Skoči na vsebino

?udno obna?anje- cukanje, nemo?.....

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej danes sem prvi? v tem hudem mrazu v LJ (v LJ se 2 vozila, da je pa? ceneje). No avto je deloval dokaj normalno, dokler nisem ?el pri Vrhniki prehitevat in opazil, da no?e normalno vle?t.

 

No potem po vrhniki sem lahko normalno speljeval in vozil, na AC pa isti problem. Nisem mogel normalno pospe?it. 120 km/h sem lahko vzdr?eval toj blo pa to. V obrate zaradi kolone nisem mogel na?opat. Ko sem dodal gas je avto za?el cukat.

 

No potem sopotnika na Be?igradu odlo?im, na dovozu nazaj na AC ga malo nati?im v obrate (malo je cukalo) potem pa se je nekako odprlo in je avto normalno vlekel.

 

Torej ali je kriv mraz (pri nas je blo zjutraj -16) ali (bog ne daj) je kaj krepalo?

 

P.S. : ?e kdo spregleda, avto je Mazda 6 2009 letnik, dizl 2.0 140 konjev

Napisano

Torej danes sem prvi? v tem hudem mrazu v LJ (v LJ se 2 vozila, da je pa? ceneje). No avto je deloval dokaj normalno, dokler nisem ?el pri Vrhniki prehitevat in opazil, da no?e normalno vle?t.

 

No potem po vrhniki sem lahko normalno speljeval in vozil, na AC pa isti problem. Nisem mogel normalno pospe?it. 120 km/h sem lahko vzdr?eval toj blo pa to. V obrate zaradi kolone nisem mogel na?opat. Ko sem dodal gas je avto za?el cukat.

 

No potem sopotnika na Be?igradu odlo?im, na dovozu nazaj na AC ga malo nati?im v obrate (malo je cukalo) potem pa se je nekako odprlo in je avto normalno vlekel.

 

Torej ali je kriv mraz (pri nas je blo zjutraj -16) ali (bog ne daj) je kaj krepalo?

 

P.S. : ?e kdo spregleda, avto je Mazda 6 2009 letnik, dizl 2.0 140 konjev

 

egr?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sam se nekako ne spoznam lih na avte, tko da pojma nimam

 

pa je to crknil ali lahko zaradi mraza nagaja, potem pa se nekako "oddaja" in za?ne delat normalno naprej?

Napisano

sam se nekako ne spoznam lih na avte, tko da pojma nimam

 

pa je to crknil ali lahko zaradi mraza nagaja, potem pa se nekako "oddaja" in za?ne delat normalno naprej?

 

predvidevam ta ti priganja? ko je motor ?e topel ne?

nisem nikoli izkusil tega problema EGR v ?ivo a po prebranem tukaj ?e je zapackan ali podobno zna nagajat.

Zra?ni / naftni filter je pa kdaj bil menjan? Vseeno vr?i ?e u? na zra?nega, ter re?e, ?e je kje kak led (?e ma? avto zunaj)

 

Mislim da je batko EGR majster. ?e je to, se ga samo spuca ali blindira, ampak zgolj ugibam.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

predvidevam ta ti priganja? ko je motor ?e topel ne?

nisem nikoli izkusil tega problema EGR v ?ivo a po prebranem tukaj ?e je zapackan ali podobno zna nagajat.

Zra?ni / naftni filter je pa kdaj bil menjan? Vseeno vr?i ?e u? na zra?nega, ter re?e, ?e je kje kak led (?e ma? avto zunaj)

 

Mislim da je batko EGR majster. ?e je to, se ga samo spuca ali blindira, ampak zgolj ugibam.

 

Res je mrzlega ne priganjam. Do AC, ko sem ga priganjal je cca. 25km (?iri-Vrhnika) in se je ?e lepo segrel. Avto je pa zunaj ja, toda pod nadstre?kom.

