Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ok. Zdaj je pa res dovolj...

 

rabim diske, in to take, ki ne bodo po par tiso? kilometrih zviti...

 

najprej TRW, sedaj ATE, po 3-4 tiso? kilometrih tresejo kot zme?ano....

 

 

Tak se ve? ne grem naprej...

 

pomagajte, kaj naj kupim?????????????????

 

Z avtom ni ni? narobe, ko so bili novi diski montirani, so bili OK, ni treslo, ni vleklo ob zaviranju ni?...

 

sedaj tudi ne vle?e ob zaviranju, trese pa ko zme?ano.... grrrrrrrr....

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Poznam eno podobno zgodbo.

Sodelovc je imel tak problem na Peugeotu. Mu je en mehanik menu diske. Po 1000 km je za?el ful trest. Pelu nazaj in prav mehanik da so diski zviti. Mu da zastojn nove. Po par tiso? spet trese. Gre sodelovc k drugmu mehaniku (ker temu pa? ne zaupa ve?). On pa ugotovi da je avto verjetn padu iz dvigalke al kej tacga ker je pesto zvito!!! :ne vem:

Zamenu in je zdej ?e dve leti mir!

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Pa si ti menjal tudi plo??ice???

Roke so ok?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

obakrat smo menjali tudi plo??ice, roke so po besedah mehanika OK,

 

in obakrat je bilo prvih 1000 do 2000 km OK, ni ni? treslo... :|

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

cudi me za ATE

za TRW pa sem mel isto izkusnjo...

 

ATE sicer nisem mel na moji stari 6, ampak sem mel brembo diske, zadaj niparts ploscice, spredaj original mazdine, pa je blo ok (tako konfiguracija je bla, ko sem jo prodal, z njimi sem naredil ca. 30.000km)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Samo predlog, TOLE te bo umirilo in ustavilo za ?alo. :aaaaa:

Vem pa z izku?enj, ker to uporabljam evridej. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

obakrat smo menjali tudi plo??ice, roke so po besedah mehanika OK,

 

in obakrat je bilo prvih 1000 do 2000 km OK, ni ni? treslo... :|

 

original plo??ice ali komplet z diski proizvajalca?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

original plo??ice ali komplet z diski proizvajalca?

 

obakrat so bile plo??ice istega proizvajalca, kot diski...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

obakrat so bile plo??ice istega proizvajalca, kot diski...

 

jajca pol....ne re?em da bi se na ?iht ?ez reko vozil (po strugi ali podobno...)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pesto ma? verjetno zvito, sm ?e meu nekajkrat primer in ni re?eno da je padu avto z dvigalke. potrebno je izbit stojne vijake in pogledat z merilno uro kolko opletajo

Napisano

pesto ma? verjetno zvito, sm ?e meu nekajkrat primer in ni re?eno da je padu avto z dvigalke. potrebno je izbit stojne vijake in pogledat z merilno uro kolko opletajo

 

To bo ja, moj golf je mel isto sranje, tri komplete menjal, ko je novo je OK, po par tiso? ista pesem... Zmeraj ista stran..Menjat pesto, ni druge... :zvizga:
Napisano

To bo ja, moj golf je mel isto sranje, tri komplete menjal, ko je novo je OK, po par tiso? ista pesem... Zmeraj ista stran..Menjat pesto, ni druge... :zvizga:

 

a si mogoce kaj snemal kolesa in je potem zacelo trest? Ze ene 5000 km imam ate diske in ploscice in nic ne trese.
Napisano

Zni?an in str?an avto - ni? nenavadnega, da gre pesto prehitro rakom ?vi?gat.

33112_1.png

Napisano

pri moji sedanji sem najprej mislil, da mi tresejo diski, ampak potem sem sel za vsak slucaj centrirat kolesa...in zdaj nc ne trese...

je pa blo hecno, ker v voznji nc ni treslo...sam pri zaviranju pri ca. 120km/h (tipicno za diske)...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zni?an in str?an avto - ni? nenavadnega, da gre pesto prehitro rakom ?vi?gat.

 

 

zaradi tega ne bi ?lo, edina varianta bi bla da je ?lo zaradi kakih hudi distan?nikov, ?ene ni obremenitve

Napisano

Zadnji? po menjavi gum sem ?el od vulkanizerja in je za?elo trest, da sem mislil da bo avto razpadel. ?el sem nazaj in se je

izkazalo, da je bila umanazija okoli pesta (tam kjer feltna nale?e) - pomagalo je ?i??enje z ?i?no krta?o.

Napisano

pesta se da tud postru?it avto mo?nik v kranju to dela kolk pa stane pa ne vem

 

Sva?ta,,ne morem verjet kaj folk pi?e in po?ne, dobesedno za kozlat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Na stari 323 BG je bil problem v tem, da je bila zvita polos, ki je zvijala diske (nekak?)

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ok. Zdaj je pa res dovolj...

 

rabim diske, in to take, ki ne bodo po par tiso? kilometrih zviti...

