Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e bi prej brala tale forum se sploh ne bi odlo?ila za Mazdo in se verjetno tudi nikoli ve? ne bom. Zaradi odnosa na servisu in tudi zaradi odnosa uvoznika.

 

Imam Mazdo 5 dizel 2,0 kubi?no. Ob nakupu so me prepri?evali da naj jo vzamem, saj da se obna?a kot "bencinar". Celo serviser je navijal za ta model, ?eprav so vedeli, da ga potrebujem za mestno vo?njo. Mazda je letnik 2006 in ima 50.000 prevo?enih kilometrov. Ravnokar stara 6 let.

 

Po pol leta so se za?ele prve ze?ave s pri?iganjem DPF lu?ke. Krive naj bi bile kratke vo?nje. Upo?tevala sem vsa navodila, tako da sem vmes delala dolge vo?nje, menjavala olje na pol leta ker je v pol leta "zmetalo 1,5 litra nafte v olje", delali smo redno regeneracijo. Pravzaprav nisem imela tako malo dolgih vo?enj, ?e sem morala zenega konca na drug konec mesta sem uporabila obvoznico. Vedno sem peljala avto na servis takoj ko se je pri?gala DPF lu?ka.

 

Pred mesecem dni je bil avto na sevisu in zagotovljeno mi je bilo, da ne potrebujem ni?esar do spomladi. ?e kak mesec pa se je kadar sem avto ustavila mo?no kadilo izpod motorja. ?eprav sem servis na to opozarjala so trdili, da je to od webasta. V?eraj pa se je kadilo tako mo?no, da sem imela polno kabino dima. Morala sem ustaviti in prezra?iti avto. Ob klicu na servis so mi zagotovili, da je to od webasta. Ko sem hotela peljati naprej je motor izgubljal mo?, komaj se je dalo speljati. Spet sem klicala na servis in so rekli naj ga ?im prej pripeljem. Nekako sem pripeljala do servisa, tik pred servisom pa se je pri?gala in utripala lu?ka DPF prav tako pa lu?ka proti zdrsavanju.

 

Diagnoza:razletel se je katalizator, zamenjati je potrebno ves del in tudi nekaj sond. Stro?ek 3400 ? in delo.

 

Ker berem, da je te?ava sistemska me zanimata dve stvari:

 

1. Ali je kdo kaj dosegel glede tega?

2. Ali lahko zahtevam garancijo na zamenjani del in koliko ?asa garancija velja.

 

Hvale?na bom za konstruktivne nasvete.

Napisano

strosek sigurno ne bo 3400 eur, se bos lahko zmenila, npr. gama servis BTC ali pa privat "nas" http://www.rabim.info/avto-pelko-vzdrzevan...pelko-sp-235134

 

drugace je dizel (sploh od mazde) en drek, sploh pa ce delas mizernih 50.000km v 6-tih letih (to je se za cabrio bencinarja zelo malo)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Dobro jutro!

 

Osebno bi te napotil k Simonu (Avto Pelko d.o.o.), pa bo? imela hitro nazaj nasmeh na ustih, ker ima temu primerne cene. :jupiii::cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

strosek sigurno ne bo 3400 eur, se bos lahko zmenila, npr. gama servis BTC ali pa privat "nas" http://www.rabim.info/avto-pelko-vzdrzevan...pelko-sp-235134

 

drugace je dizel (sploh od mazde) en drek, sploh pa ce delas mizernih 50.000km v 6-tih letih (to je se za cabrio bencinarja zelo malo)

 

 

Predra?un je 4000 ?, ker sem pred mesecem dni ?e naletela v udorno jamo in zvila zadnjo feltno, ki jo bodo tudi zamenjali, pa seveda bodo zamenjali ?e olje in kar bo pri?lo delo... Zanimivo pa je, da sem bila 3.12. na tehni?nem in je ?lo vse skozi b.p.

 

Najbolj me zanima ali se temu glede na to, da sem kar naprej na servisu res ni dalo izogniti?

Napisano

Avto je trenutno nevozen, saj se je katalizator dokon?no razletel kar na servisu, ne vem pa zakaj so me po?iljali stran. Ko sem se vrnila je bil ves del odmontiran in so mi kazali bel prah pred vhodom v gara?o.

