Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tole je pa bil projekt... :hohoho: A to si ?e imel pobru?ene kanale al si ti kaj rihtal dodatno ker na fotki na prvi pogled izgleda kot bi bi bili opilki na ventilu. :blush:

 

Tako mora to izgledati fabr?ko... :jezicek:

Objavljena slika

Objavljena slika

  • Odgovori 87
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Tole je pa bil projekt... :hohoho: A to si ?e imel pobru?ene kanale al si ti kaj rihtal dodatno ker na fotki na prvi pogled izgleda kot bi bi bili opilki na ventilu. :blush:

 

js nism dodatno ?e n? delu... tisto kar vidi? na ventilih je prah not pr?u... sploh ni panike, ker se bo razdiranje nadaljevalo :D

Napisano

Kam bo? pa pol haubo dal, jo bo? pritrdil kar na kolektor ? :aaaaa:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Luknjo ?es, pa da vn ?trli... meni pa druga?e zgleda kot custom made kolektor, direkt na glave, brez vrisov in ostalih drobnarij :) Verjetn za kak turbo projekt :D

panoramska.jpg
Napisano

Kam bo? pa pol haubo dal, jo bo? pritrdil kar na kolektor ? :aaaaa:

 

to mi je jasn, da ga nebi spravu not (oz. bi se dal havbo predelat), sam zanima me kaj bi naj blo bolj?ega pri takem kolektorju?

Napisano

Glede sesalnega kolektorja, boljsega od original Mazdinega se niso naredili. Vse ostalo so bili eksperimenti, ki sem jih v zadnjih 10 letih spremljal po ameriskih Mazda forumih.

 

Dovolj je obdelat originalni sesalni kolektor, meni se je poznalo 20KM.

Napisano

Glede sesalnega kolektorja, boljsega od original Mazdinega se niso naredili. Vse ostalo so bili eksperimenti, ki sem jih v zadnjih 10 letih spremljal po ameriskih Mazda forumih.

 

Dovolj je obdelat originalni sesalni kolektor, meni se je poznalo 20KM.

 

kaj vse si pa spremenu (lohk tut na ZS), ker moj je neki malega ?e bil predelan

Napisano

Od znotraj se spolira. Tudi tako, da se kolektor "odpre", pobrusi in spet zavari skupaj. Odvisno od orodja na razpolago. Zraven pase se povecana loputa za plin. Tole se da povrtat na 70mm.

 

Zaenkrat se je ustavilo pri 250KM. Seveda se da se vec.

Napisano

Od znotraj se spolira. Tudi tako, da se kolektor "odpre", pobrusi in spet zavari skupaj. Odvisno od orodja na razpolago. Zraven pase se povecana loputa za plin. Tole se da povrtat na 70mm.

 

Zaenkrat se je ustavilo pri 250KM. Seveda se da se vec.

 

Loputa je u bistvu ?e ve?ja, glede odpiranja kolektorja pa ?al nimam ustreznega orodja :closedeyes:

 

Je res, da ?e se kolektor pobarva, da to pomeni dodatno segrevanje?

Napisano
Napisano

Kolikor jaz vem v teoriji ja, doda? ?e en sloj ne?esa kar slab?e odvaja toploto. Druga napaka, ki jo folk dela je, da polirajo sesalne kolektorje, da so bling bling. Dokler je grob ima ve?jo povr?ino, la?je odvaja toploto, ker je ve? povr?ine (nekako tako kot zra?no hlajeni cilindri). Ampak to je teorija, koliko se pozna v praksi pa ne vem. To je isto kot une dihtunge med glavo in sesalen kolektor, ki odbijajo toploto, oziroma jo ne prena?a na sesalni kolektor iz glave, da je hladnej?i, bla bla bla... ?e en detajl, ki pomoje v 99% nima opazen efekt. Razen, ?e je mazda mx kdaj testiral odvisnost temperature na mo??

Napisano

Kolikor jaz vem v teoriji ja, doda? ?e en sloj ne?esa kar slab?e odvaja toploto. Druga napaka, ki jo folk dela je, da polirajo sesalne kolektorje, da so bling bling. Dokler je grob ima ve?jo povr?ino, la?je odvaja toploto, ker je ve? povr?ine (nekako tako kot zra?no hlajeni cilindri). Ampak to je teorija, koliko se pozna v praksi pa ne vem. To je isto kot une dihtunge med glavo in sesalen kolektor, ki odbijajo toploto, oziroma jo ne prena?a na sesalni kolektor iz glave, da je hladnej?i, bla bla bla... ?e en detajl, ki pomoje v 99% nima opazen efekt. Razen, ?e je mazda mx kdaj testiral odvisnost temperature na mo??

 

tut glede poliranja sm ?e sli?u ja :) mazda_mx ma? kak?ne izku?nje iz prakse glede tega? :)

Napisano

Moji kolektorji so bili zmeraj spolirani kot ogledalo. (prav tako pokrov ventilov) Zaenkrat gre avto kar dobro. Glede na to da je pod havbo zelo zelo vroce, se itak nima kam hladit.

Napisano

hmm, to hlajenje je kr problem pri teh motorjih <_< nekak bo treba re?it to te?avo... kako pa kaj se bom lotu, ko bo motor zunaj ;)

Napisano

Moji kolektorji so bili zmeraj spolirani kot ogledalo. (prav tako pokrov ventilov)

 

Predvidevam da z notranje strani :D ?emo pa to slu?i?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.