 

najprej TRW, sedaj ATE, po 3-4 tiso? kilometrih tresejo kot zme?ano....

Tak se ve? ne grem naprej...

 

pomagajte, kaj naj kupim?????????????????

 

Z avtom ni ni? narobe, ko so bili novi diski montirani, so bili OK, ni treslo, ni vleklo ob zaviranju ni?...

 

sedaj tudi ne vle?e ob zaviranju, trese pa ko zme?ano.... grrrrrrrr....

 

Pozdravljen,

Imel enake te?ave.Problem so bile peste, ja ne bo? verjel...

Obrazlo?itev: pri menjavi prvih in originalnih diskov, je mehanik imel te?ave da jih je dobil dol, saj so bili total zape?eni in zrjabeli na pesto.Ko jih je dobil dol, je ?el brusint in ?istit pesto, pri tem jo je seveda preve? obdelal...rezultat:3 kompleti diskov, reklamacije in tresenje da te kap!! Po menjavi pest L+D in zadnji komplet diskov je stvar kot mora biti, sedaj ?e 15tkm, prej ni zdr?ala niti 5tkm.

Predlagam, da se loti? pest, pa si re?il zadevo.Lp in upam, da sem ti pomagal

 

Ok. Zdaj je pa res dovolj...

 

rabim diske, in to take, ki ne bodo po par tiso? kilometrih zviti...

 

najprej TRW, sedaj ATE, po 3-4 tiso? kilometrih tresejo kot zme?ano....

Tak se ve? ne grem naprej...

 

pomagajte, kaj naj kupim?????????????????

 

Z avtom ni ni? narobe, ko so bili novi diski montirani, so bili OK, ni treslo, ni vleklo ob zaviranju ni?...

 

sedaj tudi ne vle?e ob zaviranju, trese pa ko zme?ano.... grrrrrrrr....

 

Pozdravljen,

Imel enake te?ave.Problem so bile peste, ja ne bo? verjel...

Obrazlo?itev: pri menjavi prvih in originalnih diskov, je mehanik imel te?ave da jih je dobil dol, saj so bili total zape?eni in zrjaveli na pesto.Ko jih je dobil dol, je ?el brusit in ?istit pesto, pri tem jo je seveda preve? obdelal...rezultat:3 kompleti diskov, reklamacije in tresenje da te kap!! Po menjavi pest L+D in zadnji komplet diskov je stvar kot mora biti, sedaj ?e 15tkm, prej ni zdr?ala niti 5tkm.

Predlagam, da se loti? pest, pa si re?il zadevo.Lp in upam, da sem ti pomagal

Napisano

koliko je stro?ek pest?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

koliko je stro?ek pest?

 

 

?ivjo!

 

Pred nekaj meseci sem menjal desno pesto... ponaredka se ni dalo dobit, zato mi je mehanik montiral original Mazda... mislim da je blo 160? + le?aj + delo. Menjat sem ?el pa zato, ker mi je pokal le?aj na ovinkih.

 

V?eraj pa sem peljal avto na servis zavor... diski in plo??ice so bili stari 2 leti oz. 30kkm. Ker se je vse treslo, ko sem zaviral - sem zelo ob?utljiv na tehniko v avtu in takoj ko se kaj zgodi za?nem brskat in poizvedovat kaj bi bilo narobe.U glavnem ker nisem vedel kaj bi bilo sem mehaniku rekel naj pregleda vse in ?e je treba naj mi zamenja ?e levo pesto ?e je slu?ajno to. Izkazalo se je, da je levo pesto OK, da pa so cilindri zani? - da ne odvajajo dovolj hitro plo??ic stran od diska in se je zato disk grel in posledi?no zato rahlo skrivil. U glavnem diska sta sedaj postru?ena, cilindra pa je uspel obnoviti in glede na prvi ob?utek mi je mehanik prihranil kar nekaj ???, ker ve?ino mehanikov bi ?lo menjat cel komplet cilindrov, diske, plo??ice in ?e levo pesto. Ni? ne re?em, mogo?e sem naredil napako (menjava vseh delov je ?e vedno mogo?a), samo glede na to, da ?lovek nikol ne ve kaj je ?lo res narobe se spla?a tudi kak?no stvar popraviti, ne pa takoj menjat. Koliko je bila to pravilna odlo?itev pa bo pokazal ?as.

 

Aja pozabil sem napisat... vse to sem delal na M6 l. 2004.

Napisano

koliko je stro?ek pest?

 

prvo pesto sem kul na original Mazda in dal 120?, drugo pa na odpadu 30?

 

 

koliko je stro?ek pest?

 

predlagam, torej rabljene, kolk sem pa dal mehaniku pa se ne spomnim,?al.lp
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

zadeva zaenkrat v redu...

 

menjano pesto, le?j in diski... :P

 

sitnica.. 300 EUR z delom

 

exclusive f*ckin' car...

 

samo qrc, ?e sem pa vajen redno vzdr?evat...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.