Skoči na vsebino

Zasilno rezervno kolo

Ustvari kratki URL


Boss

Priporočeno sporočilo

Na kratko - ker je grdo kot smrten greh, podobno predimenzioniranemu kolesu od karjole in verjetno nevareno pri vo?nji bi rad zadevo zamenjal s pravim rezervnim kolesom (od zimskega kompleta gum).

 

Tu pa nastane en manj?i problem in sicer plasti?na za??ita nad rezervnim kolesom ima ?tiri 10cm dolge "nogice", ki so prilagojene dimenziji tega 115mm ?irokega ?uda od zasilne rezerve. Te nogice bi bilo verjetno potrebno porezat pa se mi niti pribli?no ne sanja za koliko. Ne bi rad preve? rezal, da ne bo plastika "plavala" oz. poskakovala saj je druga?e ravno tam naslonjena na rezervo. Premalo pa spet ne da ne bi tiste nogice preve? pritiskale na bok rezervne gume in jo recimo po?kodovale, ?e bi imel te?jo robo v prtlja?niku.

 

Da ne bi izumljal tople vode me zanima a je kdo sploh to ?e po?el in na kak?en na?in je zadevo re?il oziroma je dobrodo?el kakr?enkoli predlog.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot ka?e se ?e nih?e ni s tem ukvarjal tako, da bom verjetno jaz poskusni zaj?ek. Bom pa prej ?e mal po servisih zate?il, ?e imajo kak?no bolj elegantno re?itev od rezanja.

 

V bistvu pa kompliciram tudi zaradi tega, ker poleti bo notri zimska rezervna guma, pozimi pa letna in ker sta gumi za centimeter razli?ni (195 in 205) bom verjetno moral rezati glede na ?ir?o rezervo (205) pa potem z ne?em podlo?it, ko bo notri o?ja zimska rezerva.

 

Aja, pa ?e to: a je ?e kdo slu?ajno moral vozit s tem zasilnim rezervnim kolesom. Kak?ni so ob?utki, ker po moje je ta kolo primeren zgolj zato, da v primeru gumidefekta ima? nekaj na kar lahko nasloni? avto, ko sname? po?eno gumo, potem pa pokli?e? MES, da te pridejo iskat :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem mel prilo?nost je vozit sto gume 3 krat v enem mesecu, ker sem poberu ?eblje kot magnet in vedno desna zadnja, no ravno za ?ez ovinke ravno ni pa ?e avto ?udn zgleda na eni strani 195 na drugi pa zobotrebec. Pa upo?tevati je treba hitrostno omejitev in napolnjenost z zrakom! Druga? pa nisme nobenih problemov ko je bila name??ena rezerva

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz mam tudi to zasilno kolo, pa ga ?e nisem rabil niti enkrat, druga?e pa ?e bi se mi guma predrla zaradi kakega ?eblja bi uporabil spray za vulkanizacijo.Smo probali pri kolegu ki je imel ?e kar malo ve?jo luknjo kot ?ebelj pa ?e zvito feltno pa je dr?alo in napolnilo gumo.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz mam tudi to zasilno kolo, pa ga ?e nisem rabil niti enkrat, druga?e pa ?e bi se mi guma predrla zaradi kakega ?eblja bi uporabil spray za vulkanizacijo.Smo probali pri kolegu ki je imel ?e kar malo ve?jo luknjo kot ?ebelj pa ?e zvito feltno pa je dr?alo in napolnilo gumo.

itaq... samo tisto gumo ki si jo flikal s sprejem, lahko pol stran vr?e?, ?e pa jo zamenja? in zakrpa?, pa jo lahko ?e naprej vozi?...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.