Skoči na vsebino

nakup 323F diesel (TD ali DITD ? )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav,

 

Odlo?am se za nakup Mazde 323F z diesel motorjem (na?eloma mi je vseeno ali 90 ali 101 KM motor). Zanima me, kak?ne so razlike med tema dvema motorjema in predvsem kateri je vzdr?ljivej?i ?

 

Bral sem, da so bile te?ave z Denso ?rpalko nafte, ali se je to pojavljalo pri obeh motorjih ali samo starej?i, ter da bi naj bila obnova okoli 800 - 1000 eur, kar se mi zdi ogromno, to je pol vrednosti avta. Se da to sedaj ?e ceneje uredit kje, ker je to edina stvar, ki me odbija od nakupa?

Menjava jermenov je na 90.000 km, to mi je znano, tudi to da je rja okoli kolotekov in spodnji strani vrat.

 

So ?e kak?ne druge hibe, na katere naj bom pozoren? Sicer sem pa ?e imel 2 F-ke, obe bencin in so me zelo navdu?ile, vendar pri mojih preko 30.000 km letno, je bila poraba malo prevelika.

 

In ?e se ne motim, je to ?e "stari dobri" dizel, kjer ni te?av z injektorji in avto tudi nima dvomasnega vztrajnika, ali se motim? Kaj mi dejansko lahko crkne od dragih dizel komponent razen zgoraj omenjene ?rpalke? So sami deli za Mazdo dragi? Ker bencinarke nisem nobene "?raufal" samo redni servis. Vendar so bile ?e takrat pred leti obe dokaj mladi in pod 100.000 km prevo?enih, sedaj pa gledam 10 let in ve? stare dizle, tako da malo ra?unam tudi na to, da bo treba kaj porihtat.

 

Hvala,lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, njegovo osebno mnenje proti tvojemu osebnemu mnenju ...   In pri tebi smo že itak navajeni, da je najboljše točno tisto, kar imaš ti. Pri 6-ki so to manjša 17" platišča (namesto 19"), pri CX-30 pa večja 18" (namesto 16"). Naključje?   Pri nas je odločil šofer - mu je čisto vseeno, zato je izbral cenejšo varianto. Mi je všeč, ker se odloča racionalno. 🙂   Je pa še nekaj, ko sam 2x na leto menjam kolesa, je menjava manjših opazno lažja. Ko prestavljam 19" me potem še 1 teden boli križ.
    • Tale tvoj prodajalec je malce smešen.  " Najbolje je kupiti". To je le njegovo osebno mnenje. Kupiš tisto, kar si lahko privoščiš oziroma, kaj ti paše.  Recimo za 6-ko je, vsaj zame,  bolje imeti 17"zimske,ker je avto sam po sebi trd (vzmetenje) in nizek, in ni dobro prileteti v kako udarno jamo z nizkopresečnimi gumami. Na cx30 niso tako extremno nizkopresečne gume  in je vse skupaj bolj mehko. Tako, da je po moje ta kombinacija z 18"  v redu. Preizkušena kombinacija v globokem snegu in v vseh zimskih pogoji.   
    • To je pa čisto tvoja odločitev. Obe varianti sta po homologaciji za CX-30 OK, tudi po mojem mnenju OK (pozimi mehkejša, drugačna vožnja ... malo spremembe).   Mi smo se odločili za nakup dodatnih 16" Mazdinih platišč (cca 600 €) in gum (cca 600 € Dunlop, z vključenimi TPMS ventili). Sam že dolgo kupujem samo še platišča, ki so iste znamke kot avto, in ni mi žal.   Tole je dejal prodajalec: "Platišča za zimske pnevmatike je najbolje kupiti 2" manjše, se pravi R16 (original na vozilu so R18). Posledično so na voljo tudi precej cenejše zimske pnevmatike."    
    • Ne   Naj ponovijo test po 3 letih redne uporabe   To je kot nakup gum, bog si ga vedi kakšna bo čez 2, 3 leta, ko rata mal trda
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.