 

Redni servis je bil narejen na 140k km. V opisu je pisalo:

- ?istilec olja

- T?K-kraterja

- Olje motorno 5w30

- filter cvetnega prahu

- delo

Napisano

Res je mrzlega ne priganjam. Do AC, ko sem ga priganjal je cca. 25km (?iri-Vrhnika) in se je ?e lepo segrel. Avto je pa zunaj ja, toda pod nadstre?kom.

 

Redni servis je bil narejen na 140k km. V opisu je pisalo:

- ?istilec olja

- T?K-kraterja

- Olje motorno 5w30

- filter cvetnega prahu

- delo

 

zra?nega ni videti, poglej koliko je kaj zapackan, je malo verjetno sam kak vla?en tud zmrzne :hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Popoldne bo mal bolj toplo (sploh v LJ) in bom videl na poti domov kako bo. Upam, da je res samo kaj zmrznilo in se je sedaj odtajalo.

Napisano

@Bo?tjan, lahko pa iz ?iste preventive Pelka mal povpra?a? za mnenje. :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mislim, da so to kr dogaja. ?e je zlo mraz in izgleda kot, da zapre delovanje turbine. V takem primeru pomaga, prestavo ali dve navzdol, da bo ?el na 3k obratov potem pa bo spet normalno povlekel. Bolj mislim, da gre a kak?nega od senzorjev, ki se preve? ohladi ter potem zmede delovanje motorne elektronike. Opazil sem namre?, da se tako delovanje, ?e se zgodi, se zgodi pri vo?nji po klancu navzdol in ?e je temperatura pod ni?lo.

33112_1.png

Napisano

Menjaj filter od nafte, sem imel pred dvemi tedni enak problem...te stane 10 eurov...

 

men se tud zdi filter nafte, zraka al pa egr....tam kjer mora vle?i pa ne vle?e....ko baba ko jo zebe

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

OK, bom videl kako bo na poti nazaj. ?e bo karkol ?udno se bom zapeljal do mehankarja, da mi zamenja ta filter.

 

Sej verjetno to zna vsak mehanik? :D

Napisano

OK, bom videl kako bo na poti nazaj. ?e bo karkol ?udno se bom zapeljal do mehankarja, da mi zamenja ta filter.

 

Sej verjetno to zna vsak mehanik? :D

 

normalno, samo ne vem ?e ve da je na njemu pumpica - po menjavi mora? napumpat ro?no nafo da v?ge sploh avto :)

Jaz sem ga sam na ta stari menjal

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Priblizno en kilometer od moje hise je glavna tocilnica nafte in benzina za petrol in omw za celo slovenijo, pred slabim mesecem se jim je blokieala dozirna pumpa, ki me?a biodiesel, namesto dat 8%, je metala notri 28%, zato je v tem ovdobju dosti problemov z filtri pri dieslih. Zaeadi te napake se naredi sluz v filtru in ga zma?i...

www.gistel.si

Napisano

Evo avto delal normalno (razen ?ip mi spet ni pral :|). Bom videl kaj bo v naslednjih dneh in se bom odlo?il kva bom.

Napisano

Evo danes je tudi meni cukal. Sem se cjazil po enih ovinkih za kamionom in se mi je vmes dpf u?gal (ne lu?ka). 2min klanca navzdol in ?e je ka?ljal in cukal vmes dokler nisem pri?el bolj na odprto cesto kjer sem lahko dr?al obrate nad 2000 vsaj 2minuti... O?itno ga hladen zrak ?e toliko bolj ohlaja da nafta not ne izgoreva in ga paca.

Napisano

Menjaj filter od nafte, sem imel pred dvemi tedni enak problem...te stane 10 eurov...

 

Dis is it. :ouje:

 

Ve? je blo ?e takih primerov na forumu.

 

A misli?, da ga jaz ne?

Preve? je nepotrebne elektronike

 

Diesel je ZAKON pri temperaturah ki so ni?je od -10.

 

sedaj ?e malo bolj sovra?im mraz :vskalo:

 

Mraz je ql, diesel je fuj ! :ouje:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.