Skoči na vsebino

Miatarji - Razno

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lahko naredim eno lep?o sliko ?e je potrebno :D Ampak ?e je ?e napeljava narejena, me zanima kaj je, ker bi lahko potencialno "preprosto nekaj dodal" in bi delovalo.. :)

Napisano

@toma.. ko si odmontiral radio, ta plasticni okvir okoli, je pod tem kaj takega kar bi lahko delalo probleme ce cez ta okvircek naredim male luknjice za vijake?

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Napisano

?kripanje bo pomoje ostalo. Avtomobili se vedno delno zvijajo, roadsterji toliko bolj. Zato z vsako generacijo poudarjajo kako bolj toga je ?koljka. Vsaj kolikor sem se fural z hardtopom pri prijatelju je to pa? del tega avtomobila, ?eprav mogo?e zveni grozno. Pravzaprav se to ?kripanje opazi celo pri bistveno bolj togih avtomobilih (Clio RS) pozimi, ko so gume na kakem pritlja?niku rahlo zmrznjene in pri zavijanju ?ez kak kucelj sli?im ?kripanje. Tole na slikah pa deluje ?isto solidna zadeva vkolikor se vedno vozi? s hardtopom. Ravno ful prednosti ne vidim. ?kripanje pa kot sem napisal ne bo prenehalo.

 

Ja to verjamem, da bo nekaj ?kripanja ostalo, ampak pri meni streha ?e v osnovi ni zadosti pritrjena (tiste zaponke zelo slabo primejo, sprednje ?e, stranske pa slabo) in se bo sigurno izbolj?alo - govorim pa o ?kripanju strehe oz bolj kako malo posko?i streha na luknjah..

 

Ko dam za zimo hardtop gor, ga imam gor, dokler ne pride lepo vreme in je potem vedno dol - tako da ne menjam vsaki? ko je lepo vreme pozimi :)

 

LPB

Napisano

@toma.. ko si odmontiral radio, ta plasticni okvir okoli, je pod tem kaj takega kar bi lahko delalo probleme ce cez ta okvircek naredim male luknjice za vijake?

 

?e misli? tisto ki gre okoli radia in se nadaljuje spodaj mimo klime do v?igalnika itd., mislim da ni odzadaj ni? takega kar bi delalo probleme. Kablov sigurno ni, da bi kaj "precvikal". To govorim okoli radia, okoli klime pa nevem kaj je.

 

Se na obeh mojih slikah vidi kaj je odzadaj, je nek razmak in pol je spet neka plastika. Sem se pa kar namu?il dobiti radio ven brez orodja, sem improviziral z izvija?i.

Napisano

Super. To sem mislil ja, hvala. Ker jaz imam se dvd player tam, in tistega se mi res ne da sraufati ven:) hvala

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Danes sem se lotil centralnega zaklepanja. Motor?ke sem namestil, problem pa je sedaj povezovanje kablov. 


 


Tu pa so vpra?anja: :D


 


Kako dobi? tisti glup konektor med vrati in karoserijo dol? Potegnil sem ga malo ven, ampak to je tudi to, ker ni dovolj prostora. A ga lahko z notranje strani najprej odklopim in kako? Ker komaj kaj vidim spodaj .. in mi danes ni uspelo, ker me je no? ujela. Sem ?e skoraj obupal pri name??anju motor?kov, ker sem ugotovil da je zajla in ne pa tiste kovinske palice. Samo tam sem porabil 3 ure da sem pogruntal kako in kaj, sedaj pa tej kabli jaooo .. pa ?e na konektorju sem po?il tiste "zati?e" in sedaj se ne zatakne ve? nazaj not, ampak malce visi ven. Kako naj potem to zatesnim, da mi ne bo tekla voda not? Da zasilikoniram ali kako? 


 


Vpra?am ?e tukaj, za tiste ki v mx-5 sekciji ne morete odgovarjat.

Napisano

Najbol? da vrata dol vzame?, to sem se jst jebal k sm kable vleku za zvo?nike tam skozi. Mor? pa tisto zeleno na vrhu konektorja ven potegnit pol pa gre narazen. Gume pa (?e) nisem spravil nazaj ?ez tko da mi ne tesni.

Napisano

Torej morem dobit najprej cel konektor vn, da lahko tisto zeleno odprem? Kako pa si potem potegnil kable skozi? Vrata res ne bi rad dajal dol, ker delam sam. Bi rabil ?e nekoga da mi vrata dr?i..

 

Aha ampak a ti zamaka not v avto, ker nima? ?e gume? Jaz bom probal z vazelinom namazat pa nataknit nazaj gor. Samo vseeno bo viselo ven, ker sem zati?e polomil -.-

 

Kot da jim je blo te?ko samo kable povezat, ne pa neke jeb** konektorje tam dajat ... 

Napisano

Ja iz karoserije potegne? cel konektor ven pol pa razklopi?. :D Ta zelen del je pri meni mal druga?en se mi zdi ker mam PFL.

 

http://forum.miata.net/vb/showpost.php?p=4421719&postcount=4

 

Za kable sem pa na vrhu od?agal en del da sem jih spravil skozi. Placa je dosti ker je ve?ina konektorja neizkori??ena. Gumo mam pa tko nataknjeno kot je na prvi sliki, mal se vid kapljic v?as po de?ju tko da bol? da zrihtam zdej spomladi. :)

 

Brez da da? vrata dol je pa res te?ko, men ne bi uspelo pa mam dost suhe roke. Lohk da? ven tist zati? k omejuje vrata da dobi? ?e kak cm placa ampak vseeno premal zame. Rabi? pa ?e en par rok ?e ho?e? dat vrata nazaj gor. :D

Napisano

U dobra ideja, a tisti zati? ki omejuje vrata se lahko odstrani? Ker pol bi mogo?e uspelo. Jaz imam tudi zelo suhe roke :D

 

A si registriran na miata.net? Ker ne morem pove?ati slike, pa ?e bi mi lahko poslal slike. ?e ne pa se bom jaz registriral jutri, ker itak vedno kaj rabim :)

 

Ja sem tudi jaz opazil da imata FL in PFL druga?ne konektorje. Jutri je nov dan, upam da bo ratalo, ?e ne bom res dal vrata dol. 

 

Glede gume pa ja, tako je sedaj tudi pri meni. (vsaj mislim, ker ne vidim slike)

Napisano

Zanima me kak?na je kaj alu felga oz ultralaggera 16 col. eni pravjo da je lahka in trda nekateri pravjo da se hitro zvije. Gledam ker bi rad kupo ene felge za poleti druge bi mel pa za zimo. Po moje je la?ja od te orginal ki jih mam zdej gor. Ve kdo kej ve? o tej felgi?

:zoom-zoom:

Napisano

Ok sedaj bi rabil "wiring diagram" za mazdo, ker lahko dobim 12v iz gretja sede?ev. A mi lahko kdo pove kje lahko dobim diagrame? Vem da sem jih nekje na?el, ampak nisem na?el za gretje sede?ev.

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ekola, zaj imaš avto kot je treba, samo voziš se in to čim več in čim dlje.... 
    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.