Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ima kdo izku?nje z cukanjem med 1500 in 2000 obrati?

Cukanje je izrazitej?e ?e na rahlo pospe?uje?.

Sem pa tudi opazil da pri v?igu (hladen motor) je motor dost glasnej?i kot druga?e (pri obratih nad 2000rmp je zvok normalen). Ali je to zaradi vebastota?

Imam pa M6 l.2008 (novej?a oblika) 140KM

Napisano

Ima kdo izku?nje z cukanjem med 1500 in 2000 obrati?

Cukanje je izrazitej?e ?e na rahlo pospe?uje?.

Sem pa tudi opazil da pri v?igu (hladen motor) je motor dost glasnej?i kot druga?e (pri obratih nad 2000rmp je zvok normalen). Ali je to zaradi vebastota?

Imam pa M6 l.2008 (novej?a oblika) 140KM

 

?obe....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ima kdo izku?nje z cukanjem med 1500 in 2000 obrati?

Cukanje je izrazitej?e ?e na rahlo pospe?uje?.

Sem pa tudi opazil da pri v?igu (hladen motor) je motor dost glasnej?i kot druga?e (pri obratih nad 2000rmp je zvok normalen). Ali je to zaradi vebastota?

Imam pa M6 l.2008 (novej?a oblika) 140KM

 

sj bo spomladi nehalo..:)

 

zdej ko je mrzel zrak meni isto cuka in slisim "TDI" zvok in to ze 4 zime, poleti oziroma spomladi pa neha..

www.trziskisladoled.si

Napisano

sj bo spomladi nehalo..:)

 

zdej ko je mrzel zrak meni isto cuka in slisim "TDI" zvok in to ze 4 zime, poleti oziroma spomladi pa neha..

 

 

 

 

zvok motorja ok bom potrpel in pre?ivel...

ampak cukanje se pa dogaja enkrat k je mrzu enkrat k je topu in to ze kr pogosto...

nasveti za ?ebe, stro?ek, kako ugotoviti katera je zani?,...

 

 

?obe....

 

 

 

nasveti za ?ebe, stro?ek, kako ugotoviti katera je zani?,...

koliko ?asa se lahko ?e vozim tako preden bo ?ist zani??

Napisano

Sej ni nujno, da je zani? ... mal jih bo treba spet nau?it kako naj pravilno delujejo.

33112_1.png

Napisano

Sej ni nujno, da je zani? ... mal jih bo treba spet nau?it kako naj pravilno delujejo.

 

 

Meni se zdi, da najbolj?e delujejo med 3 in 4 krpm. :D

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

nekaj sem iskal po forumu za resetiranje ?ob,...

mi lahko to kdo bolj natan?no pove ali celo naredi?

nisem glih mehani?ni tip ?loveka tako da,...

Napisano

nekaj sem iskal po forumu za resetiranje ?ob,...

mi lahko to kdo bolj natan?no pove ali celo naredi?

nisem glih mehani?ni tip ?loveka tako da,...

 

 

vsak injektor ma gore napisano ponavadi 17 mestno kalibracijsko kodo, to kodo je treba upisat z ra?unalnikom notr v motorni ra?unalnik da ve kdaj jo odpirat. oz kolko nafte dozirat. priporo?am da se to naredi z original testerjem ker univerzalni niso glih dobri za to

Napisano

To je o?itno serijska napaka teh motorjev, saj se to ob?asno dogaja veliko lastnikom teh letnikov z tem motorjem.

Ne vem ali je komu uspelo to napako popolnoma dopraviti.

Napisano

To je o?itno serijska napaka teh motorjev, saj se to ob?asno dogaja veliko lastnikom teh letnikov z tem motorjem.

Ne vem ali je komu uspelo to napako popolnoma dopraviti.

 

 

 

tudi ob menjavi ?ob?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.