Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

sem nov na tem forumu, saj doslej nisem (na sre?o) rabil nobenih nasvetov. Sem prvi lastnik Mazde 6, CD120 letnik 2007 (zadnja serija starih modelov), ki ima 85.000 km in v?eraj, ko sem sko?il samo na kratko z avtom ven (cca. 4km) mi je za?ela utripati lu?ka DPF, ki naj bi najavljala te?ave s filtrom trdih delcev. Ko sem pri?el domov, sem poklical znanca, ki se na to nekoliko bolje spozna, ki mi je malo razlo?il o teh zadevah in mi rekel, naj grem kar na servis, saj brez testerja ni kaj dosti za ugibati.

 

Danes sem obiskal Mazdin servis v BTC, kjer pa so ugotovili, naj bi bil filter tako zapacan, da mu ni ve? pomo?i. Naj povem ?e to, da mi od danes dalje sveti ?e lu?ka "motorja" (pa? za okvaro) ter lu?ka sistema proti zdrsavanju koles. Na servisu so rekli, da se ne da narediti ni? in naj grem ?ez vikend na kako relacijsko vo?njo, pa v ponedeljek nazaj in bodo preverili ?e se je kaj o?istilo. ?e se ne bo, bo treba filter menjati, kar pa stane nekje 3.500? (!!!!!)...

 

Do letos sem vse redne servise opravljal na uradnem servisu, razen letos - pred dobrim mesecem mi je znanec naredil "mali" servis - samo zamenjal olje in filtre. Razlog za to, da nisem ?el na uradni servis je preprosto v stro?kih - na uradnem servisu sem pla?eval po 350? za servis, kar je za moje pojme samo za menjavo olja in filtrov nekajkrat preve?... Olje, ki je bilo pri zadnjem servisu nalito je Mobil ESP 5w30, ki je primerno za avtomobile z DPF filtrom (na servisu so najprej rekli, da najverjetneje ni bilo nalito ustrezno olje). Sedaj so na servisu rekli, da je do tega pri?lo, ker po servisu ni bil filter "sprogramiran za naslednjih 20.000 km"..

 

Torej na tem mestu se mi zdi tole malo za lase privle?eno.. preprosto ne verjamem, da bi vsi vozniki 6 let starih mazd servisirali na uradnih servisih, kdor ne servisira na uradnem servisu, mu pa kar avto crkne ?ez 1 mesec.. Dalje niti nisem ?e naredil 20.000km od prej?njega rednega servisa na poobla??enem servisu - je pa res, da sem pa? vmes menjal filtre in olje, zato se ne bom mogel kaj dosti prito?evat, saj sem si "sam kriv"...

 

Dalje pa tole.. avto mi je danes za?el delati tudi z zmanj?ano mo?jo. Na servisu so mi predlagali, da naj ?ez vikend naredim kako dalj?o relacijo in se bodo saje na filtru morda malo pre?istile. Kolega, ki je sicer strokovnjak za drugo znamko vozil, pa dvomi o tem, saj naj se regeneracija DPF filtra sploh ne bi pognala, ko avto enkrat preklopi na vo?njo z zmanj?ano mo?jo motorja in bom kve?jemu ostal kje na cesti... Kolega pravi, da v tem primeru pomaga samo, da se filter opere in se potem preko testerja nastavi, da ra?unalnik misli, kot da je bil le-ta menjan, kar pa seveda na uradnih servisih ravno ne delajo, saj jim je bolj v interesu prodati nov filter za 3500?.. :(

 

Skratka ali ima kdo kake izku?nje s tem in ali ste karkoli re?ili okoli tega? Predvsem ne vem zdaj ali naj sploh grem ?ez vikend delati kake relacije ali raje ne oz. kaj sploh narediti, vem samo, da investicija 3500? v skoraj 6 let star avto pa? ni ravno smotrna..

Napisano

NAJBOLJ?I SCENARIJ:

Koliko je od zadnjega servisa km? Ker utripajoca lucka DPF pomeni servisni interval.

