Skoči na vsebino

Miatarji - Razno

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

kaj je miatarji:).. ?akamo na vreme?:)... z wanklom sva par tednov nazaj razmi?ljala da bi se enkrat dobil na enem fajn kme?kem turizmu (kamnikar).. blizu vi?nje gore, mali vrh.. stvar je blizu.. lepa cestica.. najbol va?no pa.. super hrana:).. ?e ste za to se zmenimo en vikend.. in v leto?njem letu prvi? dobimo, pojemo, nazdravimo.. in malo podebatiramo o prihajajo?em letu in na?ih planih:) JE KDO ZAINTERESIRAN?:)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Napisano

Jaz sem za. Fajn da malo predebatiramo, ker kakor hitro je ?el Januar, bo otvoritev sezone kmalu tu...mene ?e kar mal vle?e na potovanja :)

 

Kaj je pa s koledarji?

Podpis.png

 

Napisano

zivio :D...

mam novo uprasanje ce se kdo spozna....

 

okoli ITB sepravi trobentice...ne da imam kak namen montirat ali kar kol podobnega..samo o turbinah in krompresorjih nekaj vem o tem itb-jih pa ne...

 

kake so predelave na motorju da to pa?e?

zivljenska doba z tem montirano na motorju?

poraba se kj dvigne?kaj pa hp...koliko kej pridobi?

sej verjetno na 1.8 motorju je skoda dajat ker dvigne kompresijo ki je pa ze tako visoka za ta motor..al se motim?kako je pa z homologacijo te zadeve v sloveniji?ne vrjamm da se da...

 

tko splo?ne stvari me zanimajo:D

 

hvala vsem za odgovore :D

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

Napisano

ITB je zakon, sam je pa spet cena v okviru turbo in kompresor sistemov, ker je za doseganje dobre konjenice potrebnih kar nekaj predelav motorja, poleg standardne menjave injektorjev in ecu-ja. ?ivljenska doba, poraba in hp so odvisni ravno od vlo?enih financ. Dosedaj mi sicer nikjer ni uspel to?n najdt to?nih podatkov, nekak pa logika pove, da bolj kot je motor obremenjen, prej se bo obrabu. No, predvidevam, da si itak ?e pogledu kak posnetek na youtubu in opaz? okvirno za kaj se gre..

 

Kot sm js na netu zasledu gre pa nekak tko: ITB za najve?jo odzivnost in zvok, kompresor za enakomerno pove?anje mo?i po celem spektru in turbina za najve?jo mo? z zamikom v obratih. Kaj bomo na?raufal? :hudicek:

 

V vsakem primeru je pa nekak tko,kolker dnarja tolk muske..Aja pa ne, n? od tega se ne da homologirat :glare:

 

Pa ?e en zlo zanimiv projekt, ?e si taprav mojster in bi si kr sam naredu ITB :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

zivio :D...

mam novo uprasanje ce se kdo spozna....

 

okoli ITB sepravi trobentice...ne da imam kak namen montirat ali kar kol podobnega..samo o turbinah in krompresorjih nekaj vem o tem itb-jih pa ne...

 

kake so predelave na motorju da to pa?e?

zivljenska doba z tem montirano na motorju?

poraba se kj dvigne?kaj pa hp...koliko kej pridobi?

sej verjetno na 1.8 motorju je skoda dajat ker dvigne kompresijo ki je pa ze tako visoka za ta motor..al se motim?kako je pa z homologacijo te zadeve v sloveniji?ne vrjamm da se da...

 

tko splo?ne stvari me zanimajo:D

 

hvala vsem za odgovore :D

 

-Da to (fizi?no) pa?e rabi? primeren vsisni kolektor, da pa to dela, pa ?e marsikaj.

-Odvisno od marsi?esa, predvsem kot je ?e viper povedu, ?.

-Poraba se itq dvigne...Konjev, spet odvisno ?

-Od kje tebi, da ima bp visoko kompresijsko razmerje?

-Homologirat se da pri nas samo zadeve s T?Vom, uradno!

