Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tole je pa bil projekt... :hohoho: A to si ?e imel pobru?ene kanale al si ti kaj rihtal dodatno ker na fotki na prvi pogled izgleda kot bi bi bili opilki na ventilu. :blush:

 

Tako mora to izgledati fabr?ko... :jezicek:

Objavljena slika

Objavljena slika

  • Odgovori 87
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Tole je pa bil projekt... :hohoho: A to si ?e imel pobru?ene kanale al si ti kaj rihtal dodatno ker na fotki na prvi pogled izgleda kot bi bi bili opilki na ventilu. :blush:

 

js nism dodatno ?e n? delu... tisto kar vidi? na ventilih je prah not pr?u... sploh ni panike, ker se bo razdiranje nadaljevalo :D

Napisano

Kam bo? pa pol haubo dal, jo bo? pritrdil kar na kolektor ? :aaaaa:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Luknjo ?es, pa da vn ?trli... meni pa druga?e zgleda kot custom made kolektor, direkt na glave, brez vrisov in ostalih drobnarij :) Verjetn za kak turbo projekt :D

panoramska.jpg
Napisano

Kam bo? pa pol haubo dal, jo bo? pritrdil kar na kolektor ? :aaaaa:

 

to mi je jasn, da ga nebi spravu not (oz. bi se dal havbo predelat), sam zanima me kaj bi naj blo bolj?ega pri takem kolektorju?

Napisano

Glede sesalnega kolektorja, boljsega od original Mazdinega se niso naredili. Vse ostalo so bili eksperimenti, ki sem jih v zadnjih 10 letih spremljal po ameriskih Mazda forumih.

 

Dovolj je obdelat originalni sesalni kolektor, meni se je poznalo 20KM.

Napisano

Glede sesalnega kolektorja, boljsega od original Mazdinega se niso naredili. Vse ostalo so bili eksperimenti, ki sem jih v zadnjih 10 letih spremljal po ameriskih Mazda forumih.

 

Dovolj je obdelat originalni sesalni kolektor, meni se je poznalo 20KM.

 

kaj vse si pa spremenu (lohk tut na ZS), ker moj je neki malega ?e bil predelan

Napisano

Od znotraj se spolira. Tudi tako, da se kolektor "odpre", pobrusi in spet zavari skupaj. Odvisno od orodja na razpolago. Zraven pase se povecana loputa za plin. Tole se da povrtat na 70mm.

 

Zaenkrat se je ustavilo pri 250KM. Seveda se da se vec.

Napisano

Od znotraj se spolira. Tudi tako, da se kolektor "odpre", pobrusi in spet zavari skupaj. Odvisno od orodja na razpolago. Zraven pase se povecana loputa za plin. Tole se da povrtat na 70mm.

 

Zaenkrat se je ustavilo pri 250KM. Seveda se da se vec.

 

Loputa je u bistvu ?e ve?ja, glede odpiranja kolektorja pa ?al nimam ustreznega orodja :closedeyes:

 

Je res, da ?e se kolektor pobarva, da to pomeni dodatno segrevanje?

Napisano
Napisano

Kolikor jaz vem v teoriji ja, doda? ?e en sloj ne?esa kar slab?e odvaja toploto. Druga napaka, ki jo folk dela je, da polirajo sesalne kolektorje, da so bling bling. Dokler je grob ima ve?jo povr?ino, la?je odvaja toploto, ker je ve? povr?ine (nekako tako kot zra?no hlajeni cilindri). Ampak to je teorija, koliko se pozna v praksi pa ne vem. To je isto kot une dihtunge med glavo in sesalen kolektor, ki odbijajo toploto, oziroma jo ne prena?a na sesalni kolektor iz glave, da je hladnej?i, bla bla bla... ?e en detajl, ki pomoje v 99% nima opazen efekt. Razen, ?e je mazda mx kdaj testiral odvisnost temperature na mo??

Napisano

Kolikor jaz vem v teoriji ja, doda? ?e en sloj ne?esa kar slab?e odvaja toploto. Druga napaka, ki jo folk dela je, da polirajo sesalne kolektorje, da so bling bling. Dokler je grob ima ve?jo povr?ino, la?je odvaja toploto, ker je ve? povr?ine (nekako tako kot zra?no hlajeni cilindri). Ampak to je teorija, koliko se pozna v praksi pa ne vem. To je isto kot une dihtunge med glavo in sesalen kolektor, ki odbijajo toploto, oziroma jo ne prena?a na sesalni kolektor iz glave, da je hladnej?i, bla bla bla... ?e en detajl, ki pomoje v 99% nima opazen efekt. Razen, ?e je mazda mx kdaj testiral odvisnost temperature na mo??

 

tut glede poliranja sm ?e sli?u ja :) mazda_mx ma? kak?ne izku?nje iz prakse glede tega? :)

Napisano

Moji kolektorji so bili zmeraj spolirani kot ogledalo. (prav tako pokrov ventilov) Zaenkrat gre avto kar dobro. Glede na to da je pod havbo zelo zelo vroce, se itak nima kam hladit.

Napisano

hmm, to hlajenje je kr problem pri teh motorjih <_< nekak bo treba re?it to te?avo... kako pa kaj se bom lotu, ko bo motor zunaj ;)

Napisano

Moji kolektorji so bili zmeraj spolirani kot ogledalo. (prav tako pokrov ventilov)

 

Predvidevam da z notranje strani :D ?emo pa to slu?i?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.