 

Ce je poraba normalna (koliko je?) sta lucki za zdrs in masin verjetno zaradi egr ventila, katerega se resi hitro - blindiranje.

 

Torej ce je poraba normalna in tudi trenutno porabo kaze ves cas okoli normalne in ne nad 10(kar bi pomenilo da stalno izvaja regeneracijo zaradi zabasanega filtra) bi rekel da z dpfjen ni nic narobe.

 

Iz kje si ker servisno utripanje dpfja se hitro preveri (izkljuci)

 

NAJSLAB?I SCENARIJ

 

Je pa res nekaj SAMO C1 olje Dexelia, OMV ali Motul je za dpf mazde vse ostalo zapacka filter ker to no tak sistem kot v nemcu ali renoju in mobil ga NIMA. Tako da tole:

 

pred dobrim mesecem mi je znanec naredil "mali" servis - samo zamenjal olje in filtre. Razlog za to, da nisem ?el na uradni servis je preprosto v stro?kih - na uradnem servisu sem pla?eval po 350? za servis, kar je za moje pojme samo za menjavo olja in filtrov nekajkrat preve?... Olje, ki je bilo pri zadnjem servisu nalito je Mobil ESP 5w30, ki je primerno za avtomobile z DPF filtrom

 

te lahko zelo zelo drago stane, ker je znanec lahko uni?il DPF

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na tvojem mestu bi se TAKOJ obrnil na na?ega Simona (Avto Pelko), ta ti bo znal pomagat, sem prepri?an. :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

po mojem se ni vklopilo zaradi rednega servisa... tu nekaj drugega smrdi

 

ravno danes sem imel mazdo pri poobla??encu, ker mi je za?el utripat simbol DPF in pa simbol za motor... seveda je bil krivo to, da je minilo 20k km in se servisni interval ni resetiral pri prej?njem servisu (ker ni bil pri poobla??encu). Kak?ne izgube na mo?i motorja ni bilo!

U glavnem resetiranje traja ca. 10 minut (?e sploh), stane pa 35?.

Napisano

Lahko da je ?el samo kak?en senzor ali pa ?e to ne, ga je treba samo spucat...

Na uradnih grejo samo v spisek napak pa re?ejo da je nekaj crknilo... Bo gospod Pelko res pravi naslov za iskanje napak in ne menjavanje delov na pamet :prstgor:

 

?e ti je pa DPF res preve? zabilo (glede na malo ?t. km letno in s tem kratke relacije), se ga pa da menda odstranit (tudi Pelko).

?e ga bo? pa res mogel odstranit/menjat sem takoj v vrsti za odkup le tega (bomnekiproboupredelat) :cheers:

Napisano

po mojem se ni vklopilo zaradi rednega servisa... tu nekaj drugega smrdi

 

ravno danes sem imel mazdo pri poobla??encu, ker mi je za?el utripat simbol DPF in pa simbol za motor... seveda je bil krivo to, da je minilo 20k km in se servisni interval ni resetiral pri prej?njem servisu (ker ni bil pri poobla??encu). Kak?ne izgube na mo?i motorja ni bilo!

U glavnem resetiranje traja ca. 10 minut (?e sploh), stane pa 35?.

 

na stari mazdi je zastonj naredi? sam :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

na stari mazdi je zastonj naredi? sam :)

 

tudi na novejsi 2.0 CD140 je zastonj, sm glih pozimi sam resetiral..

www.trziskisladoled.si

Napisano

potem ne bi bilo slabo, ?e pove? kako se to naredi... seveda ?e ni to tolk zaupno, da te bo CIA potem lovila :D

 

ja jures... to sma ?e zadni? na privat debatatirala... ?al nikjer na spletu nisem na?el kako se to naredi na 2008+ generaciji

Napisano

potem ne bi bilo slabo, ?e pove? kako se to naredi... seveda ?e ni to tolk zaupno, da te bo CIA potem lovila :D

 

ja jures... to sma ?e zadni? na privat debatatirala... ?al nikjer na spletu nisem na?el kako se to naredi na 2008+ generaciji

 

evo ti ledenko ve o?itno...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

caki, to je zgleda za regeneracijo DPF.. opet nesto novo.. :D

 

pa za inektorje je, da jih na novo nastelas.. :jupiii:

www.trziskisladoled.si

Napisano

Moja ?estka prve generacije ima tudi ta konektor, kaj se bo dalo po zgoraj navedenemu postopku kpdirat injektorje?

www.gistel.si

Napisano

NAJBOLJ?I SCENARIJ:

Koliko je od zadnjega servisa km? Ker utripajoca lucka DPF pomeni servisni interval.

