Skoči na vsebino

Fotografiranje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano (urejeno)

Deviacija Divača (Novi odcep za Drugi tir)

 

IMG_2282.jpg

 

Prvi tunel iz Kopra proti Divači pri portalu T8 v Dekanih (Drugi tir)

 

IMG_2266.jpg

 

Pa še mal viadukta :)

 

IMG_2271.jpg

 

IMG_2272.jpg

Popravljeno od g.Wankel
  • Všeč 13
  • Ljubim 1

Podpis.png

 

Napisano

Ekspozicija pa 20 sekund. 😉

 

 

pred 8 urami je sportman333 napisal:

3 fotka je odlična 👍

 

Edino škoda je, ker ta drugi tir kvari podobo Črnokalskega viadukta.

 

Ko še ni bilo drugega tira

 

image.png

33112_1.png

Napisano
pred 33 minutami je Boss napisal:

Ekspozicija pa 20 sekund. 😉

 

 

 

Edino škoda je, ker ta drugi tir kvari podobo Črnokalskega viadukta.

 

Ko še ni bilo drugega tira

 

image.png


Pa se “pokvarjena podoba” od junija lani…

 

image.jpeg

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Žalosten 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dobre fotke, pa celo brez guzve na AC :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)

Nekaj mojih, z največjega gradbišča v prestolnici :D 

 

 

DSC00025.jpg

 

DSC00027.jpg

 

DSC00032.jpg

 

DSC00036.jpg

 

DSC00040.jpg

 

DSC00046.jpg

 

DSC00055.jpg

 

DSC00062.jpg

 

DSC00064.jpg

 

DSC00067.jpg

 

DSC00069.jpg

 

DSC00039.jpg

 

Posneto s Sony ZV-E10 II. Sicer vstopni model, predvsem za delanje videov, ampak tudi fotke dela kar ok :)

 

Popravljeno od g.Wankel
  • Všeč 9
  • Hvala 1

Podpis.png

 

Napisano

Stelvio vceraj

20250404_175225.jpg

Screenshot_20250404_175943_Maps.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 8 urami je jures napisal:

Stelvio vceraj

20250404_175225.jpg

 

 

Nek čuden motocikel maš tole. :nevem:

  • Haha 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano
pred 14 minutami je Boss napisal:

 

Nek čuden motocikel maš tole. :nevem:

Ko E.T.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je Tilen5 napisal:

Kje je lokacija predzadnje slike ?

Mislim,da je drugi steber (z Divaške smeri) na viaduktu Vinjan.

Najgloblje sidranje v "vodnjak"...planiranih je bilo 35m,a so ugotovili,da še ni dovolj trdna podlaga,in šo šli še globlje na cca 39,5m...torej steber je skoraj 40m v vodnjaku preden "pokuka" na prosto.

Gre za to,da če se površinske zemeljske mase kaj premaknejo,je okoli in okoli stebra min. 2m "zraka",da se ne nasloni na steber....seveda vse redni monitoring itd....ni to,da narediš,pol pa pozabiš...

Brežina se trenutno odvodnjava,sidri itd...ne vem vsega,a baje ni tak problem,in da bodo "zrihtali",kot mora biti...

 

Tudi ena slika prej je ista lokacija...stojimo na servisnem pokrovu "vodnjaka".

Popravljeno od skritikrt
Napisano

Sem napisal dolg komentar zraven slik,pa je očitno izbrisalo,al kaj...🙄

 

Ajd-še enkrat.

Gre za ogled 2TDK 09.04. ki ga je organiziral SSSLO OO-Ljubljana za aktivne strojevodje (in nekaj bivših strojevodij v penziji...da smo popolnili avtobus).

Moram se zahvaliti izjemno informativnem in strokovnem vodenju in razlagi samostojnega strokovnega sodelavca za viadukte g. Ljubo Žnidar-ja-res "stručko".👌

 

Moram omeniti meni tehnično najimpresivnejši viadukt Gabrovica,ki so ga "sestavili" z t.i. "narivanjem".

Gre za 13 elementov posamezne teže 1700ton,ki so jih enega za drugim betonirali,napenjali,armirali itd...in "v breg" in "v ovinek" z hidravliko rinili na stebre.

Absolutno nor tehnični detajl je pa "pogrešek" na koncu tega 416m dolgega viadukta-pogrešek je bil 3cm...na sredi loka pa 6cm😲...glede na dimenzije in tehnično zahtevnost-absolutno noro.

 

  • Všeč 6
  • Hvala 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisi razumel.   Test bi bil, da ve avto da je ključ noter in ga deaktivira. Če se potem aktivira nazaj, ko odklenem s telefonom in ne z drugim ključem.   Drugače pa jaz imam ključ pogosto v nahrbtniku, v bundi,... in ga vržem v prtljažnik. Avto vseeno normalno vžge. Torej ga spozna.   Samo Mazdin ključ je pešal na slabi bateriji. Ford In Hyundai javita pravi čas.
    • Gasilci niso mel časa, so polnili bazene 😈  
    • Ce ti kdo vlomi ali ma namen ukrast avto ne rabi kljuca za to danes. Meni danes na primer 1100km od doma rez kljuc nic ne pomaga doma oz izgubljen.  Ta sistem uporabljam zgolj ker lahko odprem avto s telefonom, brez ne bi šlo (razen da v krizi razbijem sajbo). Ce te ukradejo, al pa zgubis stvari je velka verjetnost da gre tud rezervni kljuc po gobe.   Ce ne ve kje je res dobro skrit ga ne bo nasel   Ce bos dal kljuc samo v avto bo tvoj test uspesen, ce bos pa slucajno ga mel v kakem ruzaku ob telefonu, ob kaki alu vrecki. Ali v cepu kake bunde, imel kljuc slabo baterijo....predvsem ta zadnja ko je kljuc dlje od transponderja. Al pa vbkakem soncnem segretem avtu.   V 99% vse dela
    • Na žalost kitajska SUV baterijska mikrovalovka, dinozavri bomo kot kaže počasi izumrli ali pa ne...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.