Skoči na vsebino

Miatarji - Razno

Ustvari kratki URL


Dejan Pavlovic

Priporočeno sporočilo

  • 3 tedne kasneje...

kaj je miatarji:).. ?akamo na vreme?:)... z wanklom sva par tednov nazaj razmi?ljala da bi se enkrat dobil na enem fajn kme?kem turizmu (kamnikar).. blizu vi?nje gore, mali vrh.. stvar je blizu.. lepa cestica.. najbol va?no pa.. super hrana:).. ?e ste za to se zmenimo en vikend.. in v leto?njem letu prvi? dobimo, pojemo, nazdravimo.. in malo podebatiramo o prihajajo?em letu in na?ih planih:) JE KDO ZAINTERESIRAN?:)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zivio :D...

mam novo uprasanje ce se kdo spozna....

 

okoli ITB sepravi trobentice...ne da imam kak namen montirat ali kar kol podobnega..samo o turbinah in krompresorjih nekaj vem o tem itb-jih pa ne...

 

kake so predelave na motorju da to pa?e?

zivljenska doba z tem montirano na motorju?

poraba se kj dvigne?kaj pa hp...koliko kej pridobi?

sej verjetno na 1.8 motorju je skoda dajat ker dvigne kompresijo ki je pa ze tako visoka za ta motor..al se motim?kako je pa z homologacijo te zadeve v sloveniji?ne vrjamm da se da...

 

tko splo?ne stvari me zanimajo:D

 

hvala vsem za odgovore :D

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ITB je zakon, sam je pa spet cena v okviru turbo in kompresor sistemov, ker je za doseganje dobre konjenice potrebnih kar nekaj predelav motorja, poleg standardne menjave injektorjev in ecu-ja. ?ivljenska doba, poraba in hp so odvisni ravno od vlo?enih financ. Dosedaj mi sicer nikjer ni uspel to?n najdt to?nih podatkov, nekak pa logika pove, da bolj kot je motor obremenjen, prej se bo obrabu. No, predvidevam, da si itak ?e pogledu kak posnetek na youtubu in opaz? okvirno za kaj se gre..

 

Kot sm js na netu zasledu gre pa nekak tko: ITB za najve?jo odzivnost in zvok, kompresor za enakomerno pove?anje mo?i po celem spektru in turbina za najve?jo mo? z zamikom v obratih. Kaj bomo na?raufal? :hudicek:

 

V vsakem primeru je pa nekak tko,kolker dnarja tolk muske..Aja pa ne, n? od tega se ne da homologirat :glare:

 

Pa ?e en zlo zanimiv projekt, ?e si taprav mojster in bi si kr sam naredu ITB :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zivio :D...

mam novo uprasanje ce se kdo spozna....

 

okoli ITB sepravi trobentice...ne da imam kak namen montirat ali kar kol podobnega..samo o turbinah in krompresorjih nekaj vem o tem itb-jih pa ne...

 

kake so predelave na motorju da to pa?e?

zivljenska doba z tem montirano na motorju?

poraba se kj dvigne?kaj pa hp...koliko kej pridobi?

sej verjetno na 1.8 motorju je skoda dajat ker dvigne kompresijo ki je pa ze tako visoka za ta motor..al se motim?kako je pa z homologacijo te zadeve v sloveniji?ne vrjamm da se da...

 

tko splo?ne stvari me zanimajo:D

 

hvala vsem za odgovore :D

 

-Da to (fizi?no) pa?e rabi? primeren vsisni kolektor, da pa to dela, pa ?e marsikaj.

-Odvisno od marsi?esa, predvsem kot je ?e viper povedu, ?.

-Poraba se itq dvigne...Konjev, spet odvisno ?

-Od kje tebi, da ima bp visoko kompresijsko razmerje?

-Homologirat se da pri nas samo zadeve s T?Vom, uradno!

 

LP

Jero

s2k_sig_transition_small.gif
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ni mam pravice pisat, pa vseeno jaz sem na svoji 323f bg imel posprejane z rde?im sprejem in sem lahko dosegel tak u?inek kot je na zgornji sliki ali pa tudi manj, tako se ob robih po?prical konkretno, na sredini pa manj tako da ni bilo problemov z barvo svetlobe. Ker ?e bo? naredil konkretno rde?o prevleko npr. folija bo? moral uporabiti zeleno ?arnico za oran?ni efekt blinkanja. Sprej je pa bil od MOTIP-a rde?e prav za barvanje lu?i.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

ojla

mene pa zanima, ?e kje obstaja mikrofilm za mx5, kje so vsi kosi vijaki, pa katalo?ke ?tevilke????

 

 

Mikrofilmov ze nekaj let (mogoce celo desetletji :P ) ne uporabljajo... Ze zelo dolgo se za to uproabljajo racunalniki in ustrezna programska oprema :) ... Kje to dobiti pa ne bi vedel ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Mikrofilmov ze nekaj let (mogoce celo desetletji :P ) ne uporabljajo...