 

Ce je poraba normalna (koliko je?) sta lucki za zdrs in masin verjetno zaradi egr ventila, katerega se resi hitro - blindiranje.

 

To so ?e na servisu takoj rekli, da gre verjetno za to, ko sem poklical.. od servisa je slabih 2000km, ampak ko sem bil danes tam in so avto priklopili na tester, so ugotovili, da ne gre samo za to ... Poraba je normalna, pa tudi ?e bi bil EGR ventil, bi to tester verjetno pokazal, mar ne?

 

 

Torej ce je poraba normalna in tudi trenutno porabo kaze ves cas okoli normalne in ne nad 10(kar bi pomenilo da stalno izvaja regeneracijo zaradi zabasanega filtra) bi rekel da z dpfjen ni nic narobe.

 

Iz kje si ker servisno utripanje dpfja se hitro preveri (izkljuci)

 

Sem iz LJ... kot sem rekel je poraba normalna, nikoli nobenega problema, avto je delal kot urica zdajle dobrih 5 let odkar ga imam, nobenih lu?k, skratka ni?.. potem pa naenkrat kar tole...

 

 

Je pa res nekaj SAMO C1 olje Dexelia, OMV ali Motul je za dpf mazde vse ostalo zapacka filter ker to no tak sistem kot v nemcu ali renoju in mobil ga NIMA. Tako da tole:

 

Glede tega ne bom kar nekaj trdil, saj nisem ravno expert s tega podro?ja, vendar ?e gre? na uradno Mobil-ovo stran - npr. tole http://www.mobil.co.uk/UK-English-LCW/care..._which-oil.aspx in poi??e?:

  • Make: Mazda
  • Model: Mazda 6 2.0 TD DPF (89/105kW) (2005-2007)
... moja Mazda je tale 89kW varianta.. skratka .. mobil predlaga MOBIL 1 ESP FORMULA 5W-30, kar je to?no to olje, kot ga imam tudi jaz v motorju...

 

direkten link: http://ew5.earlweb.com/recommendations.php...=8&brand=62 (to je skopiran link iz uradne Mobilove strani)

 

Ne vem no.. saj verjamem, da ima vsak "majster" svojega favorita med olji in argumente proti drugim proizvajalcem, ampak vseeno lai?no gledano kar te?ko verjamem, da bi samo napa?na izbira blagovne znamke v cca. 2.000 km povzro?ila okvaro za 3500? ?kode...

 

 

Na tvojem mestu bi se TAKOJ obrnil na na?ega Simona (Avto Pelko), ta ti bo znal pomagat, sem prepri?an. :bravo:

 

v vsakem primeru bom poiskal drugo mnenje :) teh 3500? je nekoliko prehuda cena, da bi se kar sprijaznil... hvala za nasvet!

Napisano

Vsem ki imajo DPF bo spodnja obrazlo?itev pri?la dobro:

 

Nepravilno delujoc filter dizelskih sajastih delcev ? DPF diesel

particulate filter

 

Postopek preverjanja delovanja sistema ob postavljeni diagnoszi zama?itve DPF

filtra

Za razumevanje napak na DPF filtrih je

predvsem potrebno poznavanje njegovega

delovanja in sestave. DPF filter delujejo tako,

da se v njegovih medkristalnih prostorih

silicijevih molekul ujamejo delcki dizelskih saj.

Le ti se morajo nato pri zajetju dovolj velike

kolicine nekako odstraniti iz medkristalnih

prostorov. Nacini in postopki za odstranitev so

od proizvajalca do proizvajalca vozila razlicni.