 

Imam pa seveda namen zamenjati servis. Ker ob takihle stvareh res izgubi? zaupanje. Sploh zdaj, ko sem prebrala skoraj vse na temo mazdinih DPF. Kako je z menjavo servisa v taki situaciji? Imam namre? tudiTriglav asistenco, tako da vozim trenutno nadomestno vozilo, ti pa pritiskajo na servis da ?im prej popravijo. Deli, ki so jih naro?ili v petek popoldne naj bi pri?li v torek in v sredo naj bi bil moj avto popravljen.

 

Zanima me ?e, ali bodo zdaj vgradili identi?en del ali obstaja za moj model ?e popravljena verzija tega filtra?

Napisano

Predra?un je 4000 ?, ker sem pred mesecem dni ?e naletela v udorno jamo in zvila zadnjo feltno, ki jo bodo tudi zamenjali, pa seveda bodo zamenjali ?e olje in kar bo pri?lo delo... Zanimivo pa je, da sem bila 3.12. na tehni?nem in je ?lo vse skozi b.p.

 

Najbolj me zanima ali se temu glede na to, da sem kar naprej na servisu res ni dalo izogniti?

 

Izogniti se je verjetno dalo, ampak so ponavadi pooblasceni servisi nesposobni oziroma je njim v interes da do tega prife, tako da lahko na racun tega zivijo...Po moje je katalizator vredu, tebi je samo dpf zabilo, ce bi bil na tvojem mestu ga bi spraznil ven in preprogramiral elektroniko, da ne dela vec regeneracij in si z 300 evri resila problem za vedno kar se tice dpf-ja. Drugih vecjih problemov, pa tej motorji nimajo...

www.gistel.si

Napisano

NA ebayu prodajajjo celoten DPF sistem s catom za 300?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Naveza Avto Pelko in jaz sva lani re?ila nekaj podobnega na katerim so ?tirje poobla??eni dvignili roke.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Predra?un je 4000 ?, ker sem pred mesecem dni ?e naletela v udorno jamo in zvila zadnjo feltno, ki jo bodo tudi zamenjali, pa seveda bodo zamenjali ?e olje in kar bo pri?lo delo... Zanimivo pa je, da sem bila 3.12. na tehni?nem in je ?lo vse skozi b.p.

 

Najbolj me zanima ali se temu glede na to, da sem kar naprej na servisu res ni dalo izogniti?

 

Seveda se je. Vsi znaki so bili, da je nekaj narobe z ispu?nem sistemom, vendar so te po stari dobri navadi nevedne?ev odpravljali z neprimernimi nasveti in opozorili.

Povej jim, da ne misli? dati toliko za popravilo in, ?e ne bodo zni?ali ceno po predra?unu, ti avto kar odpelji z vleko tako, kot so ti svetovali ?e drugi. Dejstvo je da so servisi nagnjeni k kompletnim zamenjavam, ker jim provizije pri delih gredo v ?ep, vendar morajo v tem slu?aju priznati tudi to, da so te z nasveti zavedli in ti poleg katalizatorja s tem po?kodovali tudi DPF, do mere, ko se ne da o?istiti, kar pomeni, da je tudi njihova krivda, da je do tako velike ?kode pri?lo.

Torej malo se pogajaj, ?e ne bo ?lo, potem pa avto odpelji k ljedem, ki se v problem znajo poglobiti in ga re?iti za sprejemljivo ceno.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Prvo kot prvo jaz pri tej starosti vozila nebi ugrajeval original delov za tak?no ceno!! ?e bi bil avtomobil moj, bi odstanil PDF filter in pri avtoelektriki opravil poseg v elektroniko.. Na na?em Dobloju JTD 120 je bila podobna situacija- stalno ma?enje PDF ki ga ni znal re?it nih?e in smo se poslu?ili tega kar sem napisal zgoraj. Stro?ek je bil skupaj s ?ipiranjem 350?, brez ?ipa bi bila cena 100?. Avto je popolnoma drug in deluje BP ?e leto in pol! Tudi brez filta ne kadi popolno ni?! Pogoj je samo dobro napisan program! Na tehni?nem nobenih te?av!

