Simke Napisano 19. december, 2012 Prijavi Napisano 19. december, 2012 Sicer se ne maram vme?avati v sosedovo njivo, ampak a pride? k zdravniku pa mu re?e? kaj te boli in gre? ven pozdravljen? Ne, naredijo preiskave, slikajo in potem jim je jasno kaj je narobe. Prek interneta ne more nih?e ugotovit kaj je s tvojim vozilom, lahko pa odpre?, poslika?, preveri? in glede na nadaljnje informacije ti znamo kaj ve? pomagat. Citiraj
Quercus Napisano 19. december, 2012 Avtor Prijavi Napisano 19. december, 2012 Sicer se ne maram vme?avati v sosedovo njivo, ampak a pride? k zdravniku pa mu re?e? kaj te boli in gre? ven pozdravljen? Ne, naredijo preiskave, slikajo in potem jim je jasno kaj je narobe. Prek interneta ne more nih?e ugotovit kaj je s tvojim vozilom, lahko pa odpre?, poslika?, preveri? in glede na nadaljnje informacije ti znamo kaj ve? pomagat. Ni? se ne vme?ava?.Vidim pa, da nih?e ne pozna nobenega, ki bi mi zadevo porihtal. Citiraj
Deeyan Napisano 19. december, 2012 Prijavi Napisano 19. december, 2012 Sicer se ne maram vme?avati v sosedovo njivo, ampak a pride? k zdravniku pa mu re?e? kaj te boli in gre? ven pozdravljen? Ne, naredijo preiskave, slikajo in potem jim je jasno kaj je narobe. Prek interneta ne more nih?e ugotovit kaj je s tvojim vozilom, lahko pa odpre?, poslika?, preveri? in glede na nadaljnje informacije ti znamo kaj ve? pomagat. tako se to dela Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
YavarYe X6V6 Napisano 19. december, 2012 Prijavi Napisano 19. december, 2012 Ste pa res amaterji, da mi ne znate ni? svetovat.Najla?je je povedati to, kar si povedal.Kreljo si, ?al. Krepko si prestopil ?rto in se spustil na osebni nivo, ?e eno bilokateremu ?lanu foruma pa te ni ve?. Prvo kot prvo spra?uj o francozu na francoskem forumu, mazde nimajo teh te?av. Drugo sem sam v ve? kot 30 letnem ?raufanju vseh mo?nih kant marsikaj videl in popravil praksi marsikaj, ?e pa? no?e? upo?tevati nasveta vsaj ne ?ali. Tretje ne spra?uj me ?e bom pogledal kaj je narobe in karkoli premaknil, ?e v naprej hvala za zaupanje ampak ne hvala. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Quercus Napisano 19. december, 2012 Avtor Prijavi Napisano 19. december, 2012 Krepko si prestopil ?rto in se spustil na osebni nivo, ?e eno bilokateremu ?lanu foruma pa te ni ve?.Prvo kot prvo spra?uj o francozu na francoskem forumu, mazde nimajo teh te?av.Drugo sem sam v ve? kot 30 letnem ?raufanju vseh mo?nih kant marsikaj videl in popravil praksi marsikaj, ?e pa? no?e? upo?tevati nasveta vsaj ne ?ali.Tretje ne spra?uj me ?e bom pogledal kaj je narobe in karkoli premaknil, ?e v naprej hvala za zaupanje ampak ne hvala. Misli? ali ve??In zakaj i nebi ti mogel pogledati ? Citiraj
uklopko Napisano 20. december, 2012 Prijavi Napisano 20. december, 2012 zna? provocirat.......pridru?i se Lojzu!! Skupaj bosta odle?en tandem! Zamenjaj avto,zadeva re?ena Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Quercus Napisano 20. december, 2012 Avtor Prijavi Napisano 20. december, 2012 zna? provocirat.......pridru?i se Lojzu!! Skupaj bosta odle?en tandem!Zamenjaj avto,zadeva re?ena A lahko ?e tebi zna?ko dam? Citiraj