Vsem pa je skupno, da jih se?gejo na mestu

njihovega zajetja ? v DPF filtru. Tako nekateri

uporabljajo tekoce dodatke za v osnovno

gorivo, drugi uporabljajo dvojno izgorevanje

osnovnega goriva, tretji uporabljajo cisto svoje

postopke. Skoraj vsi proizvajalci pa s pomocjo

predhodno stojecega katalizatorja v izpu?ni veji

vozila segrevajo izpu?ne pline cez 600°C, kar

je zacetna temperatura za regeneracijo ?

izgorevanja ogljikovih saj.

Poznamo dve vrsti regeneracije in to sta

neprisilna ali samospro?ena in prisilna,

spro?ena s pomocjo avtodiagnosticne opreme.

Za pricetek neprisilne regeneracije DPF

filtra, je na vozilu potrebno zagotoviti vsaj tri

pogoje:

dovolj segret motor vozila,

dovolj velika hitrost vozila in obrati

motorja,

dovolj nizka tlacna diferenca na samem

filtru (nekateri proizvajalci zahtevajo

maksimalno razliko nekje okoli 0,6 bara,

da se regeneracija sploh pricne).

Ce so vsi pogoji izpolnjeni, se

regeneracija pricne sama od sebe. Nikjer pa ni

receno, da se bo tudi ucinkovito koncala, saj je

le ta velikokrat prekinjena s pogoji vo?nje

vozila ali z drugimi dogodki, kot so:

zaustavitev vozila,

predolgo trajanje regeneracije,

nezmo?nost segretja izpu?nih plinov na

v?igno temperaturo,

prevelik tlak med regeneracijo,

prevelika tlacna razlika tudi po

koncanem postopku regeneracije.

Seveda se pri vseh teh postopkih lahko

pojavijo tudi druge napake, ki preprecujejo

ucinkovitost regeneracije DPF filtra ali celo

njen zacetek.

Shematski prikaz delovanja DPF filtra

Da se regeneracija ne zacne samodejno

izvajati, so krivi naslednji vzroki:

prenizka zunanja temperatura zraka in s tem

motorja in izpu?nih plinov za zacetek

regeneracije. Ta napaka je lahko hitro

odpravljena z nekajdnevnim odlogom

regeneracije in z zvi?anjem zunanjih

temperatur.

v ne dovolj dobro delujocem katalizatorju,

ki segreva izpu?ne pline. Najprej je lahko

napaka v delovanju zaradi zama?itve z

oljem, antifrizom ali drugo substanco, ki se

prime na stene katalizatorja. Nadalje je

vzrok lahko v preslabem delovanju

katalizatorja zaradi njegove iztro?enosti,

po?kodovane ali stopljene sredice

katalizatorja, kjer gredo tako plini mimo.

Pri tem je potrebno omeniti, da se

polomljeni ko?cki katalizatorja vedno

ujamejo med kristalne re?etke DPF filtra in

ga zama?ijo. Tako zama?en DPF filter pa je

vedno potrebno zamenjati, saj se ga ne da

regenerirati. Nepravilno delujoc katalizator

se lahko zamenja samo z ustreznim tipskim

ali s pravilno obnovo obstojecega.

napaka zaradi nepravilno delujocega

senzorja diference tlaka na DPF filtru. Le ta

se najveckrat pokvari pri preveliki tlacni

 

razliki na merilnih mestih, kar se najveckrat

dogodi pri zama?itvi DPF filtra. Tlacnih

senzorjev se ne da popraviti, ampak se jih

lahko samo zamenja. Najveckrat jih je po

zamenjavi potrebno umeriti in

sinhronizirati.

Seveda pa tudi odprava vseh teh napak ni

zagotovilo, da bo DPF filter pravilno in dolgo

deloval, saj je za to potrebnih ?e kar nekaj

pogojev. Tu je najprej uporaba pravilnega

motornega olja za standarde vozil z DPF filtri.