 

Lp

Napisano

Se strinjam z Bo?kom, za dobrih 6 let star avto, vlo?it vanj 4000?, ma ni teorije, da se re?it dosti ceneje. ?e se bo? ?la vseeno pogajati z uradnim servisom, velja razmisliti tudi o kakem advokatu, ker predvidevam, da ti ne bodo kar "ob kafetu" prepolovili cene in priznali napa?nega nasveta ob nakupu. :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Seveda se je. Vsi znaki so bili, da je nekaj narobe z ispu?nem sistemom, vendar so te po stari dobri navadi nevedne?ev odpravljali z neprimernimi nasveti in opozorili.

...vendar morajo v tem slu?aju priznati tudi to, da so te z nasveti zavedli in ti poleg katalizatorja s tem po?kodovali tudi DPF, do mere, ko se ne da o?istiti, kar pomeni, da je tudi njihova krivda, da je do tako velike ?kode pri?lo.

 

 

Zelo sem vam vsem hvale?na za tele nasvete!

 

Res so mi kazali, da se je razletel katalizator in da so temu krive kratke vo?nje. Iz avta so vzeli nek raz?irjen del, ki je zgledal kot del izpuha - tisti raz?irjeni del pred izpu?no cevjo. V njej so mi kazali neko ?katlico, ki naj bi bil katalizator, ki se je razletel. Vse pa je bilo prekrito s srebrno belim prahom. Kazali so mi tudi made? pred servisom iz istega belega prahu. Torej se je katalizator verjetno razletel na servisu ko so iskali napako.

 

Ko sem pripeljala na servis je le utripala lu?ka DPF in v?gala se je tudi lu?ka proti zdrsavanju.

 

Ker sama nimam znanja iz motoroznanstva bom seveda sku?ala priti do mnenja izvedenca. Problem mi je le nadomestno vozilo, ki ga nujno rabim in mi Triglav asistenca ne bo zagotovila vozila v kolikor se zapletem v dalj?a pogajanja.

 

Ali je mo?no obratno? Da sem po?kodovala katalizator - spomnim se, da sem podrsala z avtom spodaj , ko sem po neki makadam poti ?la ?ez slab?i del z grebenom na sredini, za?krtalo je nekje pod nogami. AmpaK ne mo?no, kot bi ?la ?ez malo bolj leden sneg. Ali bi ta po?kodba tega dela lahko po?kodovala katalizator in posledi?no zama?ila DPF? To se je zgodilo konec septembra. Kompleten servis sem imela mesec dni kasneje, za dogodek sem jim povedala in jih prosila naj pogledajo podvozje, a so rekli, da ni vidnih po?kodb.

 

Zanimivo je, da se obi?ajno te?ave za?nejo z utripajo?o lu?ko DPF, tokrat pa se vse za?elo z mo?nim kajenjem in izgubo mo?i motorja zlasti v ni?jih prestavah in se je DPFl u?ka pri?gala ?ele tik pred servisom.

 

?e je ?lo za po?kodbo, ali je mogo?e da bi kaj kril kasko, saj imam polno kasko zavarovanje.

Napisano

Lahko obstaja vzro?na zveza z nasedanjem vozila, ampak bi se to moralo poznati na samem katalizatorju - sledi na njegovem ohi?ju. Da bo se to zgodilo bi moral nekoliko ?trleti iz podvozja, v nasprotnem ga ??itijo drugi deli podvozja. Glede kaska pa mislim, da je malo te?ko dokazati vzro?no zvezo, saj nisi zahtevala takoj?en ogled vozila po tistem dogodku, ki ga omenja?. Lahko poskusi?, vendar je uspeh vpra?ljiv.

 

Ali je zaradi katalizatorja nastradal tudi DPF, ki se v izpu?nem sistemu nahaja izza katalizatorja na poti proti zadnjem izpu?nem loncu, je vpra?ljivo. Da se ugotovi je potrebno najprej izvesti ?i??enje. S tem se v Sloveniji ukvarja bolj malo servisov, vendar so; npr. TA. Obstaja tudi Liqui Molyjev sistem ?i??enja TU, za katerega ne vem, ?e ga kdo v SLo izvaja.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ok, jasno mi je samo eno: zamenjati je potrebno servis.