Druga? poznam kar nekaj arhivskih slu?b, tudi v JU, ki ?e vedno shranjuje stvari na mikrofilme. Res pa da se je za?el proces pretvarjanja na ra?unalnike :)

 

Jaz pa trenutno razmi?ljam...kaj od tega bi se lahko zna?lo na mazdi?

Za lu?i ne vem ?e znam tako mojstrsko to narest kot je Symon, feltne se bojim da bi pomanj?ale vse skupaj, ?rte so mi pa kar v?e? :) Pa vseeno no?em da bi vse skupaj preve? izpadalo...

 

Objavljena slika

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brez skrbi, ne bo ga k nam. Vonderlajna ne pusti.
    • Imam občutek, da bomo našo BTjko vozili do konca, potem jo pa generalno obnovili in vozili naprej. Ker tole...  Prej bo elektično vozilo v garaži kot pa tale ropotija... To je samo za avtoceste. Že makadami znajo biti problem. Da bi pa s temu vlekel dve prikolici po teh naših vlakah - ne, to ni vozilo za delat, to je vozilo za pederisanje... Že mobitel, ki ima "zaslon na dotik", je ves spraskan od žaganja, betona, prahu, ... ..., zraven pa še fino namaščen od olj (takšnih in drugačnih)... Da po delu v gozdu ali pa po betoniranju doma s prsti potegnem po tistem ekrančku... Sedeži pa tudi ta pravi, da se v starih šihtnih hlačah usedem noter... Ja, saj so ga slikali v gozdu in v nekem potočku. Za eno sliko to še gre, da se pa odpelje v en pravi gozd, me pa zanima, kako bi se končalo... In, kolikor vidim, je avtomatik. Glej, ne bom kaj več niti pisal, raje prepustim besedo na primer @scania, ki se na avtomatske menjalnike bolj spozna. Naj on napiše, kako avtomatski menjalnik reagira na vožnjo po globokih blatnih lužah, ko skozi oddušnik pride vanj muljnata voda. Že za ročnega to ni preveč zdravo in se priporoča menjava olja na vsakih 120.000 km. Kako pa avtomatski menjalnik dela, če je v njem kak literček muljnate vode?    Torej je to draga igračka za pederisanje po mestu, ne pa delovni stroj za kmete s hribov doma...   Dodam samo še to: v Avstraliji je cena od 50.000$ na gor... 
    • moja izkušnja, ker sem imel sedaj v zadnjih 2 mesecih nekaj voženj s temi elektro sodobnimi karkoli že :)..... - kolega je nabavil (je v penziji sedaj, in doma ima sončno elektrano in ga polni pač doma, brez potrebe kako hitro....) za domačo rabo in vožnjo do 100km ter za po vasi za po kruh rabljenega bmw i3 (cca.5let).....razen ko sva se peljala po AC in sem ga vprašal a to kaj gre in je pritisnil gas se nekam premakne, noter dolgočasen avto, sicer glede na zunanjo velikost zanimivo prostoren, ampak nekako avto brez duše, in se smešno zgleda s temi ozkimi gumami, za daljše vožnje si je pa kupil novega hyundai tuscona dizla - drugi kolega se je nekaj napalil na volvota xc30 in je vzel na testno vožnjo tistega z dual motorjem, ki ima nekih brutalnih 480km in pospešek 3,5 do 100 :), sva se malo vozjakala okrog....ok zanimiva izušnja, sicer bi bil bolj za na kako dirkališče....avto stane mislim da cca.48k€ in ga ne bi nikoli kupil....notri je narejen iz reciklirane plastike (wtf), ko sem malo preverlajl to plastiko in predale sem se ustrašil da bom kaj zlomil....v glavnem kitajski crap znotraj, zunaj še zgleda (mi je vizualno ok), ampak takega avta za 48k ne bi kupil.....kar se tiče posepeškov je pa to itak "neuporabno" in nesmiselno, ker niti ni filling, da se počitiš kot v vesoljski kapsuli, enostavno občutek pri takih pospeških nekako ni normalen, da bi to stalno počel...ja pa notri je čisto vse digitalizirano, niti enega (1) gumba, vse na tablici, ki je kot da bi imel 14inčni laptop obrnjen pokonci....meni osebno groza. - zadnjič pa je prišel en sodelavec in sva šla na malico ter je uletel s tistim jajcem od smart for two, po LJ obvoznici sva bila konkurenčna kamionom z 95km/h, bolj varno se počutim če grem s kolesom ali peš.... - jaz bom še nekaj časa ostal na klasiki  
    • Res je. Tega sem si zapomnil po   "junaški", hitri vožnji. Tudi v klancih je bil presneto hiter. 
    • Tudi te naše prvovgradne Bridgestonke na cx30 so en polom od gum. Po dveh letih in prevoženih 35000 km so fuč.  Sploh si ne upam več vozit v dežju, ker spredaj ne drži nič in nos beži takoj ven. Spomladi gredo gor nove Conti 7.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.