Nadalje nepo?kodovane povezovalne tlacne

cevke med odvzemnimi tockami na filtru in

tlacnim senzorjem. Zatem je potrebno preveriti

rezervoar za tekocino za dodatek v gorivo. ?e

najveckrat pa so vzrocne te?ave za napake na

DPF filtru nepravilno delovanje motorja na

sesalnem sistemu (pocene ali predrsane cevi)

ali nepravilno delovanje turbine na vozilu.

Velikokrat je te?ava tudi na EGR ventilu, ki

nepravilno deluje in zaradi tega pride do precej

prevelikega dimljenja motorja. Vseh teh napake

pa zaradi DPF filtra sploh ne opazimo do

takrat, ko nam sistem na vozilu ne zazna bodisi

prekomerne tlacne razlike ali pa da se

regeneracija zaradi nekega vzroka ne more

zacetii.

Vedno kadar DPF filter zamenjamo,

moramo seveda pregledati delovanje celotnega

sistema izpu?nega trakta in regeneracije DPF

filtra. Pregledati je potrebno dejansko tlacno

razliko pri razlicnih re?imih delovanja motorja,

kar zna?a pri povsem cistem ? novem filtru do

0,05 bara pri prostem teku do najvec 0,2 bara

pri konstantnih povi?anih vrtljajih. Seveda se

vrednosti razlikujejo glede na prostornin

motorja, velikost DPF filtra in tudi stanja vseh

ostalih komponent izpu?nega sistema. To so le

neke smernice, kjer lahko vsaj pricnemo z

ugotavljanjem kvalitete novega elementa.

Nadalje je potrebno dejansko preveriti

vse cevi sesalnega trakta (od turbine do

sesalnega kolektorja, ce so cele), pregledati

povezovalne tlacne cevke in preveriti

temperaturo izpu?nih plinov za katalizatorjem

pri normalnem obratovanju vozila.

Temperature plinov pri normalnem delovanju

vozila morajo biti od 270 ? 340°C, ker drugace

pri regeneraciji nikakor ne morejo doseci

v?igne temperature za saje v DPF filtru. ?e

najveckrat pa je pri monta?i novega DPF filtra

potrebno narediti prisilno regeneracijo, da

vozilo naucimo oziroma mu povemo, da ima

vgrajen nov DPF filter, za katerega sedaj

veljajo nove zakonitosti, novi parametri.

Seveda pa je pri tem potrebno zelo paziti, saj je

prisilna regeneracija povezana z veliko

varnostnimi omejitvami kot so prostor, casa in

zunanji vplivi, da se lahko to izvaja v

delavnicah. Paziti je potrebno na podlago pod

vozilom, da se ne more v?gati, kot tudi na vse

materiale okoli vozila, ki morajo biti, ce so

gorljivi, na varni razdalji. Potrebujemo

odsesavanje izpu?nih plinov in gasilni aparat,

saj se pri gorenju dizelskih saj ustvarjajo ne

samo neprijetne vonjave, ampak izgoreva tudi

vsa umazanija, ki se je nabrala na stenah DPF

filtra. Sam filter za se lahko segreje pri veliki

kolicini saj v njem tudi do ?arecega

Po koncani prisilni regeneraciji je priporocljivo

zamenjati olje v motorju, ki se pri tem

postopku velikokra ne samo pregreje, ampak

pri nekaterih vozilih celo pome?a z gorivom, ki

ga potrebujemo za delovanje motorja.

Seveda pa je na koncu potrebno ?e enkrat

poudariti, da je pri vozilih z DPF filtri

bistvenega pomena uporaba motornega olja

brez vsebnosti ?vepla, saj se le to

nerazdru?ljivo ve?e na stene DPF filtra in

posledicno je filter po dalj?em casu napacne

uporabe olja potrebno tako zamenjati. Pa tudi

sam sistem ne deluje dobro (napake v

delovanju motorja, tlacne spremembe,

prevelika poraba olja), ce ni uporabljeno

ustrezno olje.

Na koncu n aj omenim ?e regeneracijo

DPF filtrov s cistilnimi sredstvi, se?iganjem,

pranjem in drugimi domacimi postopki.

