Skoči na vsebino

mazda 626- priklop!NUJNO

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni!

 

Imam mazdo 626 karavan,letnik 2000.Potreboval bi komplet priklop za avto.Ne rabim homologacije, jaz bi ga kar tako gor naredo.Upam,da ima kdo kak?no poceni varianto. hvala za odgovor....

lp

Napisano

pozdravljeni!

 

Imam mazdo 626 karavan,letnik 2000.Potreboval bi komplet priklop za avto.Ne rabim homologacije, jaz bi ga kar tako gor naredo.Upam,da ima kdo kak?no poceni varianto. hvala za odgovor....

lp

 

o kak?nem priklopu ti govori??

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

o kak?nem priklopu ti govori??

 

Kljuka prjatu po slovensko....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj pa je narobe? Je predrag?

 

Druga?e so nove vle?ne kljuke od 500? naprej

 

ha ha ha ha ha ha hah aha

prej?nja mazda 6 - 180?

zdaj?nja mazda 6 250?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zakaj pa naj bi imeli razbiti avti kljuko?

 

Na slikah je ne vidim pa tudi v opisu je ni? :vskalo:

 

Za kljuko zmontirat je res polno ponudnikov povej iz kerega konca si pa ti bomo koga predlagali.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

ima? slabe izku?nje z njim?

 

Fe?tajn je kr neki... men enkt re?e ko kli?em za nek rezervni del da ima ja ni problema kr nej pridem... no pridem ke se pa delajo neumne pa n? nismo najdl nakonc... sm brezveze se vozu tja :wacko:

Napisano

Fe?tajn je kr neki... men enkt re?e ko kli?em za nek rezervni del da ima ja ni problema kr nej pridem... no pridem ke se pa delajo neumne pa n? nismo najdl nakonc... sm brezveze se vozu tja :wacko:

 

ja, sej ?e bi pa najdu bi ti pa tako ceno nabil, da bi sam debel pogledu

Napisano

Je ?e nima? gor?

 

ja zgleda da ne ?e pa spra?uje ... :ne vem:

fe?tajna pa res ne klicat ker to ti pa je zlatar za avtomobilske dele ... cene ma tako da te kr na rit vr?e

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

ja,kljuko sem mislo ja...pardon ;) sem iz okolice maribora

 

Pokli?i v HO?E Formula Shop Avto-Shop Formula ?e nekajkrat zadavoljen uredijo vse potrebno

 

ali pa v melju AVTOKLEPARSTVO-PETER-RAISP kje sem dal predelat pred leti in takrat ?e niso urejali homologacije sem moral sam

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
    • Prav kupu. Nimaš bolšga😁
    • Dosegel pomemben mejnik null
    • Nisem pa še probal tiste penaste spužve, ki se zatlači pod gumo. Če svinjsko preluknjaš gumo, da mleko ne zatesni, se lahko pripelješ na cilj. Baje da je zadevica lahka.
    • To si jih prov kupu, ali ti jih je kdo podaril?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.