 

Glavna te?ava: V servisu Cosmos BTC sem podpisala naro?ilo rezervnih delov v petek popoldne ob 16:30. Bom videla, ?e se ga da preklicat, da malo razi??em alternative.

Verjetno nove dele avto tako ali tako potrebuje. V najslab?em primeru jih seveda prepla?am, ?e se ne uspem ni? spogajati. ?e se odlo?im za zamenjavo servisa v tem trenutku pa bo cela ?tala in bom pol leta brez avta, ?e vmes ne kupim novega.

 

Avto je na trgu vreden 6.500?, ?e ga ne dam popraviti itak ni vreden ni?, morda bi ga bolje prodala za dele.

 

Moja Mazdica je res stara 6 let, je pa ves ?as gara?irana, tudi v slu?bi, imam dvojna kolesa, "letne" feltne so ulite, letos so bile zamenjane oboje - letne in zimske gume. Ne poceni. Ima prednje in zadnje senzorje, ni? ne rjavi, ima vso mo?no opremo, za nov tak bencinar z vso samo tako opremo bom dala od 25.000 ? dalje. Je pa ?e bolje zdaj dati 4000 ? in bo upam naslednjih 6? let mir, ?e posebno, ?e se odlo?im za "ureditev" zadeve z DPF filtrom. ali pa bom namesto v na?e trgovine enkrat na teden hodila v ?oping v Austrijo, za bencin bom tako dobila nazaj pri ni?jih cenah izdelkov :). Pa bo upam mir.

 

Hvala za vse nasvete. se bom takoj jutri zjutraj za bolj konkretne nasvete obrnila na servis, ki ste ga predlagali.

Napisano

?e bi prej brala tale forum se sploh ne bi odlo?ila za Mazdo in se verjetno tudi nikoli ve? ne bom. Zaradi odnosa na servisu in tudi zaradi odnosa uvoznika.

 

 

Jst teh re?i ne bi me?al med sabo. ?e je uvoznik brezveznik in, ?e serviser nima pojma, potem ni avto kriv za to. Dizli z DPF so z ve?insko vo?njo po mestu imeli te?ave, pa ne samo Mazda, tudi BMW, tudi Mercedes. Morda se je z novo generacijo DPF to spremenilo. -_-

 

?isto nasprotje je pri meni: po skoraj 140 kkm se mi lu?ka za DPF ni enkrat pri?gala. Ampak mestne vo?nje je res zelo malo, ve?inoma relacija AC. Pa ne ?param je. Saj ne, da zagovarjam Mazdo, ker pa? meni avto dela, verjetno bi morali narediti tak avto, da bi tudi v tvojem re?imu delal. Morda pa to tehnolo?ko ?e ne gre. :glare:

 

Druga?e pa lej, tu smo ?e prenekatero pametno sli?ali, tudi sam ti svetujem pejdi po nasvet k tebi priporo?enemu serviserju, bo? vidla, da se da re?it. :)

 

Morda bi morala avto posodit komu od nas, da ga malo "prepucamo"! :hudicek:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Link? :ne vem:

 

je v zanimivih oglasih nekaj zadnjih strani, bom pobrskal Cd143 motor?

 

http://www.mazda-si.net/index.php?s=&s...st&p=275912

 

http://www.ebay.de/itm/Ruspartikelfilter-P...#ht_4168wt_1139

 

evo ga - ima za vse motorje druga?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jst sem ga nabavu na ebayu za cca 320 pa dela ko urca.

Pa pol ure dela in je. Sej so na servisu ?ist utrgani da ra?unajo tolk. Pa tud ?e dajo not original kose.

Napisano

Dragi gospodje!

 

Hvala vsem, ki ste konstruktivno sodelovali v tejle razpravi z nasveti in mi ponudili pomo?. Vsi ste mi bili v veliko pomo?, tudi moralno, za kar sem vam posebej hvale?na.

 

Moj cilj ni bil ?im cenej?i na?in ampak optimalen na?in re?itve trenutnega problema v celoti predvsem pa tudi za naprej z najbolj?im cost/benefit razmerjem.