 

Na predlanskem Frankfurtskem sejmu

AUTOMECANICA 2010 je bila predstavljena

inovacija podjetja za ci?cenje DPF filtrov s

tekocim cistilom na vozilu, s katerim lahko

odstranimo topljive saje in druge necistoce.

Postopek so patentirali in ga dejansko

uporabljajo v praksi ?e pri nekaj avtomobilskih

znamkah kot prvo pomoc pri zama?enem DPF

filtru pred prisilno regeneracijo. Nadalje se da

DPF filter regenerirati tudi izven vozila, a le ce

je filter zama?en izkljucno s sajami in ne tudi z

drugimi necistocami (trdimi delci). Pri tem

lahko DPF filter postavimo v ?arilno pec z

ustrezno ventilacijo in saje skurimo in

ocistimo.

Ljudje dostikrat pravijo, da so dali filter

ocistiti z visokotlacnim cistilnikom in da so ga

potem lahko povsem dobro naprej uporabljali.

To pogojno dr?i, ce je bil filter zama?en samo

zaradi prekomerne vsebnosti saj in se prisilna

regeneracija ni izvedla zaradi drugih napak.

Vendar je ci?cenje z vodo pod pritiskom slabo

zaradi tega, ker so dizelske saje strupene, tako

za na?e zdravje kot tudi za okolico, v katero jih

spu?camo in tudi vdihavamo. Obenem pa tlak

curka vode v medkristalne prostore ?e bolj

potisnili vse trde delcke, ki tako ?e bolj zaprejo

prehod zraku.

Delovanje DPF filtra je bolj enostavno

od cisto vseh drugih elementov v vozilu ? zrak

piha skozi medkristalne prostorcke filtra in na

svoji poti pu?ca pra?ne delce pred re?etkami, ce

so ti delci dovolj veliki. Vse ostalo okoli

njegovega ci?cenja in pravilnega delovanja je

povezano s toliko spremenljivkami in pogoji,

da se pri realnem problemu tudi vse zgoraj

zapisano skrije, saj se ponavadi napaka skriva

cisto nekje drugje, dostikrat nas celo dreza v

nos.

Peter Caserman

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Glede olja Mobil ni C1, C1 olje vsebuje ?veplo, mazdini sistemi vbrizgavajo nafto v olje (ali obratno sem ?e pozabil) v pomo? pri izgorevanju delcev, zato je ?veplo pomembno. To ni FAP kjer je dodana dodatna teko?ina. NA pokrovu motorja in povsod v knjigi ima? veliko rumeno nalepko z opozorilom

 

Ampak da bi se zapackal po 2000km, in ?e je poraba normalna bi vztrajal na tem da VERJETNO ni DPF, saj bi morala regeneracija ciklati

 

Lahko pa da zaradi olja ni bila uspe?na regeneracija in gre na tej poti

 

?e eno vpra?anje - poglej ?ibko olja avta pri stoje?em ugasnjenem avtu - kje je olje na min, max pod ali nad X - povej natan?no. Ta X je ravno zaradi tega vbrizgavanja nafte med regeneracijo

 

?E se ti da do Medvod priti lahko pogledava z mojim instrumentom, in resetirava DPF, Pelko je tudi v Edvodah za nadaljne postopke - OBVEZNO takoj olje zamenjat!!!!

 

http://www.motornaolja.com/produkt/mobil-1...CFUW_zAodK3MAqQ

C2/C3 je ta olje

ACEA: C2/C3

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Stro?ek 3,5 K? je mal tuma? za tolk dobi? nov motor in filter DPF.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Na tvojem mestu bi se TAKOJ obrnil na na?ega Simona (Avto Pelko), ta ti bo znal pomagat, sem prepri?an. :bravo:

 

Upo?teval nasvet, dogovorjen z njim za pregled in diagnozo oz. drugo mnenje, hkrati pa me je ?e potola?il, da se v najslab?em primeru ta filter lahko dobi tudi za "samo" 700? (in ne 3500? kolikor bi radi na A.cosmosu)..

