Skoči na vsebino

dobava original filtrov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali kdo ve ce se da dobit original filtre (oljni,zracni) da bi jih narocil po netu.

 

Mislim da originalnih sploh ni....pa zakaj hudica? Saj staneta oba ene 20?....

Ce pa zato, da bi fejkal 'uradni servis' pa ni vredno ker brez DSK itak ni nic.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mislim da originalnih sploh ni....pa zakaj hudica? Saj staneta oba ene 20?....

Ce pa zato, da bi fejkal 'uradni servis' pa ni vredno ker brez DSK itak ni nic.

 

jaz potrebujem filtre.do mazdinega servisa imam 60 km. ne splaca mi se hodit
Napisano

jaz potrebujem filtre.do mazdinega servisa imam 60 km. ne splaca mi se hodit

 

ja saj ne vem zakaj, pojdi v prvo avto ?tacuno in bo? dobil vse.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glede filtrov bi rad povedal svojo izkusnjo, pred enim mesecem sem si sam delal servis na moji ?estki in si

menjal vse filtre. Cez priblizno en mesec je avto na avtocesti za?elo du?iti, na koncu je bilo tako hudo da je sol 120 km/h, malo sem tuhtal kaj bi mu lahko bilo in sem prisu do zaklju?ka da je filter zama?en. Ko sem kupoval filtre za servis sem vprasal naj mi dajo od Nipparts in ker ga niso imeli sem vzel MANN in tocno ta filter je bil vzrok da je avto dusilo. Ko sem menjal ponovno filter je avto za?el vle?t kot v starih ?asih. Ko sem primerjal oba filtra sem ugotovil da sta v notranjosti sestavljena ?isto drugace, mann ima polovico filter, polovico je pa prazna plo?evinka in zgleda da ima premalo pretoka...hotel sem to povedati kot informacijo da ne bo ?e kdo si razbijal glavo z podobnim problemom :prstgor:

www.gistel.si

Napisano

Glede filtrov bi rad povedal svojo izkusnjo, pred enim mesecem sem si sam delal servis na moji ?estki in si

menjal vse filtre. Cez priblizno en mesec je avto na avtocesti za?elo du?iti, na koncu je bilo tako hudo da je sol 120 km/h, malo sem tuhtal kaj bi mu lahko bilo in sem prisu do zaklju?ka da je filter zama?en. Ko sem kupoval filtre za servis sem vprasal naj mi dajo od Nipparts in ker ga niso imeli sem vzel MANN in tocno ta filter je bil vzrok da je avto dusilo. Ko sem menjal ponovno filter je avto za?el vle?t kot v starih ?asih. Ko sem primerjal oba filtra sem ugotovil da sta v notranjosti sestavljena ?isto drugace, mann ima polovico filter, polovico je pa prazna plo?evinka in zgleda da ima premalo pretoka...hotel sem to povedati kot informacijo da ne bo ?e kdo si razbijal glavo z podobnim problemom :prstgor:

 

No zato bi rad original,ker na netu je teh filtrov malo morje

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Menda je naša CX-30 nekje na morju, me Japonsko in Evropo.  
    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.