da je bilo obnovljeno podvozje pri teh km, glede na to, da ima moja 225tkm pa je ?e vse ?isto v mejah normale in brez problemov??? :ne vem:

Napisano

Fantje, hvala za pomo? :) Modra je res sumljiva.

Na avto.netu je zanimiva samo ?e tale: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5161560&show=1

Obljubim pa, da se kmalu sre?amo na kak?em zboru :) ( ?e jih organizirate )

 

zbor je ravno to nedeljo v LJ-BTC za A-cosmosom :D

Napisano

Hmmm, nevem ?e bom lahk tok hitr avto nabavu <_<:D

 

z avtom al brez ni va?no, va?no, da se dru?imo :bravo: druga? se pa itaq vsak mesec kej dogaja ;)
Napisano

tazadnja je znala bit razbita glede na to, da je stari model z facelift odbija?em!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Menda je naša CX-30 nekje na morju, me Japonsko in Evropo.  
    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.