jotko Napisano 19. november, 2012 Prijavi Napisano 19. november, 2012 Ima kdo izku?nje z cukanjem med 1500 in 2000 obrati? Cukanje je izrazitej?e ?e na rahlo pospe?uje?. Sem pa tudi opazil da pri v?igu (hladen motor) je motor dost glasnej?i kot druga?e (pri obratih nad 2000rmp je zvok normalen). Ali je to zaradi vebastota? Imam pa M6 l.2008 (novej?a oblika) 140KM Citiraj
jures Napisano 19. november, 2012 Prijavi Napisano 19. november, 2012 Ima kdo izku?nje z cukanjem med 1500 in 2000 obrati?Cukanje je izrazitej?e ?e na rahlo pospe?uje?.Sem pa tudi opazil da pri v?igu (hladen motor) je motor dost glasnej?i kot druga?e (pri obratih nad 2000rmp je zvok normalen). Ali je to zaradi vebastota?Imam pa M6 l.2008 (novej?a oblika) 140KM ?obe.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
iceman22 Napisano 19. november, 2012 Prijavi Napisano 19. november, 2012 Ima kdo izku?nje z cukanjem med 1500 in 2000 obrati?Cukanje je izrazitej?e ?e na rahlo pospe?uje?.Sem pa tudi opazil da pri v?igu (hladen motor) je motor dost glasnej?i kot druga?e (pri obratih nad 2000rmp je zvok normalen). Ali je to zaradi vebastota?Imam pa M6 l.2008 (novej?a oblika) 140KM sj bo spomladi nehalo.. zdej ko je mrzel zrak meni isto cuka in slisim "TDI" zvok in to ze 4 zime, poleti oziroma spomladi pa neha.. Citiraj www.trziskisladoled.si
jotko Napisano 19. november, 2012 Avtor Prijavi Napisano 19. november, 2012 sj bo spomladi nehalo.. zdej ko je mrzel zrak meni isto cuka in slisim "TDI" zvok in to ze 4 zime, poleti oziroma spomladi pa neha.. zvok motorja ok bom potrpel in pre?ivel...ampak cukanje se pa dogaja enkrat k je mrzu enkrat k je topu in to ze kr pogosto...nasveti za ?ebe, stro?ek, kako ugotoviti katera je zani?,... ?obe.... nasveti za ?ebe, stro?ek, kako ugotoviti katera je zani?,...koliko ?asa se lahko ?e vozim tako preden bo ?ist zani?? Citiraj
Boss Napisano 19. november, 2012 Prijavi Napisano 19. november, 2012 Sej ni nujno, da je zani? ... mal jih bo treba spet nau?it kako naj pravilno delujejo. Citiraj
Danny Napisano 19. november, 2012 Prijavi Napisano 19. november, 2012 prej ku se spu??a? v stro?ke bi blo dobro prej ponovno skodirat injektorje Citiraj
schurda Napisano 20. november, 2012 Prijavi Napisano 20. november, 2012 Sej ni nujno, da je zani? ... mal jih bo treba spet nau?it kako naj pravilno delujejo. Meni se zdi, da najbolj?e delujejo med 3 in 4 krpm. Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
jotko Napisano 20. november, 2012 Avtor Prijavi Napisano 20. november, 2012 nekaj sem iskal po forumu za resetiranje ?ob,... mi lahko to kdo bolj natan?no pove ali celo naredi? nisem glih mehani?ni tip ?loveka tako da,... Citiraj
Danny Napisano 20. november, 2012 Prijavi Napisano 20. november, 2012 nekaj sem iskal po forumu za resetiranje ?ob,...mi lahko to kdo bolj natan?no pove ali celo naredi?nisem glih mehani?ni tip ?loveka tako da,... vsak injektor ma gore napisano ponavadi 17 mestno kalibracijsko kodo, to kodo je treba upisat z ra?unalnikom notr v motorni ra?unalnik da ve kdaj jo odpirat. oz kolko nafte dozirat. priporo?am da se to naredi z original testerjem ker univerzalni niso glih dobri za to Citiraj
sivc Napisano 20. november, 2012 Prijavi Napisano 20. november, 2012 To je o?itno serijska napaka teh motorjev, saj se to ob?asno dogaja veliko lastnikom teh letnikov z tem motorjem. Ne vem ali je komu uspelo to napako popolnoma dopraviti. Citiraj
jotko Napisano 20. november, 2012 Avtor Prijavi Napisano 20. november, 2012 To je o?itno serijska napaka teh motorjev, saj se to ob?asno dogaja veliko lastnikom teh letnikov z tem motorjem. Ne vem ali je komu uspelo to napako popolnoma dopraviti. tudi ob menjavi ?ob? Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.