Sirius Napisano 20. december, 2012 Prijavi Napisano 20. december, 2012 A lahko ?e tebi zna?ko dam? 1. Preveri, ?e ima? motor noter!2. Preveri, ?e ima? med menjalnikom in motorjem sklopko!3. Preveri, da ni zlomljena ro?ica menjalnika!4. Preveri, ?e ima? sploh noter menjalnik!5. Preveri, pod menjalnikom na tleh, da ni kaka proteza ven padla!6. Preveri, da ni kaka kajla pod kolesi!7. Preveri v knji?ici vzdr?evanja IQ (kdaj je bil nazadnje testiran)! ?e rabi? ?e kak?en nasvet se ponovno javi, vendar ne preden ne preveri? vse zgoraj na?teto. ?e je vse zgoraj na?teto v redu, preveri ro?no preden se spelje?. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
uklopko Napisano 20. december, 2012 Prijavi Napisano 20. december, 2012 1. Preveri, ?e ima? motor noter!2. Preveri, ?e ima? med menjalnikom in motorjem sklopko!3. Preveri, da ni zlomljena ro?ica menjalnika!4. Preveri, ?e ima? sploh noter menjalnik!5. Preveri, pod menjalnikom na tleh, da ni kaka proteza ven padla!6. Preveri, da ni kaka kajla pod kolesi!7. Preveri v knji?ici vzdr?evanja IQ (kdaj je bil nazadnje testiran)! ?e rabi? ?e kak?en nasvet se ponovno javi, vendar ne preden ne preveri? vse zgoraj na?teto. ?e je vse zgoraj na?teto v redu, preveri ro?no preden se spelje?. Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Quercus Napisano 20. december, 2012 Avtor Prijavi Napisano 20. december, 2012 Vse preverjeno, samo ne priznate da ste kreljoti ! Citiraj
dejanot Napisano 20. december, 2012 Prijavi Napisano 20. december, 2012 Vse preverjeno, samo ne priznate da ste kreljoti ! Hehe zdej bos su pa v BANOVCE Citiraj !!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!
Quercus Napisano 20. december, 2012 Avtor Prijavi Napisano 20. december, 2012 Hehe zdej bos su pa v BANOVCE In kaj jim fali ? Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 20. december, 2012 Prijavi Napisano 20. december, 2012 Vse preverjeno, samo ne priznate da ste kreljoti ! Zadnje opozorilo, ?e ena taka ali podobna in you'r gone. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
rendy Napisano 21. december, 2012 Prijavi Napisano 21. december, 2012 A mogo?e kdo ve, ali je mo?no, da je kaj na diferencialu ? jap, velika mo?nost je da je neki na diferencialu neki narobe.je pa tudi mo?nost, da ti je olje pri?lo med zobnike v menjalniku in ti zaradi tega kombi po?ne te stvari.s katerega konca si, da ti lahko priporo?im dobrega mehanika? (da nebo? po nepotrebnem se vozil iz kamnika v piran) Citiraj
uklopko Napisano 21. december, 2012 Prijavi Napisano 21. december, 2012 ne rabi ker bo dovolj da se res zapelje v Banofce! Je pa res da o?itno samo ?e ro?na dr?i in te nisi preveril Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Quercus Napisano 21. december, 2012 Avtor Prijavi Napisano 21. december, 2012 jap, velika mo?nost je da je neki na diferencialu neki narobe.je pa tudi mo?nost, da ti je olje pri?lo med zobnike v menjalniku in ti zaradi tega kombi po?ne te stvari.s katerega konca si, da ti lahko priporo?im dobrega mehanika? (da nebo? po nepotrebnem se vozil iz kamnika v piran) A to misli?, da bi ?rpalka za olje od menjalnika pu??ala ?Vseeno na katerem koncu Slovenije je, samo da bi mi po?teno zrihtal. ne rabi ker bo dovolj da se res zapelje v Banofce!Je pa res da o?itno samo ?e ro?na dr?i in te nisi preveril Si preve? odmaknjen od civilizacije? Citiraj