 

sporo?im kak?ni bodo rezultati...

Napisano

Epilog: Pelko je tudi ugotovil, da je filter popolnoma zani?, ?e pa ga menjamo, bo pa treba menjati ?e neko sondo, ki je prav tako povezana s tem... Cena filtra bi bila pri njem 700? ter sonde 450?.. ni poceni, a vseeno bolje kot 3500? kot so ocenili na A.Cosmosu..

 

Je pa za cenej?o in bolj?o alternativo predlagal odstranitev filtra ter preprogramiranje avtomobila tako, da bo znal voziti brez filtra... Stro?ki 550?, s tem se tudi malenkost zmanj?a poraba, baje pa avto vseeno opravi tehni?ni...

 

torej sem se seveda odlo?il za to varianto, avto bo gotov v petek...

Napisano

Pelko je res mo?akar na mestu. Mogo?e ti da ?e kak?en ?lanski popust (?e v vmesnem ?asu seveda postane? ?lan na?ega kluba). :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vsem ki imajo DPF bo spodnja obrazlo?itev pri?la dobro:

 

Nepravilno delujoc filter dizelskih sajastih delcev ? DPF diesel

particulate filter

 

Postopek preverjanja delovanja sistema ob postavljeni diagnoszi zama?itve DPF

filtra

 

 

 

Na spodnjih slikah je viden delni postopek ?i??enja FAP filtra (PSA sistem)

Filter sem odmontiral. Mora bito koliko toliko ohlajen. Pred demonta?o je deloval nekaj minut cca 800m vo?nje. Ponoavadi sem ga spiral samo z VAP-om. Tokrat sem se odlo?il za nekoliko druga?en postopek. Torej postavil sem ga pokonci in nato postopoma v njega nalival aceton. Pri tem sem bil pazljiv, ker je vhodni del filtra bil ?e vedno precej vro?, da ne bi pri?lo do samov?iga acetona (samov?ig na 465 °C). O zama?enosti filtra govori dejstvo, da sem postopoma vlil v FAP 1 l acetona, ki ni prispel na spodnjo stran filtra. Nato sem ga (daljinsko) v?gal in saje z acetonom so gorele kar nekaj ?asa. Nato pa je nastopil ?e postopek izpiranja z VAP-om. Dobrih 20 min je trajalo izpiranje in, da vidite koliko ?vepla in ostalih nezgorelih delcev je teklo ven. Izpiral sem toliko ?asa, dokler ni pritekla ?ista voda ven skozo vse luknjice. Zadnje izpiranje je potekalo nekje na 190.000 km sedaj pa je prevp?enih nekaj ?ez 230.000 km. Res je, da so bile to vo?nje prete?no na kratke relacije, vendar se je kljub temu nabralo preve? nezgorelih delcev. Prav zaradi tega sem po predzadnjem pranju zamejal ?rpalkarja pa po tem "testu" ni ni? bolj?e gorivo prima dizel od od max dizla. Torej, ne ?udim se zakaj se pojavlja toliko problemov z raznimo filtri trdih delcev.

?e nekaj slik:

post-483-1352541507_thumb.jpgpost-483-1352541529_thumb.jpgpost-483-1352541558_thumb.jpgpost-483-1352541570_thumb.jpgpost-483-1352541587_thumb.jpgpost-483-1352541606_thumb.jpg

 

 

Tako, da glede ?i??enja filtra zgotnji avtor nima popolnoma prav.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Majes mi je razlagal, da imajo neko teko?ino in ?e se zadeva tolk zama?i, da se je ne da spucat, naj bi se DPF odmontiralo dol in potopilo v to teko?ino za nekaj ?asa. NAj bi bil uspeh zagotovljen. Gre seveda za zame?ene filtre ne pa za tiste, ki seji struktura podere.

 

Sirius je pa razlika med FAP in DPF pri Mazdi. FAP ima neko teko?ino za ?i??enje DPF pa saje med regeneracijo kuri pod visoko temperaturo tako, da vbrizgava gorivo v izpu?ni del ?tiritaktnega delovanja motorja.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.