Skoči na vsebino

nakup 323F diesel (TD ali DITD ? )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav,

 

Odlo?am se za nakup Mazde 323F z diesel motorjem (na?eloma mi je vseeno ali 90 ali 101 KM motor). Zanima me, kak?ne so razlike med tema dvema motorjema in predvsem kateri je vzdr?ljivej?i ?

 

Bral sem, da so bile te?ave z Denso ?rpalko nafte, ali se je to pojavljalo pri obeh motorjih ali samo starej?i, ter da bi naj bila obnova okoli 800 - 1000 eur, kar se mi zdi ogromno, to je pol vrednosti avta. Se da to sedaj ?e ceneje uredit kje, ker je to edina stvar, ki me odbija od nakupa?

Menjava jermenov je na 90.000 km, to mi je znano, tudi to da je rja okoli kolotekov in spodnji strani vrat.

 

So ?e kak?ne druge hibe, na katere naj bom pozoren? Sicer sem pa ?e imel 2 F-ke, obe bencin in so me zelo navdu?ile, vendar pri mojih preko 30.000 km letno, je bila poraba malo prevelika.

 

In ?e se ne motim, je to ?e "stari dobri" dizel, kjer ni te?av z injektorji in avto tudi nima dvomasnega vztrajnika, ali se motim? Kaj mi dejansko lahko crkne od dragih dizel komponent razen zgoraj omenjene ?rpalke? So sami deli za Mazdo dragi? Ker bencinarke nisem nobene "?raufal" samo redni servis. Vendar so bile ?e takrat pred leti obe dokaj mladi in pod 100.000 km prevo?enih, sedaj pa gledam 10 let in ve? stare dizle, tako da malo ra?unam tudi na to, da bo treba kaj porihtat.

 

Hvala,lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Menda je naša CX-30 nekje na morju, me Japonsko in Evropo.  
    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.