Sirius Napisano 21. december, 2012 Prijavi Napisano 21. december, 2012 A to misli?, da bi ?rpalka za olje od menjalnika pu??ala ? Ponavadi je ?rpalka menjalni?kega olja v BU?KI ro?ice menjalnika. Od?ravfaj bu?ko pa o?isti glavni kanal na sredini, mogo?e bo pognala olje skozi menjalnik. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Quercus Napisano 21. december, 2012 Avtor Prijavi Napisano 21. december, 2012 Ponavadi je ?rpalka menjalni?kega olja v BU?KI ro?ice menjalnika. Od?ravfaj bu?ko pa o?isti glavni kanal na sredini, mogo?e bo pognala olje skozi menjalnik. A tako, kot je naredil ta na posnetku ? Citiraj
rendy Napisano 21. december, 2012 Prijavi Napisano 21. december, 2012 Ne ne, narobe si zastopil. Olje v menjalniku je s tem namenom, da hladi glavno gred in del sklopke. ?e pa pride olje med zobnike menjalnika , se pravi je uni?eno tesnilo, potempa se pojavijo taki simptomi. Kot ljubitelj starodobnikov bi to moral vedeti, saj starej?i modeli delujejo na podoben princip. Ponam enega mehanika, ki je specjalist v tej stroki, ?e te zanima pa me kontaktiri na ps. Lep dan ?e naprej Citiraj
Quercus Napisano 21. december, 2012 Avtor Prijavi Napisano 21. december, 2012 Ne ne, narobe si zastopil. Olje v menjalniku je s tem namenom, da hladi glavno gred in del sklopke. ?e pa pride olje med zobnike menjalnika , se pravi je uni?eno tesnilo, potempa se pojavijo taki simptomi. Kot ljubitelj starodobnikov bi to moral vedeti, saj starej?i modeli delujejo na podoben princip. Ponam enega mehanika, ki je specjalist v tej stroki, ?e te zanima pa me kontaktiri na ps.Lep dan ?e naprej Aja?Potem mi je po tvoje zalilo vzvratno prestavo,?e te prav razumem? Citiraj
uklopko Napisano 21. december, 2012 Prijavi Napisano 21. december, 2012 Si preve? odmaknjen od civilizacije? ej nisem vedel da si skupaj z mano na slikah! SE PREPOZNA??JAZ TE, ne morem pozabiti kak?en kosmat hudi? si bil Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
rendy Napisano 21. december, 2012 Prijavi Napisano 21. december, 2012 Skoraj prav zastopi?. Zalilo ti je vse zobnike, prvi simptom je, da ti vzratna ne dela kot bi mogla, ?e ne bo? ?el kmehaniku pa.ti lahko zariba prva prestava in bo? moral speljevati z drugo, kaseje ti pa bodo ?le ?e drge. Tko da pamet v roke in k mehaniku janku s foruma Citiraj