 

LP

Jero

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

A je res mo?nost da se da dihtunge okoli ?ipe na?telat? Nikjer ne najdem podatka, vem pa da so neki tension cables za to?...

Podpis.png

 

Napisano

A je res mo?nost da se da dihtunge okoli ?ipe na?telat? Nikjer ne najdem podatka, vem pa da so neki tension cables za to?...

 

Da se nekak, je jures v svoji temi enkrat razlagal kako, sam se ne spomnim ve?, mal tm preglej.

 

Tema

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

O hvala, bom pregledal :)

 

Ne vem kaj bi mi brez tebe Jero :D

 

 

+1

 

kje je like button? :D

:cheers:

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

A pa je to tok prosojna, da ni problemov? Prebral sem tudi na clubroadsterju da barvajo s sprejem...

 

Me zanima, ker jaz imam ?e preFL, se pravi oran?ne ?migavce, kako bi izpadlo. Verjetno je pa folija res-way to go :)

Podpis.png

 

Napisano

Mogo?e pa ?e proba? odpret in po?triha? od znotraj, varjant je ve?.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ni mam pravice pisat, pa vseeno jaz sem na svoji 323f bg imel posprejane z rde?im sprejem in sem lahko dosegel tak u?inek kot je na zgornji sliki ali pa tudi manj, tako se ob robih po?prical konkretno, na sredini pa manj tako da ni bilo problemov z barvo svetlobe. Ker ?e bo? naredil konkretno rde?o prevleko npr. folija bo? moral uporabiti zeleno ?arnico za oran?ni efekt blinkanja. Sprej je pa bil od MOTIP-a rde?e prav za barvanje lu?i.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

ojla

mene pa zanima, ?e kje obstaja mikrofilm za mx5, kje so vsi kosi vijaki, pa katalo?ke ?tevilke????

Fuck new cars ... I'm driving oldschool

Napisano

ojla

mene pa zanima, ?e kje obstaja mikrofilm za mx5, kje so vsi kosi vijaki, pa katalo?ke ?tevilke????

 

 

Mikrofilmov ze nekaj let (mogoce celo desetletji :P ) ne uporabljajo... Ze zelo dolgo se za to uproabljajo racunalniki in ustrezna programska oprema :) ... Kje to dobiti pa ne bi vedel ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Mikrofilmov ze nekaj let (mogoce celo desetletji :P ) ne uporabljajo...

Druga? poznam kar nekaj arhivskih slu?b, tudi v JU, ki ?e vedno shranjuje stvari na mikrofilme. Res pa da se je za?el proces pretvarjanja na ra?unalnike :)

 

Jaz pa trenutno razmi?ljam...kaj od tega bi se lahko zna?lo na mazdi?

Za lu?i ne vem ?e znam tako mojstrsko to narest kot je Symon, feltne se bojim da bi pomanj?ale vse skupaj, ?rte so mi pa kar v?e? :) Pa vseeno no?em da bi vse skupaj preve? izpadalo...

 

Objavljena slika

Podpis.png

 

Napisano

:bravo: No to, sam sm namre? tehtnica, in bi take stvari ?e kar in kar tuhtal :)

 

Kmalu gre na sve?o barvo, in prenovo feltn, zato je treba plane narest :)

Podpis.png

 

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Egoist gor ali pa dol. Imam dva otroka in bom preizkusil vse ostale možnosti, preden me na fronto odvlečejo. Ni danes to frkanje metkov naokrog in granat na pol kilometra natančno kot včasih. Danes pride dron ali pa raketa na pol metra točno pa te ni več. Edina rešitev je imeti boljše orožje. Tu pa lahko pomagam, če bi bilo nujno. Samo verjetno ne tu doma. Sem za to, da če se kot EU lotimo, da naredimo nekaj takšnega, da zmelješ 1000 Rusov naenkrat, ne pa fante na fronto pošiljati. Sori, malo bolj "big picture" pogled spet z moje strani.
    • No no no,.. pa itak se ve, da je najbolj redka pa najlepša mazdina barva "Blue Reflex" 😛
    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.