 

Kadar gre za pomembne dele pri avtomobilu je na prvem mestu varnost in zanesljivost. Tako avtomobila, kot strokovne podpore v celoti.

Avtomobil kupimo za vo?njo. Pri tem ni pomembno ali so vo?nje kratke/dolge v klanec gor/dol avtomobili morajo funkcionirat ob normalni uporabi. Dizel ali bencin.

 

Kot ka?e DPF sistem vgrajen v dizel Mazde 5 letnik 2006 ne deluje optimalno v vseh razmerah. In to ne glede na kratke/dolge vo?nje. Kot zgleda ima tudi sam sistem tehni?ne pomanjkljivosti. Nauk: ne kupuj novotarij, po?akaj na drugo ali tretjo generacijo.

 

?e bi bilo korporacije Mazde kaj v hla?ah, bi priznala napako in ustrezno ukrepala. Nisem se sicer poglabljala v to ali se po nojevsko obna?a korporacija Mazda ali uradni servisi, dejstvo je, da problem obstaja. Japonska je s primerom seznanjena. Ustno in pisno. S tem kaj bodo naredili s posredovano informacijo se ne obremenjujem.

 

S servisom, ki skrbi za mojo Mazdo sodelujem ?e 15 let in pri prej?nji znamki avtomobila ni bilo nobenih te?av. Odlo?itev za ve?ji in varnej?i avto je bila potreba po takem avtu. Tudi v ?asu servisiranja Mazde je na?e sodelovanje korektno, danes smo se pogovorili o verigi dogodkov, ki je pripeljala do odpovedi DPF sistema. Glede na to smo se tudi dogovorili o sprejemljivi cost/benefit re?itvi za servis in zame.

Pri tem imam zagotovilo da bo novo vgrajeni sistem deloval zanesljiveje in ima eno leto garancije.

In upam, da me bodo naslednji?, ko bom opozarjala da z avtom nekaj ni v redu upo?tevali.

 

?e je tole epilog ne vem. Ampak ravno to dela ?ivljenje zanimivo.

 

Eno pa zagotovo vem. ?e kdaj bom za nasvet vpra?ala sodnega izvedenca.

 

Prijeten ve?er prav vsem!

Napisano

je v zanimivih oglasih nekaj zadnjih strani, bom pobrskal Cd143 motor?

 

http://www.mazda-si.net/index.php?s=&s...st&p=275912

 

http://www.ebay.de/itm/Ruspartikelfilter-P...#ht_4168wt_1139

 

evo ga - ima za vse motorje druga?

 

Hvala za info :cheers:

 

Mislite da bi se dalo dobit brez dpf satovja samo s katalizatrjem?

Sem slab v nem??ini.. Tole sami proizvajajo?

Napisano

Hvala za info :cheers:

 

Mislite da bi se dalo dobit brez dpf satovja samo s katalizatrjem?

Sem slab v nem??ini.. Tole sami proizvajajo?

 

Pomagaj si z google prevajalnikom. Ni idealen prevod, je pa kolikor toliko razumljiv. Pi?i jim na email in verjetno ti bodo odgovorili.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Hvala za info :cheers:

 

Mislite da bi se dalo dobit brez dpf satovja samo s katalizatrjem?

Sem slab v nem??ini.. Tole sami proizvajajo?

 

pi?e da je to nov sistem, in sicer originalen....delajo ga pa oni. in pri takih problemih kot jih ima? bi za 300? vzel vse.

Ne bi bilo prvi?, da bi nemec delal za avto industrijo in prodajal na svoje - imam prijatelja ki v svoji strojni firmi dela dele za mercedes, porsche, volvo.....

 

enako pravijo oni + system lahko zamenja? sam v gara?i ima? navodila....ror na obeh straneh pritrdi?, sonde not in to je to....za dobrih 300? lahko sam re?i? zadevo, le lift je ve? kot dobrodo?el. Tukaj lahko pomagam (o)

 

Na?i filtri za delce so izdelani s specifikacijami OEM

in izpolnjujejo zahtevane ravni emisij.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.