Slivka Napisano 21. december, 2012 Prijavi Napisano 21. december, 2012 Dovolj heca, zdaj pa ?e ena resna: slu?ajno vem, da ima C35 tako imenovan "bo?ni prenos". Da so bolje izrabili prostor, so motor in menjalnik sti?ali malo vi?je, pa se jim os menjalnika ni ujemala z osjo gum. Zato so na vsaki strani montirali ?e tako imenovan "bo?ni prenos": po en par zobnikov, ki ti vrtilni moment prena?a z diferenciala na kolesa. Sem pa ?e pozabil, od kod dobi olje: iz menjalnika ali ima svoje. Kakorkoli, lahko, da je izrabljen tudi kateri od teh zobnikov. ?e ti na eni strani zobnik ne zagrabi in ker C35 nima zapore diferenciala, ti druga guma lepo miruje. Poleg tega ima C35 neko ?udno re? glede sklopke. Se ne spomnim ve? to?no, kako, a na pedalu ima? hidravli?ni cilinder in nato cev do potisne ko?are, kjer je drugi cilinder. In ko pritisne? pedal, potisne? olje po cevi in na drugi strani "napihne" cilinder in pritisne na potisno ko?aro ter lo?i lamelo od vztrajnika. Dobro, mislim, da sem malo zakompliciral, a bo? ?e razumel. Torej, ta hidravlika uporablja enako olje kot zavorni sistem. Ne vem pa, ?e isto, ali ima svojo posodo. Lahko, da ti tega olja zmanjkuje, pa pod naklonom dobi? noter zrak, ki je stisljiv in zadeva ne dela, kot bi morala. Ko je voz na ravnem, zrak splava gor in zadeva spet deluje. ?morn, vsaj mislim, da je to C35. Kakorkoli, iz podatkov, ki si jih dal, je to te?ko ugotoviti, ker je v transmisiji C35 toliko sestavnih delov, da brez natan?nega pregleda ne bo ni?. Najbolj zoprno pa je, ker se ti napaka pojavlja, pa spet izgine. ?e bi se konstantno ves ?as pojavljala, je la?je dolo?iti. Tako pa lahko prevozi? pol Slovenije, pa ko bi ga radi pregledali, bo vse v redu teklo, enkrat (ko bo najmanj treba) se bo pa spet zataknilo. In ?isto resno bi te nekaj vpra?al: zakaj na Mazdinem forumu spra?uje? o te?avah Citroëna? Citiraj
mazdaman Napisano 22. december, 2012 Prijavi Napisano 22. december, 2012 Dovolj heca, zdaj pa ?e ena resna: slu?ajno vem, da ima C35 tako imenovan "bo?ni prenos". Da so bolje izrabili prostor, so motor in menjalnik sti?ali malo vi?je, pa se jim os menjalnika ni ujemala z osjo gum. Zato so na vsaki strani montirali ?e tako imenovan "bo?ni prenos": po en par zobnikov, ki ti vrtilni moment prena?a z diferenciala na kolesa. Sem pa ?e pozabil, od kod dobi olje: iz menjalnika ali ima svoje. Kakorkoli, lahko, da je izrabljen tudi kateri od teh zobnikov. ?e ti na eni strani zobnik ne zagrabi in ker C35 nima zapore diferenciala, ti druga guma lepo miruje. Poleg tega ima C35 neko ?udno re? glede sklopke. Se ne spomnim ve? to?no, kako, a na pedalu ima? hidravli?ni cilinder in nato cev do potisne ko?are, kjer je drugi cilinder. In ko pritisne? pedal, potisne? olje po cevi in na drugi strani "napihne" cilinder in pritisne na potisno ko?aro ter lo?i lamelo od vztrajnika. Dobro, mislim, da sem malo zakompliciral, a bo? ?e razumel. Torej, ta hidravlika uporablja enako olje kot zavorni sistem. Ne vem pa, ?e isto, ali ima svojo posodo. Lahko, da ti tega olja zmanjkuje, pa pod naklonom dobi? noter zrak, ki je stisljiv in zadeva ne dela, kot bi morala. Ko je voz na ravnem, zrak splava gor in zadeva spet deluje. ?morn, vsaj mislim, da je to C35. Kakorkoli, iz podatkov, ki si jih dal, je to te?ko ugotoviti, ker je v transmisiji C35 toliko sestavnih delov, da brez natan?nega pregleda ne bo ni?. Najbolj zoprno pa je, ker se ti napaka pojavlja, pa spet izgine. ?e bi se konstantno ves ?as pojavljala, je la?je dolo?iti. Tako pa lahko prevozi? pol Slovenije, pa ko bi ga radi pregledali, bo vse v redu teklo, enkrat (ko bo najmanj treba) se bo pa spet zataknilo. In ?isto resno bi te nekaj vpra?al: zakaj na Mazdinem forumu spra?uje? o te?avah Citroëna? mislim, da nisi zadel bistva teme Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Quercus Napisano 22. december, 2012 Avtor Prijavi Napisano 22. december, 2012 ej nisem vedel da si skupaj z mano na slikah! SE PREPOZNA??JAZ TE, ne morem pozabiti kak?en kosmat hudi? si bil Aja?Si bil z menoj v vrtcu mogo?e? Kje pa je tvoja ? Skoraj prav zastopi?. Zalilo ti je vse zobnike, prvi simptom je, da ti vzratna ne dela kot bi mogla, ?e ne bo? ?el kmehaniku pa.ti lahko zariba prva prestava in bo? moral speljevati z drugo, kaseje ti pa bodo ?le ?e drge.Tko da pamet v roke in k mehaniku janku s foruma A moram potem gas in sklopko isto?asno pritisniti do konca, ker je omenjena prestava zadu?ena? Dovolj heca, zdaj pa ?e ena resna: slu?ajno vem, da ima C35 tako imenovan "bo?ni prenos". Da so bolje izrabili prostor, so motor in menjalnik sti?ali malo vi?je, pa se jim os menjalnika ni ujemala z osjo gum. Zato so na vsaki strani montirali ?e tako imenovan "bo?ni prenos": po en par zobnikov, ki ti vrtilni moment prena?a z diferenciala na kolesa. Sem pa ?e pozabil, od kod dobi olje: iz menjalnika ali ima svoje. Kakorkoli, lahko, da je izrabljen tudi kateri od teh zobnikov. ?e ti na eni strani zobnik ne zagrabi in ker C35 nima zapore diferenciala, ti druga guma lepo miruje. Poleg tega ima C35 neko ?udno re? glede sklopke. Se ne spomnim ve? to?no, kako, a na pedalu ima? hidravli?ni cilinder in nato cev do potisne ko?are, kjer je drugi cilinder. In ko pritisne? pedal, potisne? olje po cevi in na drugi strani "napihne" cilinder in pritisne na potisno ko?aro ter lo?i lamelo od vztrajnika. Dobro, mislim, da sem malo zakompliciral, a bo? ?e razumel. Torej, ta hidravlika uporablja enako olje kot zavorni sistem. Ne vem pa, ?e isto, ali ima svojo posodo. Lahko, da ti tega olja zmanjkuje, pa pod naklonom dobi? noter zrak, ki je stisljiv in zadeva ne dela, kot bi morala. Ko je voz na ravnem, zrak splava gor in zadeva spet deluje. ?morn, vsaj mislim, da je to C35. Kakorkoli, iz podatkov, ki si jih dal, je to te?ko ugotoviti, ker je v transmisiji C35 toliko sestavnih delov, da brez natan?nega pregleda ne bo ni?. Najbolj zoprno pa je, ker se ti napaka pojavlja, pa spet izgine. ?e bi se konstantno ves ?as pojavljala, je la?je dolo?iti. Tako pa lahko prevozi? pol Slovenije, pa ko bi ga radi pregledali, bo vse v redu teklo, enkrat (ko bo najmanj treba) se bo pa spet zataknilo. In ?isto resno bi te nekaj vpra?al: zakaj na Mazdinem forumu spra?uje? o te?avah Citroëna? Seveda, zato pa ima toliko tovornega prostora in nosilnost.Poleg tega pa ima vzmetenje, ki je nekaj posebnega.Jaz te razumem, kar si napisal.?al temu kombiju nih?e od najnovej?ih do kolen ne se?e.Tu spra?ujem zato, ker sem ravno tu in tam ni tako hitrega odziva. mislim, da nisi zadel bistva teme Misli??Ti sploh ?e videl nisi tega kombija. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.